Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
keelie gal
sounds good to me jakka any excuse to get ma heels and ma glad rags oan fer a wee shimmy laugh.gif how ye getting on practising in yer bathroom java im sure by noo ye have the art to tap dancin aff to a T before ye know it pal ye will be swinging roon the washin pole fer a bit o pole dancin gaun yersell doll........teehee
tammy
Oh me too Jakka, but it's raining here again. Phil sings that song about "wellies". laugh.gif The girls just laugh at him.
keelie gal
wit the billy conelly one tammy where would be be without ya wellies laugh.gif c'mon tammy get ya heels on hen and come fer a wee shimmy
tammy
I've got them Keelie I'm raring to go pal. Where shall we go first then? Oh I'll just do the stairs first and make myself a wee vodka while i wiat for you shall I? rolleyes.gif
stuarty
if it wisny fur yar wellies where would you be youd be in the hospital or infirmary cause you would have a dose of the flu or even pluresy if it wasny fur yar feet in yur wellies

wellies they are wonderful wellies they are swell cause they keep oot the watter and they keep in the smell and when your sittin in a room you can always tell when sum bugger takes aff there wellies sumbody carry on
laugh.gif
Melody
Ah felt as though ah was resurrecting this for Auld Lang Syne ah've never seen this lovely wee hoose get so neglected. C'mon liven it up again, this used to be a brilliant source of fun and laughter or even if ye wanted a wee greet oan occasion.

Ah can see Jimmyd wi his feet up an his auld slippers oan. Catherine's busy in the kitchen makin' a cup of tea, Luceo's reading the Herald at the table, Betty's gettin' ready tae go oot.....again!!! Angela's fixing her makeup and Hubert's waiting his turn oan the mirror. Al and Tommy are packing for a few days away oan business or at least that's whit they tell the rest o us. Ah'm jist in fae Markies wi the messages, oh ma poor feet are killin' me, where' that tea Catherine? There's somebody at the door, go and answer the door somebody. That wumman doon the sterr'll be moanin' again likely. See that's you Jimmy wi that wireless.
Java
It's jist me...ah furgoat ma key.... laugh.gif
Melody
Oh thank goodness Java ah don't think ah could be bothered wi that wumman's moanin' again. Ah'n that Jimmy jist disnae bother his shirt either. Dae ye want a cup o tea?
annie laurie
Hello ,
Anybody Home????????, I have not been down this way for ages, so took a chance hoping sonebody would be in,
and at the same time hoping for a wee cup of Tea,
Well Melody it is nice to see you again, did you get any good bargains at Marks & Sparks, like 50% off
I will have to be thinking about CHristmas soon for the overseas Relatives, cannae believe this is Oct 2/
Java pass the custard creams over before that Jimmy eats the lot,
THanks Catherine hen you make a good cup of Tea,
Well noo what is the latest that has happened any good gossip,
Gallusbisom
That wummin doon the sterr wull no be sayin too much, ah hud tae gie the sterrs a guid wash the day. Sombiddy's weans had been colourin peeries an a the chalk wiz aw ower the place. Pink, yella & purple an blue an green tae. She came oot fur a minite an ah asked hur if thir had been any weans playin oan the landin, an she jist went "OH" an went back in hur door. So am thinkin maybe she hud weans visiting. Whit a mess they made bit it's awright noo. Dae ye think ah could huv a wee cuppa an mibbe a tea biscuit, if there is oany?? Ah'm gaspin fur a cup. Whit's the news while ah've been away? GB
Melody
Nothin' much in Markies that's new ah jist got the messages in.
Annie you should have seen her face doon the sterrs when she saw aw the Markies bags ah think she forgets jist how many folk we've got livin' in this wee room and kitchen. GB that was great ye did the sterrs lovely smell o fresh pine when ah came up the sterrs. Gonni somebody shift that Jimmy's feet ah canny see the telly.
Here talk aboot gossip dae ye know whit him doon the sterrs came in at three in the morning, wee Mrs Thingmyjig in the co-op telt me, he plays a hard game wi that wee wife o his so he diz. Ah suppose Betty's away oot again jist wait till she gets in. Java did ye ever get that cup o tea? Dae ye fancy steak pie fur yer dinner, c'mon if we aw gie a haun we kin sit an peace an see whit happens. smile.gif Gonni somebody gie Catherine and Angela a shout tell them tae get oot that bathroom Hubert wants tae get a shave, if he thinks he's gaun oot fur the night he's got another think comin'. See ye canny take yer eyes aff them aw for a minute. Anither day in wish ah wis ' In Masel'
Java
Aw Melody ah'd kill furra cuppa tea. An ah'll leave that Jimmy tae you cus he disny listen tae a pliddy thing ah say...oh, an ah think that Mrs Thingmyjig's goat insider information oan him doon the sterr. No that ah'm a clype, ye understaun, but ah've seen hur gie him the glad eye mair than wance. Did ye get anythin fur puddin at Markies hen, ah could fair go somethin sweet, ye know that wey when ye want somethin but ye dont know whit it is ye want...that's the wey amur....by the way, the tally man wis at the door earlier wi arran cardigans an jumpers fur the winter comin in so ah tellt him tae come back later an we'd hiv a look at whit he's goat so tae speak...nane o yer nonsense ther Gallus or it'll be hur doon the sterrs talkin aboot us....
Angela Chick
How come am always putting on makeup melody laugh.gif right am oot of the toilet so hubert can get his self aw spruced up noo,

