Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Catherine
Beautiful babies you have too grampa....nae wunner ye show them aff wink.gif ....Ah'll jist sit in the chat talkin tae masel then guys....Ladymary's therr but she's no talkin ...nights ur ferr drawin in eh?.....
Catherine
Aw Naw ohmy.gif ....Hope ah didnae put Ladymary aff, she jist left....sorry pet, wisnae bein rude and should have twigged ye must be new.
betty2
In here there are many who come to call
Its a happy hoose fur one 'n'all
We blether aboot this.n.that
sombody's aye here fur a frienly chat
So ladymary come in an meet us all
Ah promise you yi'll huv a ball
The door's aye open an a kettle oan the gas
A wee cuppa's waitin fur you ma lass
An it'll gie catherine a chance tae say
She wisnae bein rude the ither day
Its jist that she's aw ower the place
An fun's it hard tae keep up wae the pace
In every topic she hus hur say
And oan here you'll fun her every day
Alang wae the rest o this cheery crowd
Who sometimes kin get a wee bit loud
But a happy family we aw make
There's an empty cherr fur you tae take rolleyes.gif
Catherine
Oh good on ye betty, that wis lovely.... wink.gif thanks pal! Wan smiley....that's nae use tae man nor beast Martin...no that ahm complainin mind you {tongueootanbigguffaw}
Mary48
Hahahaha, Catherine, ah knew ah'd find you in here drowning your sorrows aboot the smilies:)

