Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Mary48
Jaur, no a boattul!! hahahha

and then ah flooded!!

ah wunner if it's a hoat watter flood...maybe it wid have dissolved the bovril then ah widnae have needed tae correct the word:)

twice times:(
d'ye no hink 3 mins is jist a wee bit too long fur us 2 fingerlotsamistakes speed typists
Tumchie
Ahm back, Betty2! Wis oot admirin' the leaves. They're a ower the place oot back. It's really luvly. Thing is ah should be oot there raking them. But ah cannae be bothered.
Mary48, whit's in this boattul o yours? Ah wee bit o red wine wid help me dae these leaves.
betty2
Sorry tumchie ah hud tae rush aff tae get the dinner in order wis enjoyin ma wee bovril an hoat pie wae yi an ah missed mary anaw , well ah know whit yi mean aboot the leaves am needin taeget mine raked up but alas the back mibby somebody will take pity oan me "ANY VOLUNTEERS" there's something stroanger than bovril oan offer here rolleyes.gif
Melody
So yer in Mrs. I forgot yer were going away, how did ye get on? Listen jist because you've got a sore back don't think yer in yer prime, you've got a lot of damage to do yet Betty. Wish I had a wee Bovril that sounded good Betty, ages since I had that!
Well I missed ye as usual pal glad your back hame. Hello everybody else, another cold day here, never mind it's Friday tomorrow!!
Marg
I've had another busy day shopping......... took back today what I bought yesterday and came home empty handed,you ever look for just that right out fit and all you find is squience or sportwear .I think I'll wait til I hit Toronto.
Melody
Isn't that the way of it Marg, you either see loads of things you'd like to buy or none at all. Shame your not there tonight but you'll have a great time when you go.Take Care
betty2
hi melody knockin off early tonight backs killin me talk soon your wee china biggrin.gif
Melody
Ma wee china, take care hope your back gets better soon.
Gemini
well ahm heading oot the day fur a trip tae New York so ah need a wee cuppa tae keep me gawn, heading fur St John the Divine Church tae see the Halloween Extravaganza ye know aw the ghouls and goblins parade funny thing tae be happening in a church, but the church is famous for pittin' oan things, gothic in architecture 14 storeys high and the size of 3 football fields (american football) and the stained glass windows absolutely fabulous,gonnae stroll doon 5th ave first and dae a wee bit shopping then performance will be at 7pm, so mibbee ah"ll need mair than a wee cuppa tae keep me gawn, dis onbudy waaant onything fae Saks or mibbee ah'll try wan o' they guys shufflin' up tae ye saying (whisper) dae ye waaant tae buy sum gold laugh.gif whits that catherine ye waant diamond earings hen ah'll see whit ah cin dae.
betty2
Huv a good dat ria didnae know the "looky looky" guys traded i n NY ah thought it wis only the costa's where they selt their rubbish rolleyes.gif I agree a church is a funny place tae huv this soart o thing , but then its usa anything goes there.
wee mags
Hi Gemini I wish a wis gaon wae yaae !!1I have seen some wonderful shows about St John The divine ,the parishoners have some wonderful things going on in the church ,they have musical shows and at christmas they say its a site to behold ,wan o these days am gaonnae go in tae see it mabe when ma son comes up for christmas we will go in .and Betty too bad oor telephone connection was bad yesterday but never mind Iwill try again wink.gif
betty2
Gawn yirsel wee mags ah cin jist see yi

On the avenue fifth avenue
the photographers will snap you
and soon you'll be seen in a smart magazine
oh i wish i could write a sonnet
on the front page yir picter wid be on it
wae fred astaire dancin yi roon the flerr
at the christmas parade rolleyes.gif
Melody
Oh Betty, Fred Astaire ma favourite, well another one of ma favourites, imagine a man who could dance like that!! Puttin' on my Top Hat puttin on my white tie.....la la la la la ...Oh romance is not dead!! laugh.gif Have a great day Ria, Mags how you doin'?
Catherine
Well the weans halloween bags are hauf a few pun lighter the night ....an mammy dearest is hauf a few pun heavier laugh.gif Stuffin the face here, no a bugger's aboot...Och well, ahll jist put the lights oot betty....night night troops
Mary48
Ah'm here, ah'm here!!
Aw these years in Australia and there's only ever been a coupla times that weans have come tae the door. Three Hallowe'ens in the present hoose so ah goat quite a shock when the door went last night and there wis these weans and their mammies. Weel din up they were tae!
Rush through tae the kitchen tae fun hings tae gae thum...oor Andrew (27) wis flinging mints intae the bag that ah'm stuffin fruit and nuts intae... whit a cairry oan:)
Ah can see these weans faces if they try the mints! LOL
THEN, no content wae wan loat aboot hauf an oor later anither loat arrives...merr fruit and nut!

