Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pop Photie
Glasgow Boards/Forums > Misc Boards > Jokes
jimbhoy
anybody id this singer fur me
Catherine
Laura Brannigan Jim.....Her hit song wis "Gloria" in the early eighties ah think. biggrin.gif
jimbhoy
cheers catherine yer a good 'un biggrin.gif
Catherine
Ye'll no be sayin that Jim if ahm wrang ..... {don't sweat it....this wans in the bag.....then again ahv been wrang afore} laugh.gif
Seriously, trust me..guffawguffawguffaw an winkywink
jimbhoy
anither wan sorry about the quality ma scanners no the best sad.gif
Catherine
Jim ah THINK it's a young Jim Kerr..singer fae Simple Minds????
jimbhoy
mibbes aye mibbes naw catherine but a decent shout smile.gif
wee mags
Catherine you jist should nae think lassie!!!
if thats Jim Kerr then a must look like ????? biggrin.gif
noo mind how you answer this yer mammys there an she will skelp yir lugs if you say anything oot o place
Catherine
Here you ya Marlyn Monroe lookalike laugh.gif ...Ahm tellin ye...that's a trick photo, seen it afore somewherr an it's somebody like Jim Kerr in his schooldays....aye it is....tis!!
Ahm away tae pm Linzeh, he's the music man...he'll know.
Watch this space oh ye of little faith...guffawguffawguffaw
linzeh
oh that's just great catherine....i've no idea!!..
Catherine
SEE!!.....Beat that !! laugh.gif

{Could ye no huv flannellt a bit therr Linzeh, cripes folks will think ah don't know whit ahm talkin aboot noo} HA HA HA guffawguffawguffaw
wee mags
awe right Jimbhoy,who was it in the photo dry.gif
Catherine
Bet it wis Jim Kerr laugh.gif
jimbhoy
dont know ppl its part of a quiz ahm doing. wont get answers till the middle of jan. gies me plenty of time tae cheat biggrin.gif
Catherine
Okay...Lets broaden a bit here {though ah jist know it's Jim Kerr laugh.gif }

What about DJ's ?....Ring any bells for anyone?

Surely wae a hunner of us cheatin till the middle a January at least WAN of us kin get it.
jimbhoy
QUOTE (Catherine @ 26th Dec 2004, 11:58 PM)

QUOTE (Catherine @ 26th Dec 2004, 11:58 PM)

catherine he's pulled a fast wan on us. he gave us a wee clue its no a singer but a manager of a famous group of the 60's
so jim kerrs up the swanee sad.gif
Catherine
Right, well famous groups of the sixties Jim..Beatles, Who, Manfred Man...cripes therrs hunners an ah wis jist a wean laugh.gif

Brian Epstien?
wee mags
ah think youve it mrs Canada wink.gif
Catherine
Is it Gerry somebody?
Reason bein jist watched Larry King Live here and there was a guy on I THINK wis Elvi's manager and he could be the guy??????
Mags, who wis Elvis's manager? Very canny resemblence if ye take the years into consideration.
wee mags
Elvis.s manager was Colonel Parker wink.gif
Catherine
Och well cancel that wan then.....that's whit happens when ye don't get the 'jist' an jist catch the last sentence hauf way through laugh.gif

Did anyone see the programme? Larry King last night,
it was the one with Elvis's old girlfriends on it ....an there were two men talkin as well...one would be a dead ringer for the mystery picture, a lot older now of course....and he WAS somebody in music so I MIGHT be ontae somethin Jim.
Rolling Stones?
jimbhoy
ahm working on a wee hunch its andrew oldham the stones manager cool.gif
wee mags
catherine the group you saw on Larry King were what was known as the "The Memphis Mafia" I sent you an e-mail from the show wink.gif
elainei
QUOTE (Catherine @ 31st Dec 2004, 07:02 PM)
Okay...Lets broaden a bit here {though ah jist know it's Jim Kerr laugh.gif }

What about DJ's ?....Ring any bells for anyone?

Surely wae a hunner of us cheatin till the middle a January at least WAN of us kin get it.

I definately know who it is its Twink for Maxi, Dicik and Twink an Irish trio now Twink is on her ownio for deffo as her man left her for an oboe player just recently
jimbhoy
QUOTE (elainei @ 17th Jan 2005, 12:26 PM)
I definately know who it is its Twink for Maxi, Dicik and Twink an Irish trio now Twink is on her ownio for deffo as her man left her for an oboe player just recently

yer right ah thought it wiz wan of the tweenies tongue.gif
Catherine
Yer kiddin us oan.....who the hells twinkie an maxi an Dicki ? laugh.gif
Thanks for sendin that Mags, yer a wee whizz oan the info so ye are.
wee mags
did they no appear on the same stage as
Winken,Blinken and Nod? jist askin rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.