Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
Here I am hale'n;hearty every day is getting better fir me, tho I had to pay a visit to my GP and she gave me hell, then went on to remind me of my age, wisnae long in tellin her "ah dont feel that auld" she jist laffed an went oan tae remindin me that after a 3 hour op' rest is essiential for recovery. Anywey ah made the barn club oan sunday ah sat oan me &se aw night an the only part o me ah bent wis ma elbow rolleyes.gif Enjoyed masel. Thanks to those of you who took the time to call me and also the others who have sent their best wishes

Got a nice pm from davyb44 who will be visiting glasgow next month so we are going to meet up so any other board members interested watch this space. Horseshoe bar so its quite central. let me know

still here in glesca
betty2
Prompt reply fae Angelachick she's up fur it Davy so anyone else??

still here in glesca
Isobel
Hello Betty ,nice to see that you are up and running.Cant keep a good woman down eh! How I wish I could meet you and Davy at the Horesshoe. No doubt some of the others in the area will join you .
betty2
Och Isobel how no ? planes are arrivin every day at glasgow airport fae canada biggrin.gif would love to have you there also

still here in glesca
Angela Chick
aye come oan isobel, as betty said to me the more the merrier biggrin.gif
Isobel
Naw no enough air miles saved up yet. Come tay think of it ,dont think a'v even got enough tay get off the runway. biggrin.gif
jakka13
Again Betty ,I'm like Isobel.I would love to link up with you all but it goes without saying that we will be with you in spirit. We'll lift a glass to absent friends .Good to have you back .I for one missed your patter.Jakka13
betty2
Maybe another time ladies am aye here canny see me gawn onywherr this side o the year. Bein inconveinced disnae really suit me , but ah'll make up fur it at a later date . Yi never know could pop up onywherr tongue.gif Take care pals never know who will land on yir doorstep lol

still here in glesca
davyab44
Betty...yur playin' a blinder therr hen...hope yur feelin' good....noo if we cin get Angela tae say "pretty please" tae hur Chinas like Marina, Stuarty an' even Tori (aye, tell hur the chinje'll dae hur good)....then we'd be able tae huv a rerr terr that wid pit ony stairheid rammy tae shame.....

Like ye say Betty..........the mair the merrier laugh.gif
betty2
biggrin.gif lookin futtot tae it davy noo is therr ony merr bodies oot therr interested in a wee swally at the horseshoe bar?

still here in glesca
buntyq
Hi, Betty, mind your doctor's good advice. The main thing is that you had the operation. I remember several years ago you were very hesitant. When you feel up to it we could use one of your great poems. Gemini is down my way and I'm hoping to meet up with her for lunch. wub.gif Bunty
betty2
Thats supposed tae read furritt biggrin.gif cripes thats me an ah've hud the op' lol

still here in glesca
betty2
Hi therr bunty , I've really been behavin masel , doin what I'm told so much so that am startin tae get bored wae masel biggrin.gif . And yes I took a long time plucking up the courage to have this op. so I would'nt do anything to jepordise things now. Take care

still here in glesca
davyab44
Betty...dae ye no think sum o' the fellas fae the Board wid cum doon an' no leave me alane wi' a' these good lookin' wimmen?

Thur's no sayin' whit ah might get up tae....oan the uther haun, a might jist get mollicated (dae thae still yase that wurd?)....

'Moan guys..ah biggrin.gif think a might jist need handers...should be a fun evening!!!
betty2
Am daen ma best davy lets see if in a day or two therr's mair friendly glasgow board members willing to paricipate in fine company at the horseshoe bar, should be a fun day biggrin.gif

still here in glesca
annie laurie
Wish I could join you all, but don't forget to toast all of us who cant be there ohmy.gif
good to hear you are feeling better Betty,
Twas awe worth it then I am sure,
But just don't get to cawky take it slowly O>K> Cheers!!!!!!!!!!!!!
Catherine
Sno ferr.....ah waant tae come, ony room in yer suitcase Davy? Here Davy wherr did ah post that photo of you Chookie an me again? Or wis it you that posted it? Or Chookie?
Anyway ah cannae find it anywherr.

Gaun yersel Angela, ye'll have a great time wae these two, ah kin vouch fur baith of them an kin truly say ye'll never be the same again laugh.gif

Hi Annie, you behavin yersel?
Boots hearin ye'v no been feelin top notch pet, hope ye feel better soon.
Melody betty waants a loana yer Prada's fur the Barn Club, she's no gaunni dance cos she's been telt she cannae, so she jist waants tae look at them an show them aff.

If wee mags isnae oan here after this Tag Sale the search perty's oot lookin fur her...she sent me photo's of the set up, Aladdins cave disnae come close!!
davyab44
Hi Cath....hope yur wee feet ur feelin'awright eftur yur wee jaunt wink.gif

Ah think it musta been Chookie thit did the photie......Av goat sum bit ah dont know how tae pit thum oan the Board ( ah'm a bit thick when it comes tae computers ) an' sum other things annaw....

