Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Catherine
Tryin tae catch up here...wherrs Marion noo? Come oot Looby an gies yer chaff!

Had a great time guys, mums lookin swell an gettin stronger every day.
In atween the showers we'd go oot a wee walk, mum wis dressed up fur the Artic, so wis ah, wis freezin!
She's to do this fifteen minute walk everyday, so we aw decided we'd chip in an buy the biggest magnet in the world an she could jist staun in wan spot an we'd puull fae the front wae the magnet an her new valve wid connect...we couldnae move fur laughin wae the picture of her 'glidin' through Milingavie, us aw puffed oot runnin in front of her .
Ye hud tae be therr, wis dead funny.

Goat up wan mornin an here's the Barbie up at the back door steps...ah said here don't tell me somebudy tried tae steal yer barbie...naw wis jist the wind last night they piped up...an ahm thinkin aye right.....cripes sure enuf, ye'd get up in the mornin an therrs the bloody thing back at the foot of the sterrs.
Naebudy batted an eyelid an jist moved it back each time.
So...ah goat up aboot the fifth mornin an said wid naebudy think tae mibbe buy a chain or somethin an bolt it oantae the wall? Whit fur wis the reply...an ye's aw wunner wherr AH come fae sometimes ? laugh.gif

Betty whit wis that again aboot the woman behind the bar, ah mind somethin but that last sannie ah huds goat in the way a clarity...y'no!
Jock ah probably sat oan that train back tae Milingavie wae wan of thae stupid smiles oan ma face...wis a brilliant laugh sure it wis betty.
Melody thoat ye'd a made it up tae the last minute pet, sorry ye couldnae...but we did huv a drink fur ye....nae wunner betty went tae bed when she goat hame, think we stoapped toastin folk at member ninety three!

Huv tae say to aw ma pals here, ah didnae want tae make any arrangements wae ye's incase ah couldnae make it....betty bein the wee fish supper is aye ready wae five minutes notice...an we managed tae make it which wis brilliant.

Anyway...ahd the cheek to go oot that night annaw....went tae Massimo {?} in Bearsden furra drink, then did they no take me up tae the Ellen Gowan, whit a laugh therr.
Ahv never been in a masonic club, dead nice crowd...so ahm told cos by this time ma heid wis burlin, an ah thoat it wis dead funny tae keep whisperin in ma brother in laws ear 'can you see'...he wis ragin wae me an course that made me worse an ahm fawin aff the cherr laughin.
Finished the night wae a curry, fantastic....wis telt this the next day annaw.
Blame it oan that last sannie in George Sqwerr.
Ah need tae run the noo, empty the case, brush masel doon, an start aw ower again!
Geoffs aff furra golf game, ran oot the door like a sprinter wae the gonky, Max is ahint me here thinkin ah cannae hear him gettin sweeties oot the drawer an Jake's oot the back fightin wae his shadow.
No much changes in Space right enuf.
Snice tae be back xxx
betty2
See yir hame safe an well hen, The story aboot the barmaid
well oan the wey oot the pub yi discovered yid lefy yir brolly so yi doubled back tae get it , noo a very honest glasweuian had fun it an handed in tae the barstaff you were tryin tae get the lassies attenshun noo at this point ah hud caught up wae yi whit ah goat fae it wis she wis a crabbit wee git who wisnae prepared tae look fur the brolly noo that nice wee barman at this point came to the rescue and the said brolly was handed over . You then made an ah canny remember yir exact wurds (cos ah wis a bit inebriated at this stage ) but yi mentioned her unfriendly attitude , well the end o this saga is therrs a vacancy in the said pub biggrin.gif heard it thru the grapevine

still here in glesca wherr yi left me
Melody
Hello Catherine, did ye get yer breath back efter that post?
I'm sorry I never made it as well but oor Betty wid look efter ye.
Anyhow, a very favourite person of yours was in touch with me, are ye jealous? Goan be jealous!! laugh.gif
Catherine
Ahv jist seen this...Ya bandit, ye better huv behaved yersel..ah'll no ye no...ah kin suss these things oot ye no ...ma nose is hingin oot noo laugh.gif
Melody
Noo ye know yer still the numero uno, don't be gettin' aw jealous it's no nice Catherine. laugh.gif
betty2
ohmy.gif eH WHO WIS IT??????? ma nose is botherin me

still here in glesca
Melody
Well his nickname begins with an 'A' and it's something to do with designer clothes. cool.gif
Catherine
Bloody KNEW IT!! Get yer hauns aff MA Armani laugh.gif

