Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rememenber When We Wurr Wee?
Glasgow Boards/Forums > Glasgow Memories > Glasgow Memories > Childrens' Comics/Games/Toys
lindamac
biggrin.gif My memories of long hot summer holidays off school, we spent from morning to night in Sprinburn Park. we goat up tae awe kinds in search o haein a lark.

We (ma brothers & me ) would hae oor wax Breed paper wrapped sangers (pieces/sandwiches) which furr us poor yins had margerine /sugar sprinkelt oan thum. the odd jam or tomati sauce oan haha.

Armed wi oor picnic which was an empty milk boattle washed oot & full o tap watter,we also cerrit oor wan fishin net (a rid wan) ye know the kind oan a cane rod,we knew how tae multi task then & oor watter boattle turnt intae oor fish tank furr hame & we kept oor wee minnow catch furr oor pets.

Often if we felt up tae the watchies chase that is we would steal wild growing Rhubarb,Brambles & rasperies tae eat at hame efter oor dinner,Mammy would say whered yees git thum?? ye know awe suspiceous like.........wed quickly say we goat sherr aff o wan o the ithers anythin tae get oor wee paper poke o sugar frae mammy furr dipsies haha soooo yummmmmmm!!!!

Oer many a year we reminiss o them days ,it wisney tae we grew up we realised them fruits were purposed tae grow & the grounds belanged tae Stobhill,nae wunner thur wis aweways a watchie or the dreaded parkie if we touched the gooseberry trees haha laugh.gif

Camoan tell us yer wee memory, ave aweways wunnert witt other weans did in their local park during the school holidays,we hudd wee shows in the back yerd & mammys & da`s were aweways haein a shandy in the streets while weans goat a pokyhat aff the icecream van,they were rerr terrs they wurr.
Java
We hud a lovely park right across the road frae us….ah loved the summer holidays, ye know they wans that wur always roastin hot and lasted for years…….the main park had swings, slides, witches hat, spiders web and so on, then a bowlin green, tennis courts and mini putting then football pitches and a burn up at the back…whit mair could ye ask fur?

Ah loved it when they cut the grass, acres of it…..we spent days gatherin up aw the cuttins (musta saved the cooncil a fortune) and when we had enough, we’d lay them oot intae wee hooses, the height o the walls dependin oan how much ye’d gathered….livin room, kitchen, bedroom, bathroom….oh ah hud a lovely wee hoose, dead spacious, an carpets tae die fur even if they wur green…..pound tae a penny some wee four year auld hard man wid knock it tae bits when ye wur in fur yer tea, but the beauty o a grass hoose is it disny cost ye a penny tae rebuild and ye kin jist gie yersel an extra room whenever ye want, nae plannin permission or nuthin…..the smell o’ fresh grass still takes me right back there……

On more adventurous days, we’d walk the twinty miles tae Rouken Glen….awright it wis really wan an a hauf, but when ye’ve watter an sugar peeces tae kerry it feels like twinty. Rouken Glen amazed me cos it hud a waterfall that moved locations every time ah went….s’the only explanation fur the fact that didny matter how many times ah went, it wisny where ah left it…ah’d think, this time ah’m sure ah know where it is….two hours later ah’ve taken the scenic route tae the boatin pond, no a waterfall in sight….we never went oan the boats cos the wee man widny take empty ginger boatles fur some reason, but we hud a rerr time racin the boats roon and showin up the fellas tryin tae impress thur girlfriends wi how fast they could row…then regrettin it cos ye wur puffed oot an hud tae walk the fifteen miles back hame, (shorter cos the boatles wur empty and the peeces finished)……oh happy days….. rolleyes.gif
RonD
Oh happy days! (pardon me but I'll use my BBC English here for speed) There were so many special places for us in Auchinairn. The closest was around to the crescent where you went in the morning and stayed there until someone came out to play and eventually every one did.
In the morning you usually joined your own peer groups and either played in common green or went off on some adventure. We were ont he city edge so we had farmer parks and country lanes to explore. the was a wood whee they good trees for making bows. We got the arrows at the general store, just a bamboo stick for a 1d. there was anothe wood whee we cut the branches to make the "y" shaped catapults. All this meant miles of walking that no one seemed to mind. There was enough boasting and bravado to be done. There was burns to be leaped, trees to be climbed. Sometimes we would gather branches and make a gang hut from what ever was around.

At the end of the day we all gathered around the crescent again after dinner and all the kids would get together for a game of football, fifty half time hundred the game (goals), or ounders, cricket, tig , British Bulldog. These included all the kids no matter what age that is what made it so special.

