Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
ladykate
Great pictures Jimmy and like Melody said my god what a wummin and ah think yir man enough fur her so go fur it. laugh.gif
Melody
I'll condensed milk you, jimmyd !. laugh.gif
Fearn
JimmyD - ah guess oor dates aff, eh?.......ye'd need three of me tae mak wan of her!:rolleyes:
Tusker
--- See that big wumman??? Ah'd do her..........

......Wi a gun in each haun'......
davyab44
Ye wid need tae take precautions......like tyin' yur ankle tae the wardrobe.....she'd sook ye in an' blaw ye oot in bubbles Tusker.......

Zat no sumthin' else????????

davyab44
Tusker
Ah wiz thinkin' Ah could strap a 2" x 4" across mah bum......
Marg
Great Pictures Jimmy but is she tall enough ........lol and I thought you might like a shorter lass. tongue.gif
davyab44
Ah wis jist thinkin' Tusker........Ah wis wae a lassie wan time an' she sez tae me, "Dae ye hink yur organ's adequate?".......Says I, "Ah doan't know, A've nivir played in a cathedral afore!"

davyab44
Tusker
...Haw! Ah cin remember when a lassie sez tae me, "Who d'ye think yer gaunnae satisfy wi' that tiny wee thing?"

Ah sez, "Me!"
betty2
Poor lassie there's no miny that'll staun up tae her!!!!
Catherine
Oh yer too modest betty.....Ah knew it wis yersel the meenit ah saw ye!! laugh.gif
ca,ppp,doremi
Yer soo right Catherine,spittin image LOL
jimmyd
See ah told ye they would like yer pic Betty.Stick wi me kid an you wull go faur. biggrin.gif
Marg
Melody are you feeling better then , I'm hoping to see you in Betty's house for tea .See that jimmy is getting all the lassies ......ha ha Betty you be careful of him he may find another real quick after seeing those pictures. laugh.gif
Melody
Well I was Marg, until you stole the man of ma dreams!!
Marg
Oh Melody I'm so sorrrrrrrrrrrrrry really I am .
Archie Millar
Just another wee photo
Archie Millar
Another another wee photo
Archie Millar
yet another wan
anne
Hi Archie, Great pics, was that the Glasgow meet? biggrin.gif

Anne Perth Aussieland
Archie Millar
Hope yous like the photos,the first one is Davy giving his reminises -at the back on the right is Shamus & his wife
hiv'nae been postin' fur a wee while ,hud a wee bit o' a bad turn but. gettin' better noo should huv put the photos on the Big Meet board but that seems tae hiv been consigned doon the dunny
Melody
Thanks Archie, hope your feeling better now, Take Care.
Melody
Well it's awful quiet today! Nobody got anything to say? Not a sausage! I'll have to go and find a wee song to sing, just to annoy folk! happy.gif I hate when nobody's talking! S'no good for ye!
ca,ppp,doremi
wub.gif Hi there Archie and Nora. The pictures are great Archie. And how are you my friend?. Hope you are beginning to feel a bit better. Easy to see, you were not your usual bubbly self, as I haven't seen you around lately wie yer "tinnie". Well here..."PING'.A LOONIE FUR YER tinnie. Now, are you feelin a wee,teeny bit better? Here's tae haearin frae ye soon ma freen. Miss yer usual banterrin...Rena
Catherine
Hoi Archie, if ah pit a loony in kin ah get back fifty pence? laugh.gif
You get yersel well noo, an Norah too...big hugs to ye both an as Rena says, we miss ye so hurry back when ye's are up tae it okay...
Well we're saunterin alang here at the usual hunner mile an hoor pace, mums jist dandy, so far she's no goat loast, broke a tooth or hud the cauld....three things she dis regularly when she's visitin. Ah'll get her in here betty, she's aw shy but loves tae read here......Bard hud her in hysterics the ither night there wae the jokes, she hud a guid wee yak wae Rena oan the phone hauf an hoor ago {swerr ah could shut ma eyes an picture the two of them oan her couch six weeks ago}, no wan of them oan the same discussion but agreein wae each ither aw the time!!
Hows everywan daen? betty how did the new herrdresser turn oot?
jimmyd
Hey Archie ,glad to see you are on the way back mate,loved your pics of the meet, you look after yourself noo.A tinkle in your tinny. biggrin.gif
Tusker
Ah jist *KNOW* Ah'm gonnae get shot fur this, bit Ah cannae resist!.....

