Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
Well jimmy am oan the wagon so its tea fur me wan sweetener an nae milk the morra ah'll be droonin the shamrock wae coke its sinful so it is ohmy.gif

Archie you keep yasin the mouthwash as prescribed but dont spit it oot a waste o good whisky an thats merr sinful ha ha
still here in glesca
Catherine
Jist back in fae takin the boys to get new boots...naturally only anither two months tae go an they'd both managed tae get holes in the soles!
So we're in the shoap,mammy dearest couldnae resist a wee perra summer saunles, winkin it me they werr Melody so ah jist HUD tae get them.
Anyway...wur drivin back hame, haufway therr an Max who's sittin wae the new boots oan pipes up, 'that's okay mum if ones a wee bit tight sure it is????
Ah near crashed the motor....ah said WHIT DAE YE MEAN A WEE BIT TIGHT????
This one here is, but that's okay sure it is...ah said NAW IT'S NO, AHV JIST SPENT A BLOODY FORTUNE OAN THEM!!
A puult ower an guess whit...he'd wan oan two sizes smaller than the ither wan laugh.gif
betty2
Noo catherine fur being a great mother ah gie yi full credit, but as wan shoe fanatic tae anither "dae yi no think yi wur gien too much attenshun tae they summer sandals" Its allowed Noo the happy outcome o aw this is Max gets his shoe(s) in the right size an you get anither prowl roon the ladies section . Aw the spring'n'summer stuff are oan the shelves So happy shoppin y/no think'll ah'll wash ma face an go a dauner intae the city centre its a nice day fur it never know mibby run intae melody oan ma travels biggrin.gif

still here in glesca
Catherine
betty ye kin NEVER gie too much attention tae array's an ARRAYS a shoes laugh.gif
Naw, whit happent wis they'd been fitted an wur runnin aboot the shoap {huge shoe outlet wae aw the tippytop names} an the wee man hud taken the new boots aff tae fix his soaks, an managed tae take the wrang size boot fae a box that wis sittin oan the flerr next tae his own.
The two of them did everythin but sleep in them last night, wee shoe hoarses in the makin the two of them.
Great taste so they huv {take that efter therr mum y'no, they jist LOVE new shoes}

The two of them are aff the day, Jake's oot in sympathy wae Max, it's snawin ootside...wee day aff will dae them the world a good.
Weans get fed up the way we do sure they do.
Though if yer a teacher readin this HALLO MELODY, the two of them are jist so no well, widnae put them intae class an infect the ither weans...but more importantly THE TEACHER....widnae be ferr ataw...nosirreeboaby, thae teachers are the BEST so they ur!
Gemini
hi y'll same here catherine bloody freezing, finally goat rid of aw that snaw but temps still no getting ony higher, and cin yoo believe me sitting here freezing and finally made reservations tae dae the Alaskan Cruise at the end of May but its probably waarmer up there than it is doon here. Well Marion must be huving a great time ower there in Bonnie Scotland, ah wunder how long she'll last this time, she said a couple o' months but knowing Marion if she lasts the week ah'll be surprised biggrin.gif
Catherine
Yo Ria nice tae see ye pet.
Icey here the day, no as cauld but the snaw wis comin doon a wee while ago, least the sun is shinin an that makes a huge difference.
Ma next door neighbours are doin the Carribean cruise in March furra week, you're doin the Alaskan in May....an whit ahm AH daen...NUTHIN!!
Here actually haud oan....ma pal across the road has booked hersel an two weans an masel an the boys intae an hotel downtown fur two nights in the March brekk...wur pretendin wur tourists.
Should be a great laugh, two of us wur sick cos we'd nae money to go away, then she came up wae the idea an we're usin her mans airmile points...an ony bills we pick up along the way go automatically tae his name laugh.gif
Gemini
hoy catherine knowing you a good time will be had by all sometimes its great to act like a tourist, yi need tae cum up wi some kind of accent and really throw them fur a loop. I did that carribean cruse 2 yrs ago fantastic it was. I havent been on too much having so much trouble with this here pc ah jist get disgusted, need tae take it doon and get them to check it out, wis talking tae Andy he is still enjoying his holiday, when we had that foot of snow he wis enjoying the sun and golf and made sure he told me about it hahaha.
buntyq
Hi, Ria and Catherine, from the deep South. Catherine, I like that idea a lot - have a bash. Ria, you will be heading into the long nights in Alaska. I have been there in all seasons and they have the gloamin' in summer. Of course. winter is just the reverse and you turn on the lights in the afternoon. I love Alaska, still think of it as the last frontier. Now my daughter lives in Bainbridge Island, Washington, and I'm looking forward to seeing her there. Davy sent me a CD of Jimmy Connelly. I had never seen him and he was a rare tare. Ria, next time you visit your daughter, call me. Haven't been posting for a while. However, check in with all of you. Wouldn't be the same if I didn't. wub.gif
Catherine
Hallo therr bunty, lovely tae see ye biggrin.gif
How's Jawja on ma mind treatin ye? How long is that ye'v been there noo?
Things are ticketyboo here in winterwonderland..sick weans, grey faces, an nae money..but hey...we have wine so you sit doon an hae a wee splash wae me.
Or ye waantin a Baileys..Hoi Ria stoap hidin an get yer social heid oan, get the boattle oot. Kettles oan Mags, though this breid an drippin is gettin a bit much tae take...When oh WHEN will Melody get back fae Markies???? betty goin gie Markies a shout an get oan yon tannoy again..CALLING MELODY CALLING MELODY....ELIZABETH FRAY BAILLESTON RRRAQUESTS YER PRESENCE IN THE PARLOUR!!
Gemini
bailleys cumin up but ahve kinda chinged mah drink noo tae Pina Colada or Margarita, ooohhhhh so tasty they ur, here yi go bunty a wee taste fur yi hen, hoy mags ah'll huv a wee cuppa wi yi hen Andy says mibbee he'll drap roon later, telt him tae make sure tae bring sumpin wi him
wee mags
hey maybe he will bring Marion as we cannae seem tae, ma away tae clean my hoose Ray Charles and Rod Stewart are awaitin me

