Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
Hud tae come in here tae pit ma feet up an a wee bit peace'n'quiet they're aw gawn mad doon in keyboard lane ah cin hear the shoutin fae here good heres melody better pit the kettle oan biggrin.gif
Marg
Betty I hope that tea is ready as I'm in need of a good cuppa right now.I'll bring enough cakes for whoever else comes and I hope Melody is going to be there for a sing song I know Catherine's busy with her mom but we'll forgive her this once. laugh.gif I'm hoping to hear you read us some poems as well maybe George will join us.
Archie Millar
Nice tae hear from you again thats wan o' oor Catherine's sneeky photos
We seem to hiv a lot missing ---where's the Macllean----Jessiemac,kas,lissaanne, and her ma wee Izzy?
where's Shamus and the wee Bundy lassie Italia, miss them a' an me wee tinny still empty so c'mon lets hear a few "clinks" ur a wullnae afford tae come up next year fur the "Big Meet wub.gif
kas
Well looks like I just missed Archie!"Clink" How is everyone in Betty's place? it Feels like I haven't been in for months. Hope all is well. I was just stopping by for a quick cuppa & a chat- I brought some empire biscuits- hope you all enjoy them. I just got back from Santa Monica- Jessie & I drove back there last wk (6 hr drive). We had a ball & I stayed for a wk of fun & walking on the beach. Oh lives just too hard!LOL!
Melody
Hello all, thank goodness to be able to pop in here to your wee house Betty, that lot in Keyboard Lane have me exhausted! I love Betty's wee house, like Jimmydoc loves it, it's home it's where the heart is! It's safe and peaceful where you can relax in good company and have a laugh! Wonder if Jimmydoc will bring biscuits, maybe Catherine will bring her Mammy, thank God to get these shoes off! ... just made me think of Dorothy's shoes in the Wizard of Oz.... there's no place like home... there's no place like home...think I'll go and have one of my lie downs..... Wait a minute... Are you in Betty, or am I talkin' tae masel as usual!
betty2
IMASEL is where i'm at
Under the headin o general chitchat
A place where aw come in fur a natter
In here we aw enjoy the glesca patter
We reminice of days gone by
And back tae oor chidhood we aw dae fly
Cos thats whit happens when yi reach yir prime
Yi tend to turn back the hands of time
Ah luv it when yis aw come tae visit
Fur a cuppa tea anD an empire biscuit
An aw the things that yis tell
While am sittin here INMASEL rolleyes.gif
Marg
No before time you two showed I've been to the door and round the house so many times I was thinking you weren't here.I'm so thristy for that tea and biscuits never mind waiting for Jimmy he's in oz and taken forever to get here........All kiddin aside nice to see you! smile.gif
Melody
So yer in Mrs. and writing beautiful poems as always, that was brilliant. I wonder how our friends in North Carolina are doing Betty, it looked absolutely horrendous on the news tonight. I hope they did all get out of there as best they could. That was nice to see Kaz on today Betty, we all miss him I think. Sure it was nice when ye were wee and yer mammy made yer dinner and ye ran up the road from school at night and she was always waiting for ye! ( in my case my Gran) Everything was warm and cosy and welcoming, wish we could go there again just for a wee minute or two. we were lucky weans! Am just rambling as usual!
Marg
The storm has come ashore in North carolina thats the lastest on the news talking 110 mph winds........ hope our friends are all safe.betty we may have to make more tea and deliver if they lose power. huh.gif
Mary48
*rushin roon pittin the kettle oan, gettin the best china oot and lookin for where the penguins are stashed"

"whew!"
*wipin ma broo*

Welcome Back teeny:)
Guid tae see yer name oan the board again, hen. Ah wis jist hinkin aboot ye earlier oan and wunnerin when ye wis due back
Siddon there by the fire...ah see Hubert's goat some coal in..izzat no nice?
Noo, tell us aw yer wee stories...
how wis it?
who did ye see?
whit wis the weather like?