Ah jist wish ah hud sum room in ma case fur ye hen...it wid be PURE DEAD BRILLIANT tae huv ye therr!!!...did ye like ma modern Glesca parlance?
stuarty
what date at the horseshoe bar and time biggrin.gif am up for it
Angela Chick
hi betty, hope you are doing ok the day,

catherine am soooo looking forward to meeting them biggrin.gif

annie we wont forget to toast all our friends over the water,

and davyab a jist hope marina and stuarty will join us, a will hiv a wee word wae tori to see if she wants to come along.
marina
what time at the horseshoe bar and what date? is it the one in the wee lane
Angela Chick
thats it marina in the wee lane on Drury street biggrin.gif
Tori G
Hi Betty2 and everyone,
Am all better now.!!
whits this,.... a party with oot me,.... oh yea I'll just hop on the next kangaroo out a suppose, awe awe awe. Great to know you all want me to be there, wellllllll, maybe if I win lotto, better still why not pass the hat aroon fur me,....(2 thousand and somit aus $$$later) ha ha ha,, ha ha.... Look that would be just great being there,...you can have my brother steve instead of me,...would'nt be exactly the same, though he does look similar in the face and just as beautiful as me... he does sing and play a mean song or eight or more on the guitar,.. and he lives in possil park. "whit dae ye recon"??. Ok you lot talk later,....luuuuuuv yaaaas ALL,..Tori.xxxx
jakka13
Hi Betty2 ,hope your feelin good. Whit are ye gettin up tae on a Saturday night ?. Did you know Catherine and the gang are awe plannin' a trip ta Saltcoats.Dae ye fancy a wee trip .Stuarty wis supposed tae be makin' candy floss but she forgot the sugar .I think they might need someone sensible to look efter them ,they sound like a wild bunch .When is your wee get together at the Horseshoe? .I cold dae wi a night out in Glasgow . Wish I could be there . Maybe, if like Tori I win the lotto .
Be good no matter what you'r getting up to .Say Hi to the gang when you all meet ,from me Jakka13
Catherine
Jaaka ah think we missed the train tae Saltcoats laugh.gif
Hows yer packin gaun at the cottage? Ah'll go up next week.

Geoffs awa up North wae the boys fur the night, they'll be back the morra so ahm jist gettin beds chinjed, reconfigured Jake's room {3rd time in two days, tiny bloody wee room an he insists oan huvin everythin init}...an jist generally tryin tae clear whit ye don't get cleart when the boys are aboot!

Beautiful sunny an windy Autumn day here in the city, windaes open, shampoot ma livinroom carpet earlier, sterrsr next...jist came doon fur a wee blether an read.

Jist thinkin whit ah'll get up tae later....
Ma neighbours in an Art showin the night {poopah!} so ah might toddle doon tae Queen St West, aw ma black gears waashed so ahd fit in wae the artsy crowd...then again...might finish the book by the fire wae a wee splash an the sounds doon low...then again...ony offers????

betty place is lookin good pet, sawfy quiet though...wherr is everybudy?
jakka13
Hi Catherine,Ive just about finished all the stuff outside .My neighbor has a very bad heart and now has bronchitis,so I'm trying to get her garden sorted too as they leave for Florida Oct 20th.The boat will come in this week and get it's bottom cleaned and then we wrap it up in tarps and it stays in the back yard till the spring .I've finished upstairs and I won't go back up there. My daughter and family are coming up tomorrow. The two boys and her husband race dirt bikes and there's a track on the Burnt River with a race there tomorrow. We will take a run down to T.O this week with some stuff .The last week will be fridge and freezer and all the downstairs . Just think when I do get back to Scarborough I've got it all to hump up to the eleventh floor and all the unpacking to do ,plus all the dusting and cleaning there . It will take me till the end of the month before I can sit back and relax.When you pour a drop to night think of me .I'll be doing the same . Hope you enjoy the art show .Cheers Jakka13.
Angela Chick
Jakka and catherine am puffed oot thinking of you's two and all that hoosework laugh.gif

wish a had half the energy you's have got the noo, right enough ma hoose is no bad the noo jist a few things lying aboot, got quite a lived in hoose me lol
annie laurie
Hello Betty,
How are you doing,? are you resting up for the get together with all the Gang from the GG

Wish i could be there also,
Try and get some pictures taken look forward to hearing all about it, wont be long now,

Cheers!!!!!!!!!!!!!oxoxoxo
jakka13
Hi Betty, did you hear the latest?. We're awe goin' over the rainbow. The lassies had enough of Saltcoats . Are ye comin' wae us? We might take Kaz to cerry stuff. You hiv ta vote if ye want him to come way us.
Angela Chick
Hi ya betty,

hope all is well with you, maybe as annie said you are having a wee bit of a rest, see you soon. biggrin.gif
Isobel
Hi gang, looking for a wee bit advice. Going to a wedding next month. The bride and groom want to be piped in to the banquet hall.They asked me for some idea what she should have the piper play.What do you think? unsure.gif
annie laurie
Isobel there is only one good song I think
"SCOTLAND THE BRAVE "a good marching tune,>>>>>>>>>>>>>>>
tammy
How are you feeling betty? Hopefully much better. Have you had your night out partying yet? I wish I could be there too. I'm sure someone can have a drink for me too! Maybe Annie and I can stow awy on the next plane to Glasgow. I wanted to go when my husband's Uncle left Saturday! Well, I've put the kettle on and hopefully someone will join me. Catherine how are your feet doing? smile.gif
Heather
Isobel, when my son got married he and his bride choose, ' The Lewis Bridal Song' better known as 'Mari's Wedding'.