Whit's the go noo?
when we were weans we used tae get monkey nuts and maybe an aipple.
Some o' the adults gaed us money...no many! Ah dont gae money.

Dae the weans dae thur wee party tricks noo?
ah know the weans that came roon years ago looked at me as if ah wis mental when ah telt thum they'd tae come in and dae a wee song or poyum!!
The 2 boays slunk through tae thur rooms....."she's daein it again...gaein us biig reddies in front o' wur pals!"
leeninaus
Mary, got to tell you that Andie's Halloween party went down a treat! Of course me having to bring Erin & her pals back here to sleep over whilst the arty farty acting gang had their fun meant I was on the lemon/lime /bitters BUT !! Fran & me took the kids trick-or-treating, and rather than dress up in the normal witchy stuff etc Fran thought we should go out for a bit of fun!! so there we were in our Patsie & Edina regalia ( from Absolutely Fabulous) and we have decided we should become a regular pair of slappers ( I think that is the term) ! 1 guy said I was missing something & went inside & came out with a bottle of Yalumba champers !! rolleyes.gif
Mary48
ROFL...that's the kind of things ye want, hen!
Nae merr nuts and fruit...champers for the adults, you guys!!

Ah bet ye'd mair fun then the weans and Andi, leen:) Onya, mite.
wee mags
Halloween at wee mags hoose
Melody
Mags, are ye dookin fur apples? Happy Halloween to you all!
betty2
First chance ah've hud tae post hud ma paraffin waxing oan ma back the day followed by a massage an boy am i feelin the benefit o it . Money well spent .Jist lay an relaxed aw day efter it (daen whit ah wis telt) an buleeve me IT WORKS hope yis aw hud a happy alloween an noo we're intae november only anither 8 weeks left o 2003 and whit a year that wis . Noo when ah sing "should auld acquantance " I'll be rememberin the friends I met on july 11th 2003 rolleyes.gif
Melody
Paraffin Betty? For God's sake don't go near anybody wi a fag!! laugh.gif Glad your feeling better, take care pal. Here, where did ye get the massage??
betty2
We seem like passing strangers now melody ah keep missin yi on the board when your oan am aff and vica versa biggrin.gif need tae get better organised. Had my back done at the salon where i get my hair done, mel it was brilliant it's all done with oils and then hot wax and it works i feel like a new woman (but am still the same old betty underneath it all lol)another sunny day here in glesca but a bit chilly "who cares"as long as the sun shines people smile more
Catherine
Gaun yersel betty....Bet ye'd a rerr wee heat gaun an aw eh. Love the parrafin treatment but never had it oan ma back, that's good tae no. So dis this mean yersel an Shamus are gaunni dae the limbo dance next time we aw meet? laugh.gif
Pourin a rain here, we aw slept in so Geoff took Jake tae school, ahv jist cleant up ma kitchen an headin fur the wild west up the sterrs tae make the beds...mind the rule...If ahm no back in three days search perty please an thankye kindly!!
Catherine
Well here we are in the efternoon an it husnae let up aw day...ahm tea'd oot an aaw betty...{melody reach up fur that wee boattle a duty free hen wid ye}..ony duty free left betty pet? {quick melody, she's upsterrs tryin oan her new shoes}..Whit wis that pet? {goat it..good..quick splash an back in the cupboard, mind twist the lid tight or she'll be oan tae us} ye'll be doon in a meenit? aye awright then, we'll wait tae ye come doon then { laugh.gif }
Melody
Here Catherine aw a kin find is a bottle o paraffin up here! laugh.gif Where's that salon? I think I'll nip doon fur a quick massage, dae ye know whit I would really like, ye know they wee men that walk up and doon yer back. don't think it would work wi paraffin right enough might be a bit slippy!!Oh I'm away fur a lie doon!
Catherine
Hoi ahv two wee men that wid walk aw ower ye Melody...EVERY PART...HEID INCLUDIT laugh.gif ...aw it costs is yer sanity an aw...no a bad deal ah suppose eh!! Ahm sure they'd supply the parrafin, widnae be much of a problem tae them, wee dab hauns at findin stuff they're no supposed tae y'no.
