Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
buntyq
I miss all you dear friends. Its refreshing to read all your posts and they keep my spirits up even though I dont have time to join in the fun at this time.

Catherine, could just see and hear you as you retrieved the wagon in the wee hoors.
Catherine
Hey bunty it's SO nice tae see you ....Glad you're managin to at least get a read at the boards, your new house sounds gorgeous and things always work out in the end don't they, so don't worry too much about your old wan....We've been here three years an it's the first we've bought, so huvnae had the headache of sellin before. I kin only imagine the nerves it brings, movins bad enuf. Mind pop in when ye can, keep the heid an buy mare money oil !! Good luck an keep us informed mind biggrin.gif
wee mags
like catherine says its nice to see you bunty I hope you stop by to see me before you head down south I will miss your wee visits although you widnae hiv a cuppa as you were always in a hurry but it was very nice to have met you as a matter of fact bunty I think we were the first tae hiv a Wee meet as far as people on the board go and I thought when I met you I had always known you and the pleasure was all mine wink.gif
Melody
Ah mags, you made me a wee bit sad there, that was lovely. Bunty I've so enjoyed all your posts about when you were young in Glasgow and your Mum and everything, you really caught the atmosphere of time and place in them, I really miss them actually, we've had such great fun too on these boards. Hurry up and get posting again as soon as you can. Good luck with everythng and e-mail me when you get a chance. Take Care dear friend
Catherine
Hows that holiday gaun therr Melody, kin ye feel the shackles beginnin tae tighten again laugh.gif Ahv goat wan upsterrs fumin an wan doonsterrs tryin hard....jist anither day in lala land!! The wind wid blaw ye away here, big mistake no werrin the gloves this mornin, winter is approachin fast an gerdens are fillin up wae leaves as a schpeak!!..So who's furra cuppa ahn ah goat the milk so it's no ma turn tae pit the kettle oan afore ye's stert....
wee mags
ach a,ll pit the kettle on and av goat a wee tin off digestive biscuits yae know they chocolit wans wink.gif so whos awe coming a might hiv tae get another tin
Marion Dougan
Two sugars Mags please. I am dying fur a wee cuppa, ma feet are killin me, shopping. Oh hi Jimmy D ready fur a cuppa, naw hen a wee vodi. Jist did the sterrs, am ferr knackert so a um. Sit doon by the fire says Melody,pit yer feet oan the poofy. Am no a poof says Jimmy, a didnae call you a poof, as said pit yer feet oan the poofy. How come you were dain the sterrs Jimmy, no like ye, och that.................
Catherine
....max wid stert a fight in an empty hoose, wee buggers away again laugh.gif Ahv goat a wee birthday perty tae take them to in ten minutes HALLELUUYA {Let someboady else soart them oot}...How ye doin therr Marion, whit did ye buy at the shoaps the day?
betty2
Better get the china cup oot fur me yi no ah canny drink ootta mug, an marion pit the wireless oan we need some music in here , haw mags yir message will be in the post the morra well thats when am gawn tae the PO.Right jimmy anither shovel o coal oan pleezw its gettin nippy at night noo rolleyes.gif Where's melody ?hivin anither early night ah'll bet she hus mair early nights than wullie winkie
Catherine
Betty it's yersel at last biggrin.gif ....That wee china cups aw dressed up jist fur you an a perty pet....Melody reach further back hen....great....splash that intae wur cups....smashin....ony baileys therr Ria or ur ye hoggin it again....{naebudy let oan we no wherr she's stashin it}
betty2
Hey see bunty wis in the day did she bring ony goodies wae her , she aye goes tae that good bakers in renfield st . Or did marion get tae them first? biggrin.gif
Melody
Betty, I heard that, at least ye might have made me Willimina Winkie, naw I'm still up for a half hour. Whits happening? See that Catherine she was giving me cheek in the chat room as usual, I'm refusing tae make any mair tea Betty. I'm on strike!
Just you ask her whit she was saying aboot me in there Betty, it involved straightjaikets and everything!
Marg
Just catching up on some reading here Nice to hear you singing there Hubert The yellow rose of texas hmmmm!!! you girls over at Betty's hear that ?
Melody what do you mean your on strike you canna do that not on here .
Melody
Alright then, I'll make the tea but I'm doing it only if Kaz comes and helps me, and you reach up for they cups Marg it's doin' ma back in! I've made all those rolls and sausage myself. Jimmyd has finished all the biscuits...AGAIN! ....and somebody's sat on my Sporting Life!
Marg
Well if Kaz and Jimmy come we can have more than tea I'm sure we can open a wee bubblely then , and some cheese and crackers to go alone beats tea any old day.