Jist in the door takin Jake back tae school, roastin ootside an ahm thinkin wee bitta readin oot the back wae the books in order...cripes ahm back doon wae anither two weans along wae Max, some days ah feel like the bloody Pied Piper.
Still...they're awfy gorgeous the lot of them, that gled a tidied up earlier y'no!
How ye's aw doin? Whit's happenin?
Melody
Nothin' , think up somethin' excitin' , like ...........................ah don't know you think up somethin'. Ah'm in a funny mood could be a whirly night coming on. laugh.gif
betty2
When melody's in that kind o mood something's bound tae happen. Catherine ah wid liken yi tae

The youmg wummin that lived in a shoe
Wae aw they weans plus hur ain two
An a heart o gold an the patience o a saint
Canny be easy keepin them entertaint
A wummin of substance who seldom wears a frown
So catherine ma hen yir the "jewel in the crown" tongue.gif

still here in glesca
Catherine
Here the shorts came oot there, an ah remember a LONG time ago readin Joan Burnie's page an she said....People ower the age a 12 should no be allowed tae werr shorts or Polka dots, noo ah no whit she meant laugh.gif
Cripes did you see onywan steal ma very long toned an tanned lushis legs???...ye should see whit they've left me, thievin bandits..go see if ye kin fun them for me wid ye pet...oan ye go an ah'll wait here ahint the curtains, ahm no gaun oot like this...quick afore ahm spottit...hurry up hen...
Melody
Betty you go ah'm too tired, Catherine can ye no jist put the shorts away again ah think Joan Burnie's right. unsure.gif
Catherine
Och betty that wis lovely pet, thankyou......goan phone Geoffy when he gets hame an tell him whit ye jist said....cos ahv jist made a curry an the place is STINKIN an ye no it's the wan food he HATES wae a passion, so ah'll no be too popular....Ooopaweedaisy annaw that.
His ain fault anyway, he wis the wan that took oot too much chicken the ither night therr, a wee can a curry sauce wis winkin so.......wisnae me really wis it? laugh.gif
Angela Chick
catherine i seen a photo of you in the gallery and you hiv got a cracking figure dead slim, bit a know wit ye mean am a size 12 and i look awful in shorts laugh.gif

angelachick
Catherine
Thanks Angela, it's amazin whit a wee airbrush kin dae tae a photo sure it is.
Didnae see a perra long tanned toned lushis legs lyin aboot anywherr did ye hen?
If you've goat them get them aff cos therr mine. laugh.gif
Angela Chick
catherine if i had them you would never get them back, it would be handbags at dawn for us laugh.gif

angelachick
aaron king
ye wullnae find a handbag in the castlemilk,thiv aw been nicked
Angela Chick
by the possil punters tongue.gif
betty2
Angela huv yi managed the print yet??

still here in glesca
Angela Chick
hi betty aye i dun it efter a couple of tries, cheers betty hope ye are well. biggrin.gif

angelachick
betty2
Angela noo am lookin fur help am tryin tae post in the stories board withoot any luck , it keeps tellin me ah dont huv permission tae post there.. ohmy.gif S/no ferr ah want tae tell a story

still here in glesca
betty2
Managed it rolleyes.gif

still here in glesca
Catherine
Sorry troops, no got much time tae post this week....we're havin a Garage Sale this Saturday, all proceeds goin to the Breast Cancer Foundation cos a couple of the Team ahm oan huvnae made their quota to be able tae walk...so this is a wee idea we came up wae.
They're aw comin tae sleep ower the Friday night, sale oan the Saturday then ma neighbour's givin us a 'fantastic cos yer fantastic wimmen' lunch doon the bottom of her gerden after it's ower.
Geoffs takin the boys up North fur the weekend so's ah kin hae a disco oan Saturday night laugh.gif
Angela Chick
hi catherine, oh well geoff an the boys ofski there will be know stopping ye, mind your lushish tanned legs fur the disco laugh.gif and good on ye fur the breast cancer foundation.

