Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
Confused and bewildered whiys goin oan ????
dry.gif dry.gif
Melody
Bewitched, bothered and bewildered am I........................
Hello Pal, how ye doin'?
Marg
mellow.gif There's not much going on where are all the posters ,I know long weekend.Well it's almost over and fall is setting in,I just was for a walk and I was the only one in shorts the rest all had coats on you'd think it was cold. ohmy.gif
ca,ppp,doremi
unsure.gif Bewitched,bothered and bewildered,describes just about how I feel right now. If I may be quite open and honest with you Melody, may I politely enquire as to why you seem to have chosen to ignore my two posts specifically referring to you at Betty's house. I trust you took my comments as to your singing in fun?...Seems to me a friendly acknowledgement of my two posts would be in order....Just curious, yours Rena unsure.gif
Marg
Happy Annivesary 45th to Rena and Don !!! All the best my friend sorry I didn't know sooner. wub.gif wub.gif
Catherine
Here Rena, sit oan yer arse pet, ahm oan the bar, get yer feet up an here's a wee vodi an tonic....... laugh.gif ....
Melody must huv missed yer posts pet, only explanation, cos God love her she's as thick as mince but she's no goat a harmless bone in her body, and she certainly widnae ignore oan purpose. Cripes ah post aw ower the joint masel as ye no, an sometimes ye jist get loast in the shuffle....so consider yersel found again....an watch oor Melody come in an gie ye a cuddle.....cripes ye waant anither drink awready????.....think it's yer 45th anniversary or somethin? laugh.gif
ca,ppp,doremi
Hi Catherine. It is just that they were there complaining that nobody was dropping by for tea and a wee chat at Betty's,so it just seemed odd to me my posts were being overlooked. No hard feelings,just curious...Rena
Catherine
Och by the time ye goat therr they'd huv been hauf cut pet, which is why they've missed ye !!
Ah no yer no wan fur hard feelins, which is why ah posted fur Melody wae hur bein in her kip...jist didnae waant ye tae feel hurt when ye shouldnae...wur aw jist wee flooers at the end of the day int we smile.gif .....Ah think ahm a daisy....or a dandelion....or a wee buttercup....or wan a thae big blousy floppy slut red tulips, ye no the wans that are a day fae drappin.... laugh.gif
Catherine
Is anyone else no gettin intae the chat? As usual, thoat ahd change a few things in ma profile, like password, an noo ahv messed the whole bloody lot up ohmy.gif ......ah'll keep tryin, jist incase ahm missin somethin laugh.gif
sjmac
Hi Catherine, a jist went intae the chat room fur curiosity, an gied it time tae waarm up cos peeple hid been sayin it took a wee while, A wis sittin it ma desk at work an this voice boomed oot "welcome" A neerly fell aff ma chair, so a jist shut it doon again. A know how it works noo. wub.gif wub.gif
betty2
Peace hi rena ah think yir gettin excited aboot yir anniversary ah'm goin tae meet teeny in a coupla hoors time so ah'll be back tae huv a drink wae yi efter, but ah'll bet Don's gonny whisk yi away tae some exotic place, melody's jist gets mixed up at times like the rest o us she widnae hurt a fly cheers oan yir anniversary rolleyes.gif
betty2
sjmac
Hey betty2, a jist went inty the chat room, naebudy there so if ye get this tell Teeny shes a wee besum if she eats aw the strawberry tarts the day. wub.gif
betty2
Hi sruart leavin in aboot 10 mins. think we're headin tae the scotia bar fur lunch ,wunner if ah'll come up tae hur expectations biggrin.gif dont think strawberry tarts ur oan the menu gotty watch ma figure y/no, will let you'se aw know how things go cheers fae glesca rolleyes.gif
sjmac
Betty2, a hope yer no driving, see how ye spelt ma name. Yoov been on the sauce again.yer an awfy wummin. biggrin.gif biggrin.gif
Marg
smile.gif I'm sure I missed you Betty have a lovely lunch. Is that your name I see Kaz glad to see you on the board . wink.gif Stuart why are you never in the chat when I'm there ?maybe next time...lol
sjmac
Hi Marg, your on the board early today,I am assuming it is around 7.30am in Toronto. I don't think I'am using the chat correctly. I went on to it this evening but got no reply, so it must be me.I will get there, don't you worry. and we can chat hopefully. rolleyes.gif rolleyes.gif
Catherine
sjmac, Killin masel laughin here,the very thing hus happened tae me an aw!! Ah'll pop in an see if yer therr though the boys will be up as soon as ah get oan it.....it's a cert as soon as ye go tae dae somethin thae appear like the day a the triffids laugh.gif

betty you an Teeny will huv a blast, jist no it....mind if ye fun ma empty boattle wedged unner the seat gie it a shove further in, genteely like mind, wid be a shame tae get caught noo laugh.gif
Gemini
mornin' all ah see oor wee princess is back an gi'en us aw lalldy how how ur yoo hen wis wurried aboot ye, didnae return mah fone call neither sad.gif Happy anniversy Rena sorry ah missed it , huvnae bin oan much lately, goat a loat of catchin up tae dae, busy painting noo that it's gettin' a wee bit cooler noo smile.gif
Catherine
ohmy.gif .....Ria, whit phone call??? Geoff musta taken the message aff that ye left and furgoat tae tell me....He wis home the two weeks monday tae friday an wid come up the weekends, but ahm jist back the weekend therr after a solid three weeks away. Wait tae a get him!! dry.gif How ye doin anyway pet? Ahv these two gaun intae the bath the noo, catch ye soon....
