Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
jakka13
Glasgow lass , I feel that way everytime I come home .Betty ,read your good news on another post ,you must be dancin' .Just off the phone from Boots and she sends her love to all the pals .She's trying to get over a bad cold and has a bad cough but she says she feels O.K .
Catherine ,see your fightin' ants .I'm stil fighting wasps here .The buggars just don't seem to die off .I guess it's still to mild .By this time of year we are usually lighting the fire everyday and the electric blanket on at night but it's so muggy here we've got fans going .Oh! well I guess I should enjoy it while I can .The snow will be flying all to soon .We pack up and go back to the city Oct 5th .
wee mags
betty like jakka I read the good news, you all must be so happy,congrat s to all jist waiting for ma wee pal tae come hes a bugger, but a lovable yin if a may say so myself ,but then am his Granny ,whit else wid a say ? wink.gif
Catherine
Mags it's a PD day here the day, any chance ah could jist throw ower the boys since yer daen yer Mary Poppins wae Andrew? Ah promise they'll behave thersels laugh.gif
Any other day ahm draggin them oota bed for school, they get a day aff an they're up afore Geoffs away tae work at seven .....ah cannae win! laugh.gif

Jakka if ahd ma way all wasps wid be extinct, if there's wan in the vicinity yer guaranteed it comes after me.
Ahv stood still twice in ma life when they're buzzin aboot me cos that's whit folks say yer supposed tae do.....an each time they've stung me. Can't stand them.
The ants are abaahbye....good auld spray of the Ants Out boattle pit paid tae them, an since yesterday wis a good bit colder ah think they've cheeriode fur now.
Are ye havin everyone up at the Cottage for Thanksgivin? Say hi tae Boots an Tori from us pet.

betty you back fae the shoaps yit? Whidgy buy?
wee mags
catherine sory I cannot help you out today its a C.H. day here as I dont have Andrew wink.gif
wee mags
betty ma kitchen is awe washed and looks good, noo nabudy cin eat for at least two days, I jist want it to be clean for at least two days , wink.gif
betty2
Good on yi mags wish yi wur nearer could be daen wi a haun in here rolleyes.gif

still here in glesca
betty2
Bedtime fur me wink.gif Tomorrow is another day

still here in glesca
murn
betty ma kitchen is awe washed and looks good, noo nabudy cin eat for at least two days, I jist want it to be clean for at least two days

Take a picture mags cause that's the only wae it will stay like that sad.gif
LET THEM EAT OOT tongue.gif
wee mags
murn is just me and Mike,but our kids are always dropping in ,tomorrow Iam expecting my son Jimmy and his wee girl for lunch so there goes ma kitchen ,but as the wee prayer my mammy gave me says
Thank God for dirty dishes
for they have a tale to tell
while others are not eating so good
were seem to be eating very well wink.gif
jakka13
Great wee poem Mags .I know it's just us two auld souls this week .good job we love one an'ither or else I'd be in jail!!!!! laugh.gif
I'll have the whole lot before I know it .I'll no sooner be settled at the flat before they descend on us .
LOVE IT.
betty2
Enjoy it Jakka there,s only wan thing worse than noise an thats silence

STILL HERE IN GLESCA
Melody
Aw how lovely to see auld pals on here, those were the days. Remember how these boards used to take all our troubles away for a while? That was a treat this mornin' to see those names on here. smile.gif Wish the others would start to post again.
betty2
With you on that one melody, I came on here last night , after the events of the past week , to cheer myself up , but alas not one acknowledged me , At one time on here when you saw a member on you started a conversation and had a laugh, ,but all thats gone .No homour any more, and I have to say there are posts which I cant make any sense of, ? And humour is something I dont lack and I have a lifetime of occasions to prove this.

Any ways finished up watchin telly boring as it was , it was better than the board . Things have certainly changed. If ah wus thin enuff skinned ah,d think they wur tryin tae sicken us old buddies aff but am no , so ah,ll jist keep comin in an hope things get better

still here in glesca
betty2
BETTY2 HAS LEFT THE BUILDING
Melody
I agree entirely Betty, there seems to be little understanding of promoting conversation in many posts. I often find simply no place to post, in that the previous post in a topic is going nowhere that I can see or understand. I suppose sadly all things come to an end. sad.gif smile.gif Have a good day pal.
wee mags
nno yet Melody ,its no comin tae an end here the noo wink.gif
come tae think of it ,I have tae call it quits as iam having the gang for lunch , there goes ma clean kitchen ,but I would not have it any other way
Melody
Hi ya Mags, smile.gif great to see ye pal.
Lion
Hi girls - Marion from Oz here - lovely to listen to what you are saying - takes me back - we came to Australia in 1983 - me , my Hubby and our two boys - aged 7 and 3. Was recommended to this site by Georgem who now lives in Canada - he is ex Glasgow too - I am ex Bothwell - just down the road from Glasgow. Will be great to catch up with you.
Melody
Welcome home Lion. smile.gif
Java
Ah've survived another supermarket run....biggrin.gif While ah was pushin ma trolley tae the furthest reaches of the carpark, admittedly cos ah'm fed up wi scratches and dents on ma vehicle, ah was ponderin....naw, don't click new posts yet, ah'm gettin tae a point....

