Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Melody
laugh.gif Aye we'll jist call it that eh? Tae protect the innocents.
Ah'm supposed tae be walkin' aboot here, see when ah get up, it'll take me till ah get tae the kitchen tae straighten up!
betty2
Angela ony sperr coke this van's no comin dry.gif

still here in glesca
betty2
Melody huv an early night (wink wink) an mibby whit caused it will cure it rolleyes.gif dammed van's still no here

still here in glesca
Catherine
Oh Melody, yer kitchens in the West wing annaw is it no? Cripes an your in the East wing in the livinroom...oh hen this is awful laugh.gif
Angela jist throw the boattle ower the road tae betty, pit it in a big boax so's she'll see it comin hen, she usually jist ducks when she sees flyin objects, then kerries oan whit she's daen unfazed...that's oor betty, pure dead gallus!
Angela Chick
betty am sending ye ower a couple of 2 litres a coke

thay will be wae ye in a jiffy biggrin.gif

angelachick
Melody
Oh Betty, ah think ah'll sleep masel the night, jist in case ye know!! laugh.gif
betty2
Retirin fur the night gawn tae bed via the chippy fur coke rolleyes.gif

still here in glesca
Catherine
Mind keep yer eyes oot furra boax betty...flyin east fae the south laugh.gif
{by God ahm guid wae the geography the day..sawingin..}
Melody
Whit boax?
Angela Chick
aye betty the boax is oan its way laugh.gif

catherine check oot ma avatar am gawn fur the sultry look ha ha

angelachick
jakka13
Hi Melody,there's a rub over here called LAKOTA.I don't know if it's available where you are but my brother-in-law put us on to it .He swears by it .My son was off work for months and we told him about it and he is now fine and playing golf again .Good luck,take it easy .
Catherine
Melody the ginger's in the boax comin fae Angela...if she jist throws the boattle betty will jist duck...Glesga instinct y'no laugh.gif

Cripes Angela ye better get rid a that wan...ye'll end up fawin oot wae yersel...be strong hen...be strong!
Melody
Oh Angela yer gorgeous hen, whit boax?
Angela Chick
catherine a was getting fed up wae mel gibson, a mean he is certainly a one man women laugh.gif

he was ma hero fur years as well

angelachick
Melody
Thanks Jakka, I'll have a look for it tomorrow. Lakota, it's bloomin sore so it is. Thanks a lot. Wish me luck.
Angela Chick
melody you could also try Deep heat rub all the chemists and supermarkets sell it you have probably heard of it anyway its worth a try

angelachick
Melody
Oh Angela, ah'll get the stuff and then ask ma best friend tae rub it in for me, suppose it'll need tae be ma better half cause ah think Biggles might have a long haul flight the morra. laugh.gif
Angela Chick
laugh.gif good one melody, hope it gets better real soon

angelachick
Melody
laugh.gif
Catherine
{Medicashin must be kickin in laugh.gif }
Melody
Ah jist got a row fur sittin' as this computer! sad.gif
tammy
Hi Melody!

Don't listen to those lot...well maybe Marion. She's correct in telling you to take 800mg of Ibuprofen. That's what the ER Dr.'s prescribe for back pain. That and a hot bath, elctric heating pad etc. And rest. It's no fun having your back out. I hope you're feeling better soon.

And Catherine, that wee attempt at the chat last night at work was the last time I saw my station! And all the while we were working those firemen were sleeping through the night like babies. I think tonight we'll have to wake them up! wink.gif

Betty you better take the rugs out before the lot of them burn your wee hoose doon!

Catherine let us know here in BC if you need some vodka for your partying, we'll ship you some out!

Well, I think I'll kick up my feet and make myself a wee gin and relax a little. Wait for company.
annie laurie
Hi Melody,
I know what you are going through, and it isn'y funny,
Try hot and cold, you know ice[ or frozen peas if you have any,]and then the heating bad, it really does work, the pain killers are fine to but make you dopey, :-))
Hi Marion how you da'en,???????good to see you posting :-))
Catherine
Noo therrs a thoat Annie..cannae imagine oor Melody bein dopey kin you??...HA...HA...HA... laugh.gif