Oh the rythm of ma heart keeps beating like a drum
with the words "I love you "rolling off my tongue
No never will I roam for I know my place is home
where the ocean meets the sky I,ll be sailing,Ill, be sailing
jimmyd
Oh dear ,sittin here in ma shorts , sweating ma goolies aff,cool drink in hand ,sweat drippin aff ma nose ,onto the keyboard. How can life be so hard, must move to cooler climes !!! in yer dreams big man !!!! biggrin.gif
Gemini
aye go oan make us jealous wi yir hoat weather while we're here freezing oor touch's aff Marion must be huving a good time ower therr huvnae heard frae her yet but its only bin a week says she'll phone as soon as she gets back, mags ahm listening to cher "bring back time" aye ah wish ah cud bring back time laugh.gif
buntyq
Cheers, Gemini. Next visit, we'll toast the Guide. biggrin.gif
buntyq
Catherine, I got a good laugh at your shoes post. Reminds me of during the war when the shoe stores opened for a few hours and you had to scramble to make it on your lunch hour. You had to part with precious coupons. I was fitted with one shoe being too tight. No going back. I had to wear them. It was less coupons for clogs but I seemed to kick my ankles and I ended up wearing bandaids on my "painted" legs. You had to put the leg makeup on thick to keep out the cold and twisting around to draw the seam was quite an art. I bet I am the only one that remembers what we had to do during the war.
boots
Bunty, your wrong, I too remember drawing the seams on my painted stockings and yes, it was one helluva job, trying to get them straight. I also mind there was a theatrical supply shop where, if you took your own jar, you could buy this really thick, cream stage makeup which we used as pancake makeup...had to look glamourous to go to the Locarno. Did you ever try a mixture of bleach and amonia to lighten your hair? I bet you had a fancy cover for your gas mask case and carried it everywher as you were supposed too but the gas mask wasn't in it...just your makeup, comb, money etc. Those were the days
buntyq
Good to meet you, Boots. I was a bit on the shy side in those days and I didn't think I would get a dance at the Locarno with all the Yanks so I ended up at the Albert. Great dancing in those days. I remember dancing to one of the big bands in Green's playhouse. Does that jog your memory?
boots
Hi Bunty, Sure I remember Greens my second favourite dancehall after Locarno. Our group would stand just right of the bandstand and be very critical of every new band. Pretty cocky, I realise now. Joe Loss was a favourite also the Blue Rockets. Felix Mendohlson and his Hawaiian Serenaders would get a thumbs down. The Albert was a nice hall though I didn't go there often. I just had a hard time passing Locarno. I'd forgottn about the clogs til you mentioned them. They certainly wern't dainty, were they? Now if we two could get together, I bet we could have a wonderful trip down memory lane. rolleyes.gif
betty2
Ahh the Greens spent ma 21st therr dancin tae Jo Loss an that wis a few decades an merr away, great times tho .I also was a locarno dancer every friday night . Wis watchin the premiere o Richard Gere;s new movie "shall we dance"" seems its goat the younger generation lookin at ballroom dancin with interest. Am still oan tea ohmy.gif daen well !!!!
still here in glesca
andypisces1
Did get to see joe loss at greens. I used to go to hammersmith palais on a regular basis when working in london. joe loss was the resident band there and he was terrific. After joe loss i would have to say my fav dance hall band was don smith at the oxford galleries in newcastle.God but in loved the dancin. I used to travel a lot. would be in a town for anywhere from three weeks to a year. When we would arrive in a new town my mates would ask for the best pubs. I would ask for the best dancin. Outside of glasgow the best places for dancin were newcastle, dundee and belfast.....cheers ....andra
betty2
Hi Andra seens it was the way back in the 50's that no matter where you went the dance halls were checked out. Tho only times I travelled were whilst on holiday' But what was popular then was the saturday bus runs and these were always to dance halls . used to love them and in those times The girls did'nt drink, oh how sweet and innocent we were rolleyes.gif
still here in glesca
andypisces1
So then betty those girls that didnt drink were full of sweet innocence were they.By that reckoning you are in that state at the moment as you have given up drinking for lent. So welcome tae the board the sweet and innocent betty......andra

