Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Marg
Rena sent one hope it arrived ok ........ no problem smile.gif
Catherine
Jist sent ye one too Rena, hope it gets fixed soon...we miss ye smile.gif
Robbie
Fearn! Regarding your post on 15th Oct, in ( in maself ), you said ..it was all Hugo's fault ...what did you mean?.
Melody
Where's oor Betty tonight? Did you lot have a party last night when I was sleepin'? Bet ye's did, ya rotten lot! dry.gif
Catherine
Oh listen tae mrs rondaybloodymacvoo laugh.gif ......Ye still didnae tell me whit you werr up tae last night Melody ya fly bugger!! Me masel an I alang wae Geoff are oot at a perty the night...think ahll go hae a wee lie doon, keep ma energy fur ma singin an dancin later oan y'no....da da da daarumbaa!! da da da daarumbaaa!!...
Melody
I was actually out at a Salsa night.
Catherine
Oh actuwally werr ye laugh.gif ....Ma sister went tae one a night last year Melody, said she couldnae move fur laughin an it wis a great night. It's wan wet night here the night, the leaves are fallin, fellow drivers are as crabbit as hell{no me, ahm no the wan that cannae drive} guffawguffaw....times movin oan here an ah better start oan the excavation wurk oan the face. Left ma herr brush up north an boat a new yin....it could go either way fae noo oan!!..
betty2
Hey jist poppin in fur a meenit , been in bed aw day nuthin serious jist a bit too much pertyin last night in fact intae the wee smaw hoors oin the mornin, Findin oot the hard wey that ah canny burn ma caunnel at baith ends nae merr biggrin.gif Wes that hugh who posted melody??
Melody
It was Betty, just thought he'd say hello! You partying again? I wisnae really at a Salsa night, it was only in the bedroom in ma jammys by masel.lol: ( Don't tell Catherine I think she believed me) naw she'd never believe that wan! How's things wi you Betty?
betty2
Tell Hugh thanks for the wee post am flattered he took the time maybr we'll get him on here more often biggrin.gif Everything going well just now for me i took the chance to have a break on friday night an suffered dearly for it. I have such a lot going on just now .guess i just overdid it, Lee is away today to Broxburn playing Livingston and then its back to school tomorrow but you'll know that takecare betty
Melody
Betty if he comes more often I'll no be able to have ma giddy whirly days!!!! He's laughin; here! Hope Lee scores a goal! Aye nothing else fur it Betty school awaits us all. Never mind it'll soon be Christmas.....that's life!
betty2
biggrin.gif
Marg
Good sunday morning to one and all , another week has come and gone , hope you all have good week coming.
jimmyd
Hi! All anyone for a Caramel wafer.!!!!, So you managed to get Hugh posting here Melody.Watched that game last night,awesome!!!.Nice to see you all posting and happy with each other.This thread is like oor wee security blanket,you can come in here, an no have to worry about getting your head bitten off.So whit is a Salsa night then,am I showin ma age here or whit. tongue.gif
Gemini
ahm wi yoo Jimmy whits a salsa night, ah thoat salsa wis a dip fur wir crisps, wid sumbody puleeze pit mair coal oan the fire bliddy freezing, ah think ah'll huv hoat choclit in stead of tea Melody, need tae waaarm these bones up and yup ah'll huv wan o' they caramel wafers tae smile.gif
betty2
Gled you asked that wan jimmy ah've been wantin tae know anaw, hows things down under bet its no as cauld as it is here the daybrrrrrr rolleyes.gif
jimmyd
