Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Melody
Tomorrow is another day. smile.gif
Catherine
Knock knock
Who's therr?
Banana
Banana who?
Knock knock
Who's therr ?
Banana
Banana WHO????
Knock knock
Who's therr?
Orange
Orange who?
Orange ye gled ah never said banana laugh.gif laugh.gif
Java
You're gonna try sayin that's wanna the weans jokes int ye...an we aw know fine well it's no....laugh.gif

Jist had a phone call fae George, Betty...he says he'll see ye at the bus stoap the morra...laugh.gif
Catherine
Ah'll make sure he leaves here oan time Java tongue.gif laugh.gif
Java
Never mind oan time, she wants him in wan piece wi matchin socks...laugh.gif
Gallusbisom
Ocht, if he fails that criteria, ah'll dae ma best tae make him comfy. laugh.gif GB
betty2
Roll on the morra rolleyes.gif java , ah,ll be therr wae bells oan

An am feelin glad all over
So glad he,s mine [well fur a day ]

still here in glesca
Melody
George who at whit bus stop? Naebudy tells me nothin' sad.gif
Java
Ocht you wouldny want him Melody, you've awreddy got your ideal man... wub.gif and bus stops are nae place for a wumman o' your calibry...laugh.gif
Melody
Oh ah don't know. wink.gif ..it has been known. laugh.gif Is it jist kid on again?
Java
Oh naw, George Clooney's takin time oot his busy schedule tae take Betty tae the bingo....she's clickety clicked...laugh.gif
Melody
Whit bus stop was it again?
Java
Oh, you play safe and get on at the terminus...ah've seen that bingo crowd....laugh.gif
Melody
laugh.gif laugh.gif
Catherine
Naw it's gen up Melody, George Clooney's comin ower here fur the night an ah'll be pittin him oan the bus in the mornin so's betty kin take him tae the Forge laugh.gif

Ahm stavin aff Gallus cos she sounds as if she's a matchin perra soaks type wummin an her hoose will be abundant wae them {Java says he kin only come here if ah make sure he's soaks are matched when he leaves....Oh ahv jist thoat of the answer....cripes he kin jist keep his soaks oan laugh.gif
Melody
laugh.gif laugh.gif Good job ye thought of that Catherine.
Gallusbisom
Right who telt ye ah huv a bag o unmatched soacks, wan o they gurkha wans win't it? I huv wee soacks in ther fae size wan up (an since maist o ma wins noo take size 7 an up tae 13, ah don't think ah'm gonny find a match any too soon. rolleyes.gif ) No tae worry, ah hiv a brand new per o soaks fur himsel, nae problem biggrin.gif Ah'm no totally compulsive, ah hiv ma moments tae. Big smirk oan ma face here.

GB
Catherine
Well you staun by fur yer moment therr Gallus, keep smilin but don't haud yer breath pet, the last thing ah'll be thinkin aboot'll be matchin soaks when ma bell goes laugh.gif

{Wunner how long he'll ring it fur } woowoo laugh.gif
Java
Here, there's tae be no ringin of the bells, it puts Betty's pals oaf their books....ye can put yer haun up and shout Bingo like the rest o' them...
betty2
Ah hope so melody widnae like tae think ah wis bein looked oan as easy rolleyes.gif ony time ah hing aboot bus stops is when ah,m goin tae bingo, an ah dont go oot in the dark rolleyes.gif

Java, is jist cheerin me up [ah think] an George Clooney isnae ma type really . Certainly a hunk o man but ah,m merr intae the older merr mature man. Toy boy,s????????????? naw no fur me ah prefer them tae come wae experience an aw that goes wae it.
Cripes well seen we ur only kiddin

still here in glesca
Melody
Betty did somebody win a million pounds at the Bingo?
Java
Ah'm no likin the length o' time it's takin her tae answer ye Melody.....is the travel agents open at this time????
Melody
Ah'm no likin' it either, where dae ye think she'd head for first? laugh.gif
Java
Well it'll no be the bus stop, that's for sure.....laugh.gif.....where would ye head for if it wis you?
Melody
Oh ah don't know, mibbe your swingy seat. laugh.gif laugh.gif Where would you go?
Java
Ah would go tae whitever mountain has the most echoes and shout hallo tae see how many times ah can answer maself....laugh.gif...oh naw, haud oan....would ah need a horse tae get there d'ye think? ah'm no good wi horses....
Melody
Naw ye can afford a helicopter, but yer no leavin me oan the swingy seat. laugh.gif
Java
Oh here, ah heard ye can get the bus tae Australia noo ye know....takes three months, and ye've tae paddle the last bit, but we could do that....laugh.gif
Melody
That would quite good ye'd have plenty of time to decide what to do next. smile.gif
Java
Oh it goes through Prague and Iran and aw sortsa places....how long d'ye think it wid be afore they get fed up wi 'the backy the bus they canny sing...' laugh.gif laugh.gif
Melody
No long but there's always the crossword.
Java
Oh we'll take the big giant kind...that way we can jist fill in the black bits and make the words fit...laugh.gif...are ye takin yer knittin? no tae knit, jist tae drive them mental wi the clickin....laugh.gif
Melody
laugh.gif laugh.gif Absolutely, ye can never have enough things to do on a bus.
RonD
Ye cin always look oot the windae!!! :unsure:
Angela Chick
Well my eyes are shutting here so its hello and goodnight biggrin.gif
wee mags
betty are you off again?
betty2
Sorry ladies got caught up in company again, an yes a young woman of 46 won a million at the forge bingo last friday. So by the age youse,ll aw know it wisnae me . Ah dont go oan a friday. Best o luck tae her.