Have ye ony photies?
wife_of_sjmac
Teeny welcome back it's nice to see you on the boards again hope you had a great time. Like Mary 48 says give us all your goss. biggrin.gif
Teeny
wink.gif
wee mags
Hi teeny glad your back safe and sound in aussie land I look forward to your photos ,it sounds like you had a good auld time tae yerself wink.gif
sjmac
Hi Teeny,cud ye no see it wis me that cleened the sterr heid.It wis boggin the last time ah wis therr ahn naebdy botherd aboot it, so ah thoat ah wid dae it fur ye cummin hame. Ah didny chap the door cos ah wid uv hid tae listen tae aw they greetin wimmen yackin aboot whither ye wur gonny bring thum back a stick ah rock an a fish supper.ahm away before they get me ahn kick ma erse.

Get they foties posted soon. wub.gif
Mary48
sounds like ye've no stoapt runnin fur weeks, hen!
Time ye sat doon and had a guid brekk.
Mind, when ye furst get back fae bein hame, ye dont really want tae stoap or ye'll start hinkin and get a' maudlin.
seein ah thoat aboot that ah've fun ye some merr work tae keep yer mind gauin:)
Ah'll leave it tae wan o' the ithers wae the guid imagination tae let ye know whit the work is! LOL
Melody
Welcome back Teeny, glad you had a good time, they rolls on corned beef sounded great! Cheers
Teeny
wink.gif
Catherine
Cripes is that yer holiday up a ready Teeny...that wis fast eh??? Mind you ma mums jist goat anither week left hersel, jist seems tae huv flown! Glad tae read ye had a great time an if yer onythin like me ye'll be prayin the auld visa bill gets loast enroot laugh.gif Here ahv tae let ye's no that betty's oota commision wae the computer the noo....it's deid fae the feet up an she's hopin tae get somebudy intae look at it soon....in the meantime, wuv tae keep the home fires burnin {go get the coal auld grumpy an nae whingin wuv heard it}, keep the kettle oan the peep an nae huntin fur the duty free cos betty's goat it wae her{try that toap left haun shelf therr Melody...naw further back pet}...Jimmy your turn tae get the biscuits an the mulk in, Shamus puff up that cushion an Rabbie get the hoover oot...Stuart huv ye made thae wee pies yit or is that Tusker an Jean in therr stuffin thur faces afore we kin hae wan...Pass me ower the Daily Record therr wee mags, might as well hae a wee read while ahv goat them aw workin...thanks pet..Dammit that Big Al an Davy huv fyrt aff wae the telly guide...an the horoscopes...
Melody
I cannae reach further back Cath. I'm gonni knock doon aw these bottles, how much booze is hiddin up here, Jimmy come oan reach up here fur me. fur goodness sake Jimmy, you've had enough biscuits.. see if you don't stop that your gonni no be able tae climb these sterrs... talk tae him Catherine... he'll no listen tae me.. Rabbie hurry up wi that hooverin' I'm trying tae put the tea oot.... see you and Shamus ye take aw night tae sort this place...right the lot o ye's there's the door... sit up straight yer makin' the place look untidy.... Hubert you've drapped a bit a coal oan Betty's carpet watch whit yer daein'.. she'll go mad when she comes hame... Och jimmy jist wan boattle no the lot o' them...that's this lot oot o' control again..who's that at the door.. will somebody answer the door..
Marion Dougan
in walks Marion wie 6 buns, naw, naw, the kind ye eat!!!! Wee cuppa wee gab then doon the shoaps fur ma last meenit things fur ma honeymoon. Need ate decide lassies where's the hen night??? come oan am open tae suggestions. God it's awyy hoat in here, who addes mare coal tae the fire. Jimmy a bet ye, aye hen yer right. Talking tae Andra last night, he's a hellava guy. Oan that note Marion gits up tae leave, sees yeez aw the morro ta ta the noo
sjmac
Hey Catherine,
keep shtum aboot the pies the noo cos ahm gonny anownse sumthin big soon.
Ye kin hiv Jeans pie the noo cos shees oan a diet (again). That Tusker wull be feedin his face wae aw bettys goodies is long is therr fur nuthin.
Ye better get the gang tae cleen up aw they boatles lyin oan the flerr, fur theyl get laldy when Betty gets back fur shure.
She likes tae keep ah nice tidy hoos.