No tae worry, hen, once he finds a real way to reduce the bandwidth the smilies'll be increased again, ah'm sure
betty2
Wan smiley s/no fair dae yi think ladymary will come visit? rolleyes.gif thats ma quota lol
Marg
I've come for a visit Betty is the tea on ?I'll bring the pastry jelly filled with cream I feel like putting on weight today.Wait for those pictures to arrive when your e-mails up they are beautiful children auld jimmy has. wub.gif
Marion Dougan
Jimmy d. email address is kiltiem@aol.com
Marion
Thanks
jimmyd
Hey Martin, kin we save the smilies up,an then cash them aw in oan wan hit. biggrin.gif
Pics on the way in a minute Marion
Catherine
Well mother has landed!!...
A few hoors late, unpackin her case right noo, hauf the things she'll never werr blah blah blah.....Looks great though, jist waitin fur the pizza tae arrive, geoffs playin baseball so it's us upsterrs oot the back fur us, doonsterrs popcorn an goofy fur the weans an thur wee pal. Mums startit awready...Here Catherine, keep this empty boattle a waater an ahll yase it oan ma way hame.. she leaves oan October 3rd laugh.gif
sjmac
Welcome mother of Catherine, Jeesis yoov goat some dochter there.Shees like a cat oan a hoat tin roof, aw ower the place.
hiv a great wee holiday ahn enjoy the weans tae. biggrin.gif
sjmac
Betty2, that wis a smashin we rhyme ahn the welcome fur Ladymary should bring hur runnin back ahn probably greetin as well. yoov goat a wey we wurds so ye hiv hivent ye no. lol
tongue.gif
Marg
Catherine glad your mom made it safe and sound , I hope she enjoys the holiday here in canada and you let her have a turn on the boards .Welcome catherine's mom !! smile.gif
ca,ppp,doremi
Jimmy, I sent you a PM, but my computer is for quite sometime now,having a "bad hair day". So in case ye didnae get it, I must say,your Grandson, Brandon is just as handsome as can be. Honestly,he seems to be looking right at the Camera and smiling,just precious. And hey his granpa aint that bad wub.gif Gee,too bad Australia,is sooooooooooofarfraecanada eh? Appreciate the photo Jimmy.You look soo proud,and rightfully so Cheers Rena.
davyab44
Jings! It seems like you lot huv known wan anither fur a hunnert years. Ahm jist a newcomer bit ah ferr enjoy ra patter back n' furrit. Ris is a rerr wee site in't it? Mibbe ma typin' slang leaves somchin' tae be desired bit ahv bin awa fae Glesca fur 38 years. Gonnae sumdy bile ra kettle, ah cid jist murder a guid cup o' Rosy. Ah'll huv a wee natter wi' yis later oan. Awrabes, Dave laugh.gif
Marg
Welcome Davyab44 nay a hunnert years but I've beeb here three years now and everyone on here are a great lot so just join in and you'll get to know us soon.Betty makes a lovely cuppa tea you'll find.
Catherine
Aye in ye come Davy, hing yer coat up....fur Gods sake don't leave it ower the bannister or ye'll start betty aff....ahn ahm wae ma furst cuppa here an ah cannae be bothert listenin tae her gie in ye the riot act laugh.gif .....shoes go ower therr, kettles ower therr..auld grumpy will be in shortly tae tell ye wherr the coal bunker is....Oh an that's jist Melody sleepin it aff at the back the the couch therr bless her she's hermless.....If ye waant a smoke go oot the back, betty'll brain ye if the curtains smell....trust me she's like a bloodhound oan a mission wae that wan......anythin else ye'll jist pick up like the rest of us.....welcome tae betty's wee hoose, ye'll no be "in masel" fur long!
Oh an afore ah furget, thanks fur the grand welcome guys fur ma mum......ah'll try an get her oan soon.....tae the big bad cumputer!!
Melody
Wecome davyab44, get yourself a cup of tea, ( if yer in late they are inclined to partake of something stronger, not myself you understand) wink.gif a little tip you might find useful is, if ye talk in brackets well that's seen only by the person that your talking to, naebody else can hear ye! Betty will entertain you with her wonderful poems, Catherine will tell you the best stories ever, ( some she makes up, she must because these things don't happen tae everybody) all the troops will make ye very welcome, as for me well, (they think a'm the saftest o the faimily, because I sing noo and again) Catherine and I get into trouble sometimes, mostly fur havin' a laugh! But we are just a group of pals really welcome again and enjoy We're a bit like the Broons! And before you say it oor Cath. I'm no being Daphne! I'm definately Maggie.
Melody
Hello Catherine's Mum, hope your enjoying yourself! Let her spoil you, you deserve it! Take Care.
Catherine
Cripes don't encourage her Melody...upsterrs fur a wee nap the noo afore her dinner rolleyes.gif ....Had a lazy day, gorgeous weather so we've jist been sittin oot the back gabbin....seems tae be a record nummer a wasps aboot...an thur aw oan oor deck!! Hud tae hae a few wee drinks tae pit us at ease y'no..neighbour comin ower fur dinner the night, kin hear geoff upsterrs as ah type givin it laldy cos he's burnt somethin...jist anither day in lala land here....How's everywan else daen?
jimmyd
Melody,the only resemblance to me, and big Sean is we use the same barber.Trim and shine $20 !!!! huh.gif
Welcome Davy44,come in an gies yer Patter.Ye realise, ye have tae fill the coal scuttle, noo an again,we dae that cause, if Betty has to do it,she sometimes tumbles intae the bunker.Then has tae wait, till somebody comes by to help her oot.
Archie Millar
huh.gif is this betty's kitchen? or the scotia bar
Archie Millar
Hiv'nae been aboot fur a wee while--a bit o' a glich wi ma health,but a think am on the mend noo----Jist learnin' tae put some photies on here , I'll try an put some mer oan the big meet
sjmac
Hi Archie,Great photo,could you please tell me who is who from left to right. "clink" "clink" "clink" yer tinny must be gettin empty. hivny seen ye post fur ages rolleyes.gif
Great stuff ye goat that photie posted awrite.
Mary48
ah second that...great photie, Archie but, for us that didnae make the meet, who's who?

Ah'm glad that yer on the mend and hope yer 'in the pink' very soon
Archie Millar
Sorry a thought everywan knew everywan by noo
anyroads,here's the gen---left to right------
Ria(Gemini)-Betty-oor Catherine-Ladykate-Norah(my wife) and oor davy
Mary48
Archie, thanks for that.
Everybody's so relaxed and happy looking (not 'merry' jist happy;))
sjmac
Archie, thanks for quick reply to the photo question. Good to put a face to all the names.

Catherine now I know what you look like when I chase you.

wub.gif
betty2
Fae left tae right thats gemini (in the blue) the good lookin wan next tae hur is me then catherine ,ladykate ,norah(archies long sufferin wife)and davy reilly of "oot the windae "fame well noo that davy44 has jined us lets extend his welcome in true glesca fashion "Davy its yoor turn fur the kerry oot" make mine a vodka rolleyes.gif betty2

great photo archie thanks fur the memory

and a big hello tae joannie caths mum
sjmac
Aye Betty2, ahv goat yoor mug shot in ma memory bank fur when ah visit ye tae get a wee cup o tea or sumthin mer substanshul.

