Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
Ah knew she'd nip a mountie "mair power tae yi mags " fun oot if he's goat a brither but wan wae a wee bit mair life rolleyes.gif rock on
Melody
Ah..Oor.Mags.....brilliant.photo.girls.glad.your.all.having.a.great.
time.Sure.it.does.yer.heart.good!! smile.gif
wee mags
well folks its a very windy day here in Ontario,catherine has just gone through her morning ritual [you have to be here to experience it ]she is taking them to school right now out the door they go max dissnae hiv his hat oan hes runnin all over the front and jake is saying can we get in the van mum?am teling you its a trip the wind blows as catherine is telling them heres you backpacks and a gust of wind comes aand nearly blows the wee skinny catherine up in the air,well a better get dressed we have to go get the messages,shes havin company for dinner [its no andy marion so dont worry] wink.gif
Marion Dougan
Thank god Mags. Ma wee Andsa ha ha ha coming tae huv dinner wie you and Catherine, that's me oot, a mean luk at oor Catherine!!!!!!! av nae chance!!!!! gled ye ur hain a rerr terr guys,
Marion
Isobel
Well am round the corner at ma big sisters house to have some lunch. So just thought I would pop in and say hello. Right now I have no kitchen ,its all being renovated, just hope its done tonight. Getting fed up with the mess. Had a great time the other night. Everyone is just like I expected. Great gang. Like i said in the other post almost missed the last bus. Oh well A just had to go for a p---- before I got on , When I came out the washroom the bus was taking off. There I was pounding on the bus STOP STOP. Oh a can laugh about it now ,but Andy nearly had me back at his hotel ha ha .
Archie Millar
Betty.....FORGIVE ME PET....Archie says therr ahv been tryin tae phone Kas fur a surprise but ma phone disnae wurk, ah says phone here then....next thing ah shouted OH WE FURGOAT TAE PHONE BETTY....Too late pet, the afternoon jist ran past, ah wis up an doon wae the boys, Mags Norah an Archie wur gabbin away, we eventually sat doon tae dinner an if we'd phoned ye it wid huv been two your time, sorry pet....so here's some gab fae the motley crew here the noo. Ahd a wee gab wae Kas therr oan the phone, thoroughly enjoyed it...haud oan tae a get them...
Hullo Betty--its the man wi the tinny here. we've had good meal--a expect a'll hiv tae pey fur it some how(watch whits goin' on) you might find oot.Hi betty we were awe talkin about you and catherine says oh my god a furgoat tae call oor Betty!!!!so she descided we should all say a wee thing tae you by the way its wee mags here !!! Hiya Betty 2....Chookie here...Catherine's reputation's shot a' tae hell. She's a smashin' cook! Jist sitting jawin' away...that Archie's mad! An' Norah's that nice...Mags has chainged her claes twice since ah goat here....She says she's too waarm.....ah think she thinks she's Cher. Wish yese wur here.
jimmyd
Hey Mags jist you watch they Canucks,that lumberjack might be like this fella.....

'm a lumberjack and I'm OK
A D
I sleep all night and I work all day
(He's a lumberjack and he's OK
He sleeps all night and he works all day)
I cut down trees, I eat my lunch
I go to the lavat'ry
On Wednesdays I go shopping
And have buttered scones for tea
(He cuts down trees...)
(He's a lumberjack...)
I cut down trees, I skip and jump
I love to press wild flow'rs
I put on women's clothing
And hang around in bars
(He cuts down trees...)
(He's a lumberjack...)
I cut down trees, I wear high heels
Suspenders and a bra
I wish I'd been a girlie
Just like my dear papa
(He cuts down trees...)
(He's a lumberjack...)

Couldnae resist it
Great to see you aw ,hivin a rer ter
Mind you am spittiun chips am no there /
sad.gif
wee mags
well ma bags are all packed and am having ma tea naebuddies up but little old me
wee while yet afore a get oan the plane
tae the big yankmike and ma wee granwean ma visits been nice I cannae complain
only one day of rain
so aff a go into the skys of blue
and mike will say "oh its jist you " wink.gif
Marion Dougan
Glad you had a great visit Mags. A better pack ma bags and head out o here,
Marion
Melody
Hooray!!I can talk properly again, Mags, that yank will have missed you, great you had a grand time though! Take Care.