tongue.gif
Catherine
Aye an you're the very man tae dae it Stuart...oan ye go then pal an mind waash the boattles oot afore ye take them back fur chinje tongue.gif
jimmyd
Ello! Ello! wots goin on here then.Betty 2 is incapacitated,an you lot are messin about!!!. Right lets get organised,Melody vac,Catherine ,get rid o the stoor ,Wee Mags ,wash they windaes,Hubert go an get the Record,Davy ,beat the carpets,Marg,away an get the rolls,Doremi love dae ye think ye could wash the curtains,am sure,Fearn will be happy tae iron them efter yer finished.Teeny they stairs are mockit,can ye pipe clay them hen.ok everything seems to be on hand,ah'm away tae the Sarry Heid fur a pint. biggrin.gif
kas
r u guys getting ready for a party or what? jimmd ur a good manager. I'll take out the rubbish! Hope all is well is betty away on another hoiday? her place will be looking lovely in no time- all those crazy women must of had a party there this weekend & need jimmy to get the place cleaned up for Friday nights party!
Marion Dougan
Hoi Jimmy,
Dae ye know think am cabable o cleaning, a don't take rubbish tae the midden, an a don't dae windows, bit am geme fur onythin else. how aboot a keep the bar goin, thats ma thing. Rerr wee barmaid, grrrrreat listenur, an ye know Jimmy it'll no go ony further, so whit's yer poison darlin. Noo the rest o ye buggar aff, Jimmy an me .... we're gonna hae a looooong talk
Marg
Gee that Jimmy's a bossy one but things did get cleaned up fast , Hey Jimmy think you could come to my hoose and do the same I'll even supply the pint!! biggrin.gif Bed and breakfast as well if you'll do the extra cleaning !
Teeny
wink.gif
jimmyd
Marion,ah need tae stick in wi you,cause you being a Factor an aw that.Ah might need a wee single end someday,so you jist sit doon an I wull get you a wee drink.The others will be only to happy, to do your share o the work. biggrin.gif
Catherine
Hate tae tell ye Teeny....but ahm a white wine drinker masel hen....yer oan yer ain if ye spill it laugh.gif Looks like oor betty's no goat the computer up an runnin yet, fingers crossed she'll get it back soon. Ahm aff tae hit the shower then gaun oot fur a fanchysmanchy meal fur ma belated weddin anniversary..wis up at the cottage oan the date, so tonights the night fur ma slap up meal, mums babysittin. Tallyho chappies an ah might be back wance ahm hame....if ahm no too skelly eyed bi then!!!!!...
Gemini
well a belated "Happy Anniversary" to you and Geoff hope you had a great time hen.
Marg
Sorry there Catherine I missed the anniversary so Happy belated hope your dinner was delightfull but what was the present?? happy.gif Well I'm off to the city Monday for my scan , getting nervous so keeping my fingers crossed .Oh the pains of growing old!
Catherine
Thanks guys....Wis in August therr...Cannae mind whit ah goat but ah no it wisnae diamond earrin's!! ..Here Marg good luck on Monday pet, fingers crossed eh! Also keep meanin tae email ye aboot November...Wee mags is hopefully haulin her backside up here fur a week, an Isobel hus mentioned us aw meetin haufway fur a wee Canadian get the gither...cripes if yer readin this Isobel ah furgoat tae get back tae you an aw pet....bear with me guys, ma heid will be back oan backwards an up an workin wance mum tally ho's awright. Pourin rain here the noo, jist waitin oan mum tae phone an we'll go an pick her up fae gettin her nails done....we're gaun tae a wee surprise perty the night fur ma pals hubby's 40th....an Donna's mum jist flew in yesterday so her an ma mum kin sit an laugh aw night...Funny when ye think of it, a wee perty up in Aurora Canada, wae hauf the folks fae Lennoxtown, Kilsyth, Croy an Banton...Who'd a thunk it eh! biggrin.gif
Marg
No problem Catherine lots of time when mom goes home to sort it out ,......... Rena I was booted off didn't leave on off my own free will mad.gif will call soon .