Ah nipped doon tae the Chemist's and managed tae get a haud o' some o' the pictures Archie took at the meet. Since Ah don't know the faces o' the members, Ah cin only guess at whit's goin' on. So withoot further ado.....This furst wan is obviously a couple headin' tae the meet, wi' some exotic Ozzie gifts tae distribute....It's no Stuart an' Jean is it?
Catherine
Naw.....Mare like yersel in drag kerryin yer pigeons nest fae board tae board laugh.gif
Tusker
.....Like Ah said, Ah don't know the members faces, bit could this wan maybe be Catherine and Barb in the back o' Davey's caur, comin' back frae the meet???...
Tusker
This third wan's a wee bit easier Ah think....Could it be Wee Megs, comin' back frae the Barraland, wi' a lumber? Ah'd almost bet money oan this wan.....
Catherine
Definitely isnae us....Davy drives a Merc tongue.gif
Tusker
So dae Ah, bit a thought he'd maybe jist goat a rental when yeese were ower there......
davy
Hiya gang, crackin up here Hi Erchie how are ye keepin wee man.
sjmac
Tusker, ye fun me oot.did jean send that photie oh the too oh us oot fur a wee donner. Ah telt catherine ah wis ful oh supisticaishun, sonterin up the road smokin mah baulkin sobrani ahn jean gaud luv the wee subserviant wummin cerryin the wid fur oor barbequ.

Whit a cuuple oh crackers in the mobile jile,if thats catherine & barbs theyv goat an easy life bein driven in luxury tae the jiggin.

Wee meggs wull be nackered gettin the cerryout hame.

wub.gif
Tusker
Stuart -- Ah'm glad you an' Jean liked the photie. Archie asked me tae pick them up frae the Chemist, cause he wisnae feeling well at the time.

Ah thought they'd gied me the wrang wans at furst, bit as soon as Ah saw Jean cerryin' whit Ah thought wiz a big whack o' digeridoos or platypus skins tae gie away tae aw ra punters at the meet, Ah guessed Ah wiz oanna right track. Ye say it's wid furra BBQ? Hiv youse punters doon there never hearda charcoal? Ur even propane gas? Min' you, Ah suppose if yer BBQin' furrat bunch thit went tae the meet, ye'd need tae cook hauf a coo jist tae feed them wee sandwiches.

Catherine's denyin' that it's her n 'Barbara inna back o' Davy's rental caur, bit Ah'm waitin' tae hear frae Barbara, cause Davy's merr or less admittit it. (He's probably gonnae be sent "campin" fur that!).

Wee Megs must be still recoverin' frae her night out wi' the girls, tae see Chippendale's at ra Barraland, cause we've no heard frae her yet, either. -- An' Ah've goat tae leave in an hour or so fur the French Riviera.

Anywey, Ah'm glad yeese a' enjoyed yersels at the meet. Ah'll hiv a look through the rest o' the pics an' see if there are ony mair ye might like. Ah've goat some smashin' shots o' coffee buns, bit Ah don't think ye want tae see them......
betty2
Hi jist krrkin in tae see if yis ur aw behavin yirsels rolleyes.gif
davyab44
Naw Betty....thur no behavin' thursels ataw.....that Tusker's accusin' Davy o' drivin' a 1 horsepower motor an' gien a lift tae Cath an' Barb in the back o' it......Ah think he needs a skelpit letherin'.....wid ye no take him in haun Betty?.......he's gien' the rest o' us nice blokes a bad name!!!!!!!!!!

davyab44
Catherine
Aw cripes davyab, ye couldnae paint a rid neck oan Tusker ...Last we seen him he wis aff in the straightjaiket tae the Asylum in Keyboard Lane.....every noo an again he furgets tae take his medicine y'no!! Better he's wae them than betty connectin her fit tae his arse...her grandson Lee is playin fur Hibs boys team noo an twice he's been asked tae play in the higher team.....ahn he didnae pick his kickin ability up aff the pavement.....if ye get ma drift! laugh.gif
wee mags
first of all tusker its me and catherine we wir oot fur the day ,and nane o us could get a caur ,so we decided tae take the first wan that came alang so there yae go ya big tumchie as for me cerrin the cerry oot rang lassie a might be wee but am no daft if you get ma drift efter awe a came fae Maryhill and am wan of the ex valley girls so you jist watch it big yin cause noo am an ex valley wummin wink.gif
Tusker
See you Davyab44 -- yer jist a big sook, so ye ur!