Gemini
here ah um cannae fun mah boatle so ah will huv a wee cuppa, oh jist luv they choclit digestives mmm good so's everybody the night rare fire you've goat gaun therr Jimmy, is Kaz no here, hullo ther bunty listen hen when yoo get doon south mind an' join they RED HATTERS, good luck to you doon there ah'll look yoo up next time ahm doon that way need to gie me yir phone number there wink.gif
betty2
MELODY!! doant go oan strike there's no anither b****r in here that cin make a decent cuppa must huv missed yi last night but will catch up soon. Meanwhile make sure jimmy hus filled the coal bucket afore he disappears intae the aussie nightime sweet dreams jimmy tongue.gif
Melody
Betty, flattery will work every time, aw right I'll make the tea!!
It's funny that aussie night time Betty, I don't like it, wish we were all awake at the same time. Anyhow it means when we're sleepin' we don't know whit they are aw daein'!! Noo that's a worry! We could waken up and find they've done something that we don't know aboot! Ach I'll put the tea oan before that Catherine comes wi the straightjaiket again! laugh.gif
betty2
laugh.gif
Melody
Whit dae ye want fur yer tea? Naw there's nae rolls and sausage left... whit dae ye fancy....naw nae fern cakes....I know whit aboot .. remember the wee boxes of half a dozen mixed types of cakes that people used to get...mind when we were wee...and the aunties used to sit to their tea wi their hats oan!! God Love them. Nae wonder folk think we're no right Betty laugh.gif
maggie2
Here I am laid up poorly with my sore back and you all have forgotten me already! fine lot you are~!LOL
Bunty good to see you postin on board...I just popped into betty's first to see what wasgoing on...
Melody we have a grand time in here when you yins are sleeping! just ask that Catherine! But we clean up really well after ourselves......we know Betty would be after us if we left a crumb!!
betty2
Poor maggie2 melody get the kettle oan an gie hur a nice hoat cuppa , ah'll get anither pillow fur her back , see maggie WE DAE CARE ah'll even gie yi the fern cake (melody doant pout you cin huv it the morra ah promise honest )rolleyes.gif aye its a happy hoose
Melody
Aye well, that's exactly whit I mean, we don't know whit ye's are up tae!! Anyhow how are you wakened at this time? We want tae get up tae something and we don't want you lot tae know aboot it!! ..... I'm just tryin' tae think whit tae get up tae.... give me a minute ....shut yer eyes... are you lookin'?
Melody
Betty, it's no time fur them to be having fern cakes, anyhow there's nane left I telt ye, they've been up parting here aw night and left us sleepin'! I'm going to stay up all night the night tae see whit happens......(funny face is not working, just kid on I've done one)
maggie2
well it is 10 45 am here......fluff that pillow good Betty!aaah !that's better! Melody we wait 'til you lot are gone for the night!! then it's party time!!!!!YoHoooooooo! Blame Catherine she was the one that started it!! Oh that's a grand cup o tea and fern cake....well you ladies have a nice day! I have to go and have an x-ray on my back!!see I wasnae just trying to get out of the work Hubert!!hope you are keeping thon stairs clean for me? lol
maggie2
Oh you are a hard woman Melody! ma poor back too! and you canny spare me one of those Fern cakes? we all know you keep stashed?? well I hope they all go foostie on you!! I am away to the hospital now, not that I would be looking for any sympathy or anything?
Melody
Only kiddin' Maggie, hope you get on ok at the hospital, but I'll be up all night tonight! laugh.gif
Marg
See this wee place has been busy today must be friday . melody you staying on here all night ? or it football season ?
Gemini
sad.gif och Maggie yi shud huv called hen ah wid huv went wi yi didnae know yer back wis actin' up, betty cin huv wan they pillas tae, Melody husnae offered ma a cuppa tea, is that Marion comin' doon the road singin' whits she so happy aboot, lookit ah brought some wine an vodka tae help fill up yir wee bar therr.
Melody
Och Ria here's yer tea sorry I slipped up there, will ye stop talkin' aboot strong drink, I've got tae stay up all night tonight! Marg it's a long story, suffice to say the mind is willing but the body is weak! I'm havin' a strange day today! You know the whirly days! laugh.gif
Catherine
Cripes Melody whit ye givin Ria tea fur....We wur SO CLOSE tae that wee swaally she wis bringin oot her bag an aw laugh.gif ..Hey hey ahv jist hud ma herr cut, lookin snazzy if ah say so masel {pattin the herr an fixshin the lipschtick}...awa tae make lunch here noo....the trials the trials right enuf...Hoi whit ye sayin yer gaunni be up aw night fur Melody? Whits maggie away back tae the hospital fur? Everybudy okay? Ahv been oot aw mornin...whit did ah miss???
Melody
I'm no tellin' ye! I'm saving my energy for tonight!
Catherine
Och yer no talkin aboot yer friday night rondayvoo wae Hugh again ur ye???? TOO MUCH information hen laugh.gif
Melody
Whit are ye talkin' aboot, I've got that rondayvoo every night!
betty2
Hey girls ah spoptted a strange object in the sky the day wunner if tommy kennedy's glidin up this wey .Hus onybody notict if melody goat hur herr done the day. Ria whit wis that you said aboot vodka?????