Was a lovely day Betty ,but raining noo.Mind you we always need the rain.Saw the Celtic game last night,looked nice and sunny,but saw the crowd were well harped up. Brrr no ma cup o tea noo. smile.gif
Marg
Salsa night gemini I'm with you there crisps and a wee salsa dip is what I was thinking ... down sized my e_mail and sent again hope you get this time........lol .....I only forgot the attachment. laugh.gif
Melody
It's dancing for goodness sake, kind of exotic sexy dancin'. Oh for God's sake there's nae use talkin' tae you lot! Did ye's think I was in the bedroom in ma jammys eating crisps and dips? When wur ye's last oot the hoose? How come this got awfy complicated?
Aye Jimmy they were at the footy, enjoyed it but it was very cold yesterday... come on the hoops!
Marg
Well yea Melody that did come to mind ........lol I can see you now curled up in those jammies having crisps and dip with a good book in bed.!!! rolleyes.gif
Melody
Story of my life Marg!! laugh.gif Ricky Martin never even popped his head round the door either!!
Catherine
Anybudy seen a heid lyin aboot? unsure.gif Wan that disnae thump? Smine ahn ahv goat wan wae a hunner clogs daein a clog dance . Wis a good night, mibbe anither coffee...mibbe naw...
Marg
Poor catherine head bothering you have a coffee then and an asprin call the doc in the morning if no better.........glad you had a good night.
Melody
Don't encourage her Marg! It's her own fault, all the partyin' she's no gettin' any younger ye know! laugh.gif
maggie2
Salsa is what?? my oh my! never knew that ....I am with the majority here, and like it with my nacho chips!! or on a taco!!
Pass those caramel wafers please Ria and stop hogging them! look !you were too near the fire and have melted the chocolate so you have.Betty this tea is good!is there more in the pot? Catherine you need to drink a gallon of water! most cases of hang overs are due to dehydration and not the coke! like I used to think? I loved a bacardi and coke,but that coke never agreed with me!! LOL
wee mags
salsa besides being a dip is a form of latin dancing its very sexy,and its nice if you get people who realy can do it ,I have seen Robert Duvall doing the tango and boy cin he tango!!! he is so sexy for a baldy old man[when he does the tango] you should see the moves he makes great !!! wink.gif
Catherine
Oh mags mind Al Pacino in Scent of a Woman.....Tango ower this way Al laugh.gif
wee mags
ach catherine he wis god but wait til you see the moves the old bugger makes .as for al he another wee bugger isnt he wink.gif
Catherine
Ye'v jist reminded me mags that ahv a great cd wae Yo Yo Ma daen the tango music oan the violin.......somes a bit dirgy but therrs a few in therr that get ye saweeeeeeepin across the flerr laugh.gif
wee mags
hiv yae ever beencaught up wae the music and thinking nae buddie here and off you go into teh routein and in walks som one like one of your weans are you going nutters ma !!! no iam jist dancing wae ma self "no kiddin ma " "I thought you were dancing with Mr nobody " wink.gif
jimmyd
You mean tae tell me that when I was ,daein aw that dipping and going back into the corners,an fancy stuff tae this ,that I was daein the Salsa.Listen Mags aw us baldy heided men are great Tango dancers.Duvall rang me up, when he wis makin that movie an says "Jimmy they tell me, you were the MAN, at the Shaws burgh ,fur the Tango,any risk ye can show's a couple of moves"??. biggrin.gif
Right noo pick your partners ,remember this wan