Och Tammy jist let the firemen sleep hen, beauty rest annaw that. Wunner if therr alarm cloak starts aff wae FIRE insteed of a buzz.
tammy
Catherine if you saw me after midnight you'd be telling people to let me sleep...talk about needing some beauty rest!!!! ohmy.gif
tammy
well Betty I dropped in for a cuppa, but nobody was in, so I put my feet up for a wee rest. I've washed the drapes and hung them back up for you, and scrubbed the floors. I better get back off to work. I'll check back in later.
Tori G
Hi there Tammy nice to meet you, sorry a missed you by minutes too anawe,...Here I am folks finally back in after too much reading on G,G, instead of visiting bettys, Martiiiiiiiin whit ye daen tae me, ha ha. So good to see everyone havin a rare time in here anaw. Your great Tammy daein aw the cleaning and after your graveyard shifts too, bless your heart. Thanks for leaving the kettle hot, I'll just make me a wee coffee, so a wonder where they keep the drams to spike ma coffee with,..never mind i'll bring some in another time. Ok Betty i'll just dae the hoovering and clean the lavvy,..oo thats a nice big,.. hmmm, mirror,.. dont a look a site,ha ha,...ok ive put a big bag of fruit on the bench,...Bananna's Strawberries, Pineapple, Kiwi fruit, Apples, Pears, oh a forgawt somthin oh never mind noo, alright they can be eatin at your leisure everyone or maybe make a big bowl of punch, sooooo try and keep some for me aleast tryyyy. Catch you all later and have a nice time. Kisses Kisses and Hug Hugs. wub.gif
Melody
Thanks Annie and Tammy and all for all the help and advice, I'll be like the queen and give you a bulletin this morning. Ah know that you'll all be fascinated. laugh.gif I've managed to get up which was no mean feat, I've managed to take my bath and steeped myself for a while, getting out was fun and pulling out the bath plug was an act of pure bravery. ( Ahm gonni get barred from this computer so ah better move around again) sshhhhhhhh.
Other than that ah'm absolutely fine! Oh ah could greet!
Angela Chick
Aw melody dont greet ma pal, laugh.gif

you take it easy girl and you will be back tae normal afore ye know it( witever normal is these days) ha ha

angelachick
stuarty
tiger balm works wonders melody smile.gif
tammy
Melody,

We can't have you grettin'. Take good care of yourself. I think acting like the Queen would be perfect for awhile, have everyone wait on you hand and foot! I have the perfect little tiara you could wear! Hope you feel better soon. wub.gif
tammy
oops I meant greetin'. I better get a coffee in me! rolleyes.gif
Melody
Thanks pals, if anything I think it's got a bit better today, but ah'm no supposed to be sittin' here wink.gif So jist whisper tae me in case they hear. Whits Tiger Balm Stuarty? Dae ye know Tiger Balm and a tiara sounds just up ma street sure it does?
Angela Chick
melody am really gonna be as quiet as a wee mouse incase they hear me,

glad your feeling a wee bit better the day, wink.gif

angelachick
Melody
Good girl Angela, if ah disappear suddenly you'll know that they've hooked me in! laugh.gif
boots
Hi folks, seems I've been missing a lot while I've no bin drppn in but it feels good tae be back. Melody my pet, whit's hppened to you? Ah heard you'd gone on holiday to Cornwall but it sounds more like you spent time wi hard labour (if yi get ma drift) is ther sumpin yur naw tellin us?. Onywize ah'm sorry you hurt your back an ah hope it gets better soon. You've bin given some good ideas on hoo tae ease the pain an ah dont think ah kin add tae them. Jist tae guid care o yersel an if yi feel like greetin, dae. Ah cn't spend much time at the computer yet but ah hope tae be up an runnin real soon n thn youse won't be ble te shut me up.
Catherine
Jist pit a lampshade oan yer heid Melody, kidoan yer a standard light laugh.gif
Nae luck pet, ye cannae even claim it back wae you oan holiday, bummer!

Cripes jist goat in therr...feart tae go back intae the sports, auld grumpy will be lookin fur somethin tae kick after that result, an it's no gaunni be me!!