Melody
Rena, I can't apologise enough if I have offended you, I would never choose to ignore anyone deliberately. If I have any excuse, it would only be that this machine has been very difficult some days, and I have difficulty staying on the site at times. I am extremely sorry to have offended you, I can only assure you that it was totally unintentional. Sorry to anyone else who feels that I have ignored them in some way.
Melody
Rena have a lovely anniversary and many more happy years.
Hope I'm forgiven!
betty2
Well fur aw thats interested hud a lovely lunch wae teeny at sloans in the argyle arcade, yjry wur daen a speshul double drinks fur 1 50p so we steyed fur the efternin, jist natterin away STUART you're gonny get yir knuckles rapped fur pullin me up aboot ma misprint o yir name awright so ah hut the wrang key but am allowed tae dae that tongue.gif
Marg
Oh Betty ,I'm glad you and teeny had a lovely lunch ,I'm just surprised you are back so soon with her a talker and all laugh.gif you will have to get a book and start getting autografts of all the ones that come meet you from GG smile.gif
betty2
Marg the pub shut at 6 o clock but am no an efternin drinker so it wis homeward bound fur me , but a pleasant lunch and a good natter let us get tae know wan anither rolleyes.gif
betty2
sjmac jist noticed yi mentioned aboot me "DRIVIN" good trick if ah could dae it rolleyes.gif
sjmac
Betty2, av been hiden fae ye so ye canny rap ma nuckles,an av goat bandigies on them. only problem is a canny pic ma nose either. If ye dont drive hiv ye goat a shoaffer or is it shanks pony.
enywi looks like ye hid a guid day. will try an talk tae ye in the chat room later. unsure.gif unsure.gif
betty2
mornin stuart ah sent you a pm did yi get it
betty2
here's nae place yi cin hide that ah'll no fun yi biggrin.gif an ah dont want yi pickin yir nose in ma hoose at least go oot tae the sterr heid tae dae that rolleyes.gif dont how jean suffers yi
sjmac
Ahm no gon oot te yoor sterr heid if naebuddys cleend it this week.it must be mocket, or even mingin. biggrin.gif

Betty2 get intae the chat room thers a cup o tee there fur ye, an a lamington. dont worry its an aussie cake. cool.gif
betty2
You'll dae whit yir tely cos in here whit ah say goesan if yi play yir cairds right yi might even get invited tae oor pairties noo gawn aff goat a washin here that wid frighten the french rolleyes.gif catch yi later pal rolleyes.gif
husbandofCatherine
well hallo therr laugh.gif Hoi by the way it's me, Geoff set this up in the kitchen last night for me.....didnae tell ye's ah hud a wee sperr laptop did ah....blaw blaw blaw....ahd furgoat it wis here an jist clicked an up came this wae husbandofcatherine...He came oan tae the chat last night an ah near fell aff ma cherr cos ahm thinkin wherr the hell is he, thoat he wis upsterrs laugh.gif ..Nevera dull moment in this hoose ahll tell ye!!