The special days were the trips outside of our neighbourhood. One of those was a trip to Spingburn park, Linda. I remember it being a monstrou piece of land. We too caught "baggie minnies" there, the odd time we even got on the paddle boats. My two older brothers were always doing things that would leave me out, since young and simple enough to fall for their plans. One trip, when I was about 7, they suggested that there was only enoughmoney for them to get a paddle boat and I would get on next time we were in the park. I said a'right, and stood there watching them in the pond. Before long a young fathe came up to me and asked me if I wanted to go on the paddle boats with young boy of about three. To which I readily agreed, as the father was too big to go on the boat. So I leisurely paddled past my astonished brothers heheheh.

Others were trips to Campsie Fells on a Sunday with the family. Closer to home, was the farmer's parks with a burn going through it. Here's where we had our picnics of "jeelly pieces and boatles o' watter"

When I was home in January of 2005 I walked past some of these areas which unfortunately some of them have houses on them no but still magical places in mind's eye.
Elma
We spent a lot of our time playing in the road, rounders or cricket across the street with the wicket drawn on the garden wall. We also had picnics in our back gardens. My best friend and I made a house in our garage, we hung curtains in the windows, put pictures on the walls and made shelves for furniture, I never knew what my Dad thought about the "decorations" when he returned from work. ohmy.gif

We also spent a lot of time in Victoria Park where we would watch the entertainers from the hill at the back or if we were feeling grown-up we would pay to get in and sit on the hard wooden seats. Like most Glasgow parks there was the boating pond with the paddle boats and the wee pond where we would catch the baggy minnows to put in our jam jars if the parkie didn't catch us. A visit to the Fossil Grove was always on the list, I can still remember the fousty smell in there.

We also used to visit Rouken Glen, Java. We would go by tram, it was a long way from the West end so we would take our lunch and spend the day there. I remember we always used to sit on a white garden wall while we waited for the tram for home, I wonder if it has been painted again!!!!!!!!

You're right - oh happy days........ smile.gif
RonD
Oh I aalmost forgot, Hoggansfield loch. We walked to there from Auchinairn through Balornock. Sometimes on a Sunday evening we would to Wallace's Well, near Robroyston.
Avril
Hey Rdem we spent most of our summer holidays at springburn park too, catching baggie minnies wi' oor fishin' net (that we made oorsel' wi' an' auld pair o' yer mammy's nylons, a wire and a cane) an' our wee jeely jor wi' a string tied roon' it fur a handle, an' if we could afford it, we went oan the paddle boats...remember the dreaded call fae the man in the wee green hut?...'Come in No. 7, yer time's up!'. sad.gif An' dae ye remember tae, the wee swing park just up fae the boatin' pond? We used tae huv oor picnics there. Ah'm talkin' aboot the mid 50's tae early 60's

On other days we got the blue bus from Colston Road out to Campsie Glen. When we got older and into our teenage years, we used to cycle out there and through Milngavie, back home via Lambhill.

Ems. My mammy & daddy used to take my brother and I on the tram to Rouken Glen when we were wee, it was a great day out!

Awe these wur smashin' days, sure they wur? biggrin.gif
lindamac
biggrin.gif Did anywan go tae the flagpole hill near the duck pond? at springy park? some days we would go up tae the tap armed wi a carboard box we picked up frae a nearby shop cawed Galbraithes jist a wee wan,no as big as springburn rd wan. It was under the Talisman pub & function centre(ma sisters 1st wedding was there ,wunner if thats the reason it never lastit haha)haha

well as a said armed wi oor boaxes we would open up the ither end & stawn intae it & we thought we wurr invinceable & the boax wis oor armour as we took turns tae see who rolled the fastest doonhill laugh.gif many a sair erm or heidache came frae that wan.

I mind o the jars wi string tae (we rarely goat jam so we improvised tae the mulk boatle Georgia haha). Some o the boys took turns sharin a jar tae catch bees in(thur wis a hive oan the toilets at the boat pond that wis a regular occurence tae steer thum up & catch thum,us lassies were mair intae makin daisy chains or testin if ye liked butter wi the buttercups even searched fur the odd caterpillar oan leaves tae.