angelachick
Catherine
Didnae find ma lushis dead toned long wans Angela, but ah did wax the wans ahv goat, dis that count? laugh.gif
Rrrroastin here the day, jist off noo tae pick up the three muskateers fae school...three oot the back the noo wae the baleesha beacon faces oan them.
Place like a bombsight, but ahd a lovely wake up call this mornin fae a big hunk in Australia, cannae name names, might get Melody aw gaun!! NA NA NA POO POO....
betty2
Sounds like a good weekend ahead fur yi catherine an aw fur a good cause biggrin.gif ENJOY

STILL HERE IN GLESCA
Isobel
Catherine a just wish you were a bit closer. I have so much stuff in my garage you could have for your sale.like a said to you before its for a great cause .My friend is doing a similar thing in Glasgow.She tells me she is running . No sure about that.Looks like you are going to get a great day anyway .
betty2
biggrin.gif weather a bit mixed up here the day , wee bit like masel
still here in glesca
Angela Chick
hi ya betty hows things wae you?

angelachick
betty2
Hi angela
huvin a quiet weekend no gawn oot so that makes me no a happy bunny biggrin.gif just so much goin on at the moment so ah'll spend time on here an then???????? lol

still here in glesca
Angela Chick
Hi ya betty am lucky am gawn oot the nite wae ma sister and her pal its ma sisters birthday so we are heading into the toon

angelachick
aaron king
unchaperoned no doubt .widnae be ma woman ,if a hid wan tongue.gif
marina
aaron you prude biggrin.gif
Melody
Aw naw Marina ah like a masterful man! rolleyes.gif
marina
ah know melody me too wub.gif my knees turn to jelly, its nice to think were the boss though eh!
Angela Chick
aye marina too right we are and they know it deep down laugh.gif

angelachick
Melody
laugh.gif Aye, we know we're the boss........but oh the thought of that fireman aw masterful and strong, must be the cavewumman in me!
Angela Chick
laugh.gif melody you are bonkers, wen a had ma 30th birthday party ma kissogram was a fireman and he gave me a firemans lift he was gorgeous as well a was so chuffed

angelachick
betty2
Just goat back in , went walkies wae Ben (ma wee westie) popped intae ma son's fur a cuppa , an lo an behold the dug done a runner oot the gate. Aw this happened aroon4.30 this afternoon .after a frantic search he wis naewherr tae be seen. Came hame Lee ma g/son fell oot wae me so ah made a few phone calls to friends in and around the area where he vanished+ the polis were informed. At 7.30pm the phone goes , an awfy nice wpc fae shettleston station tells me that ma dog is found and gied me the address. So phones ma son an he takes me therr, so Ben is enjoyin hemsel at a wee lassies birthday party mind yi he covered a loat o ground tae get therr .So thats ma saturday no quite how ah normally spend it, but gled ma wee dug is curled up an fast asleep (he's knackered) in his bed. So the moral o this story is keep you're dug like yir man
OAN A TIGHT REIN rolleyes.gif

STILL HERE IN GLESCA
stuarty
betty2 ifind dugs ur mer loyal i would love a relationshipbut i hiv lost ma confidance in maself as i have mad bad choices i want a man i can trust i do belive a nice man is oot there for unsure.gif me???????????
marina
im sure there is someone out there for you, when you least expect it thats when things happen, but dont give up wink.gif
betty2
Stuarty if yi meet wan see if he's goat a brother fur me biggrin.gif

still here in glesca
annie laurie
Hello Betty,
I bet your heart was racing when you were looking for your wee Dog,
Being a dog lover myself i can relate, i have 2 dogs "Lhasa Apso," Father & Daughter, love of my life, truly,
Nice to know he is home safe, and enjoyed the Birthday Party laugh.gif
boots
Betty, I'm glad Ben is home safe and sound and I hope he had a good time at his party...bet he was a big hit with all the girls. No doubt you've had enough excitement for one day but never mind, all's well that ends well.

