Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
Turn on thats jist a memory but a pleasant wan murn. Thanks fur bringin it back tae me rolleyes.gif
Angela Chick
Betty a mind ma mum had a black dress with a fringed hemline it was soooooo gorgeous a used to put it on and twirl and swoosh all over the place biggrin.gif

Wonder if they will come back into fashion??.
Angela Chick
QUOTE (glasgow lass @ 1st Oct 2007, 07:50 PM) *
aw Angela ,,,aha heard that the weather wiz nice in glesga the day,,,,, wirr yi doon the Maryhill rd ataw,,, smile.gif

Sorry lass never been to Maryhill in my puff biggrin.gif
jakka13
My granddaughter (the one with the two wee weans ) got married four years ago .Me oot shoppin fur an outfit when himself comes towards me with this hanger with a black dress and jacket and they both had fringes at the hem .I told him no uncertain terms I couldn't wear that to a wedding ."but it will show off your legs "says he . wub.gif
Angela and you to catherine ,dae ye realize how lucky you are to go and buy a wee outfit .I feel like I'm buying a tent . laugh.gif
wee mags
I not only feel like Iam buying a tent Jakka, I know Iam wink.gif
betty2
Ladies tents a;so come in all sizes, cplours so dont put yieswls doon .

Now am addressin the senior[ agewise] members like masel who lived in the days of hooped underskirts [they were bell shaped] and oce a skirt or dress shrouded them , they did look like tents, and very pretty and stylish they were too.

Jakka ah still luv fringes, no longer on my hemlines , but I have one particular top that is very fetching and always on wearing it I get complimented . Nice people,s remarks are you can get away with it , rolleyes.gif others just dont say but ah like tae think theyre saying "ah wish ah hud the boattle tae wear that.

Jist hud a thought am off tae Ireland fur a 40th birthday bash , might jist dig it oot fur the occasion.

still here in glesca
Catherine
betty ah mind ahd wan of thae bell hooped underskirts oan unner ma weddin dress. Ma pal hud tae pry me oot the toilet cos it kinda turnt inside oot an up an beyond.....ah didnae know wherr the hell ah wis laugh.gif

Go fetch that fetching top pet an get it oan fur aw Ireland tae see, bet ye look smashin in it biggrin.gif
betty2
As we speak ah,ve jist goat it oot o the wardrobe , an know whit "it still fits" rolleyes.gif

still here in glesca
Catherine
Oh go try it oan wae yer coat betty.....quick hurry up, ah'll wait here...oops haud oan the phones ringin laugh.gif laugh.gif
Elma
Don't wait for Catherine Betty, try it on now with your new coat. How does it look, smashing I bet.....now do you have anything to go with the fringy top or do you need something new..........hmmmm......just a thought biggrin.gif
betty2
Well a new pair o trousers would certainly enhance the top, too cauld fur a skirt. November in Letterkenny isnae the warmest place tae be wink.gif But I will survive Elma. Looking forward to it . We are travelling by car and then thr ferry. Acar is a must as there is no bus service in Letterkenny, and Wullie oor driver is a teetotaler so getting around wont be a problem

still here in glesca
jakka13
Here Betty what about one of those skirts with the wee pleats round the hem ?
You never told us what colour your coat is .
Speaking od fashion can I just pass on a wee thing we've got going here .On Fridays I and a lot of other people wear red as a way of showing our support for our troops .We keep passing the word along and more and more people are doing it .
My grandson brought me a good bumper sticker and it reads "If you don't stand behind our troops .
Feel free to stand in front of them "You don't have to support the war but please support the soldiers .
Now where has the laughter gone .Have you got the top on Betty ?
Melody
I loved going into Top Shop in the summer ( Just for the fun of it) the fashions were very sixties, I loved to see all the things from my youth. Such a brilliant happy time being young. wub.gif The world was ours, no responsibility. smile.gif
betty2
Jakka ma coat is black wool, with 3 panels one in black suede, the other in charcoal, canny describe that panel but its lovely, the chood is fashioned into a shawl collar [ real classy] keep saying that cos its true, it has an inner zip fastening then toggled . Grey is the in colour this winter , so the salesperson telt me whilst takin ma cash rolleyes.gif . Best ah cin dae jakka its hard tae describe it hus tae be seen tae catch its glory

Mornin melody , god youve hauf a shift done an am jist surfacin, nice day again goin oot fur a dauner

still here in glesca
betty2
While oot daunerin the day picked up a nice red top so the fringed wan isnae gawn tae the emerald isle wae me efter aw rolleyes.gif Goin tae watch telly

still here in glesca
Melody
Oh ah love red Betty, nice and cosy colour for the colder days. laugh.gif
Java
QUOTE (betty2 @ 2nd Oct 2007, 11:46 AM) *
Grey is the in colour this winter ,

Dis that mean this bright yella wan ah've jist been sold isny 'in'?....are green boots in? huh.gif ...whit aboot purple scarves?. huh.gif
Melody
Aw thegether? laugh.gif unsure.gif
Catherine
Yella boots are definately in Java.....or oan ah should say cos ahm lookin doon at ma feet the noo laugh.gif

That sounds a lovely outfit yev goat gaun therr, whit's it fur? laugh.gif
jaybee
Did you know know it was Halloween this month Catherine?
Melody
Aye Jaybee, but see away in the countryside that's the height o fashion. smile.gif
Catherine
Ah thoat everybudy in Brigadoon wis werrin them.....huv you guys no goat yours oan? mellow.gif laugh.gif
Java
QUOTE (Catherine @ 2nd Oct 2007, 08:10 PM) *
whit's it fur?

