Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Melody
Oh come oan we'll cheer wursels up, whit aboot a wee outin'. Noo where could we go....... any ideas?
WE could go tae the shows again or we could go tae the dancin' or the seaside again noo that wis good........where dae ye fancy?
A wee dauner in Argyle Street, we could kid on it wis 1966, noo that was a very good year, ach come oan dae somethin'. laugh.gif
Angela Chick
Hi ya melody, a need cheered up as well feeling a bit doon the day even though its a lovely nite in glasgow, a fancy a day at the seaside biggrin.gif

angelachick
Melody
You go and get yer stuff packed Angela, mind yer cozzy and we'll see who else wants to go, ah'm ready an packed. wink.gif
Angela Chick
They better get their skates oan or we are going withoot them laugh.gif

angelachick
Melody
Oh Angela they might never speak tae us again, I'll make up the pieces an we'll gie them half an hour, whit will ah put in the pieces?
Angela Chick
anything melody witever you have got handy, i will bring the ginger and snacks biggrin.gif a have jist phoned a taxi it wull be here in a hauf hoor
Angela Chick
oh well melody looks like naebody wants tae go for a wee trip, we better suggest something else then laugh.gif

angelachick
Melody
Ach well whit will we dae wi the pieces? dry.gif
Melody
Sometimes ah go intae the chat place an talk tae masel, it's good fun, ye kin say anything ye like an' ther'es naebudy tae bother ye.
Ah'm sure it's a kind o therapy dae ye think?
Melody
It's awright if naebudy answers me.......ah really don't mind......honest.
Angela Chick
sorry melody a was away making dinner there smile.gif

angelachick
Melody
It's awright angela hen yer allowed... I think....mon we'll jist sing a wee song. laugh.gif
We're a couple of swells,
We dine at the best hotels.....whits the next bit?
Angela Chick
a dont know that wan melody sad.gif

wa always hiv a rare laugh
cos we are a couple of swells

a jist put that in.

angelachick
Melody
Ach yer a star Angela. smile.gif
Angela Chick
melody the boards are really quiet a lot of people must be away on their hols eh

angelachick
Melody
:lol:Angela dae ye think they're jist ignorin' us? Naw they widnae wid they??????
Angela Chick
they had better no be melody laugh.gif the boards are usually birling aboot this time.

anglachick
boots
Hi Melody and Angela, Ah goat here late. Dae yi think youse might waant tae plan sumpin fur the morra...ooh it's efter midnight noo,so ah suppose ah shud say later today. Ah widnae mind a wee trip tae the seaside if yase ur still up fur it an if yur naw waantin tae dae thet ah'm game fur onyting else yi huv in mind.
jakka13
Hi Melody and Angela, I wasn't ignoring you ,I've just been that busy since I got up to the lake that I haven't had time to visit Betty's in ages .Catherine deserves a medal for all her hard work in the sale .I can imagine how she felt when the woman from the next street came over and started to help herself . I know what it's like when people arrive early and I to think they are dealers who pick the best bits and then sell them on . We were trying to raise money for my sons soccer team (years ago ) .This woman showed up and bought a cup of coffee and then tried to tell me she paid with a $20 bill .I only had a couple of dollars in the kitty . We had it in a hall and she was politely asked to leave .
Catherine
Here Jaaka ahv passed her in the school aw week an she'll no look the road ahm oan.... Who gives a sh..! laugh.gif
Takes yer breath away the cheap wans sure it dis, magin askin fur chinje fae a twenty...brilliant comeback you only huvin the amount ye had. Loved that wan so ah did!

Absolutely been roastin here the last few days guys, ahv been gardenin an ma long lushis toned legs are comin along Angela....don't know if ma Norah batty tights are gaunni fit me soon Melody, no needin the American tan wans onyway, Canada tans fittin jist fine!
Did you lot go tae the seaside the day? Did ye's bring me back rock? Hell ah kin feel a fillin comin oot at the thoat of it!
Angela Chick
hi girls, melody and i were a wee bit lonely last nite withoot you's, boots am up for most things laugh.gif,

Catherine and Jakka some people wid make ye sick wae their money stunts.

Catherine we never went tae the seaside we were waiting fur aw you's, a wunner were betty is she his nae been oan for a couple of days.

angelachick
marina
theres a wee shop near us and when you send the kids in with a pound coin for a 30pence paper, he doesnt give them change he gives them sweets, i dont know how many times ive went in and demanded my change back and ive threatened him with the trading standards but he just laughs and speaks in his own langauge (maybe its just as well i dont know what hes saying)
Melody
Sorry Marina but he must be the weans' best pal, what a great shop to go to if you are a wean. laugh.gif Jist gie the wean 30p exactly and he'll no gie them any sweeties.
If he's got a soul he'll still gie the wean sweeties. Naw he won't sure he'll no, real lifes no nice sometimes sure it's no?
stuarty
send the weans wae 30 pence wrapped up wae a wee note saying keep the change revenge is sweet wink.gif
annie laurie
Good Wan Stuarty :-)) laugh.gif
betty2
Dear members
gonny excuse ma absence , y/see ah've been wan busy wummin this week. Firstly ah decided tae clean the kitchen cupboards , then a thought might as well slap a bit o paint here and therr tae brighten the place up. Well finished up paintin the whole kitchen plus poot ben who kept gettin in ma wey. Qute pleased wae masel never attempted paintin afore noo am no sayin its a purfect joab , but the place has a sunny look, an Ben's hud a bath. The weather here is brilliant so the grass at the back an front o the hoose goar cut . So noo am knackered . This is ma excuse fur bein absent signed betty2