Marion, where are you off to? Wish it was me going somewhere!Anywhere! laugh.gif
Marg
Mags it was nice having meet you Roger was quite taking with you as well.Have a safe trip home and take care. smile.gif
Melody
Marg, glad you had a nice time, talk soon!
wee mags
melody if you had read the post marion put in she was scedadelling fae ma hoose so rab there yae go another stupid sign here ha, ha, ha wink.gif
Marg
After a week of restaurant food mostly I'm ready for a good home cooked meal so went and bought a turkey have it cooking in the oven now smells so good , so anyone wanting to come to dinner I'll set a place mind we skip desert here. smile.gif Melody meet me back in the chat i was busy here.
Melody
I'm fed up singin' somebody talk to me! mellow.gif
ca,ppp,doremi
HmmmmMarg,that turkey sure smells good,we're on our way.........Bonjour everybody,long time no talk. I finally got rid of all the wee viruses,and there were many,so I am keeping my fingers crossed. Have truly missed keeping in touch with you all,especially joining in on the excitement with those of you who were together for the November 11th meeting. Must say I wasn't completely in the dark, as Marg,was kind enough to keep me up to date on all the plans by telephone. From what I hear, a great time was had by all, and surprise,surprise, didn't Archie and Nora show up. Isn;t that something. Here's hoping you found Canada to your liking Archie,but November can be kind of cold, and then I do believe you were caught in a bit of a snow storm. But I lift my hat to you both. I am sure you had some great laughs. And oor wee Mags. Did Catherine and Geoff,Jakey and Maxy-Paxy-puddin'pie keep you busy,or did you get lost in all the turmoil tongue.gif To Annie Laurie.......you sent me an e-mail waaaaay back. Sorry, I only recently discovered it,with all the trouble I have been having with my computer. Betty 2, see you have fixed your problems. I don't know, I have been spending money like a drunken sailor,to fix this thing, so here's hoping ???? Looking forward to keeping in touch with you all. Hi George,Jimmy,Catherine,Betty,Annie Laurie,Leen,Isabel,Marion,wee Mags,Archie and Nora, Big Al,Martin,Davy,Ria,Marg,and her forever present grey haired boarder,lol....Shamus ,The bard,Lady Kate...if I have forgotten someone,please forgive me. Well now, for me, I hope,it is....ON WITH THE SHOW...Love to you all.......Rena
betty2
So a giid time was had by all GREAT nae need tae worry aboot the phone call ah've hud wee mags talkin tae me an ah know whit its like tae be in catherine's company "ALL GO" whats most important is that you all had a great time and i regret not being there with you . Archie you're a man of many surprises you never cease to amaze me. Noo every time the door bell goes ah'll be thinkin "naw its surely no archie" biggrin.gif but all kiddin aside i look forward to the next time we meet/ Haw marion an melody ah've goat his address fancy it lol luv tae norah
Marion Dougan
wELCOME HOME rENA. aRCHIE AND nORAH SOUND WONDERFULL. aYE bETTY, GIES THE ADDRESS,
Melody
Betty, we might no' get back to Glasgow if we head for Sassanach land! laugh.gif Only joking Archie and Nora, hope you had a great time, that was brilliant that you both went over and it was very much appreciated by everyone by the sounds of it!
I'm just back from Sauciehall Street and it is so busy with Christmas shoppers, nice though enjoyed it.
Isobel
Hi Rena great to see you back among us. Had a few problems with my own wee computer ,but were up and running again , so look forward to popping in and out.
Italia
hello Betty2 I'm "computerised" again, nice to know all the people in "in masel" have been having a ball, cheers italia
Melody
Morning Italia, not a bad looking day here, just getting light though, we'll see. Take Care.
Melody
Hi ya Jock, greetings from not so sunny Glasgow!
Italia
Melody the weather is beautiful this morning although there's an autumn nip in the air but after the torrid summer we've had I think the environment needs some coolness, cheers italia
wee mags
Hi Isobel hows the kitchen comin on? I know how much you were looking forward to getting it all done and over with hope you enjoy it wink.gif
Isobel
Well Mags its not done yet, but it is starting to look good. But how I would love a nice plate of mince and tatties. Just fed up with all this fast food.