Jimmy stop acting the goat and get the kettle oan lol am gasping for a cuppa,

Melody ye might have telt me ma eyes are like panda's wae aw the make up ha ha heres me thinking a wiz the bees knees as well, he he.

Right guys and gals who's going oot the night and whos staying in?
Gallusbisom
Here, ah'm in for sure, the tally man is comin back tae show us whit heez goat? Then ah'm no movin, plus jumpers? Shades of Cirque de Soleil here. You know whit, whey don't we invit Mrs. Thingymyjig up tae huv a wee look at whit's oan offer, so tae speak, maybe she needs a jumper??? Efter ah, it is gettin a loat caulder oot ther noo thit Autumn is oan it's wey. The wee soul musta heard us a laughin an huvven a guid time, maybe she jist wants tae come in (if she broat a cream sponge that wid help). I'll check the plank an see if we've oanythin left tae offer her, jist in case she likes a wee splash, if no, she kin be sure o a guid cup o char. Well ah'm away tae dae ma messages an rid up this place afore it gets condemmed bit ah'll be back later tae see they jumpers etc. GB
marina
wait fur me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Melody
Are you gaun oot the night as well Marina? Well hurry an get your steak pie it's in the oven. See if you lot are in the toon see if you can find Betty and tell her tae get in this hoose early the night fur a change. An tell Mrs Tnhingmyjig if ye see her that the man's coming the night wi the jumpers. See ah canny keep track o yez aw. An that Jimmyd sits wi that paper through it aw. Oh Angela says tae bring her in a new pair o tights oan yer road in. That' a great steak pie fae Markies it jists expands. laugh.gif
annie laurie
Melody,
Justs a wee quick visit, I heard about the Cardigans and jumpers,
Could you order me a Arran jumper siz 42 chest, (for my Man)
Bet you thought that was ma size tongue.gif how I wish,

Anyway don't be worrying to much about the wummin doon the stair,poor soul she hasney much o life I hear, so we are aw keeping her going
Nice to be nice Melody,

You just never know we might need her wan day to help keep the close clean as well right?????????
annie laurie
Melody,
Justs a wee quick visit, Java just telt me about the Arran Cardigans and jumpers,
Could you order me a Arran jumper siz 42 chest, (for my Man)
Bet you thought that was ma size tongue.gif how I wish,

Anyway don't be worrying to much about the wummin doon the stair,poor soul she has'ney much o life I hear, so we are aw keeping her going
Nice to be nice Melody,