Ah while ago ah read somethin about a Scandinavian fella who was showin his factory tae a vistor...huge factory, huge car park...they get there really early, car park is empty, but still the fella parks away at the furthest end of it...his visitor asks why and he says well that way those who are maybe running a bit late can have the nearest spaces...help them catch their breath a bit...

Now ah realise that technically yer twenty six year old married daughter is still yer child, but ah'm pretty sure havin her with ye at Asda disny qualify ye for a parent and child parkin' place....wouldn't it be nice if we aw 'parked in the faraway spots'...biggrin.gif
Catherine
Mornin all

We werr over at ma pals hoose last night {weans ah used tae look after} an they're 17, 20 an 22 noo......an here's me no aged a bit annaw.

Mathew drove up fae Pennsylvania, dear God ah mind fightin wae him tae get intae his caur seat.... Mook still lives at home so he pourt the wine, aw thrillt wae hisel cos he's finally goat the braces aff an his teeth's jist beautiful.... Clairebell flew in fur the weekend fae her Uni in BC, an we werr celebratin her Birthday fae the month afore an Thanksgivin which is next weekend here cos they'll no be here for that.

We were headin hame after the big Turkey dinner at ten a cloak.....an they're aw beginnin tae shift oot awa tae the dancin, concert an pubs ...wance they'd sat an blethert tae their mum furra while.

Mooks gaunni run Claire ower here soon, dear God ah mind him throwin his bobo's oot the windae of the caur when ah wis drivin oan the motorway, he'd get ma attenshin annaw afore he did it knowin ah couldnae stoap him.
He'd give it Cageee.....ahd look in the mirror....an he'd swing his boattle so ah could see it, then yase his fit tae bring doon the electronic windae an fire the thing oot laugh.gif

Claires gaunni raid ma wardrobe, they've aw goat therr cousins Bat Mitzvah the night tae go tae an naturally nothin she's broat is 'suitable' shall we say .
Who's goat 'suitable' claes when therr twenty anyway says she laugh.gif
Cripes talk aboot wherr did the weans go eh?

Love them aw tae bits so ah dae.

Melody you chinjed the plank fur the biscuits ? Ah cannae find them pet....

Mags whit three hunnert weight a whit are ye makin fur lunch the day?

Betty hang in therr awright xxxxxxx
Melody
You two make me tired listenin' tae ye. Biscuits are in the same auld place Catherine dear jist naebudy tae eat them these days. Aye it would be nice Java if everybody remembered their manners, makes for a nicer world. smile.gif
Catherine
See that's whit happens when ye take an hoor tae pit a post in wae aw the interruptions here.....cripes ye's aw hud posted an ahd missed ye's fae the last post ahd read laugh.gif

Welcome to the Boards Lion, hope yer good at the sterr cleanin hen cos it's your turn...kinda like the inishiashin here ...moan ah'll show ye wherr the bucket is laugh.gif

Java yer a brave wummin gaun tae the shoaps oan a Saturday, disnae seem tae bring oot the best in some dis it, it's like minglin wae crabs ower here sometimes.
Ye tell the weans manners are kindness, some Adults obviously werr never telt when they shoulda been.

Melody the biscuits urnae therr.....ye better get yer ghurka hat oan pet an fire doon tae Markies, hurry up an ah'll hae the fire oan fur ye comin back.
Watch yer feet an mind take yer brolly pet
Java
Oh the braver thing would have been tae no go pal.....have ye tried tae get co-operation fae an eighteen year auld grump when there's no a banana in the hoose...laugh.gif
Catherine
Funny enuf ahv jist sent the nine year auld grump upsterrs furra snack Java.....an ahv jist realist ahv nae banana's either in here laugh.gif