Stuarty; Just a couple of thoughts for today;
"You haveto kiss a lot of frogs before you find a prince" and...
"A woman needs a man like a fish needs a bicycle." rolleyes.gif
Catherine
Cripes busy wee hoose the day betty, glad Bens hame, ground him fur his nonsense !!
Gie Lee a swift kick an tell him it's fae me...fawin oot wae his ma, we werr never like that as teenagers wur we???? HA HA HA !

Stuarty, therrs mare good men than therr is bad so you hang in there pet.
Everytime ye pass a mirror gie yersel the thumbs up, watch yer confidence grow.

Jist had the longest day the day, up at hauf five {went tae bed at hauf twelve} and Garage Sale wis oan the road at hauf seven. Furst customer at quarter tae seven..ah said whit wis it ye didnae get when we said oan the flyer it wis an eight a cloak start y'no!

Anyway...made nearly thirteen hunner dollars guys, haggled an hasseled an noo we're thrilled.
All for Breast Cancer Research....ma teams called 'Carpe Deim', aka 'Seize the Day'
Ah jist think wimmen ROCK!
Noo ahm shattered an gaun tae bed, jist wanted tae share. biggrin.gif
boots
Congratulations Catherine, that's a lotta lolly. Your 7.15 earlybird shoppers were probably dealers. They make a point of arriving well before the advertised opening and look for items they can resell at much higher prices than you're asking. It was obviously a very tiring day but you'll sleep well tonight knowing that all your hard work paid off. I think we'll have to nominate you for the SALESPERSON OF THE YEAR award. Congrats. again.
Angela Chick
WELL DONE CATHERINE,your a good lassie big time.

all for a good cause pat yourself on the back biggrin.gif

angelachick
Catherine
Thanks Guys, ahm tellin ye whit a day it wis.
Then ma next door neighbour put oan a brilliant lunch for us aw around two....ah'll send a picture tae mags an see if she kin post it fur me, ahm hopeless.
Other neighbours kicked in an manned the decks so tae speak so's we could go eat cos we still had a huge amount of stuff left at that point. The weather wis yon smirry rain the first two hours which wis maddenin, but it perked up bright an sunny the rest of the day.

Only down side of ma day wis when a wummin ah know fae the next street pourt oot the car wae her three weans around hauf four as we werr clearin up, an said tae the weans 'pick whit ye's waant cos it's aw free'...an the weans proceeded tae rummage through boxes like maniacs oan a day oot.
We hudnae even decided at this point whit wis goin tae Goodwill an whit WIS goin tae be left for free.

Therr the weans werr, racin back an forth tae the car wae aw sorts a stuff, wan greedier than the next....an ye cannae blame the weans if they're no brought up wae the manners, it's no therr fault.
A jist looked straight at her an said 'Ye'll be makin a donation then?'
Ahv known her four year an she hudnae the word Hi Catherine oot afore her heid wis rummagin intae things annaw.

Poor ah kin understand an handle nae bother, ahv been poor afore masel an therrs nae shame to it....but cheap ah cannae stomach.
Kinda annoyed me... y'no! laugh.gif

Noo it's waashin time, tidy up the hoose afore Geoff an the boys get back, then ah plan tae sit oan ma derriere the rest of the day an work oan ma tan oot the back. Life is good sure it is, ye jist need tae remind yersel every noo an again.
betty2
Good on you catherine glad to hear about you're successful and profitable day all for a good cause. Well seein Ben hud a day oot yesterday ah've chinged ma mind , made the necessary phone calls and us golden girls are steppin out tonite biggrin.gif Stuarty nae chance o me meetin or clickin the nite , this is a place wherr they aw come wae they're ain partners. But the misics good an the drink cheap. Noo am off tae see whit am wearin aye try tae dress in a colour tae suit ma mood, Tonite's ah think PINK cos am a barbie girl in a barbie world LOL an then ah woke up ha ha ha

still here in glesca
Angela Chick
hi betty your a bloody scream laugh.gif a wis laughing tae maself there wen a read your post.
enjoy your nite

angelachick
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.