You just never know we might need her wan day to help keep the close clean as well right????
Whits the News on Catherine, is she still locked up I sure hope no, because the weans will sure be missing her, and she will be needed at the school as well
Must run duty calls ta ta the noo >>>>>>>>>>>>>>
annie laurie
Such a hurry there tongue.gif banged the door, sorry and it made it print twice ,
Catherine
Cripes Annie we thoat the hoose wis comin doon therr, ye didnae hauf bang it!
{nae luck, she's puult a thread oan her hem wae the bang, lets see how faur doon the path she gets afore it hings doon}......aw naw it's her CROWSHEED wan.......cripes shout her back afore she gets lifted fur indecency again laugh.gif

Ah'll sit in wae ye the night Melody pet, then we kin bags the best jumpers hen. Here mibbe the tali's goat a knitted skirt fur Annie....we'll get her oot oan a night oot yit!

Angela an Marina if you guys are passin Markie's pick us up a boattle a that splash again.....fingers crossed it expands like the steak pie.

Gallus gaunni gie Chookie a shout if ye see her, she's werrin her herr in the pigtails an the mandarin collar nummer she swiped aff the wa' when she wis chowin doon in China in some gin joint.
Turnt oot it wis the same guy fae Casablanca that owns it.
Wee world right enuf eh!

Java ony beans left in therr pet tae finish aff ma pie wae?
Gallusbisom
Jist tae clarify sumthin, whin ah said ah hidtae rid up the place cause it looked like a midden, ah meant ma hoose, no Betty's. It didnae sound sae guid efter. Sorry aboot that bit since wan oor daughters jist goat a new puppy the place is jumpin. We hud jist goat wan oot the door ( Duke the Black Lab-went up tae McGill tae stay wi Stacey an diz Brooke no come hame wi a wee 8 wk old English Bull dug-in the name o the wee man an Jimmy the Bookie to quote my Mammy-noo we huv 4 dugs in the family, oor Dalmation, Kyle huz a wee Jack Russell up at Queens-kin ye imagine this place at Thanksgiving & Xmas, the cats will go nuts) Gees a minute afore ah find Chookie, ah think ah huv to huv a wee splash.

Ok. Now on the search for Chookie-I am starting in Shanghai, (cause I love it there) and it has some of the best night clubs going. I know I will check the one that has that Jazz Band that has been famous since before the war, it's smashing BUT, if needs be I will check every night club and bar in Shanghai then on to Beijing (bit ah'm no climbing that wall again, ah'm too wee fur they steps). Oh, Catherine, you have given me a smashing wee job-I really enjoy travelling in China, maybe if I find her Chookie and I will take a couple of years off and tour the country. Smashing. Ah, dreams.
tammy
GB what a visual you painted there with all thos dogs and cats running around! HA!HA! Have you found Chookie yet? I'll just do those stairs outside, there are all kinds of small muddy foot prints and grubby finger prints on the outside of the door. And I think they belong to that woman down the way who has all those wild weans! Give teh place a hoover and a quick dust and put the kettle on and sit down and wait to see who comes in. smile.gif
tammy
ok seeing as I've not been able to dry out completely today, I'm having a lovley hot chocolate. And since it's so yummy, I've brought in a case of it for all of you to enjoy too and some shortbread for dipping. Mmmmmm. Mind your crumbs though, I hoovered too. I'll just do the bathroom before i leave too. smile.gif
jakka13
Oh, Tammy ,you are a star .I just dropped in to see if there were any jumpers around .I'm frozen .We had snow flurries here yesterday but my poor boy in Buffalo got over 24 inches of snow .It is the earliest and worst snowfall they have ever had .I will make myself a wee mug of your hot chocolate before I go and have a few words with Mankie Frankie ,and tell him to keep his weans aff the stairs and oot the close .I get fed up cleaning up after the wee rascals (being polite here )Gallus good luck finding chookie bun .She really is a rover .Jimmy would you move yer feet so I can get a heat at the fire ? I'll have to see if I can find a coalman before I leave or go to the corner shop and buy a wee 10 pound bag to keep the fire going till we find one .
Wonder where Betty went ? Bet she's on some fabulous vacation and giving a hoot that we are all missing her .Hurry back Betty ,only you can keep us all in order .
Catherine
Jist in fae a lovely Tapas dinner....ma pal Karen is headin back to the UK this Thursday to start a new job, after 19 years here.