cool.gif
Gemini
clink clink fur yer tinny Archie glad yer oan the mend lad and thanx fur the photy brought back memories o' that night. Welcome Davey44 welcome tae the nuthoose, yer gonnae jist luv it here. biggrin.gif
Melody
Hi ya Gemini, hope your all better Archie, as for you jimmyd, can you no leave a girl with her illusions, I thought I was going to paradise with Sean Connery next year!! Great photos Archie, my but they all look on their best behaviour, was that taken early on in the evening?? laugh.gif
jimmyd
Ach Melody ,ye hid me lookin in the mirror an sayin " My namesh Bond,Jamesh Bond" and the bliddy mirror cracked.So ah decided to change the image. Hiv a look an, an contain yoursel.ah live too far away. biggrin.gif
Melody
Yer a stoatir jimmyd, I prefer ye the way ye are really. Mind you, you would have been right at home wi the Mexican look in Seville all you needed was a green sombrero, then you would have been like all the other Glaswegian Celtic fans. How you doin' anyway!
jimmyd
Im am going great Melody,never thought of the Seville thingy.Nice to see to see the supporters got the award,saw it on TV today
Melody
Yes it was lovely Jimmy, they deserve it too, I'm terrible with the cold here, feet freezing, shivering, runny rose, goosepimples, sore throat, any cures? Sniff
jimmyd
Right Melody,Garlic at least 2000mg a day,Vit C,2000 mg,Fish oil 3000 mg a day.Sniffles and sneezes,whit! are they.
Melody
Aye jimmy, but will anybody still talk tae me! Ach ah'm no carin' anyhow!
wee mags
Hi Archie glad to see your feelin better and for postin the photo am the wan who wisnae there as a matter of fact the space between gemini and betty wis supposed tae be me wink.gif but a didnae make it [wee sad face] but am comin tae the next wan so you better watch oot !!!
wee mags
I forgot to say welcome to catherines mammy ,I hope your enjoyin your wee ho;iday Iam the one who called and you thought I was one of catherines croneys from Glasgow ,and here me thinkin efter awe these years a hid a yankee accent biggrin.gif
wee mags
Welcome wee bud ah know who you are dont a? wink.gif
wern,t you born at 26 Guthrie street?
dae you hiv redhar by any chance?
wee bud
rolleyes.gif Hi wee mags, Icould not get on earlier as I had visitors but I knew that the name would ring A bell.?I hope im doing this right as its all new to me, from your wee sis.x
wee bud
well wee mags I seem to have got the hang of this so catch you later hope you had a good day, sis.x
ladykate
Archie glad to hear you are doing okay,the photo was great it was a terrific nightI and hope you will be there at the next one Mags and welcome to your sister.
Melody maybe your cold will go away soon hope so nothing worse than a summer cold.
Hello to Catherines mammy enjoy her hen hope the weather stays good for her visit,thanks for forwarding Rena,s PM she is a hellava wummin wink.gif but a nice one.

Kate
Fearn
QUOTE (Melody @ 7th Sep 2003, 12:40 PM)
....... I'm terrible with the cold here, feet freezing, shivering, runny rose, goosepimples, sore throat, any cures? Sniff

"The juice of a lemon - NO SUGAR- followed by a good double shot of 'the watter o' life' - then intae bed wi a sock aroon yer neck. Ye'll feel better in the mornin'."........that's what my Granda recommended!

Hope you feel better soon!
Mary48
Those old grannies were clever but cruel:)
juice of a lemon, hot water, a wee dram and sugar to taste.
Fearn, did ye no pit an onion in that sock? LOL
wee mags
Hi wee bud glad you got the hang of it noo dont you go tellin any of my secrets or am gonnae tell yours biggrin.gif hope you post often love ya mags
Catherine
Yoohoo wee bud, welcome tae the boards pet....try an dae somethin wae yer sister....we've aw been tryin fur years but it's in wan ear an oot the ither wae that yin....they broke the mold when they made her laugh.gif
Fearn
QUOTE (Mary48 @ 7th Sep 2003, 10:07 PM)
Those old grannies were clever but cruel:)
juice of a lemon, hot water, a wee dram and sugar to taste.
Fearn, did ye no pit an onion in that sock?  LOL

Mary - there was no water and no sugar in that lemon juice!!!!!!!! Like the 'whuskie' it was straight up.

An onion - don't know about that - maybe, but I can't recall it. Sometimes wonder which was worst - my Granda's cure or my Dad's (Camphorated oil and turpintine)

I'm here to tell the tale so something must have worked! biggrin.gif
Marg
Thanks for another lovely picture Archie,sorry to hear you've not been feeling good.Hope you 're doing better and will be posting more.Jimmyd a picture worth a thousand words,haha .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.