Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
jakka13
Marina,there is no easy way through this .Just gather all the good wishes from the people on the boards including mine and wrap them round your heart just to cushion the hurt a wee bit .Try to be strong for the rest of the family and remember there's always someone to talk to here .Jakka 13
betty2
Is Melody no back yet ? ohmy.gif wonder whit she'll bring me surely no anither stick o rock ohmy.gif Sterrs need daen BANDIT its you're turn bet yi rhought ah'd furgoat aboot yi rolleyes.gif

still here in glesca
Angela Chick
Hi ya betty.

it feels as if melody hus been away for ages, no doubt she will come belting into your wee room as soon as she gets back laugh.gif with all the gos, looking forward to hearing it as well biggrin.gif

angelachick

ps, hope you are well betty
Catherine
Hallo guys,
Grey day here, thoat ya dancer....it's been rainin so that means it's cooled doon so that means ah kin turn aff the air conditioners....WRANG!!!!!!!!!! Walked oot ma kitchen door an goat waalloped oan the face wae the humidity laugh.gif

Wunner whit Melody broat us back, cannae wait ana bags the biggest wan laugh.gif

Need tae run oot an get waashin powder, is it no the worst when ye start the machine only tae remember ye'v nane left.
Ah'll be back, mibbe Bandit will huv the sterrs done by then.
Catherine
Well back, missed a speed trap wae inches tae sperr, goat the messages an wis leavin an who's walkin in front of me?..FOUR FIREMEN laugh.gif
Twinkley eyed wan says after you...ah said naw after YOU an twinkley eyed him back laugh.gif
That's me in a guid mood fur the rest of the day noo laugh.gif
Angela Chick
Good one catherine a know how you feel about you being in a good mood

My sister an i were walkin along a street last year and a fire engine was sitting at the lights, and she said to me " ang if they dont smile or give us a wave then we aint got it anymore laugh.gif sure as she said it they beeped their horn and gave us a wave so we were happy for the rest of the day lol

angelachick
Catherine
Aye, ah hear ye Angela ..goat back hame an talkin tae ma pal across the road an the two of us werr aw excited while ah wis tellin the story....Kims 41 an ahm 43 laugh.gif
Angela Chick
laugh.gif aye a know catherine ma sister is 37 and am 39,

we wid have been raging if they never done it laugh.gif

a remember when that maryhill factory disaster happened last year, a woman was trapped and the fireman was helping to get her out and also to keep her spirts up he said to her

"a bet you never thought you would have got a fireman's lift the day" that makes me smile.

angelachick
Catherine
See..jist the best eh biggrin.gif
Weans usterrs daen five hunner crafts that ah'll be pickin up aff the flerr in three weeks time, ahm doon daen the waashin an it's hot hot hot ootside.
Ah'll keep an ear oot, ahv logged intae chat
jakka13
Hi Catherine, I know what it's like with crafts .I do all of them and knoww the mess they can make .It's still hot,hot,hot,here in the Kawarthas
betty2
Ah wis up the street last week an a fire engine passed me .wae siren goin full blast biggrin.gif hows that fur a 66yr old D idny manage a wave wis too busy adjustin ma hem line an checkin ma herr in the nearest shoap window rolleyes.gif

still here in glesca

think bandits dun a runner they sterrs ur manky
jakka13
Hi Betty,maybe Bandit is too busy oiling her bike so if she disnae show up I'll pop in next week and wash yer sters.
betty2
Yir a wee darlin jakka biggrin.gif

still here in glesca
Catherine
Wee darlin wisnae whit ah wis bein called the night betty let me tell ye!

So...Karen picks me up this efternoon at hauf three, takes me up tae Donna's fur dinner{wae her mum an dad, they go hame Tuesday tae Duntocher}..ahv Geoffs house/car keys cos he's ma van up at the cottage an he's gaunni meet us therr later..{ah goat a run hame early this mornin wae brother in law}

Wee night ensues, great dinner ana few splashes...time to go hame.
Geoff...Cath you goat ma keys?
Cath...aye somewherrr
Geoff..ma works key's oan it
Cath..so???? {scramblin cos ah cannae find them but DENY DENY DENY}

Belted oot the motor when we goat hame an therr they ur oan the front step wherr ah left them this afternoon when ah wis waitin oan Karen tae pick me up.
Sno easy bein me sometimes....but ah manage laugh.gif
Saaaawingiiinnnnnn!!
tammy
Helloooooooooooooooooooo? Can a'body no get a wee cuppa? Ah well, I'll just do a wee bit of dustin while I wait.
tammy
Well Betty I'm off for a wee bit. I did the dustin and gave the stairs a quick polish and left you a wee bit of chocolate under your pillow for later. Thought best keep it safe! The sun is shinin and I work nights so I better go enjoy some of it. I'll look in later to see if anyone is in. wub.gif
Heather
Hi Tammy, where have you been hiding this past year. Are you still a Medic working nights.
betty2
Did a rerr joab Tammy wish ah hud yi in here ,

catherine whits wae you losin Geoff's keys yir usually a well organised wummin, well yi never mess up oan the drink rounds

Telly's rubbish the night but ah hud a good weekend done seturday an sunday an suffered aw monday rolleyes.gif but it wis worth it
still here in glesca
Angela Chick
Hi ladies,

wonder how melody's getting on, catherine are ye still running aboot tidying up efter your boys laugh.gif

a mind when ma lauren wis wee never got a minute, but its great when they get older she is ma pal, and she knocks aw ma make-up and perfume ha ha

angelachick
tammy
Hi Heather and all the rest of the girls!