Quite the accomplished artist she is, left Duntocher an came tae Canada.....worked as a Nanny for three years, then worked her way through and up the Fundraisin establishment to Executive level.
Was headhunted this year and the rest is historeee.

Myself and other pal Donna are in a surreal plasma, as is Karen right now trust me laugh.gif .....she leaves this Thursday for two weeks, will return and we're havin a big party for her here.....then ahm gone and she's gone back and a New Year will begin.
A new chapter in Karens life.

Off tae bed here, wow but wherr dis the time go, who knows whit's in front of them, an how do ye keep the music playin .....dammit are we no supposed tae be strong biggrin.gif
Chookie
Psst….ower here Gallusbisom! It’s me….Chookie! Ah didnae know Ah wist loast or that there wis an APB oot oan me! Jist ma luck; Ah goat shanghaied in Shanghai; Mind you, Ah’m no’ complainin’!!! rolleyes.gif . Here I wis wan night, enjoyin’ a wee dumplin’ dinner up a dark alley sumwherr when Ah thocht Ah heard sumbiddy shout “Yoo hoo Chookie”. By the time Ah goat doon the stairs and oot the door, whoever it wis hid melted intae the crowd. Wis it you GB? Mind you, Ah did see graffiti oan a wa’ sayin’ “Kilroy wis here”an’ Ah jist knew it hid tae be sumbiddy fae Glesga. Ah must tell yese it’s awfy nice tae hiv been missed!

Anyhoo Ah’m tryin’ tae get caught up wi’ a’ the goss’ in here…fat chance! Yer a’ sich a bunch o’ blethers.

Catherine dis this mean Ah’ll no’ get tae meet Karen….an’ efter us discoverin’ a wee connection in wur past? Ah know how much ye'll miss yer pal hen. But jist think...ye've goat us! unsure.gif

It’s a gorgeous fall day in T.O. but wis oot furra wee dauner an’ Jaisus but the wind wid knock ye backwards!

While Ah’m in here, think Ah’ll sit doon, pit ma feet up an’ hiv a java wi’ a wee skoosh o’ Bailleys in it. Beats Jasmine tea GB sure it dis! (Ah’ll stash the boattle ahint the breid box afore Ah leave.) Place is lookin’ braw lassies. Yese dae oor Betty proud so yese dae.

