Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
MHG took wan look at it hangin in the shop an knew ah hud tae huv it, Believe me its a real classy number rolleyes.gif cost me an arm an a leg but who cares rolleyes.gif

Also ah needed a bit o cheerin up an this wis ma cure

still here in glesca
maryhillgal
Clothes shopping is the best therapy in the world. Nothing tae beat it.
betty2
Ah,ll second that rolleyes.gif

still here in glesca
jakka13
I keep saying i'm buyin' nothin' else till I drop a few pounds .Then I see somethin in a window and I've got to get it .I've been trying to buy stuff I can alter a wee bit to fit if I can lose some weight .
All my life I was a big skinny bugger .Could never see me as heavy .This summer has finally made me realise I have to lose a few pounds .I leave clothes behind every year ,summer stuff I won't need till I get back the next year .Well a lot of the stuff I left is a wee bit tight so I've made myself a promise to get back to the gym and work out .Food all summer long has been to good but it's back to plain claes and porridge next Saturday ,OOPs forgot about Thanksgiving dinner .Lets say a week from Tuesday I'll go down to the gym and get myself in shape .
Noo I've been reading back on these posts and there is no way we auld yins are giving up our special wee place .Those that don't like it don't need to come into it .I for one don't even visit the posts they call their own .Lets us Red Hat Ladies keep oor wee special place .If the best of the younger generation like to be in here with us auld yins then more power to them .come on in Keelie and Java and Catherine and Tammy and my goodness I don't need to call you in .This is a very special space for young and old .Old members and new .You'll never go away hungry from a visit to Betty 2"s
betty2
Amen tae that jakka, ah think efter 6 years it speaks fur itself. So whit if some choose tae body swerve it , this place has hud merr comebacks than Frank Sinatra biggrin.gif So ah,ll continue tae pick masel up dust masel doon an start aw ower again. The door is always open an its comfy in here rolleyes.gif

still here in glesca
betty2
Awee ps here

whit ah dae notice they might no want tae post , but they dae come in tae read biggrin.gif mibby theyre shy tongue.gif

still here in glesca
wee mags
yoo hoo betty I jist came fae watching the love of ma life [hes only gonnae be two this month] wub.gif I have such a good time with him even if Iam done in when I get hame
betty2
yoo hoo to you to mags an here ah thought the yank wis yir no 1 biggrin.gif well am astartin tae get bleary eyed so its good night ladies till we meet again rolleyes.gif

still here in glesca
Isobel
Hi ALL ,Well the wedding went off without any hitches. What a fantastic day it was. So lucky with the weather all the previous week. On Friday we were all eating out in the garden till about eleven at night. Saturday was just perfect.Still got my Glasgow family here however they go back on Wednesday night. They have had a great time. Could not believe the weather here for this time of the year. Anyway I am having a problem in the gallery I have managed to block all the pictures there and I am seeing nothing. Once I get myself sorted out I will post a few wedding pictures. MAYBE SOME OF YOU CAN HELP .cATHERINE POSTED IN tEC SUPPORT FOR ME. Oh I am so daft I dont know what I did. so help.
wee mags
Isobel glad to see that you are alive and well, its amazing how all the plans just fall into place on the big day,Iam glad it went well for you ,and the weather has been wondeful here, lovely days and nice cool days
I just thought my daughters wedding anniversary was on the 22nd of Sept ,I cannot believe its been six years ,I hope you enjoy the next few days with you family . wink.gif
Isobel
Thanks Mags. I think I am going mad in my old age, just cant unblock these pictures.
betty2
Hope you get unblocked tongue.gif soon Isobel and post pictures of the wedding, its nice to know all went well , things normally do at weddings and after the event you sit down and say "whit in gods name wis ah worryin aboot" Having youre glasgow family there adds more to the special day, I hope you all have a nice time for the remainder of their stay

still here in glesca
betty2
Morning all nice one here sun is shining but its a kid oan wan therrs nae heat, in fact a wee bit nippy . Popped ma nose oot the back door tae pey the windae cleaner , an thought 1st october an its startin tae get cauld a/ready. Off tae shops -borin stuff like bread an milk] nae fun therr biggrin.gif Have a nice day

still here in glesca
Java
Here, ah hope you're no wearin yer new coat tae the shops.... huh.gif
murn
naw go ahead and wear it, nothin like puttin on something that makes yee feel good.
I get fed up buying things that jist hang in the cuboard until they don't fit. There's some things hidin in there wae the price tags still on them just waitin tae go oot fur a night sad.gif
Angela Chick
Lovely day here in glasgow been out all afternoon and just had ma tea, so thought a would pop into bettys for ma pudding.

Bettys whats on offer the night pudding wise?? biggrin.gif

Your new coat sounds lovely, a seen one in next last week gonna buy it at the weekend or mark might treat me biggrin.gif
Catherine
Talkin a Next Angela.....whizzle here regulary visit's the site an here wis therr no a perra boots winkin right oot the screen at me...clear as day annaw!
Oan tae the phone wae oor Joanne who's comin ower soon for a wee visit, pit ma order in....an then realised ahd spoken wae her since an nae mention of the boots came forth.

So....