Jealousy, night and day you torture me
I sometimes wonder
If this spell that I'm under
Can only be a melody
For I know no one but me has won your heart, but
When the music starts, my peace departs

From the moment they play that lovely strain
And we surrender to all its charm again
This jealousy that tortures me is ecstasy, mystery, pain

We dance to a tango of love
Your heart beats with mine as we sway
Your eyes give the answer I'm dreaming of
That soft word your cruel lips will never say

I fear that the music will end
And shatter the spell it may lend
To make me believe when your eyes just deceive
But it's only the tango you love

I fear that the music will end
And shatter the spell it may lend
To make me believe when your eyes just deceive
And it's only the tango you love

It's only the tango that you love!!

An nae Salsa dip in sight>!!!
Gemini
aaah Jimmy Frankie Laine's Jealousy, thump thump thump Robert Duval and his wife are well known for their dancing and they say George Raft could also do a mean tango before he started playing bad guys in the movies, hmmmm dis anybody waaant that last wafer left, whits up wi Marion she's no bin doon lately onybody seen her Here Maggie2 take the last wafer if yi waaant it henhow's yir heid catherine, betty wis complaining aboot hers wur yoo two oot the gether rolleyes.gif
Marion Dougan
Am here Ria, pit the kettle oan. A wis jist fed up wie aw the photo's so I steyed away fur a few days. Gled there gone. Whit's goin oan, same auls s..... says Catherine. Melody is away tae the shoaps fur fern cakes, sounds good says Marion, I'll stick aroon a while. Maggie how's yer back hen??/ need an extra pillow?? pit yer feet up hen. I n walks Jimmy D he aye shows up when there's cake. Pit some coal oan the fire Jimmy, wull ye asks Betty. Aw hawd yer horses hen a jist walked in
Gemini
sumbody's chapping at the door noo who wid be daen that, och its yersel Mary48 cum away in hen no need tae chap whats that ye brought empire biscuits lemon tarts an omigosh Fern Cakes here here sit doon wee cuppa coming up Jimmy wull ye get Mary here a wee cuppa , och get it yersel gemini ahm reading the paper, ah'll dae it says Kaz och such a sweet boy says catherine smile.gif
jimmyd
Aye right enough Marion an that,ah hiv been staunin in that queue,at buroo for ages,an ah'm fair knackered an that ye know whit a mean,It's hard wurk liftin that pen tae sign yer name,an here youse yin's,want me tae be liftin coal oot that bunker,nae chance,am away hamew fur a kip.
rolleyes.gif
maggie2
Is Melody no back yet with the Fern cakes? I hope she remembered my snowballs? fair taking a notion for one of those so I am! Thanks ria I am nice and comfy now, Marion I think this wafer is a bit foostie?Hand me one of those lemon tarts please Mary,thank you, these are really goood! Thank goodness everything in betty's place has 0 calories!I hope Betty and Catherine show up son! surely they have recovered from their wee party!
Catherine
Oh Maggie.....wis a hard day yesterday.....an that'll happen when ye come in the door at hauf five in the mornin laugh.gif ..Today's gettin things done ah didnae do yesterday, managed a shower yesterday but couldnae get oot the jammies. Ahv ma claes oan the day so gettin back tae normal!! Glad yer feelin better pet. Wunner wherr betty an Melody are, poor Melody went back tae work the day ah think.
Marion Dougan
Betty's oan the couch, her heed is splittin. Melody is back at work, should be hame soon though. Hi Ria , how's it goin hen. Av a big pot o soup oan, Betty sterted it, bit then hud tae lie doon. Onybuddy fur a weee bowl o tattie soup. Right Maggie an Jimmy cumin right up, efter the soup Jimmy, ye kin go huv a kip. Catherine bursts in the door, ye'll never guess whit happend tae me oan the bus this moarnin...
Mary48
That wis a rer cuppa thanks, Gemini:)

Ah'm haudin ma breath here waiting tae see whit happened ate Catherine aon the bus...ah've nae imagination furst hing in the moarnin.....
maggie2
Just what I needed some tattie soup, wonderful!! poor Melody having to go to work on a miserable day like today! mind and keep her a bowl,someone help oor Betty up to the table she is lookin' right poorly still! Oh Catherine! I cannae believe someone nipped you on the bum when you were getting off thon bus! must have been one of those eyetalian men? heard they are grand I mean bad for that!!
Ria pass the bread hen, thanks! Marion and Betty made a grand pot of soup, sit down and have some Mary before Jimmy D eats it all.....hard day at the buroo indeed!
Catherine
Hoi Mary, that Marions gettin aw mixed up, .....Marion, it's no a story hen, this is betty's hoose.....wherr we pop in an oot wae whitever wur up tae..dae ye think yer back in the keyboard lane pet? Betty, ony rid in yer press hen? pour wan fur Marion the morra....might clear her heid a wee bit laugh.gif
Here Mary last time ah took these two oan a bus it WIS tae betty's...Sat doon an two minutes later it wis "mum ah feel sick".....y'no the story!! They soon perked up at betty's, she'd aboot five hunner treats fur them an Lee hud them oot playin the fitba, Ria's grandaughter hud them up playin games oan the computer....ahn we aw sat drinkin wur tea {greatbigguffaw an winkywink}
Ahv jist read Maggies post an aw noo......this is hysterical!! Cripes ye better huv wan ready fur Maggie an aw betty!
betty2
Ony soup left? nowt better than a plate o soup an a big ootsider (y/no the heel o the loaf) Ma wee g/daughter phoned ma last night askin me the poem aboot the glesca coat of arms an a few ither questions aboot old glasgow , they're daen a project at school then she says "I know you're old enough to know all this " well ah hud tae sit an think dis she mean am "AULD" biggrin.gif or wis she complimentin me oan ma knowledge ah think it wis the latter, anyhow am gonny gie hur a wee surprise when she comes the night am off thae the peoples palace tae see whit ah cin dig up fur her, mibby fun oot somethin mair masel ,an ah'll be thinkin oan ma last visit there(11th july) but this time it'll be a cuppa tea in the winter gardens an back hame nae scotia bar this visit (sad)