Melody
Isobel, that's an easy request, Mince and Totties, dae ye want peas, turnip or carrots wi that? No problem, laugh.gif
Melody
Never mind mince and tatties, I'm away to my work here, and the wind is howlin'. S'no fer.....Have a good day pals! wink.gif
jimmyd
Oh Melody !! was just saying to a friend of mine the other night,how nice it would be ,tae have champit totties an tumchie.We get turnip here but the size o wee bools, an aw thon stringy wey ,ye know whit a mean.Ma mooth is watterin here !!!! biggrin.gif
wee mags
hwy jimmy we get turnips here but they are very strong tasting so I put carrots and a parsnip and mash them all together with some butter mmm good wink.gif I usually make them at thanksgiving
Gemini
in masel's bin awfy quiet lately well here's something tae start the pot biling, Jimmy if ye pit the kettle oan ahve sum gossip tae spread here, ah hope wee Mags is no listening, but while she wis away that Marion wis two timing Andy wi the Big Yank well gess whit while she wis daen that Andy wis two timing her wi me, so Marion yi need tae make up yer mind hen, cos ahm no letting him go, naw Jimmy ahm no wan tae start trouble, but all is fair in love an' war so tae speak, whits that Catherine wee Mags heard me och fur the luv o' gawd ah thought she hud her hearing aid oot, ach ah'll need tae go an' apologize tae her ah thought she wis up the sterr wi Melody hinging they curtains, haw Jimmy Big Al's cumin' doon the road wi a brown paper bag, wunder whits in it, hey Kaz cin yoo pit sum mair coal oan the fire, Betty whar the he** ur yi ah see Rena wi Big Al dont they make a nice couple hauding each other up they're baith drinking frae the broon bag , Jimmy get them in here afore the neebors see them Betty's gonnae be mad as he** if the neebors start talking aboot the company she keeps. unsure.gif
Archie Millar
You know--a took a' these biscuits ower "the waater" an the buggers fought ower them--noo there's nane left when a come in fur a cup o' tea --greedy buggers. Never mind a'll huv somethin' a wee bit stronger
Nice tae be hame but, we loved it----a'll post some pictures (if youse waant tae aboot whit we got up )--if you want tae see a horrible couple
Marion Dougan
Aye Gemini, some pal you ur. Andy ya two timin wee devil, get in here, come darlin, ammmm soooory, forgive me, awwwww, mushy an aw that, kiss kiss
Archie Millar
A.m gonny show youse a dirty picture???
this si me an norah hivin' a shower togeth sad.gif er
Melody
Archie, that's just brilliant! smile.gif
Melody
I miss Betty!..........and Marion and Bunty and Ria and Wee mags and Catherine and Isobel and Thebard and Italia and Marg in fact I miss everbody! Nobody talks now! sad.gif
Catherine
Aw Melody pet, ahv a hoose fuul a whingin weans here...Jakey's upsterrs wae a hackin cough an temp, ahv started tae move furniture aboot in ma room an ah think ahv broke ma shin bone, ahv jist ran doon tae chinje ower ma waash an ah furgoat tae pit the claes in so ahv wasted a fuul cycle....oh whit else......nah...cannae think....so..... whit ye waant tae talk aboot hen laugh.gif
Whaur is everybudy onyway????
wee mags
noo jist a minute melody a wis talkin tae ma self before then a tried tae get a new post started ,in the meantime a hiv put on the wash made some chilli and noo am gonnae make the dinner for me and the yank,so missy there ya go rolleyes.gif
Marion Dougan
Hi Melody, ahhhhhm here. Chilli sounds good Mags. I'll hae some, or freeze it fur me and Mike fur wur next weekend
wee mags
right marion its on the top shelf of the fridge in a wee container wink.gif
Melody
Aye well that's all very well noo! I was here masel! I don't like when we're all in different time zones, dae ye think Martin could adjust that? laugh.gif
Melody
I know ye'll be dyin' tae know whit it was that I put all over masel, it was bath soak!! So no wonder it felt funny, I'm no green... just squeaky clean... well another day, quite bright this morning in Glasgow....at least ye can see where your going, ....don't know if a want to see where I'm going!! cool.gif Ho Hum!