They wurr the days them wurr. What a massively magical park it wis tae soooo many adventures. My ex sister in law lives in yoan hooses whur they built oan the auld Colston wellpark church fitba pitches Rdem? EEEEEE by gum yees wurr awe fitt then eh,ma man came frae cranhill & his local Park was huggie loch haha,as grown adults he was tryin tae impress me wi a rowboat float awe romantic like untill he loast an oar & there wurr fun was oer haha.
RonD
How about the Kay street baths, that wiz a great adventure in the summer. Ah didnae learn tae swim until ah came to Canada when ah wiz ten. But ah loved tae paddle aboot in the shallow in the big swimming pool. Sometimes, ah goat brave and went in tae the deep end haudin' oan fur dear life along the side o' the pool. Ah remember walkin' aboot there and finding a room where people were huvin' a shower. This wiz new tae me. Being the youngest of eight ah wiz born intae the cooncil hoose, wi' hot and cold runnin'... no like the tenement that older brothers an sisters grew up in, so ah wiz wonderin' why they were huving a shower there and no at hame. Such wiz my ignorance of Glasgow housing at the time.
Avril
Oh aye, Kay Street baths wur great fun, then ye came out tae the chippie in Kay Street an' hud a poke o' chips and a 1d pickled onion, whit a treat!!! biggrin.gif We used to go there with the school tae and that wiz the only thing that spoiled it...we hud tae go back tae lessons after wur swim and' wurnae allowed tae go intae the chip shoap! sad.gif
lindamac
biggrin.gif Yip a remember the chippy well we always loved the spam fritters or even a plain tattie wan,it was called Santis on Kay st,they also had a bigger shop/restraunt called Santis Newyorker restraunt & chippery further up where health centre is now, My da always took us furr tea in the restraunt area when he won at the bookies haha.

Rdem a mind thur wur Giant Baths in there as well the kind with the big claw feet haha we loved it in there & many of the mammys were upstairs especialy in the winter months tae dae thur washin at the steamy.

I was always feart tae leave my clothes etc in ma box as ye took a chance o yer claes grttin knocked(stolen)remember yer changing box ye could see oer the top & under the bottom & pantit blue a believe.
RonD
Remember ye hud tae line up fur yer time ootside the "baas" as we ca'd them. Ah remember, when the last bunch o' weans wiz comin' oot wan o' us asked "howz the watter?" and they answered "wet" fur an eight year old that wiz the funniest line yet!!!
lindamac
biggrin.gif Dae ye mind o the rerr swing park next door fae kay st & facing woolies it hid rare slides & roundabout biggrin.gif
friend
hey hi there everyone

as we are talking about the good old days

i was brought up in ( Govan )

SUNNYGUVANA

AS WE USED TO SAY

AND I PLAYED ON THE STREETS AND WENT TO THE PARKS TO

I USE TO GO to ( ELDAPARK ) IF ANYONE REMEMBERS IT THERE

AND ALSO ( BELLAHOUSTON PARK ) TO

i came from the winnie anyone else came from there

i went to st saviours primary

then st gerads sec
lindamac
biggrin.gif So what did you get up tae during the long hot summer days dear friend? what was your parks like as I never saw those ones you mentioned,did you have a boat pond? at springburn parks they held model warship battles etc in the park pond.

The remote control kind usually on a sunday,they were quite something to see,they even had wee minnie guns & explosions not bad for the late 60s early 70s eh? biggrin.gif
sumac
When I was wee, we used to get our "picnic" together (jam pieces, a bottle of water, every blue moon a wee Custard Cream - from Granny) and set off on the long trek to Ally Park (if we had to take wee sisters or brothers) or the Cuddy Park (if I was just with my pals). Cuddy Park was actually the banks of the Monkland Canal, and a real adventure because of the isolation, long grass, big pipes that you could walk across the canal on, and other dangerous things which we never realised. I would NEVER have let my kids do what we did all those years ago. But in the 50s, thinking back on it, we were trusted - but so were all the people that we might come into contact with - no paedophiles then (at least, the name and type of person were never heard of).
We could be away for hours, and usually were - no phones for mums to keep track of us, seldom any trouble or injuries on the way, and a wonderful time was had by all.
lindamac
biggrin.gif does anywan remember playing Badmington with shuttlecock oer the washing line or tennis? we often used tennis or heavy rubber rainbow coloured baws.(nae wisecracks noo folks) if nae racket we used sticks or a plank o widd haha :lol:Also used tae throw oer the wash rope an auld sheet tae make a tent or a wee hoose haha cutums right?
Avril
Aye Linda the washin' line wiz the source of great fun...Ah remember playin' tennis, tents an' tyin' the rope roon' the claes pole tae make a wee swin' and then ye swun' roon' an' roon' the claes pole!!! laugh.gif