Yes, I am still working as a medic here..in fact tonight I start my first nightshift. sad.gif I just switched areas too, so I've a whole new area to learn with a a whole new group of "Firemen'!!!! Trust me it's not like tv! HA!HA! This past year we have been pretty busy, right now we are attempting some back yard renos! New fence and deck! What a job! Seems like it takes forever. I was just thinking of all you lovely ladies and thought I'd poke my head into Betty's hoose and see what you lot have been getting up too! Must have been a wild time, the state of the place..those stairs! I'm just back in from getting my grocerires, so I've mad everyone a nice pink lemonade with a wee bit of gin. Somethign to cool off with! Hope everyone is having a grand day/night!
annie laurie
Hi Tammy
Nice to see you posting again, thought maybe you had emigrated back to Scotland, because you had such a good time last year, especially all the good weather, [ah ha ha]
Take it easy, and be nice to all the Fire man O>K> tongue.gif Cheers
tammy
Hi Annie,

I wish I could emigrate to Scotland..I would go! I keep telling my husband that. Nice to hear from you too! Don't have too much fun tongiht wihle I'm at work. Sorry, Betty I'll be too tired to do any of the cleaning tomorrow after I get off work.
jakka13
Hi Tammy,I don't think we've met .It must be hard doing medic shift work .I've got a friend works in St Mikes in Toronto .She does night shift etc .and has a couple of kids .Don't work too hard at Betty's I was going to take my turn of the stairs .
tammy
pleased to meet ya Jakka!

Ach, my work's no too bad. Just nights age you a wee bit. Hard to sleep during the day...especially when it's hot out. But we aren't complaining because the sun is shining!

I don't mind taking my turn on the cleaning, but I was hoping Marion would have left me a scone or two for ma tea! But, I think there hasn't been a lot of baking going on..more partying by the state of the place! unsure.gif
Catherine
Well therr'll be nae partyin furra while if ah don't get ower tae the Liqour store the day, jist fun oot last night they're gaun OAN STRIKE oan Thursday an the place is bein emptied by the minute!

Over here the Government holds the booze, nae buyin it in the Ontario Province in yer supermarkets or shoaps.
Near fell aff ma front step last night when the neighbour telt me.
Whit's the world comin tae? laugh.gif

How did it go last night Tammy? That's some number ye'v landed, oan the chat oan yer first shift....some folk get aw the luck!
betty2
Tammy
sounds like a joab that aw these fiery wimmen oan here would like biggrin.gif is catherine still in the Q at the licensee

still here in glesca
Catherine
Ahv no been yit betty.......weans an queue's intae wan don't go laugh.gif

Yo Melody, how's it gaun pet, whit did ye bring us back? Hurry up an tell us we're aw excitit....ana bagged the biggest wan afore that lot get in.....
Melody
Hi ya pals, ah've had a great holiday and noo ah've came back an put ma back oot, ah'm in agony here, any remedies? Help! Ah'm doing exercises and hot baths have helped a wee bit an a keep takin' the painkillers, that must be it eh? Oh it's no funny. sad.gif
Hope your all well, lucky white heather?
Catherine
Ahv heard sex dis the trick Melody, but ahv never pit ma back oot so ahv no tried it yit.
Goan you try it an let us know if it works...hurry up an we'll wait here hen, besta british tae ye an God speed laugh.gif
Catherine
Hell that's been ower two minutes noo...hope nuthins happent tae her laugh.gif
Melody
Ah think that's whit caused it!

Noo that deserves you right Miss Marple. laugh.gif
Will ah try it again? That wid make it twice in ma life! Wae the blindfold that is.
Catherine
Cripes mibbe we should phone the fire brigade...dae ye's think? They might send oot yon chippendale wans.....aye, better safe thi sorry..pass the phone ower wid ye's..hit yon speed dial whilst yer therr laugh.gif

Oh thank the lord Melody, could ye no kidoan it's still sare hen? Jist sit oan tappa Hugh an kidoan...firemen only take six minutes or yer money back guffawguffawguffaw
Melody
Oh don't it's sore when ah laugh. laugh.gif Ah'm no up tae it, aw they firemen, in fact ah'm no up tae wan wee skinny fireman!
Catherine
Cripes ah went an done ma herr therr annaw laugh.gif