Gemini
hey there Archie an' Nora c'mon in betty'll be doon in a minit here Nora nice wee comfy chair for ye that wis a smashing photy absolutely brilliant it wis my yer a rerr pair ye ur dae ye waant sumthing a wee bit stronger in yer tea therr Archie, och Marion ah wis only kidding ye hen, Andra telt me yi wir the love o' his life, his last life that is, guffaw, Jimmy gess whit we made a big pot of mashed turnips fur ye shud go well wi wee mags chilli (ah hope) awfy sorry catherine hen wi the weans being sick an' aw here take a wee brek gies yir gless an' we'll fill it up fur ye Melody dae ye think yoo cin get Kaz tae go oot fur sum mair coal the fires goin' doon where's betty yi ask well she's up the sterr hooverin' ah dont know fur whit naebody goes up therr, except tae use the toidy, hoi Rena will yi leave Big Al alane, who's that coming noo is it Davey Reilly an' he's brought sum fern cakes quick hide them frae Melody or nane o' is wull git ony.
Archie Millar
Hivnae hud much o' chance tae come here -a've been ower on the O/T board answerin' that bugger Catherine she's makin' me blush
Anywise a'll hiv a wee whisky -didnae get any duty-free this time,but a made up fur it on the plane--- it wis a' free! biggrin.gif
Marion Dougan
How about a wee Glenmaranqoe right afore ye aw start... a know it's the wrang spellin, bit a wid like tae be able tae spell it........ IT HA HA HA HA AH A
GLENMARANGIE, GLENMARANIQUE, come oan help me
Mary48
Glenmorangie, ah hink LOL

it's a wee bit firey for me...ah prefer a malt liqueuer...gaun..spell that right fur me...ah never seem tae get it sad.gif
Isobel
Melody it looks like i may have to come over to your place to get my mince and tatties. The place is still a disaster, i'm not a very happy camper at the moment. This kitchen is taking longer than I thought . I just want the workmen out of here , and get things back to normal. Right now i'm asking myself is it all worth it .I do hope so.Great picture of you and Nora ,Archie.
Gemini
oh a nice big roaring fire therr Kaz you ur defintely the man, here ah wis talking tae Robbie an' ah invited him and the puir soul tells me the last time he wis here Marion blasted him fur bringing in photies ah near kilt masel laffin och cum away in ah says but ye need tae bring something a wee bit stronger than photies, wis up the sterr therr talkin' wi betty, och she's huvin a bad time of it the noo, but said fur us aw tae enjoy wursels, hey Isobel in ye cum hen Melody hus brought mince an' tatties wi her and wee mags hus her chilli then there's the big pot sopup ah made no tae menshun the mashed turnip but ah think Jimmy ate aw that up glutton that he is hus onlybody saw Leeinaus lately, och Rena wull ye leave that broon bag alane, och here comes Marion wi Andy aw mushy like, catherine how's the weans the day , och Nora hen is that a wee cauld yi huv hen did yi catvch that in Canada, hjere Archie gie her a we swalley that'll fix her up. smile.gif
Isobel
Ok Gemini i'm on my way . A think a can even smell the mince . Hope the tattie's are all mashed up , might as well get it all the way I like it. Get the kettle on as well .Just dying for a wee cup o tea and one of Archie's choc biscuits..Its really bright and sunny here today but getting a wee bit nippy . Need to get the winter geer out this weekend.
Marion Dougan
Hi, Och a think me an Andra ull hae a wee gless o red wine, jist wan, we're gawn xmas shoaping... Diamonds are a girls best friend lol...... Norah that cauld sounds awfy, Ria gie Norh a hot tady wie honey, that'll dae it hen. Nae red wine, that bloody Catherine, aw right wan voddy, then we're aff tae the shoaps, it's freezin oot therr, we haeve a rerr wee night planned...... light a roarin fire, wee blankie oan the flerr, wee picnic, French breed, cheese, grapes. oh Andra loves it when a feed him grapes. Red wine, maybe Champers, depends whit a git fur Xmas, Strawberry's 'n' cream. Naw nae mince an tatties fur us, thanks Melody, want a wee appetite fur the night hen, well we are off, be good, see ya efter....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.