Whit’re we getting’ in fur ra weans’ fur thur Hallaeen? Any ideas?
Java
Oh ah like the sound o' a java wi’ a wee skoosh o’ Bailleys in it.... laugh.gif
keelie gal
Hi Lassies thought i would pop in and stick the kettle oan i have brought a big box of french fancies and a bottle of baileys incase anyone fancies a wee dash o it in their coffee wink.gif
Gemini
did sumbody menshun "BAILLEYS" noo youse awe know ah luv mah Bailleys broat a big boattle wi me, onybody need a refreshin, here yi go, haw Jimmy that fire looks like it culd use sum mair coal oan it, my oh my bleedin freezin oot there, here java kin a sit aside yi,, is it awe rite if ah pit mah feet up ahll tak mah shoes aff first, ran intae the wee wummin doon the sterr therr she says we make a lot of noise up here c'moan up ah says ye'll huv a smashin time says I well yoo shud huv seen the scowl she gave me, ach well , here ah need a refill mah gless is hauf empty rolleyes.gif
jakka13
That's O.K Gemini,I just got in the door .Let me take my coat off and I'll pour you a wee drink .Freezin' oot there .Wait till a see that coalman .He gave us a half bag of dross in that last load he dropped .It'll no burn worth a da&#
Has anyone heard from Betty? It's been ages since we heard anything about her .I bet she's away galavantin somewhere .Maybe she's away to the Bingo !!!.Somebody said there was a man coming roon the doors sellin' nice jumpers .Did anybody buy wan ? I might get a couple for my lassies for Christmas .I'm away doon tae the wee shop to get some milk and tea .If the jumper man arrives tell him tae wait for me .
keelie gal
Right jakka the jumper man joost knocked the door ye were only 2 mins oot the door so ive brought him in and sat him doon and gave him a wee cuppa,jeezo can that man talk he hasnae shut up since he sat doon mind you he is a sales man after all eh full o the patter noo the thing is jakka he got word of yer famous wee recipes aff one o the other neebours so hes interested in doing a swap you rattle him up some of yer delights and hes gonna trade ye two jumpers fer yer lassies so there ye go pal ye have knocked it aff there,hurry up jakka i have joost seen that coalman two closes doon so iam away tae nab him ,trying to do oor betty oot a hauf a bag o coal wait tae a get ma hauns on him laugh.gif
stuarty
a want to hit the 500 post in bettys room laugh.gif
stuarty
please let me get page 500 wink.gif
stuarty
and now am gonny cry boo hoo hoo sad.gif
stuarty
aww well its not ment to be good luck to page 500
tammy
Hey gals can I have a wee splash of your bailey's in my hot chocolate? I know I'm at work, but they'll never need to know eh! wink.gif
stuarty
oh tammy here you go have a splash a lot biggrin.gif
stuarty
a wonder if a have it this time or is it tammy we shall see rolleyes.gif
tammy
I've brought a few bottles of the red splash for the cupboards and some nice wine glasses. I think I'll just sit and have a glass now. Got in late from work..I hate overtime! What's new everyone? unsure.gif
Java
Mornin Melody, cauld intit? laugh.gif
Melody
Freezin' ah'm huggin' the fireside here. laugh.gif How ye doin'?
Java
Ah'm tryin tae persuade ma dugs that it's too cauld tae go furra walk...but their jist no hivin it...... laugh.gif
Melody
Well wrap yersel up well, oh ah'm glad it's no me. huh.gif
Gallusbisom
Hi all,
Just came in to "feel at hame" Ah really need a cuppa tea, huvin a really bad day. Ma wee Dalmation passed oan this efternoon an, although ah knew he wiz nearly 15, ma heart is broken. sad.gif NAE MAIR PETS! (sounds daft comin fae sombiddy wae 3 mair dugs, 2 cats an 3 lovebirds plus a couple o pythons an some kinda wierd Turtle, an then there's the fish mellow.gif )
Sorry aboot this bein sich a downer post bit he wiz a no a bad dug, an he'll be missed.
That's it, where did you say the Bailley's was? Ah'll hiv wan-tae Flint-!

GB
jakka13
Jees ,Keelie that we man never shut up .I gave him ma recepie for the Macaroons and he gave me two jumpers no bad trade .Thanks hen
stuarty
oh gallusbisom am so sorry to hear about the dog a cried for 3 weeks and said never again lasted 2 months and a was sent my dogs great great great granddaughter in the line of yorkshire terriers and she is a wee dream but shes never been a well wee dug trudie2 shes called and a remember patting an empty space every time a came home and now she is nearly nine with an enlarged heart dodgy hips and she could keel over at anytime but a know that they give unconditional love if you tell them off they still wellcome you home so have a baileys and never say never huggles to you wub.gif
tammy
Aww GB sorry to hear about your dog. sit yourself down and put your feet up pal and take a load off. Kettle's on if tea is till what you're after. wub.gif
Elma
Aw Gallus, I'm, so sorry to hear about your wee dog. They are such a part of the family and no matter how many other pets you've got they leave a big hole when they go. Has that kettle boiled yet, we are all waiting for that cup of tea, I'll get something to put in it Gallus, that'll help to dull the pain for a wee while. wub.gif
stuarty
one hot cuppa for all and some marks and sparks snowballs they are to die for a tell you . and am going to visit a pal who has bowel cancer and he keeps getting bits cut out so am hoping hes ok stillhe gets his results tomorrow of his scan fingers crossed oh this cuppa is magic and watch the crumbs or betty will have our guts for garters laugh.gif
marina
oh im sorry gb your pets are like one of your weans but och, i love ma wee cats to bits ones 14 and the other just 1
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.