Whit yis oan aboot bussin it tae oz,, jist follow the yellow brick road an the munchkins will keep you oan track rolleyes.gif The long flight is the reason ah never attempted tae make that journey, but ah am daen las vegas next year an am no lookin furrit tae that flight either. But ah want tae see it. Never know who ah might run intae therr????????

still here in glesca
maryhillgal
Betty, you will love Las Vegas and it is well worth the flight! I go to the Forge Bingo sometimes too but it wisnae me that won the million [Ah wish]!!
betty2
Saturday afternoon is ma day at the forge mhg but wis that no a chance in a million gettin that win , good luck tae her love tae see fortune smilin oan somebody even if its no me rolleyes.gif

still here in glesca
betty2
qwee afterthought here , mhg

if youre ever therr oan a saturday make yirsel known tae me ah always sit at the same table no. 439 an if ah canny get it am sittin nearest tae it

still here in glesca
maryhillgal
Will do Betty. I mostly go to Mecca, Drumchapel or the Gala at Possilpark but take mad notions to go to the Forge. That was a fantastic win for that woman considering she had just lost her job 3 weeks previously. Good luck to you Betty the next time you go.
Elma
Did you know that George Clooney has been injured in an accident. He was on his Harley, with his girlfriend when he came in contact with a car, they were both taken to Hospital. Jave you'd better get over there quick to help him get over it. tongue.gif I have just been watching it on Entertainment Tonight.
Elma
Betty, I've just been watching the B.C. news on TV, nothing else to do tonight, and saw a report on a woman celebrating her 100th birthday getting a tattoo and it wasn't even her first. She got a rose on her shoulder for her 92nd birthday and a butterfly the next year. Kinda makes you a real wee young'un, eh???
jakka13
Just a wee quick note to say hello to everybody from Tori .She is doing well and hopes to get back on soon .In the meantime she asked me to pass on her best wishes to everybody .
Had a very busy day today ,was up real early for a quick run down to the city with some stuff so I'll bid you all good night .Angela Chick ,sorry to hear your Mum isn't doing to well .Is it the hand she got the surgery on that;s causing the pain ??.I'll be talking to Boots in a couple of days so I'll say hello to her from all the pals .Good night ,Jakka
betty2
Good morning all Elma youve goat me thinkin "a butterfly" mmmmmmmmmmm mibby rolleyes.gif Yi never know

give my best to tori and boots jakka, now I,m off huvnae been near the shops since last week gettin withdrawal symptoms

still here in glesca
betty2
Had a nice day , visited shops and just messed around browsin . Its good tae jist relax and dae whatever , whenever, and as long as ever is rolleyes.gif It makes sense tae me , whichever.

Very quiet board today , ?

still here in glesca
wee mags
I just popped in for a min ,I take care of Andrew today,so as Catherine and Melody would say its a burly day for me, and I see its Catherines day of peace
I have to go here he comes the love of ma life, naw no Mike its Andrew, biggrin.gif
Catherine
Oh mags early start for you eh? laugh.gif

We'd the big storm last night, dead muggy noo.
Walked intae ma kitchen an therrs the wee sugar ants oan the flerr.....an they're jist aboot tae be hoovert up.
They must have came oot wae the rain, wish ah could hoover up the mugginess annaw laugh.gif

Mornin all, y'all have a good day now y'hear
betty2
Well its evenin now and am off fur a qwee game o bingo at the barn club, meet up wae friends an huv a good ol natter. Then home , gonny huv an early night see y.ll later

still here in glesca
glasgow lass
Hallo Betty,,,, its been too long since ahave been in tae say hi,,aha hope that aw is well with you,ahm jist getting mahself back together after being away in glesga for a while,, the old place has chenged a lot furr the best aha thought, but mah heart was breaking as aha walked through the streets of mah youth Betty aha didnt think that it was going tae hurt so much and aha wizny prepared for that kind of pain,,, bit this week ahm feeling a wee bit better and slowy begining tae heal ,,,, cheerio furr noo, aw the best Betty,,,Lass smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.