Ah'll wait tae Melody gets back wae the biscuits an yase her Ghurka hat masel afore a enter the field a supermarkets...mine's needin poalished efter ma last non banana moment laugh.gif
Lennox
I am braver than either of you !
I got to take my grump of a son car shopping later the day , and he's gonna miss the football game, only that part he's not cotton on to yet .... so Catherine, I need to borrow said Ghurka hat first, co I canny do another week of driving him to work..... sad.gif
Java
Gie him a banana and tell him tae walk...laugh.gif.....oh naw, that wis eggs wint it....go tae work on an egg....laugh.gif
Lennox
well, depends on who you ask,

me I'd rather have the 'nana, than the egg, don't like eggs....... rolleyes.gif
Melody
Lennox ma wee pal where have you been? smile.gif
Catherine
Aye nice tae see ye Lennox.....Melody throw ower yer ghurka pet, Lennox needs it furst laugh.gif

Ahv never seen an egg motor Java ...cool laugh.gif
Lennox
Thanks ladies, if I make it through I'll be back later..., I am sure with the Ghurka hat, I'll do just fine.... laugh.gif
Catherine
That's the spirit Lennox.....ye kin blend intae whitever ye waant when yer werrin the Ghurka ...sabit like the Bhurka, naebudy no's it's you laugh.gif laugh.gif
Java
Telly must be good the night....laugh.gif laugh.gif
Melody
Rugby on here Java. sad.gif
Java
Are we winnin? laugh.gif...ah don't know the rules for rugby but ah'm sure they cheat a lot...they're ay hittin each other...
Melody
Sheer lunacy if ye ask me Java. How tae get yer face kicked in withoot really tryin' laugh.gif unsure.gif Ah'm sure nane o them have got any of their ain teeth left.
Lennox
Aye ,but Melody they are real men, none of this wishy washy stuff that they call "football "here,

I am starving and sick of car shopping. ganna make a wee cuppa and I'll be back laugh.gif
Elma
Rugby, the best game in the world and yes, played by real men tongue.gif laugh.gif
Chookie
So whit's a real man Elma? Anybody up furra definition? But mind, Ah blush awfy easy! ohmy.gif
murn
QUOTE (Chookie @ 30th Sep 2007, 11:07 AM) *
So whit's a real man Elma? Anybody up furra definition? But mind, Ah blush awfy easy! ohmy.gif

anything you want him ta be rolleyes.gif
Melody
A real man, noo ther's a thing. My interpretation of 'a real man' would be strength of character. A gentleman, as in ' a gentle man'. Any other opinions?

Oh aye and wearin' the kilt would be good. laugh.gif
betty2
Areal man wink.gif one who appreciates a good woman . A loving caring nature . But real men nowadays are hard to find, [no that am lookin] been therr goat the t-shirt and enjoyed the time ah had , short tho it was wub.gif

Welcome lion happy posting

still here in glesca

folks theres a catherine cookson oan the telly so am off tae watch it
Melody
Enjoy Betty, hope you had a good day today. smile.gif
betty2
Quiet one melody taking things slow , best way to deal with it. Right now the only way. Went shopping on saturday and bought a lovely winter 3/4 lenghth coat , very stylish and real classy , what the heck? therrs nae pockets in shrouds, so went overboard, an ah feel good about it rolleyes.gif

still here in glesca
Melody
Oh ah like the sound of that Betty, ah love clothes more than anything else. Very shallow of me ah know. laugh.gif Ye'll be a wee smasher as usual. We're Glaswegians we canny help it, it'll make ye walk wi a swagger. smile.gif
Java
Whit's yer favourite item of clothin in yer wardrobe?
murn
usually the wan a jist bought wink.gif
but there are a few things just cant seem to through oot, even tho a no i'll never be able tae squeeze inta them again sad.gif
glasgow lass
Aye java,,,,, right noo aha have two favourite items of clothing hen coz a canny wear one withoot the other tongue.gif ,,,,, aha love mah black bellbottom pants wae mah smashin torcoise sleaveless skinnybib and mah black ankle strap cleavage toe pumps,,,and ahm good tae go tongue.gif
betty2
Ah jist luv clothes, , its a passion wae me. Always been that wey inclined, but never like tae be seen in the same outfit too often. This year ah wis merr intae skirts, , Trousers were gettin a bit borin fur me . But colder weather noo so its back tae the trouser s again, got a nice pair o boots , quite trendy. But ah luv the coat ah bought oan saturday, So fur me ma favourite is jist whit takes ma fancy rolleyes.gif

Goin tae Ireland next month so it,ll be the warmest o gear an boots, scarves an gloves, cosy sounding ehhhhh

still here in glesca
maryhillgal
Ye sound really delighted wae yer coat Betty. Ah wish ye health tae wear it.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.