There's the tree that never grew
There's the bird that never flew
There's the fish that never swam
There's the bell that never rang

Let Glasgow Flourish
Mary48
Betty, tae save ye gauin oot and no being able tae pop intae the Scotia bar oan yer wae back, here's a URL wae the stuff aboot the Coat of Arms
http://www.rampantscotland.com/know/blknow...ow_flourish.htm

There's a city history timeline oan the GG annaw if ye want tae go that deep:)
Gemini
well ah cin see yir delving rite in therr Mary telt ye ah did ye wid jist luv it in here as long as ye bring a wee goodie when ye cum but whit ah didnae tell wis that we dae clean up afore we leave, betty likes a nice clean hoose ye know so dont be surprosed if yer asked tae wash dishes or the sterrs, och catherine you know oor Marion cin be a wee bit dizzy at times so be kind hen and dae ye know who husnae been by lately Wee Mags, Big Al Davey Reilly, dae ye think wee mags is wi them. rolleyes.gif
Catherine
Ria, when huv ye ever known betty tae pour a splash tae wan an no the rest.....ahm workin the flerr here hen wink.gif That soup smells rerr though eh! Wis jist thinkin aboot Davy last night an aw....wunner wherr he's hidin......
Mary48
Aye, hen, but ah dont hink a managed tae catch haud o' Betty afore she left...never mind...a nice wee outin in the autumn air...trees turnin annat...it'll be rerr...we dont get a proper autumn here:(

guid thing ye'd warnt me aboot the cakes annat...but ah'm no sae sure aboot the sterrs...ah've got this
*thinking feverishly fur somethin that she can have tae get ooto daein the sterrs*
this em, well ah jist cannae bend doon tae dae them. Sorry!.......... but ah'll dae ony nummer o' dishes...where's the dishwasher?

Whits this aboot wee mags?? gossip?

*huddlin up closer so's nothin gets missed!*
Catherine
Lissten tae Mary...wherrs the dishawaasher laugh.gif ...WE'RE the dishwaashers hen!! Hoi ahll guarantee ye if big Al an Davy's wae mags she'll be gettin them tae hing curtains!!
maggie2
your the dishwasher Mary...LOL I brought some sausage rolls to go with the soup! well since Betty is off on her wee outin' we can slack off a bit wae the cleanin' for now......let's have a wee cuppa. and try to figure out where mags and big al and davey are? what we don't know we can make up..lol......shhhhhhhh!!! wwho is that comin in the door ?????
Marion Dougan
Catherine, am laughin ma ass aff here. Where the hell did a think a wis, am no real, bit you know nane o us ur oan here lol lol lol. Betty gled yer back hen. So ye aw liked the soup, smashin so it wus. Well a hae tae go, git some messages. I'll be by efter. 9 this better Catherine lolololol) tongue.gif
Mary48
Maggie...ah prefer Catherine's version:
WE'RE the dishwaashers hen!!
Tae yours:
your the dishwasher Mary

Mind ah prefer your version of wonderin where they are tae Catherine's hingin curtains...LOL

The soup wis rerr, marion:)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.