Catherine
WE KNOW WE KNOW!!....Ah mind ah used tae think 'Aw it's ten a clock... the ten a clock news'....Noo ah see ten a clock an ah think 'Aw therr goes Melody an Hugh tae rondayvoo' laugh.gif
Melody
Fame at last!!
Marg
Hmmmm! Hugh for the rondayvoo and Tommy on her mind not a good mix Melody .........I know where you are.......he he !!! wub.gif
Melody
None of the two of them are on my mind Marg... I'm in the mood for dancin'.... romancin'......naw I'm no really! A bit fed up if the truth were known. sad.gif ah well we all get those days now and again!
betty2
Melody why no bring Hugh roon fur tea
Then aw o yir freens he could see
Catherine wae hur new herrdo
we'll also wheel in maggie2
Marion who aye pops in daily
An mibby Ria wull open the bailley
Marg 'll come in roon aboot seven
When she funs oot its a perty we're hivin
Wee mags will get tae wear hur new froak
The wan the yank bought hur (ur wis that a joke)
Jimmyd if he's no sleepin
Hugh will see its the best o company yir keepin
If there's onybody ah've furgoat tae mention
Dont take offence fur thats no ma intention
And leen ma freen be sure tae be there
Cos this is gonny be a RERR TER
And ony wan else who wants tae partake
In this here soireee cum oan in an huv a slice o cake rolleyes.gif
Melody
Thanks a lot Betty, that was nice of you, you cheered Melody up. Best Wishes to all Hugh.
kas
hi all- how's this friday going for all the party animals? melody where is your song thread? i'm ready to sing & no one to to join in & hear me!?!
Marg
Betty you've out done yourself again ,I don't kniw how you do it lovely wee verse.Melody I know how you feel been there myself a time or two lately. sad.gif
Melody
Don't know Kas, you'll probably need to wake it up!
Marg
Was that really Hugh? I'd never get my husband to post on here in a million years!
Catherine
Hoi Marg, In less than an hoor fae noo, Hugh no's he's oan tae a guid auld "rondayvoo"....Trust me if Melody asked him tae dae a treble summarsalt ower three gerden fences in between typin each letter....HE'D DAE IT!! laugh.gif ..{Hallo therr Hugh, how's it gaun the night pal} GUFFAWGUFFAWGUFFAW an tongueoot an winkywinkwink...

Excellent poem betty, loved it pet.
maggie2
you are all a riot! well as you see I am back from the hospital
x-rays taken and duly noted!! will see my Dr on the 29th when he gets back in town! I could be dead by then though? well I suppose if anything was really wrong they would have said at hospital? so don't be planning my wake yet..........
Party time !!!! pass around that vodka! forget the tea! says me! an am a tea totaler!! lol Of course I need to go and fix my hair too now that, that Catherine is all dolled up! Melody cheer up! we want a wee song now.......
ca,ppp,doremi
Well I see you folks are still rockin and rollin.,at Betty's hoose. Hello ye all. Caught a bad virus (computer) and just got it partly fixed,so I have to be quick incase I shut down. Did somebody mention VODKA. Could sure use wan the noo. Had a busy busy day cleaning and scrubbin frae top tae bottom. It's at days like this, I would love to downsize. Betty, you sent a message,but I can't download it. Since I am not out of the woods yet, I will not be sending any of you PM or e-mails,until I am absolutely sure,it is safe to do so. Marg,looks like a fun trip you have lined up for Nov llth, sure wish I could join you all. Now I know how you felt when we went to Scotland for the Big Meet. Have yourselves a swinging great time of it. Catherine,received a letter and some lovely pictures from your Mum today, also a very touching letter from Tory,which she signed everybodys name to. What is it that Geoff is holding in his hands? Jaky and Maxi-shmaxi puddin and pie,seem to be helping to bring in groceries or somethin. Is it a small aquarium? Give these 3 boys a hug from me will ya? Had a good laugh at the leaving home incident. Could just hear you saying,"Aye,and don't forget tae take yer attitude with ye" Wise we boy,tae think of taking a compass. Would very much appreciate and e-mails,just to see if I can get them, and besides I miss all of you. So while you can still make out the letters on the key board,before aw that wine,and vodka goes tae yer heids,gie us a wee shout. Hey Catherine,nice hairdo there,will somebody pass the vodka and biscuits..Please,drop by fur a wee visit. Betty,gettin awfy cauld and drafty,time tae stoke the fire. Her's hopin I can keep in touch.Rena
Marg
Welcome back rena was going to call but when I came on here saw you were posting , may call later inon the weekend.
ca,ppp,doremi
Hi Marg. How about sending me an e-mail to see if I can get it? thanks pal..Rena
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.