PS always did think you were sweet......lol.....andra

pps dont tell marion rolleyes.gif ....andra
Catherine
Oh aye...try an woo the wummin when her computers blew up an she cannae get oan here ..an yer Marion's in Scotland an oota touch an aw....yer a scoundrel so ye are !!!!

So how's it gaun Andra laugh.gif ..how wis Caaayyoooba ?
andypisces1
Cathy cuba wis great(so wis the rum) huv been doon in south carolina since jan escapin a' the snaw in canada. Golfin, swimmin an walkin the beach an jist huvin a great time o' it....andra
betty2
Hi Andra all sweetness and innocence here rolleyes.gif seems yir livin the life o reilley good on yi . marion may be in scotland but she's keeoin a low profile ah huvnae heard fae her. Seems when yi go aff the drink yi lose freens! Never mind am as happy as a pig in s**t noo that am back oan the board

still here in glesca
wee mags
gled tae see yae back Betty noo you owe yer daughter ha ha
for lettin yae borrow her pc,unless she done it tae keep yae quiet biggrin.gif
Kaz61
Daein just fine ta Betty How's yersel??

Is that you teetotal ???

Good tae be back in yer wee But n Ben it's looking nice smile.gif
wee mags
by the way Betty did you check out the gallery wink.gif
betty2
An catherine still not a drop has passed these lips

This wee hoose is the best wee hoose
the best wee hoose in glesca
An aw the wans that come in here
ur sure tae get therr gless fullt
therrs many who comev in tae visit here
an huv a laff an blether
cos this is the place whaur we aw get the gither tongue.gif
still here in glesca
betty2
Checked it mags brilliant , ma jacqui has left me in here masel (aw mod cons in here)huvin a ball tae masel but ah tried tae put the telly oan an mucked up therr ,, s/no like mine everthing is push button control . ha ha she said afore she left dont touch whit yi dont understand ha ha . Its agreat pad this wish ah wis twenty something again quite like this wey o livin biggrin.gif