Noo whens this trip tae the seaside commencin an dont tell me ah.ve missed it , could be daen wae a bit o relaxation an a bit o fun rolleyes.gif an melody ah hope yi huvnae went withoot me lol

still here in glesca
marina
oh i do like to be beside the seaside

i do like to be beside the sea

(well i would need to with my name)
Angela Chick
hi ya betty well done oan the painting job, we are still waiting to go to the seaside, we could nae leave withoot you or aw the other lassies who come into bettys room smile.gif

angelachick
betty2
An notice the sannies are aw soartit so eh ur we huvin a wee refreshment . Hows aboot us takin a erip doon the clyde oan the waverly ..Jist a suggestion biggrin.gif

still here in glesca
Angela Chick
betty of course we are having a tipple, it makes nae odds tae me were we go, a'hl go anywhere laugh.gif

angelachick
stuarty
pleeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaase kin a come anaw a hivny been tae the seaside fof 4 years rears noo go on go on go on am a desprate wee woman ill treat you all t a high tea if you let me come am such a grovler awaiting with anticapation stuarty sad.gif
Angela Chick
stuarty of course ye can come the more the merrier, we are jist waiting to see many want tae go and then we are off biggrin.gif

angelachick
stuarty
kin a bring abucket and spade tae make sand castles wub.gif
Angela Chick
stuarty you can bring anything your heart desires laugh.gif

angelachick
stuarty
a big handsome man dae yae think think they will hiv a stall with hook the man see am so excited am dane the words twice laugh.gif
Angela Chick
hook the man a canny stop laughing stuarty you are nuts but in a nice way biggrin.gif

angelachick
stuarty
you wait tae a realy get ma daft head on take lots of knickers even brtter get the pampers oot cause ill be so daft yoll hiv tae get the man whae the strait jaket if i dont hook him first then he canny escape caus al put the jakit on him laugh.gif
Angela Chick
laugh.gif Good wan stuarty

angelachick
boots
Betty, you have been ambitious, bet it looks great. What colour did you paint? I like your suggestion of a trip doon the watter. So who's all in favour?
Angela Chick
hi boots count me in biggrin.gif

angelachick
stuarty
am in betty can bring her paint brush so instead of painting the town red betty can paint the town yellow a knew sumbody painted the submarine yellow it was betty huh.gif
jakka13
I've got a cousin with a place in Dunoon .She lives in what was Hielan Mary's Farm .( The wan Rabbie Burns went with ) Maybe we could meet up there .She's a bit of a snob but I'm sure we could win her over .If not we could awe get together at the Pavilion and have a dance .
boots
We huvnae heard fae Melody yet, we cannae go wioot her
Melody
Right huv ye aw been tae the toilet, washed yer hands and faces, got yer packed lunch? Noo ye've aw got the same amount o money each so make it spin oot in the shops,mind somethin' fur ye Mammy and a stick o rock fur yer wee brothers and sisters.
Ah've got the elastoplasts, calamine lotion and a wee bottle of Drambuie fur Melody's medicinal purposes, but ye's don't need tae know aboot that. Noo don't shove and shuffle getting oan and aff the boat and fur goodness sake don't go too near the edge o the decks in case a seagull pulls ye in tae the Clyde.
Right gang we're off......oh wait here's Hubert runnin' tae catch up wi us his flight was delayed. How many of us altogether now?
nine hundred and whit???? Go an get us mer Irn Bru Angela, an' a packet o Askit powders.
Melody
God ma wee Biggles Man is dead handsome sure he is??
stuarty
ave been it this hook stall and am only catchin a the ugly men a didny read the noticn hook wan get wan free and it asw 5 goes for 10 pence and the wummin behind the stall mad sure a caught aman evry time so noo a need tae buy tham high tea just as well a won the lottery so the maid can look efter them all and a still hivne made a sand castle it been a pure deed brillant day so far laugh.gif
Angela Chick
so is ma mel gibson, a jist love that man he is soooooo gorgeous biggrin.gif

angelachick
marina
im in stitches here lmfao biggrin.gif
stuarty
just because you lot hive got good looking aviators and whit dae a git a ginger dug cald santers little helper who then ta realy boost ma ego the dug turns oot ta be a bitch and hiv a load a puppies oh iv just hid an idea PUPPIES FOR SALE FAMOUS BEEN ON TELE OPEN TOO OFFERS tongue.gif
Angela Chick
stuarty change your avator to a big handsome man there is plenty tae choose fae laugh.gif

angelachick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.