Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Angela Chick
I know tammy as my mum said they wont have any luck with the money, enjoy the sun. biggrin.gif
betty2
Many thanks to melody,angela, java ,tammy andwee mags for those kind thoughts.

Jennifer,s headstone is beautiful and being there today has left me feeling more at peace with her death , its as if she reached out and gave me a hug , for some unknown reason I smiled when I saw her picture . I no longer think of her lying there all alone, because I know that she is truly in a much happier place and looking down on all of us here who knew and loved her
Goodnight sweetheart wub.gif

thank you again for thinking of me I do appreciate the trye friends I have on here

still here in glesca
tammy
Aww Betty I'm glad it went ok for you. Sounds like the headstone is lovely. Your own wee guardian angel looking out for you and your's.
Elma
A sad day for sure Betty, but somehow knowing thart she is at peace makes it feel peaceful for you too, she's looking out for you and that big hug you felt was for real wub.gif
keelie gal
Betty really pleased to read you got something positive out of today as tammy says ye have yer own wee gaurdian angel whom will always stay close by wub.gif
wee mags
Hi ya betty glad your at peace,I was thinking of you today .
Iwas at a birthday party for Mikes Aunt Josephine she turned 100 , can you believe it ?she still has her sense of humour when I get a photo I wil put it in the gallery
take care pal wink.gif
jakka13
Betty ,had a hoose full this weekend .still to face them for breakfast .
My thoughts are with you .I'm sure your wee special angel is there with you .
A wee song for you on Sing song .
Kaneman
Mornin Betty maybe she was givin ye the release ye need tae carry oan wi the memories an no the hurt wink.gif Betty can ye no delegate the responsibility o mah brekkie tae oan o these wimmin who obviously huv nuthin better tae dae but sit oan here gabbin aw day....an that PD stole mah Captain Morgan...bein sober tha hale weekend..an Jakka didnae even extend an invite fur biled egs wi her Family...........
Kaneman
Haw Betty were are ye , these wimmin are aw oer the place bletherin up a storm an ahm no gettin fed........an a didnae touch the milkmaid ah seen her comin, an a ran a mile...mah legs ur aw chaffed frae that knitted tanktini that a hud made....shouldnae huv gone oot in the rain wi it...havin a new oan made, crotchet, noo, as ah speak, so tae speak... wub.gif An that PD's still at mah Capt shes haiverin oan aboot starts insteed a stars ahm sure there aw at mah botle an nae sharin goin oan..... tongue.gif
betty2
Huv tae feed ma no. 1 first sit yirsel doon kaneman hot breakfast on its way over, biggrin.gif and served wae a smile.

"Guardian angel " yes that sums it up exactly thank you for those lovely comments

Mags reaching 100 some achievement and with a sense of humour , she must be a special lady , lookin forward to seeing her pics.

still here in glesca
Kaneman
Aw Betty yer a sight fur sare eyes....av been gittin dogs abuse ower at that Tea Shope..they wudnae let meh in wi mah kerry oot...an a goat threatned by huge green thing wi big lugs...no fear a saved the kerry oot...bunch a snobs...kin wan pass mah brekkie, Ah say......A think they have tae move that Tea Shope tae the Alien board cos its full o them......Aliens that is... wub.gif
betty2
Noo am off tae get ma ain breakfast an read ma paper , , then to decide dae ah go oot or dae ah stey in , hate makin decisions, an ah hate steyin in .So ah guess its bus pass at the ready an am off tae the city rolleyes.gif

still here in glesca
Kaneman
Ok must ah bring the kerry oot wi me........an am no tryin oan any o those Tanktinis......you an yer shoppin aw the time, nae wunder ah dont get fed..........
betty2
Enjoy yir brekkie kaneman , and then yir captain morgan,s. in here yi dae whit yi like when yi like and as oaften as yi like . Thats ma motto in life efter aw were a long time deid rolleyes.gif enjoy the rest of youre day