still here in glesca
Catherine
Ah miss Melody , big time....and ah no shouldnae mention it blah blah..but ah miss her. sad.gif
Gemini
well here it is monday morning 8.am and waiting for nor'easter to hit expecting 12-15 inches of that white stuff, this has really been a bad month for the snaw, so what ahm gonnae dae, well last week when it snawed ah painted mah kitchen, and today ahm gonna tackle the living room goat mah paint in an' ahm ae reddy tae start, cannae dae onything else. Saw a robin the other day and wis soexcited "spring's no so faur away" when you start seeing robins, and the daffodils sprouting noo they'll be buried again, but thats auld man winter fur ye still clinging oan, so tired of being bundled up aw the time, and ahm running oot o' wood fur the stove, but it is winter and ye huv tae expect it. sad.gif
Catherine
Whit colour ye doin it Gemini? Ma livin room an dinin room's next anaw...jist need tae whip up the mood for it.
Rotten start tae the day, goat tae school an here's ma pal bein wiped oot by anither mum cos the wummin had bumped her side mirror tryin tae pass ma pal's car.
Ye'd think therr hud been a head oan collision the way the wummin wis rantin an ravin.
Nae mention of the car SHE dinged ah might add, or the fact it an the wan behind it wis illegally parked.
Mibbe if ah drove a big gleamin white luxury Lexus SUV ahd be the same....but in the name a the wee man..a SIDE MIRROR???? Teeny wee scratch oan it tae, an she's shoutin fur witnesses an ma poor neighbours aw upset....weans wae her an the ither yins shoutin she's gettin the Polis.
The wummins weans in Jake's class, so ah'll be dirt noo cos ah telt her whit ah thoat of her ballin an shoutin in front of weans on a Monday mornin like a maniac, she wis aw smiles till ah telt her tae smarten up an quieten doon....no whit she replied wae....I'm an ENGINEER....I BUILT THE 407 Highway or have YOU forgotten!!
laugh.gif
Imagine a bloody adult comin oot wae that...Kim an I jist looked at each ither an burst oot the laughin in astonishment, granted poor Kimmy in tears anaw.
Some folks must huv no much tae worry aboot eh?
Gemini
ye know catherine I jist dont understaun people the day, aboot a week ago ahm sittin' waiting tae go under wan o' they one lane bridges, noo there's a motor in front o' me when WHAM somebody slams intae me, she' hit mah freaking caur ah says tae mah pal, well ah goat oot and she's aw hysterical like I never saw you she says, noo I have a bliddy white minivan and she;s in wan o; they wee motors like a honda or something I was really surprised she didnt have any damage the way she slammed me, but she is yelling "its my fault I know its my fault" luckily naebody wis hurt and I didnae huv ony damage either, calm doon missus ah says, but you stopped she says, well hen ah couldnae go anywhere wi' that car in front o' me., but for that person to yell and holler at yer pal needs tae get a life, would luved tae have bin there. The kitchen ah did noo get this Juicy Fruit Passion, didnae know if ah wid like it, but it really is nice, makes the kitchen look nice and warm, the living room thank goodness only two walls to paint, and I am doing that in Glosrious Gold, the rest of the walls are panelled if you remember but its the taking doon aw the pictures and such, like you getting started is the problem no quite ready yet tongue.gif but once ah open that can o' paint then there's no stopping me, having company coming in another two weeks so i have tae get a move oan
hughmac
Knock, knock.

Hallaw ther missus B., can ah introduce masel'? I'm yer new neighbour.

A wis jist passin' and a saw yer light on.

Ye know when ye wer oot ther earlier on at yer work? Well ther wis a wee man at yer door, so a popped ma heid oot.

He asked me if ah knew wher ye wur but ah didnae like the look o ' his fancy soot an' him wi' a breefcase uner his airm an' really ofishal lookin' so ah said ah didnae know but a new ye wur expectin' visiturs so ah thoght ye mite hav been away doon tae the co fur a pint o' milk an' a wee bun as ah wisnae goin' tae tell him ye wur at yer work fur he luked as if he wis frae the DSS an' it's no fur me tae gosip an' get a buddy intae trouble wi' the DSS so in case he askt me anuther thing ah shut the door in his face.
Mind ye, as ah say, am no' wan tae gossip but a wotched him ahin the curten an' a saw him goin' ower tae that wee mags hoose an' she looked very ajitated. Ah widnae be too certain as tae whit she told him tho' an' a widnae be wan tae gossip but ahd keep an eye on her.