In ma wonderful wisdom last night ah said ah wid host a wee swaarree oot ma back the night fur aw the wimmen {didnae even huv a drink in me}, so ye kin imagine whit this place is like, ahm PRAYIN it disnae rain the night so's we kin stay ootside and ah'll no need tae hoover up.
Spent a wee fortune annaw gettin the messages, an is therr onythin fur dinner? Course not...fridge is hoachin an no two things go the gither.
Ah'll awa an see whit ah kin throw the gither..
annie laurie
Hi Boots,
How are you??????were you away for a little vacation, or sum fing, ?????????
Melody good to hear you are having a better Day to-day, one day at a time,
Been there know what you are going through Pal, slowly does it. O>K> ohmy.gif
Tori G
Hi everyone wheres Stuarty i thought you would be all partying a wee bit for her seeing its her birthday and i even stayed up late over here in dark the noo Sunny usually,.. Perth, ha ha ha, a suppose i'll have to make the punch with the fruit i left the other day or at least beat you to it, ha ha. I, it has to be non alcoholic the night noo as Stuarty is allergic to the real thing. Ok its all made now and mmmmm it sure tastes good anyone want some,,, some special herbs in this one, well, a wee bit of mint and a wee bit of cloves and some cinnamon, and non alchoholic wine, red grapes wine(non alcoholic of course) and apple cider, hic, hic, promise that was the mint got stuck in ma laryinx. Right,...all the glasses set-up and the balloons canne for-get them, whit else, oh yea the streamers all up,... and some poppers for later, and shhhhh the cakes in the fridge okay. Right there Catherine, Angela us three should be the ones with the lampshades on our heeds tonight well for a wee while anyway, just so we can whisper. Noo wheres that Stuarty i'll go and get her and everyone else oh yea cyrstal champagne too.
stuarty
thanks everybody foe commin tae ma party i was talkin tae ma grandaughter she is in cornwall for her holidays she said happy birthday granny brot a big smile tae ma grumpy face the pressies you a sent wur pure dead brilliant ta you are the salt of the earth nae folk like yer ain folk the last big birthday party a hid wis ma 40th you all have exheled great get stuck in enjoy put a song on ta laugh.gif
Melody
Calling Miss Marple....... moan we'll dae something daft, dae ye fancy a wee bit o the madness, moan we'll kid oan that we're young footloose and fancyfree........remember whit that was like , oh it was great, moan ..moan.... unsure.gif We'll be sensible in the mornin'!
Melody
Moan we'll find a wee shoap wi lovely wee dresses jist made for a night on the razzle..moan...a wee red number....strapless, short and made for devilment..oh hurry up moan. laugh.gif
Catherine
Ye mean like a disguise Melody?
We could kidoan wur no us...ahd be better cawed dazzle hen so you kin be razzle..ur frazzle...whit wan ye waantin ?
Hope Stuarty's doon the shoaps an gettin mare supplies in here, mibbe she'll bring back yon dunkin donuts fur wur tea...an we need milk......anybudy up the castle the day? laugh.gif
Melody
Aye there's loads up the castle but there's mer oot than in an ah think they're aw in here laugh.gif Naw it's no a disguise it's glamour hit wi a hammer, c'mon we're takin' a night oan the tiles no a tea dance. We're no needin milk, we're needin' razzle and frazzel and dazzle.
Melody
See if ah could only walk there'd be nae stoppin' me. laugh.gif
Catherine
Max is singin 'walk this way talk this way' ahint me here...coicidence or whit laugh.gif

Right, well ah'll jist prop ye up against the wa' Melody ..dae ye waant me tae get ye flooers?
Ah jist looked up froaks annonymus, picked ye up wan that zips roon the tummy an doon the wan leg so's ye kin manouver yersel wae the gammy back...it's fooshya pink wae lime green straps an if ye send it oan tae ten folks ye know yer wish will come true.
Sound like a keeper fur ye?
Melody
Foosha pink an lime green perfect oor Catherine, noo mind ah might jist need the slightest wee bit of help tae actually get movin'....mibbee wan big shove an ah'll be started. huh.gif Whit ur ye wearin' yersel like?
Catherine
Right noo ahd settle furra bin bag ower ma heid if it meant ah could hide fae this wan ahint me laugh.gif
Melody
Ah presume we're talkin' aboot Max here! That being the case, he'll just think yer playin' a wee game wi a big bag oor yer heid, try hidin' roon the back o the couch. Failin' that we'll jist take him wi us oan a night oot! laugh.gif
Catherine
Yer presumption is correct Watson , an HELL WILL FREEZE OWER afore he comes oot wae us oan a night oot !!
Ahv been cried many things but the day wis the first ah heard masel bein cried 'well you're jist a big Eskimo pie head ' laugh.gif
Tryin tae keep a straight face in here sometimes is no real.

Whit bus we gaun fur?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.