still here in glesca

what time is it in jo, burg the noo jist curious
Kaneman
Noon, as wan might say right oan Twelve... biggrin.gif
betty2
Ta jist an hoor ahead o us catch yi later pal rolleyes.gif

still here in glesca
Kaneman
Right Betty lets away doon the toon ahll buy lunch where ur we goin, wait av no goat a bus pass....ahm a old enuff tae get oan........yeh can tell them ahm yer wean maybe ahll get hauf price...Bar lunch at the Apsley Hotel would be right oan the monie.......if its still there/?? cool.gif
betty2
Kaneman nae problem ah,ve goat the cpmpanion pass so onybody that travels wae me goes free anaw. So we cin jump oan an aff buses aw day, Rerr wae tae dae a pub crawl Yi up fur it you goat the money honey ah,ve goat the time [an the bus pass]

still here in glesca
Kaneman
Best suggestion inhere aw day.. ahm in....lets git oot a here........before the snobs get a collar tie fur meh...... tongue.gif Maryhill used tae have the most pubs in oan street...ah dont know yer side o the toon.....so ahm in yer capable hauns.....steer meh tae the first pub....Yah beauty..
betty2
Am in the easend you ah take it fae the north lets meet in the middle an stert fae therr . At the verandah central station , am oan ma wey rolleyes.gif

still here in glesca
wee mags
betty heres a dozen eggs a wis at Costco ,and you know me a bargin and I get it so tae plaese that kane man wid you please get him some brekkie afore he goes daft biggrin.gif
betty2
Kaneman ,s ok as long as he gets fed mags , ta fur the eggs the wey he eats they,ll no go tae waste. How yi daen the day mags see yi hud a nice time at the party, 100 ehh wunner if ah,ll see that . Widnae be iterestit in ER,s telegram Jist want tae live furever rolleyes.gif

Mags jennifers headstone was a heart and an angel embracing it , it stands 5ft in height really a loving tribute to her and very well chosen

still here in glesca

catch yi later goin out tomorrow so doing all the necessary today
wee mags
betty dont you ever stay home ? biggrin.gif
Melody
Hi Mags, no if she can help it. laugh.gif
betty2
No as lomg as ah,ve goat places to go an , you know me mags ah,m no wan tae let the grass grow under ma feet rolleyes.gif Day mibby come when ah,ll no be able tae get oot [heaven forbid] ah wid go mental if ah couldnae get oot an aboot.

still here in glesca
betty2
Hi melody did you huv a nive day? Weather,s hellish here , but still no keepin me in rolleyes.gif

still here in glesca
Melody
Quite right too Betty, ah'd hate tae be stuck in as well. smile.gif Ah was in town today ah kept a look out for ye. smile.gif Argyle Street, Buchanan Street, Sauciehall Street.
Gallusbisom
You go girl.

GB
Melody
See GB you lot talk about your swimming pools and here's Betty and I in Sauciehall Street and going home to put the heating on. Might be nice if we could swop every week or so. laugh.gif
betty2
GB where is unionville? would be nice to dae a wee hoose exchange fur a week . Dae folk no dae that at holiday times , ? But ah like pampered when oan holiday so ah book intae hotels , nae washin ,ironin and boring hoosework. My family jist shake their heads when I tell them I,m off but deep down they are glad for me , that I have this kind of life biggrin.gif

still here in glesca
Melody
Betty ah think Lennox and GB would love goin' up and doon Sauciehall Street in the rain it would make a wee change fur them. laugh.gif
betty2
Wan thing melody they widnae be complainin aboot the heat rolleyes.gif

still here in glesca
Melody
Ah know. laugh.gif But jist think we'd miss it, the laughs, the folk, the pipers the day, Markies sales, the buskers, the rain, the cheeky taxi men, the rain, the tourists, the rain. laugh.gif
Gallusbisom
Hi Betty,