Gemini
yo Catherine how come you didnae tell us Yankees aboot the wee do in November I have been trying to find out about the mini meet and I know George Muir at one time had mentioned if there wis wan he wid be there, also Marion and I think Ladykate said they wid go so is the invitation open to us south of the border from you smile.gif
Catherine
Aw here we go...wan minute yer thinkin a cuppa tea an a slice a cake....afore ye no it therr's a perty laugh.gif ....Ria, nuthin planned as yet pet, we're jist waitin for wee mags tae get her passport in order, we've been plannin on her comin up fur aboot a year an never managed it yet, Isobel had mentioned in an email a few weeks ago about us all meetin halfway somewherr around early November, then Marg wis sayin last week she's a wee weddin tae go to in Toronto the same time, an Chookie phoned this mornin afore she leaves fur a month in Italy oan Wed {ahm lyin in bed sufferin wae the hangover fae hell an Chookie's aw "oh ahm aff tae Italy this week fur a month tra la la la la...} a telt her tae mind wur stockarock so she'll bring it when we meet nae bother. Wur jist poppin oot fur a bite tae eat here, but ahll put the thinkin cap oan if ah kin find it the day, an mibbe we could firm up a few things {wid be nice if wan of them wis ma backside but that's a bit too much wurk the noo}...So that's as faur as we've goat Ria...which is wan stoap short a naewherr yit!!...
Marg
Well the hurricane has past by and all I can see (still dark) are tree branches everywhere they've been hitting the house all night,power has been off most of the night and I haven't heard yet about damage!will need another hour for day light sad.gif
Mary48
Thank goodness there hasnae been too much damage to you, hen! I havenae heard anything on the news so am hoping everyone's safe:)
wife_of_sjmac
Hi Marg. Well you did say on the chat to-day the clouds were rolling overhead but I did not know you meant it was going to be that bad, Hope your O.K.

Jean. sad.gif
Catherine
Ah wis deid fae the feet up yesterday, so if it hit Toronto it blew right ower ma heid biggrin.gif ...Glad you're safe and sound Marg, anyone heard fae Rena? When it wis mentioned Friday night therr ah jist looked at mum an said hoi they've heard aboot ye....yer called a hurricane noo!!
Teeny
wink.gif
Marg
Just thought I'd come to Betty's to share my good news with all of you , today was the day for my scan and I came home with a clear bill of health , no cancer was found so now it's been 7 years free and I don't have to go back now for 3 years . I can not tell you how relieved I am . smile.gif Thank you to all of you who have been giving me support this past month when I was having such a hard time , I'll be forever grateful.
Catherine
Brilliant news Marg, no wunder yer so relieved. Cripes it's wan thing waitin fur a test like that, an anither huvin tae endure a bloody hurricane afore ye do ohmy.gif Thanks Teeny, 18th of August is oor wee date. Ah wis tellin the bard therr oor dinner oan Friday night wis very nice, wan of thae poopaa restraunts that go fur the casual hip expensive crap type atmosphere's....load a baloney y'no...Geoff thoat ah fitted in perfectly!!...but nice to get oot. Off tae bed here guys, mums already hit the hills....we'd pals fur dinner, kitchens cleart an bed is callin....Wunder if betty's gaunni get her computer up an runnin soon, she's gaun mental...askin fur ye's aw an dyin tae get back. Night night xxxxxx
Teeny
wink.gif
Teeny
wink.gif
albaliz
Marg, I am so happy for you. What a big relief for you hen. I didn't realize that's what the scan was checking for. I must have missed a post in which you explained it. So so happy for you.smile.gif
wife_of_sjmac
G'day Marg, Brilliant news, you are probably feeling on top of the world could not be happier for you because your just such a lovely lady. hope to talk to you again soon. biggrin.gif
Catherine
Hi Guys, Teeny done the right thing last night by putting in a separate message for you alone Marg. I was too busy trying to condense time wise, and in retrospect it looks very rude, but certainly wisnae meant to be.
You must be absolutely thrilled and relieved, God bless you.
Gemini
Marg I am so happy for you what a load off your shoulders hen smile.gif
Marg
Thank you all for your kind words , Catherine you were not rude by any means .I've not come down off my cloud yet am so pleased. smile.gif
Marion Dougan
Marg,
I am soooo happy for you,
Marion
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.