Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Tori G
I've put all the party stuff in the rubbish oot side in the middins, given a mop over the floors and vaccumed everywhere and done the dishes. Hope you all had a wonderful night dressin up and all too,Stuarty did you have a good time?...Bettys is awe clean for the next swaree. so i have to go now and do some messages catch u all l8r.
Angela Chick
Hi girls,

sorry a missed your party stuarty, and the mad night oot oan the tiles laugh.gif, i was babysitting oor wee dylan.

Catherine i was trying to say to you in the chat yesterday that i just love wee boys, i hiv some laugh wae wee dylan, the antics he gets up tae, he said to me last night "anga can a get a cup of tea and wee biscuits tae dip in" hes only 4 and a wee cutie.

angelachick
Catherine
They're even cuter when they're sleepin Angela trust me laugh.gif

Notice yer on Alan....Jist wanted tae let ye no that's me jist in fae a four mile walk this mornin, met Nuria ma neighbour oot the front at six an back fur ten past seven..trainin back on.
Ah waant a pat oan the back please. tongueootanwinkiewink
Catherine
Waitin..... tongue.gif
Gie him a kick Melody wid ye, wee swift wan, thanks pet
Angela Chick
Catherine you aint gonna put me off wee boys laugh.gif

If you lived in glasgow a would babysit for you anytime.

angelachick
Catherine
Babysittin ma weans is a life changin experience Angela, ye need tae be up afore the birds if ye waant any kinda control laugh.gif

Waitin doon here in the basement like the ghurka till they wake up afore ah go fur the shower...if ah as much as draap a pin up therr the wee teddy berr toes will be up afore ye kin say winkie!
Angela Chick
laugh.gif ghurka

with me hiving a lassie and never experiencing wee boys until me nephew wis born, its a whole new ball game, just think wee boys are adorable.

A saw your boys in the link jimmyd posted in for breast cancer they are gorgeous so cute.

angelachick
Catherine
That picture wis taken last year at Thanksgivin Angela up at the cottage.
We aw look that serene, truth wis Geoff took the picture hingin ower three mattresses we'd dragged up fae the bunkie doonsterrs, furniture stacked away fae the windaes an ah wis hoggin the fire frozen an exhausted cos ahd stripped every bed an nailed doon windaes fur hoors, an the boys hud been bouncin aboot fur thae hoors fae pillar tae post an somewherr along the line hud loast the toap part of therr jammies !
They're cute awright, too bloody cute laugh.gif
Melody
Hi all, see Catherine when they start playin' that hard tae get business, ah've kicked him anyhow jist fur the hello it! laugh.gif Hello Alan pal.
Catherine
Nuthin like that furst swift kick o the day is therr Melody laugh.gif Talkin a which the nephew fae next door jist wrang ma dam doorbell tae haun in ma neighbours keys...an teddy berr toes is comin as ah type!
An the day begins..........
Melody
rolleyes.gif Might as well jist gie in tae him Catherine there's nae alternative till the dancing opens the night!
Catherine
He's oan the knee here as ah type Melody ....yer never alone when ye'v the Maxter aboot laugh.gif
Hows the gammy back the day?
Melody
It's fine walking about Catherine but if a sit doon, like the noo......ah'm gonni suffer when I get up!!! laugh.gif
Angela Chick
Catherine i thought your dark haired son looked really like you but when i looked at the photo again they are both like you, same eyes and mouth,

which one is which

hi melody, hope you aint still suffering

angelachick
Catherine
Jacob's the oldest Angela, and is his dad's spit at that age....put black herr oan Max an he's ma spit as a wean annaw...guess some things come back tae haunt us laugh.gif

Melody yer up noo so gaun pit the kettle oan pet, mibbe make us a wee sannie..we'll jist watch ye fae here awright..oan ye go, lift yer feet mind.
tammy
Happy Belated Birthday Stuarty! Sorry I missed the party. But, I'm not sure I could keep up to the rest of the party goers! The place is all tidy, so I came in quiet like and left a box of donuts for your tea.

Melody glad to hear your recovering of somewhat slowly. Hope you're back to your old self soon! wub.gif
big al
Kate

sorry did not see this until today - well done - that's a start - now just double it tomorrow and you'll be well on your way - remember you're the favourite - we've got money on you....

Mel

Sorry to hear you're suffering - missed your wee post there until I looked back and found it - hope you enjoyed your holiday

good to see you back

Alan
Catherine
Oh ma hero....ahm aw verklempt ...whitever ye dae don't get us mixed up Al an pat Melody oan the back laugh.gif

Big trainin walk on the 27th Al, 28 kilometres.....piece a cake!
I am woman!
big al
You know what they say - it's not the pale moon etc etc
Catherine
Too true Alan {whit ye talkin aboot? laugh.gif }
big al
it's just an old song with a lovely meaning - ask mel - she'll know it
Catherine
Burly broon here...ahm jist back in fae cuttin the front grass, boys decided tae play on the street so thoat ah might as well dae somethin while ah watched them....nice guys workin oan next doors steps, waashed ma car for me cos they goat it aw dusty, that's ten bucks ah saved laugh.gif
Lunchtime, better go count the heids an add the waater tae the mince again!