Nae bother, if you Google Unionville we are at aprox. Kennedy and 16th oan a wee dead end street. You will see oor hoose. An ye kin be downtown in about 30 mins. (wiznae always like that though laugh.gif ) an ah dae mean at Union Station, fae there ye kin go anywhere in a matter o meenits. Yer welcome anytime pal. An the Eaton Centre is smashing fur shopping, a couple o stops on the subway fae Union. From there the sky is the limit but if we are going to Bloor St./Yorkville tae see the stars, and shop, ah wull huv tae know so ah kin take oot a mortgage oan the hoose. biggrin.gif

GB
betty2
Still no sure in whit country yir in GB maist o ma travels are european ,

still here in glesca tongue.gif
Gallusbisom
Ocht, right next door, Canada laugh.gif

GB
Lennox
QUOTE (Melody @ 6th Aug 2007, 08:01 PM) *
See GB you lot talk about your swimming pools and here's Betty and I in Sauciehall Street and going home to put the heating on. Might be nice if we could swop every week or so. laugh.gif

Ohhh, great idea Melody , I'd love to be an exchange person ...
Melody
Would you Lennox? Oh ah can see maself noo in your puddle. Mind you are you in the middle of the country because ah canny go too far away fae the ocean.
betty2
Night night folks like the telly at this ti
thanks GB curiosity satisfied

still here in glesca
Melody
Night night Betty. smile.gif Sleep tight.
Lennox
Melody I am far fromthe watter , I canny stand that my self, hence the puddle.... sad.gif
Melody
Och just come over here for a wee holiday, water water everywhere. laugh.gif
Angela Chick
Will you stop rubbing it in about your heatwave we are frozen stiff over here biggrin.gif

It will lightly be stoating from the heavens tomorrow but hey who cares we are happy biggrin.gif
betty2
Ah like the rain biggrin.gif ah dae so ah dae

still here in glesca
Avril
We hud a great time doon the south coast at the weekend....scorching hot, it reached the mid 80's...the beach wiz packed cool.gif Forgoet ma tankini wub.gif Got back home tonight and BBQ'd our evening meal.
betty2
georgia how could yi furget yir tankini? tut tut, ?????????????

still here in glesca
Kaneman
Mornin aw, haw Betty, ahm sorry a didnae meet up wi yeh yesterday....A goat oan the bus wi mah kerry oot it was such along trip ah had tae have a wee drink cos it was so boring......the next thing a new a wee wimmin wae a funny accent wis skreamin an doin her nut tellin meh tae get aff her bus..mah kerry oot was finished an noo am in sum place cawd Butlins in Skegness..ah dont even know where Skegness is fur cryin in a buckit a Lanlic...anyway a slept ootside next tae the pool (fell DOON) an security came an locked mae up...fur can yeh believeitmedrunkandisorderly..at least the weather is a wee bit better doon here....HEY TURNKEY WHERES MAH BREKKIE!!!!!! wub.gif Hey Betty why is mah heid sare..
Avril
A good scotttish fry-up, wi' runny yolk fried eggs that ye cin mop up wi' plain breid an' tattie scones will help yer heid kaneman...Betty where ur ye? Cin wi huv wan 'Full Monty' Scottish fry-up fur kaneman oh an' ah've run otta eggs an' breid, wid ye mind poachin' me a couple oan plain breid toast please? biggrin.gif Thanks betty yer a real pal smile.gif
Kaneman
Haw Betty kin yeh send meh ah spare Tanktini ah didnae pack oan in mah Kerry Oot...I'm oot the klink noo an ave found the Bingo here..ave already had a few hooses cool.gif
wee mags
Morning betty , the weather man here says its going to be Hot and Humid again, as I said in the sing song am away to play ma Harry Secombe cd I used to love him and awe they daft buggers
in the goons wis that no a funny show I can hear them noo "Eccles"
and betty cplease give that kaneman some brekkie soon wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.