An' Wee Megs, Ah'm sorry Ah mistook ye fur Barbara. Ah shoulda known thit when mah evil twin Rory described you as wan hot wee number, wi' the most gorgeous eyes he'd ever seen, thit you wur somethin special. I wonder why Catherine lied aboot it bein' her in the caur wi' ye though? Is she jealous o' your good looks, d'ye think? Wid it be onythin' tae dae wi you attractin' aw the men, an' her gettin yer leavin's. Naw, it widnae be that, wid it?

Y'know, Ah lived at 68 Guthrie St fur a year when Ah first goat merrit. It was up the steep hill, oan yer right, jist aff Gairbraid Rd. Ah wiz only there fur a year, in 1968/69 so Ah didnae get a chance tae know too many people -- Other than Big Andy Bell an' his wife Joyce.

Onywey, Ah'm wanderin aff track here. Ah jist dropped by tae let ye know thit Catherine's spreading terrible rumours aboot me - an' no tae believe her. Ah'm too much ae a gentleman tae respond tae her in kind, cuz Ah'm no frae Alexandra Parade, like some people we know. <sniff> Unfortunately, mah evil twin knows Catherine tried tae hiv me put away an' Ah'm a wee bit concerned that he' might go aff the deep end. You should be awright, though. He really likes you....
wee mags
ach tusker a knew there wis somthing aboot yae a liked ,even if yae only lived in Guthrie Steet for a wee while wur you neer Franks store or wis it gone by then? as for catherine shes younger than me so its tae her advantage no mine as fur looks am sorry but as ma brother John used tae say when his pals used tae say hey Rolland the looks runin your family his answer was " Aye they ran passed oor Margaret" wink.gif
davyab44
Ach Tusker, yuv goat me aw wrang....ah wis fae ra Toonheid end o' Alley Parade an' they doan't walk aboot wae thur noses in the err at that end....itherweys sumbdy wid stick thur fist oan it!

Awright Cath, wu'll gie ra boay a brek...ah know whit it's like when ye furget tae tak yur medicine....ye cin go a wee bit loopy-like....if ye get ma drift?

davyab44
Archie Millar
Well a think this is the last o' the Big Meet photos----Catherine, they're mostly your photos that you sent me
Anywise fur yous that dont know , thats the boss--oor Martin in the blue shirt wi Cameron (kas),lookin' very serious, wonderin' who's gonny get the beer in next mellow.gif ,next to them is Dorime (rena) and maself--a think that's Betty pokin' her nose in
I've found the best way to view these photos is to print them---
A'll hiv a look an see if a can find some mer but its too waarm the noo--90o where am sittin' in the sun-lounge
Archie Millar
Sorry--they're both wearin' blue shirts Martin's the one in the middle wi the checked shirt---(daft bugger archie!!!)
Marg
Archie sorry ta hear you've no been well glad to see the lovely pictures ,I see Tusker getting into the swing of things here in Betty's, hope the kettles on Betty.Melody will be ringing the bell soon and with singing you may not hear her.
ca,ppp,doremi
As Davy said I am crackin up here. Tusker,great comments there. I'll say it again,ye canny beat a Scot when it comes tae humour.And the replies you got,just great,haven't enjoyed a good wee laugh in a while. Archie,happy tae see you are beginning to sound like yer auld self,hmmmm, is that good? Here's a shilling fur yer tinny,cliiiiiiiiiiing. How are you Nora? Cheers Rena rolleyes.gif
Kaz61
Jeeez Archie, take that last photie away..... it'll scare any weans looking in (never seen that yin being taken......very sneeky)

Nice tae see ye aw chatting away....finally found a computer here that lets me in...for a few minutes anyway.

Have a nice day folks. biggrin.gif
Melody
Ah my wee Kaz, how you doin pal? I miss you! Take Care, talk soon hopefully.
betty2
Hi kaz missed yi rolleyes.gif good photo archie but it seems yi goat me in the wrang profile ha ha keep well an say hello tae norah fae me
Marg
Kaz welcome back on board !! smile.gif Nice to see you here again.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.