Bet it's a big rrrraamantic song Al...cannae wait fur Jo tae sing it woowoo {hope Marion appears soon}
Melody
Hello Al, ah'll tell her when she's no so verklempt or ah could sing it if ye like Catherine. Al, wait till ah tell ye, ah've been suffering like no other wumman has suffered an whit dae a get fae she of the pale moon, telt tae pit a lampshade oan ma heid. ohmy.gif
Catherine
Och jist sing the song an stoap yer whinin...moan ah'll help ye up aff the sofa an get ye the spoatlight pet laugh.gif

Okay...oan ye go..wan singer wan song an bags a shoosh
Melody
Ah've sang it, ah've sang it for goodness sake! rolleyes.gif
big al
Jo that was lovely - favourite of mine - you know who your friends are with drink canada dry....sympathy - no way - but mince - always plenty
Melody
Och she's no bad Al when she's hauf sensible she of the pale moon, but sometimes she's mer like she of the full moon! laugh.gif but she's a better laugh then. Take Care pal.
Catherine
A wis feart tae look here Al...thoat ye werr gaunni say Melody sang the wrang song laugh.gif

Ready for a downpour here, near pitch black an brilliant sunshine hauf an hoor ago...better run oot an put the stuff in the garage
Catherine
Hey HEY.....things are lookin up guys! Geoffs jist phoned, he's gaunni take the boys up North fur the long weekend an gie me a wee brekk...HIP HIP HORRAAYYYY laugh.gif
Peace an quiet fur four days...FOUR WHOLE HONKIN BIG DAYS!!
Roll oan eight a cloak the night wherr ah'll be wavin ahbahbye...tra la la la la...
Angela Chick
Catherine a was wondering wit the noise was a could hear ye whooping from here:lol:

you enjoy the rest girl ye deserve it, hope ye have got your wine chilling in the fridge.

angelachick
aaron king
haw cath ye did say four HONKIN big days dintye,we know wit ye mean hen,its awrite cool.gif
Catherine
Ah meant like a big honk honk fae a horn..Ahm fear tae ask whit you thoat ah meant laugh.gif

Wines in an chillin happily Angela, mind supplies werr heavy cos they werr threatenin tae strike... Lucky or whit...the strike that never wis an two cases a white wine later..tra la la la la...
Melody
Whit will you dae wi yersel for four days Miss Marple? cool.gif
Catherine
OOOOOwwww the plot thickens Melody..... actually no much laugh.gif
Naturally jist when ah thoat ah wis doon tae two until they left, ahv noo goat five ahint me watchin Willy Wonka an the Chocolate factory, talk aboot squeezin the last draaps a ma strength oot !
Och well, place is a tip onyway..... jist think, ah'll clean the toilets an they'll STAY CLEAN!!
Cannae wait, sad or whit? guffawguffawguffaw
Melody
Ah the simple pleasures are always best oor Catherine.
Melody
Meant to put a wee smiley face in there Catherine, sure it's strange how it can completely the change the meaning of something. smile.gif
Melody
Whit ah'm ah talkin' aboot?? laugh.gif Could some kind soul prompt me?
Catherine
Jist goat whit ye meant therr laugh.gif
How ye doin anyway?
Ye daen the blindfold dance the night or whit?
Melody
Naw!!... that's whit started aw the trouble mind. laugh.gif Nothin' exciting, girls are away to see guess what? Charlie and the Chocolate Factory at the IMax. Rivercity is oan the telly an ah'm wondering if ah'll be able tae get up fae the seat. Here meant to tell ye ah read a few books when I was on holiday and one was a Canadian book called A Complicated Kindness by Miriam Toews, have you read it?
Catherine
Naw, wis it good? Hope it's easier tae read than her last name laugh.gif
Picked up a book last night, realised ahd read it afore..Notebook, cannae mind the author.
Wis a wee sad wan anyway, tallyho wee book ah said.

Here Johnny Depps a bit better oan the eye than the Gene man..though must admit Gene Wilder makes me laugh. Heard Johnny's great in it.
Oh Charlies jist won..ah love the music in that film, takes me back tae years gone by.
Melody
Ah don't quite see the attraction of Johnny Depp masel, he's a bit too young lookin' for me but aye he' s better than Gene alright.
The reason that I mentioned that book was that there were a lot of references to things like clothes with strange names and I kept thinking must ask Catherine what that means. Ah'll dig it out and ask ye later. Notebook rings a bell, but ah can't really remember it. Where's everybody the night?
Catherine
Thur aw fightin furra front row seat cos they think yer daen yer blindfold dance the night laugh.gif

Strange names fur claes? Like whit? Gies a clue? Ahv a few strange claes mind you noo that ah think of it....zat whit ye mean? Ye waant somethin strange tae werr hen?
Nae bother, haud oan tae ah go intae ma dressup boax
Melody
Catherine ah found the book, now have you ever heard of Greb Kodiaks? What's that? Some kind of clothes it refers to wearing Greb Kodiaks.
Catherine
Oh no the Grebs Melody, anythin but the Grebs hen.......musta been quite a sexual book ye werr readin then eh?
Don't no how ye'll get it oan wae yer sore back annat, though some might hae buttons mind you.

Huv you loast yer mind????? laugh.gif
Whit the hells greb kodiaks when it's at hame?
Ah cannae move here fur laughin...
Melody
Just as well ah'm no oan Millionaire an ah've phoned a friend here! laugh.gif An whit's Klik, some kind of food I think? Ah'll hauf the money wi ye if ye ever get tae me.
Catherine
Ye no thinkin aboot a klik fae the dancin? Melody ye sure it wis a Canadian book an no a Swedish wan? laugh.gif
Melody
Oh fur God's sake it's no rude is it? laugh.gif Ah canny stoap laughin' noo. Go and look it up fur me somewhere.
Melody
It was set in the sixties about a religious sect called Mennonites, does that help? Aw naw ah should know better than to ask you something like this. laugh.gif It always goes whirly.
Catherine
Oh help ma boab.....ye'v said it noo... laugh.gif
Melody
Ah'm in agony laughin' ah'm tryin' tae wipe the tears fae ma face, Hugh's in hysterics. laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.