Melody
laugh.gif Could ye train them tae stick tae the back? Here Cath who's Martha Stewart? I think she wid have loved ma light up flowers last year remember, could I send her that scarf? Hope I don't get another wan this year! smilies
Catherine
TRAIN THUM????? Melody......thae come by it honestly hen, didnae pick therr madness up aff the pavement if ye get ma drift laugh.gif Naw...TOTALLY UNTRAINABLE...that's ma boys!!
Cannae balieve you guys huvnae heard a Martha Stewart, an only cos she's intae everythin or actually wis, she's still pretty hot here though, in mare ways than one mind you...she's in a bitta hoat waater the noo wae her "non" tax avasion. {great big honkin guffaw tae THAT wan} Ah think she'd positively keel ower pet if ye gied her yer scarf...an the feet wid go up if ye pit oan yer lamp fur her....HEY...THAT'S how we could get rid of her!!!!
Off wae ma guilt trip, haha!
Glad oor betty felt the benefit wae the parrafin though, spoke wae her last week an she wis in agony. Ah keep tellin her tae slow doon but ye no whit she's like....she's aye goat a bus tae catch gaun somewherr.
Marg
Well I tell you I've Martha Stwert sheets on ma bed and they do nothing fur me or I'd no be up at this hour 3am .........wonder if she gets sent to the slammer will she have these on her cot......Betty where's you wee sister I've not seen her in days?I had some info for her and am away tomorrow. smile.gif
betty2
Naw widnae let ony man walk ower me , but i can assure you ladies this treatment worked wonders for me , so much so that i'm going to have it on a regular basis(mibby wance a month biggrin.gif )Hoi who'se been at the duty free??? ah hud the bottle marked , canny lrave you lot fur a meenit
Catherine
betty ah wisnae gaunni say anythin but it wis that Melody when you wur upsterrs tryin oan yer shoes...Ah said Melody ye better no an she said och the daft auld bat willnae notice....ah knew ye wid....course it's a meenit efter ten an she's offski upsterrs wae Hugh tae dae thur "ten a clock news routine" {so ah kin say whit ah waant} laugh.gif
buntyq
Just clicked in to get a wee laugh, Catherine and Melody.
Catherine
bunty knock me doon wae a feather here...you have no idea the amount of times you have came intae ma heid today. How are ye an whits the news oan the hoose? So nice tae see ye an wee mags is comin up here oan Saturday for a week did ye no? biggrin.gif
buntyq
Nothing definite yet, Catherine. When I have news it will feel great to join "the family" again. Mags, have a great time in Canada.
Gemini
wid yis believe ah posted an answer tae this on the wrang threed but Bunty if yi go tae Hints ' n' Tips yoo'll fun mah answer tae yi there awfy sorry aboot that (big red face) blush blush blush still need that wee bailleys noo better make it a BIG wan
Catherine
Here yer no the only wan wae a red face this mornin Gemini....Jist back fae takin the boys tae school, Max in the wagon an Jakey walkin wae me.
Jist as his class wis gaun in he turnt tae me an said "mum ma feet feel funny in ma shoes"..Ah said "well take it off when ye get in then son, mibbe somethins in yer shoes"....He said "naw, it's cos ahv nae soaks oan " laugh.gif ....Wee bugger didnae pit them oan this mornin!! See if ah go up therr tae pick them up an he's hud tae take them aff fur somethin ahm gaunni die.
Melody
Well-Catherine-that-deserves-you-right.Telling-lies-aboot-me-when-I'm-innocently-watchin'-the-news!-They-teachers-will-be-saying-'Imagine-sending-that-child-to-school-in-that-condition!!!'
I-can-see-your-expression-right-this-minute!! laugh.gif See-Betty-it-was-her-that-told-me-tae-get-the-bottle.I-told-her-we-better-no!
Tommy Kennedy
Melody...watch out for a pal of mine...Nell/Helen on boards (But don't worry. you'll always be my 'Cathy'
buntyq
Looks like we have a buyer for my wee hoose in Fairfield. This has been a roller coaster of a year. All going well we close on the home November 19. There's a lot of packing to be done but I have Joyce here to help me. Means I cant have a tag sale and will have to haul everything to Georgia and decide down there.