Sent a wee email aff at the weekend therr tae her, said bet ye cannae mind a talkin aboot the boots etc but here's the details ye asked fur...
She emailt back sayin....Pity yer no wan fur loss a memory yersel laugh.gif

So ahm thinkin, Joanne brings the boots an mibbe ah kin get a lenna either betty's or yer ain new coat.....an here ah'll be aw set!
Whit dae ye's think? Zita go or whit ? laugh.gif
glasgow lass
aw Angela ,,,aha heard that the weather wiz nice in glesga the day,,,,, wirr yi doon the Maryhill rd ataw,,, smile.gif wub.gif
toerag
Isobel, glad everyhting went well at the wedding,but aboot the pictures, could you no just post them again? or is it your computer thats blocking them? After yer lovely visitors go you'll have more time to get this sorted out. looking forward to the pictures
toerag
Betty when yer oot for the bread & milk, could yes grab me a couple of wee fresh cream cakes, mibbe a meringue or two? thanks!
Catherine
Oh here ah missed Isobels post therr aboot the weddin....hurry up an get that fixed then Isobel, ah love a good Weddin masel laugh.gif

Murn jist werr the claes in the daytime, cripes how miny times huv we kept somethin good then afore ye no it it's oota fashion laugh.gif
Java
Noo ye know full well it always comes back in again...then ye get away wi callin it vintage and sellin it for three times the price....laugh.gif
murn
Great idea am off tae the cuboard, who am I kiddin, the room wink.gif this could take some time.

If yee don't hear from me soon send help. laugh.gif
Catherine
Help is on the way!!!!! Gies yer claes laugh.gif laugh.gif
Java
If ye should happen tae find a wee white smock top wi three wee embroidered cherries oan it in there, (aye it wis so fashionable in the 70s!...) ah'll be mair than happy tae take it off yer hands....biggrin.gif
murn
Help is on the way!!!!! Gies yer clae

too late there on ebay
the smock wa the cherries wis the first tae go
am a way oot tae buy mer that fit tongue.gif
Angela Chick
Catherine tell you what, a will lend you the coat during the week and am getting it at the weekends deal? laugh.gif 5 days for you 2 days for me dont seem right cos am buying it laugh.gif duh.

A love Next for clothes, their jeans are great bought maself a lovely pair of black ones and a wee black and white top to match, wore it on sat night there out with my sister felt soooooo good lol.
Melody
Good for you Angela, you did so well on your slimming programme you deserve it. I like Next suits and trousers they are better quality than Markies these days I think. Oh how borin' am I, I remember when I thought Markies was for old ladies. laugh.gif Honest it wasnae that long ago. laugh.gif
Angela Chick
Hi melody biggrin.gif aye their stuff is good quality, so come the weekend am going to get that winter coat and a need a new pair of boots as well a love ma knee length boots a feel like a 60's gogo dancer when a wear them laugh.gif
toerag
Melody, mind when you bought Markies clothes for the weans, they never wore them out, they always out grew them, at least mine did.
Java
Do yees do that whole 'up at three in the mornin tae get intae the queue' thing for the Next sale?
Melody
You should have been a 60's person Angela, those knee high boots were just brilliant to wear. Oh ah felt so powerful in them. laugh.gif Pity ah'm too auld for them noo. laugh.gif
betty2
Hello dollies evwerybody ,s wantin tae get dressed up , ur we gawn somewherr, ???? . aH Need tae be somewherr really upmarket after whit a forked oot , canny believe ah spent that much oan wan item tongue.gif

still here in glesca

Java dis it need tae be cherries, therrs wan here wae strawberries oan it wink.gif
Java
Oh strawberries would dae...whits a stalk between pals....laugh.gif
Melody
Where dae ye want tae go Betty? smile.gif C'mon we'll cut a dash somewhere. laugh.gif
murn
an ave still got a nice wee cream cardie tae go on top o it laugh.gif
toerag
Angela if you hiv tae share your coat wi Catherine then she could mibbe share her boots with you!!
betty2
So long as its no a stalker biggrin.gif

See the smocks are back in fashion again , an ah dont mean fur maternity wear.

still here in glesca
Angela Chick
Melody a bet you looked a million bucks in yer gogo boots biggrin.gif a feel like a fashion parade coming on a might start trying on clothes just for the hell of it laugh.gif

Great idea toerag share and share alike its only fair.
Java
Dis 'shabby chic' work when its yerself and no yer furniture?
Melody
Angela, naebudy's gettin' a lend o ma white mini crochet dress for nae amount o money. laugh.gif unsure.gif My but ah must have been a sight to behold.
Melody
Aye Java but it's the sixties ye have tae be careful if yer a mod. laugh.gif No too shabby mer chic. laugh.gif
Java
S'awright...by the time ah get ma false eyelashes oan ah'll no be able tae see masel anyways...laugh.gif
Angela Chick
laugh.gif Mini crochet dress sounds the business melody pure class no doubt. biggrin.gif
Java
Here ah hope you're puttin a liberty bodice oan under that Melody.... huh.gif
betty2
Ahm merr intae fringes .Goin roon a dance flerr in a froak wae fringed hemline , swooshin an swirlin, , showin a bit o leg ehh. Dis that make me sound tarty, but then it wis the 50,s an it wis cawd STYLE an ah wis right up therr rolleyes.gif

still here in glesca
betty2
Ah,m huvin tae leave the building back soon biggrin.gif

Ladies we are definately followers of fashion
Java
Oh here, ah've a lampshade that's fringy....haud oan, ah'll improvise...ah didny watch Blue Peter for nuthin ye know...
murn
com on noo Java, Betty might be light on her feet but lets not turn her on laugh.gif
betty2
tongue.gif tongue.gif yir a star did yi get a blue peter badge , theyre worth a few bob nooadays

Chantilly lace an a pretty face pony tail hangin down
Ah wiggled when ah walked ah giggled when ah talked

Well ah wis seventeen an it wis the 50,s
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.