So whit's new? We're awright, sittin oan the same log as when ye left, world turnin around daily but we kept the home fires burnin {alang wae a bit oan the carpet unner the cherr..Marion draaped her cigar wan night so that's how the furnitures moved but don't let oan tae betty, sjist a wee five yard hole but the couch covers it}
Melody
Aw that's awright then everything in it's place. laugh.gif Everybody behaving themselves? Except that Betty ah bet, has she been oot every night again? Ah'll need tae go fur a wee wander aboot, keep the muscles movin', oh see when ye get auld it's no funny.
Catherine
Right, ah'll go hae a wee cuppa tea an kidoan ma herrs no sittin like madge simpsons ...here dae ye like ma wee green hat?
Ye cannae see it but it's a boably wan, the boables at the back but sometimes ma incredibly longlayertflowingoldenlocks hide it. laugh.gif
betty2
Welcome hame pal whit did yi bring me

wee while fae ah did wan o these

No last night but the night before
A wee green man came a knockin oan ma door
Ah've jist drapt in fae cyberspace
Cin yi tell me is this betty 2's place
Aye says angela the castlemilk chick
While catherine wis gien hur herr a final flick
Betty's no in yet but c/mon oan in
Says melody reachin fur the biscuit tin
Kettles oan the gas the best china oan the table
So sit yirsel doon an eat aw that yir able
Jist then wee mags arrived an drapr intae a cherr
Steppin ower marion who wis as usual oan the flerr
Huv yi come faur says miss canada wae a smile
Aye hen ah've been travellin fur quite a while
How'd yi hear aboot betty's hoose
Says stuarty who's normally as quiet as a moose
Wherr ah come fae they aw talk aboot this place
So ah jist floatit aboot tae ah fun a parkin space
The door then open't in came betty 2
An the gang aw chorused therrs a man waitin fur you
Betty burst oot laffin an then smugly smirkt
Dae yis no recognise jimmyd in his celtic shirt rolleyes.gif

still here in glesca
Angela Chick
Hi ya melody welcome back, oh ya poor soul dain yur back in, thats aw ye need, but ye can jist lie oan the couch and shout your orders and get them aw tae run efter ye laugh.gif

angelachick

betty that was fab wit a talent
Melody
Noo ah never spotted that boable Catherine, ah couldnae quite get yer flowin' blonde locks oot the road, but noo ah see it, it's jist perfection, ferr suits ye hen.
Betty ah'll say it again yer a star, huv you been oot again? Noo confess, ah'll no tell any o them honest. Great to see you.
Angela see your the only wan that gies me a wee bit o sympathy pal.
Melody
Here Angela, ma daughter jist said to me 'Mum will you pass that box over here?' then she says, ' Aw you can't get it can you'.
That's what it's like in here! laugh.gif
betty2
Sorry aboot the sore back melody but as ma dear ol maw yased tae say its faur enuff away fae yir erse si you'll no need tae sit oan it biggrin.gif

jist kiddin pal know how demandin it cin be get Hugh tae rub yi doon wae a hoat brick lol
An aye ah/ve been oot enjoyin masel an sufferin fur it lol

still here in glesca

wish we could get merr smileys
Catherine
Bravo betty laugh.gif
Angela don't encourage her, if she'd gie Hugh a shota the blindfold mare oafen she'd be bran new!
Tell the truth Melody, ye couldnae see ma boable cos ye still hud it oan didn't ye...tell the truth...aye ye did...nope..no listenin, talk tae the haun cos ah no ye..ah dae...ye did so aye ye did..
Angela Chick
laugh.gif aye melody you get oan that couch and tell them straight

its your way or the high way ha ha

angelachick
Marion Dougan
Melody I put my back out often. I take Ibuprofen 800 mg. I also call the Dr. for a muscle relaxer both togehter should help. It is very painfull
betty2
Melody's jist back an we're aw gawn haywire biggrin.gif laffter wance merr think ah'll pour masel a wee (mibby a large) vodka Hell nae coke wherrs that van jist like a man never therr when needed lol

still here in glesca
Melody
Aye ah did,............. but gonni gies a shot o the blonde flowin' locks? Gaun ye know ye want tae really, gaunni gaunni o please gaunni pal. Ah think ah'll go an find a new wee face fur masel, but whit wid a dae withoot Biggles? Naw ah'd miss the wee handsome devil, ah wid really.
Angela Chick
betty a think a will join ye and have a vodka maself,

hope the van comes soon laugh.gif

angelachick
Catherine
Oh Loobyloos here, hiya Marion, how ye doin pet?

Melody's awright, she's jist hud too much sex again an that's why she pit the back oot...Hugh's no hud a shota the blindfold yit...he'll be next wait tae ye see.... laugh.gif

This is when ah say Dam that time difference...though it's efter twelve somewherr right?????
Melody
Aw Marion, ma daughter's been tellin' me all day to take them and I've stuck to ma paracetamol. I'm a coward when it comes to tablets, but I'm going to be forced to take them Marion, thanks. She also gave me exercises to do, you should see me here ah'm like a ninety year auld tryin' tae do them. An here's me only eighty nine!
Catherine
Oh wur callin it Excercisin noo.....OOOOOkay laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.