My emotions have been so mixed about the move. Having lived in this town many years I have many memories but I have to look upon this new phase as an adventure.

My wee but'nben in Georgia is coming along and should be finished early December. Then I hope to get back with all my friends on the Board.

Mags gave me St. Joseph and I have to dig him up and pay a visit to our Mags who loaned him to me way back when.
Mary48
Love ye, bunty!

ah can imagine how you feel about leaving your town but admire your spirit in looking forward to the move:)
Gemini
och here sit yi doon therr bunty, betty wid yi git bunty a wee cuppa she's hud an awfy lang year, here hen pit yir feet up Marion wull yi get her pilla, naw naw catherine she disnae waant wine its TEA she waants but if yer opening the boattle ah'll huv wan wi yi,imagine catherine sending her wean oot withoot soaks on his feet you tell her Melody yi jist don't dae that, hey wee mags whar ur yoo hen, you packin' that case fur yer trip noo yoo mind an' huv yersel a good time an' think aboot us ok. tongue.gif
Marion Dougan
Here Bunty there's yer pillaw!!! I'll hae a gless o wine wie Catherine and Ria. Don't normally this early in the day!@#$%^&*Betty takin a wee nap????? Melody shid be comin hame the noo, think she'll bring a wee chocky bikky wae her. Therrs Mags noo, cripes a new perm, where the hell dae ye thinl yer goin??/ Lukin fur Geoff tae fix ye up wie wan o his pals!!! aye Mags.... dream oan hen. Well am away hame tae dae some cleaning, tell Betty a said hello
wee mags
yoo hoo Marion nae prblem wae geoffs pals their awe too tall fur me anyway,and wae ma weight problem ,they will awe run in the oposite direction,and tae be honest Marion, a dont think av goat the stamina for another man Ha ha biggrin.gif
Catherine
Hoi ye kin huv Geoff mags...though he might huv nae heid by the time ye get here. Daen a wee bitta massive paintin in the basement {visitor comin y'no} an ah said tae him last night, you goat a cover ower that sterr? Don't need wan he pipes up, ahm haudin the tray carefully...{ dry.gif spill it an yer deid wis ma thoat} an ah guess it wis MR BLOODY NOBODY that's spillt paint doon ma carpet sterrs!!!...{place is lookin smashin mind you, jist need tae pit everythin back wance ahv finished this wa' {cripes noo therrs a thoat}..Ahll hae anither wan therr Marion pet, right tae the toap.
Marion Dougan
Mags, a, sure Catherines goat a wee stool ye kin stawn oan. A don't want tae hear it aboot yer weight, ye've seen me right, two wee fat wumin, me an you mags, aw the merr fur them tae hing oan tae lol Hope you hae a rerr terr. Tell Yankee Mike tae mind no be late pickin me up it the airport... lololololololol
wee mags
well noo a know why hes saying dont woory am all set !! the bugger !! yae better send him directions to the airport hes no good at gettin there withoot the wee missus wink.gif
betty2
Canny leave you lot fur a meenit an yis ur aw ower the place tae you bunty welcome back yi wur missed sairly but that gies us an excuse fur a pairty (if there's ony drink left???? an mags you enjoy yirsel in canada(wunner if they still huv mounties there?) am aff noo tae check up oan whit the dynamic duo (marion & melody ) huv been up tae in ma absencehope melody's awright aboot TK's new wummin rolleyes.gif
Melody
Naw-I'm-no-awright-Betty-I've-given-up-on-trying-to-save-him!!
He's-a-terrible-womaniser-I've-no-hope!!How-you-doing-pal?
He'll-pop-up-in-a-minute-or-two-wi'-some-excuse-or-other.--Men!!! sleep.gif I-wonder-how-many-women-he's-got-on-the-go??
buntyq
Tried to e-mail from my daughter's boyfriends computer but no go so sometime this week I will update on happenings here in Fairfield. Heavy frost this morning - Suzyq told me that the kids were in sleeveless shirts and jeans yesterday down in Georgia.

Mags, you have a rare ter wi your buddy Catherine.
Catherine
Oh we're huvin the rerrest terr bunty laugh.gif
betty.....this wans fur you fae mags...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.