Maybe ye'll pop in fur a cup o' tea later on an can ye bring a cup o' sugar as I've run oot an' the wife's awa' tae Salcotes tae see her auntie Jessie an' took her purse wi' her.
Gemini
hullo therr Hugh, whit wis that aw aboot laugh.gif
hughmac
Am sorry, Gemini, but ahm no wan tae gossip! A cannae tell ye fur it's private between me an' Mrs. B.
Gemini
thats ok hugh, hoy catherine living room aw finished ahm done not doing another thing here, goat aboot 8inches snaw last night so ah need tae go oot and shovel again, where o' where is the spring at least some waarm weather cool.gif
Archie Millar
Whit's happened tae Melody? --a seemed tae have lost the thread but a miss her on the boards!
Catherine
Hiya Hugh, Welcome tae betty's hoose, shove ower an stoap hoggin the couch laugh.gif

Same here Gemini, woke up tae anither winter wonderland this mornin, took me hauf an hoor tae dig the motor oot...an it's STILL comin doon in droves...cannae even open ma back door!!
Sounds a lovely colour, Glorious Gold, great feelin wance ye'v feenished sure it is....ahm still waitin fur the startin feelin, soon soon.

Ahm wae you Archie, miss Melody terrible so ah dae....but ahm no buggin her anymare, ah don't blame her fur givin up.
hughmac
Hi Catherine,
thanks for the welcome. You should come over here tae Ballymena. The weather's great. Ahm here in ma shorts, stripped tae the waist and just about tae plant the spring bulbs..... aye an' a don't think!!

Hey, a'm no wan tae gossip, as a said before, but has that Betty got a bit o' money? Ah just noticed she's got a second wee hoose roon the corner so ah left her a wee message there.
Maybe she's rentin' the ither wan oot, is she?
Catherine
Don't worry yer heid aboot it Hugh, ye couldnae afford it pet...therrs rent an then therrs betty's rent laugh.gif

Well betty jist waanted tae pop intae the hoose an make sure the curtains wur drawn an the plugs puult oot....Hope ye had a lovely day oan yer Birthday. xxxx
How's that Lent gaun fur ye, still copin? winkywink
wee mags
I put a post in oor betty for all of you wink.gif
Catherine
BOO!!!! laugh.gif
Cripes this place is deid fae the feet up the day, ye's aw feart tae post or whit?

Place is awfy tidy betty, ah think ah kin smell oor Melody's perfume aboot...
wee mags
jeese Catherine no youve scared Hugh away fae bettys wee hoose,I guess betty did not get her computer fixed yet,I guess you and me are gonae hiv tae gea that Paul a visit rolleyes.gif
Gemini
well anither bliddy snawy day will it never stoap, hullo therr Hughie wull ye 'no cum back again lol, went tae waash mah dishes and the bliddy waatter is sproutin' awe ower the place hud tae caw in the plumber tae pit a new faucet oan, noo mind yoo ah 'no how much they cost but it cost me $150.00 dollars need tae take a class in plumbing noo tae help cut doon the cost o' things, so ah take him doon tae the cellar this is dripping ah says cin yi pit a cap oan it and mind the faucet yi pit in last year well thats dripping tae cin yi fix that ah wis gonnae git mah mony,s worth oot o' him, so awe the drips ur fixed an' a goat a new faucet, so nae mair drips ah hope besides masel laugh.gif
Catherine
Y'no it's the one thing that bugs me here Gemini, mind at hame everyone ye knew had a trade...cripes ye get nae homers here at aw laugh.gif
Wis the same here this mornin, yesterday afternoon we hud thunder an lightenin, freezin rain..then oot came the sun!
It warmed up a bit then plummeted back doon, paths were a skatin rink this mornin an the ice oan the inside of ma windshield took twenty mins tae thaw aff!
This is when ye wished ye'd saved up for that holiday ye promised yersel last year...an the year afore that...
wee mags
well yesterday it was 50dgrs and today it was snowingand raining it got icey then mere rain,and the bliddy wind going from 25-50 miles an hour a wee bit too windy fir ma liking,well as far as a plumber gies ma son- in- law is wan biggrin.gif
wee mags
well it looks like naebuddy is stoppin by this weather ,and here me wae some good news ,my daughter came in the day "Ma look at this photo"so I look and there is a sonagraph[I dont lknow if Ii spelled it right ] "how did you get Hollys photo ?"Ma look at the name "some wae of letting me know am gonea be a Granny again ,thats two this year am am so happy I just had to tell you wub.gif
boots
Great news Mags, Congratulations. So the weather's getting you down, (me too) but getting news like that can help cheer you up. I'm beginning to feel winter will never end. It's snowing like crazy right now and the forecast is for more snow and dropping temps. again. Matybe Leeinaus can send us some warm breezes.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.