Aw camoan, even ah know fur is definately oot.....

Aye Melody, aw thegither....sounds pretty sure it dis....looks amazin.....laugh.gif

Whit's wi the reference tae Hallaween Jaybee....ye tryin tae tell me somethin?
jaybee
Erm, eh, choke, choke..... no Java, I'm sure you look absolutely fantastic. Are the colours fluoresent too???
Catherine
Oh who sent her flooers Jaybee? Naebudy tells me nuthin laugh.gif laugh.gif
Java
The lassie call't it dayglo Jaybee, ah said ah'm no sure if they match and she said oh aye, they definately dayglo thegither....ah bowed tae her superior knowledge, ah think ah made her happy...she wis laughin a lot when ah left onyway.....

Oh, and it's they wee green flaps Catherine....ye might want tae lift them noo and again...let the air circulate, ye know.......laugh.gif
murn
is the moon oot?? unsure.gif
Java
Aye, but it's mammy jist shouted it in for bed....
murn
an there a wis gonny jump oer it tongue.gif
betty2
Must be a full moon ah think tongue.gif

Colourful get ups ladies, and heres me in red , black andgrey. Java dae yi think dayl/go?/ biggrin.gif

stil;l here in glesca
Angela Chick
Right im of to the land of nod so nite nite wub.gif
betty2
Sweet dreams Angela will be joining you shortly got an early rise in the morning

still here in glesca
Catherine
Oh yer up late the night girls....ahm jist ready tae head these two up for their shower, ye'll probably hear their response ower therr when ah brekk the news laugh.gif laugh.gif
betty2
As long as its only the news you break rolleyes.gif

g.nite still here in glesca
Catherine
betty ahv goat it doon pat.....never broke a neck yit laugh.gif
Ye'll no believe it but within two seconds a me postin ma furst word a fights started ahint me......Oh hear we go laugh.gif
maryhillgal
Kids will be kids Catherine. Happy days! biggrin.gif
betty2
The happiest days of youre life wink.gif

still here in glesca
wee mags
except when the wean is two and your 68 biggrin.gif
maryhillgal
Ah second that Mags. Ma wee grandson is 3 and I'm 64 and I cannae keep up wae him but ah love him tae bits [wee deil that he is]!!
betty2
Ladies bear in mind at the end of the day they go hame tae their ain hoose. rolleyes.gif sure we love them efter aw theyre oors

still here in glesca
betty2
This is me again , goat settled doon earlier in the night fur a quiet night o telly . Goat curled up on the couch and fell fast asleep , wakened 2 hours later and noo am as fresh as the flowers in may. Huv tae be at the hairdresser at 9.30am canny see it wink.gif

still here in glesca
wee mags
how about I come over and we wash the stairs and they curtains as well it might get yae tired dae yae think so? wink.gif
betty2
Worth a try mags , ah hate when ah dae that, ma body clock is away tae pot , turnun night intae day, Think I overdone things today hence fallin asleep earlier on. Y/no whit;ll happen ah,ll go get ma hair done come hame and go fur a sleep , daft intit. But ma colour,s needin done ,the sun in Portugal bleached ma hair something awful. Thats the worst o being fair.

Right you start oan the windaes an ah,ll iron the curtains biggrin.gif

still here in glesca
wee mags
hey am no daing the windows ,I hate that job ,Time for me to get to bed the wee terror is here the morra ,I posted couple of photos of him in the gallery, We took him to the beach yesterday . wink.gif oh I meant to tell you my son John who likes to cook got a wee job in a nice wee resturant ,its only open half a day ,for breakfast and lunch ,
mike and I went for lunch and it was so nice the owner is from France ,he likes John ,well there is a tattoo parlor and I said maybe I,ll get me one ? well I told Sarah and she said look ma the place next door is a strip joint get yer tattoo then see if they will give you a job , dont you think shes a cheeky wee bugger
its the yankee in her I think biggrin.gif
betty2
Dis that mean ah qualify fur a stripper, ? wink.gif

still here in glesca
wee mags
naw your the pole dancer biggrin.gif
jakka13
Ur you two auld bu$%ers still up? My eyeballs are knockin the gither .Betty yer coat sounds smashin .Pity ye urnae wearin' the fringe top in Ireland I think it sounded great .Mags you better get some sleep ,you've a busy day comin' up .I miss my wee ones but I'll drive down and see them once I get back to T.O .It's almost five hours from here at the lake ,so jist to far for me to drive .Delaney will be three on Nov 11th and wee Rowan will be one on Dec 28th .Two bl%$dy presents before Christmas .I've got to take my granddaughter aside and ask her to try for the next one in the summer .Her anniversary is Nov 7th .Guess they just let passion take them wub.gif
betty2
Jakka my kids birthdays one on the 12th december, another the 31st december, next the 2nd january, and finally the last on the 7th january. All within 3 weeks with xmas in the middle. Canny fur the life o me think whit wis so special aboot April and then ah remembered ah wis married in april .. Must huv celebrated the anniversary wae a conception .. But no every year rolleyes.gif

still here in glesca

think ah;ll turn in noo
wee mags
rolleyes.gif tongue.gif
betty2
Good ay one n all , miserable here once again , but what else , its october .

still here in glesca
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.