Did ye ever get wan o' yer mammy's auld nylons an' pit a rubber ba' in it doon tae the toe bit, then ye held the tap o' the stockin' an' stood wi' yer back tae the wa' an' thumped the nylon wi' the ba' inside up an' doon against the wa' fur a' ye wur worth singing... 'Ma maw's a mullionaire, blue eyes an' curly herr, sitting among the eskimos, playin' a game o dominoes, she widnae get up tae wipe her nose, maw maws a mullionaire!!! tongue.gif
lindamac
biggrin.gif aye china a did dae that it wis rerr even pult mammys nylon oer oor heids tae play cops& robbers wi ma brothers a wis a tomboy then haha laugh.gif
sumac
Lindamac, how do you remember all those things? It was great to read your post because it brought back all those memories!
I remember one night all the kids up our close were allowed to stay out in the backcourt under all these blanket tents. We used big stones to hold the sides out and down. We told each other ghost stories and some of the mums brought us out our supper before saying goodnight! That could never happen nowadays, but nobody ever thought we could come to any harm then, did they?
Sad that our kids don't have the freedom we had.
Java
Us wee entrepreneurs wur usin the big stones as patotties tae sell in wur shop....dock leaves wur spam (anno thur green, the spam wis mouldy)...grass seed wis sugar, wee stones wur sweeties...we hud real sugar snap peas in wur shop, courtesy of wur upstairs neighbours wee veggie patch...needless tae say, he shut us doon when he fun oot..... laugh.gif laugh.gif
Gallusbisom
Hey Java, sounds very familiar biggrin.gif Did you use "cheeny money"? Old broken up bits of China/Delf etc.? What memories! wink.gif GB
lexi
Yeah Remember that .......Playin at wee shoaps. Broken gless fur muney. " Beds " wis another game. Peaver wi the cherry blossom shoo polish tin. Aleavio wis another. Kick the can. Those balls in the nylon always ended up on the street wires somehow.
Moshy was a good game for money with the three holes........up and doon three times then kill. Chinese ropes wis another...multi coloured elastic bands joined together which went round you and your parteners ankles as tricks were done with them. Whit aboot "The Den". This was a designer type dwelling made from old wood and cardboard with lino and carpets on the floor gathered from everywhere. The girls were suitably impressed and it usually ended up in serious.....Winchin laugh.gif
Alex
lindamac
biggrin.gif Every day mammy would say mind noo Lindy,Nae nurses & Doacturrs Noo,especialy if boys ask yees awericht ! Naturaly we did jist that hahaha only wi the wee boys haha(nae clatty minds noo wurr talkin 4,5yrs auld ) then is when we shouldve realised the men always wantit tae be the doacturs& take the best joabs haha we sure learnt witt went oan in some folks hooses when dain maws & da`s haha a wis always shoutin&arguin with ma wee pintsized man hehehohoho haha haha laugh.gif
Guest annie124 *
school holidays were long and hot in the late 60s. i remembe the tar melting in the street. we played in street from morning till night. no one gave us into trouble for kicking a ball or running playing kick the can. we had great imaginations and would play cowboys and indians, have concerts in the back garden, open a shop at the front gate and sell anything from juice to toys or annuals, draw "beds" in the street, ride our bikes "round the block". kids today don't know how to play!
maryhillgal
This page is bringing back memories. I well remember the ball in the stocking. We used to go a picnic to the Bumblebee park [a bit of waste ground off Kirklee Road] or down to the Kelvin Park with a bottle of water and pieces and jam. I remember going on a tram to Milngavie with my pals and the conductress on the tram came up to us just as we reached the Rio picture house and said "how faur dae ye think yer gaun fur a penny" and chucked us off the tram.

Does anyone remember the Roxy picture house at Gairbraid Avenue and the Star [flea pit - itching tae get in and scratching tae get oot] in Maryhill Road. We went to the Roxy nearly every Saturday afternoon and would come up Maryhill Road galloping on a pretend horse [being a cowie or an Injun]. We were in there the whole afternoon, it was such a long programme. Not like today where you get one film and pay a fortune. You could get 1d worth of scraps [crispy wee chip ends] from Marino's chip shop.
dizzybint
aye the joys of the smelly puddles , broken glass and clabber to make pies.. ah never heard anyone ever say Jeely Piece, it wiz always a piece oan jam that goat drapt ower the windae.. Dreepin the dykes, hivving wee concerts roon the back.. and a wee crowd wid gether of mammys to watch us.. making a swing wae and aulf rope between some railins that were missing , making a seesaw wae a plank of wid shoved thru the railings.. whits a shame is when ye played yer very last gemme of kick the can ur whitever ye didnae know it wiz gonny be yer last ... shame that..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.