Mariís Wedding (The Lewis Bridal Song) Ė Traditional

Chorus
Step we gaily on we go, heel for heel and toe for toe
Arm and arm and row on row all for Mariís Wedding

Over hillways up and down, myrtle green and bracken brown
Past the sheiling through the town all for sake of Mari

Chorus

Plenty herring plenty meal, plenty peat to fill her creel
Plenty bonny bairns as weel, thatís my toast for Mari

Chorus

Cheeks as red as rowans are, brighter far than any star
Fairest of them all by far is my darliní Mari.

After the guests were all welcomed and seated, the wedding party went into another room. The piper led the way into the banquet hall, then the bride and groom with the bridesmaids, best man and parents in line behind them. The guests all stood up and clapped in time to the tune. It was really nice. smile.gif
stuarty
hi betty2 hive you won at the bingo since your eyes have been done thinking aboot you
wub.gif
Angela Chick
Hi ladies,

just back from getting my weekly shopping, a was soaked through belting down with rain as usual sad.gif

sitting here and having a cuppa, then i will do the hovering and dusting make sure betty;s wee house is nice and clean when she pops back in.
Catherine
Wet an rainy Toronto callin...how ye's aw doin?
Angela jist in fae school, goat soaked annaw.
Went this mornin an goat Jake an masel new black wellies, thoat ahd jazz mine up a bit an ahv jist painted pink polkadot spots oan mine wae nail polish so we'll see if it works, Jake's dyin tae yase ma Revlon red an make racin stripes oan his if it dis.
Cripes ah think ahm gaun aff ma heid some days laugh.gif

Isobel we had Mairi's weddin piped for us comin in the reception too....we'd greeted everyone aforehaun an they werr already seated when we 'entered'.
Whit a laugh, the whole place wis wheekin an whooin, aw clappin tae the music an we werr aw dancin doon the aisle.
Ah went tae go the wrang way tae the table, Geoff stepped oan the backa ma dress..ma smile shall we say slightly slipped an if therr hudnae been aw thae guests killin thersels laughin ahd a thumped him wan.
We hud oors in Culgreugh Castle, jist up ower the Campsie's in Fintry. Wis lovely....seems a hunner year ago noo.

Ahm fine Tammy, thanks....jist busy in here wae weans as usual. Did your family get a nice surprise wae the visitor?
Angela Chick
Hi ladies,

catherine if it wis nae fur your wellies where wid ye be laugh.gif only joking the way things are going in glasgow a will need tae buy a pair catherine

winter is now here, and i cant stand the dark nights, oh well will just have tae get used tae it.
annepat
HI EVERYONE,
DON'T LIKE DARK NIGHTS MUCH EITHER, HASN'T IT BEEN A REALLY MISERABLE DAY, STILL I SUPPOSE WE NEED RAIN
annepat
DOES ANYONE EVER USE THE CHAT ROOM, BEEN ON A FEW TIMES, ONLY MANAGED TO SPEAK TO SOMEONE ONCE
Catherine
Hallo Annepat, welcome tae the board biggrin.gif

Well ma wellie trick worked Angela , think ah need mare colour oan them though so that'll be the 'arts an crafts' fur efter school, makin spaghetti fur the dinner...jist brownin the mince the noo... big black cloud ootside again yet it's that humid annaw.
Took Max earlier tae his swimmin lesson an it hud aw dried up an the sun wis splittin the trees, cripes it's like livin at home again, aw the seasons in the wan day!

Better go afore the mince burns, then up fur Jake finishin school.
Hows yer September weekend gaun guys?
annepat
THANKS CATHERINE
annepat
TYPICAL SEPTEMBER WEEKEND IN GLASGOW, RAINING CATS AND DUGS
annie laurie
welcome Annepat,

Ii is the luck of the draw when it comes to the chat room,
The reason is we are all in different parts of the world, Canada Australia, U>S>A> England and Scotland
I have noticed myself also I never seem to find anybody home either but just keep trying,
i live in Canada B>C myself,
Cheers
always nice to see a new name posting tongue.gif
Angela Chick
Hi catherine, enjoy your spaghetti, aye 4 seasons in wan day right enough laugh.gif

welcome to the board annepat.

hi annie how ye doing.
annepat
THANKS ANNIE AND ANGELA, FOR MAKING ME FEEL WELCOME
Angela Chick
Annepat, am jist doon the road fae you biggrin.gif
annepat
WHEREABOUTS ARE YOU
Angela Chick
Anne am in castlemilk,
annepat
HI ANGELA, I'M IN MARYHILL
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.