Catherine
Oh hallo therr, ssme {pattin the herr an fixshin the lipschtick} laugh.gif ...Sorry Martin if this is against the rules ahll get geoff tae log off....Cannae move fur laughin, tae think me, calamity jane kin go oan here wae two computers at the wan time, an a month ago ah couldnae fun wan tae save masel laugh.gif
ladykate
tongue.gif well Betty I thought I had put a message oan here last night but I canny find it,got your Pm okay I think Im fine I wis doon in South Carolina this past weekend for the car races and my god the heat it was soo hot it might have frazzeld ma brain the wee bit ah have left.
Glad you had a nice time with Teeny Im sure she loved you just as much as we all did,its nice to have Miss Catherine back you sure did have a long holiday hen,Gemin Im here will be heading to Dover in a couple of weeks so I will be pulling them one arm Bandits laugh.gif .

Kate
ca,ppp,doremi
I would like to thank those of you for your best wishes for our 45th wedding anniversary. Nice to be remembered. A special hello to Melody. Hey friend, maybe next time you will heed my advice, and no sing sae loud at Betty's hoose. Maybe that way,you'll hear the darn doorbell eh? I'll forgive ye this time,but don't leave me at the door again. Hey,efter awe,I hud come quite a distance tongue.gif ...yours Rena
betty2
Rena ah'll leave a key under the mat naebody ever lifts it anywey when they're dan the sterrs, you jist come right in , melody's aye too busy singin an keepin everybody happy she disnae aye hear the bell rolleyes.gif
Catherine
Ahm aff tae get the boys new school shoes, gies an hoor afore ye pit the kettle oan again guys biggrin.gif If therrs wan thing worse than naebudy hearin ye ringin the bell at the door, it's that yer hingin aboot waitin fur a bell tae ring laugh.gif Awfy quiet the day here is it no?
Marion Dougan
Hi Betty and gang,
Been a while fae a stoaped in fur a cuppa, or a wee vodi eh! Betty a mailed you the autographs o the Celtic players, hope you can make them oot, as sure as hell couldnae. I need yer email address, huv ye know wondered why ye huvnae herd fae me!!
Catherine ya wee bugger, a sent you 3 emails wonderin wherr the hell you were, a didnae realize ye were goin fur 3 weeks. Welcome back hen, we missed ya. Tell the boys hello
Marion
Catherine
Hey hey therr Marion, Nice tae see ye....Kin ye believe that's thae two jist gaun upsterrs tae get therr soaks oan, ahv still no went tae the shoaps laugh.gif ....thur a bit like ther mammy, wan step forward a hunner steps back laugh.gif ...betty's home email is down by the way, so ye should pm her fae here Marion okay!
Marion Dougan
Thanks Catherine. Yeah!! I can beleive the boys, sloooow, just like mine ha ha ha
Catherine
Ah think it's a man thing Marion laugh.gif laugh.gif
ca,ppp,doremi
tongue.gif And I can jist see wee Max telling the sales clerk,that she put his shoes oan the wrang feet,while wiggling his wee toes in wan sock red,and the other blue. This kid is very much into wearing his shoes on the wrong foot,or is it the other way roon wub.gif Gie them a wee hug frae Rena will ye Catherine....I wonder if they will remember me. Guess I'll never know,cause I can guess whit the answer will be frae Mama.LOL
ca,ppp,doremi
Hey thanks for leaving the key under the Mat fur me Betty. I promise no tae tell anybody else where it is. So Melody,go sing as loud as ye want till yer wee heart is content,I'll jist let masel in the next time....Rena
ca,ppp,doremi
Cripes,don't mean tae be hoggin the site here, but I just remembered that I will havebeen in Canada 50years the 23 of September. My God,just seems like yesterday when I was admiring the coke machine at the airport,and all the big fancy cars dazzling with shiny chrome,real chrome then. How time flies...Just thought I would share that we titbit wie yes awe...Rena
Marg
Gosh Rena and you a young girl yet , you must have made a mistake about the number of years. wink.gif Catherine I remember the same thing when school was starting the rush for new shoes and a few other things. smile.gif
Catherine
Here Rena, the week after ye left they wur still thinkin ye wur comin back tae nana's, ah think at wan time ahd said ye wur huvin a time out fur peace an quiet.....an Jake said when is Rena's time out finished !! God love them, an yes they DO remember ye never fear!! Ye also goat it in wan wae the Maxischmaxi boy, he cannae take his eyes aff his feet wae the new Spiderman shoes.....then therrs Jake who didnae hae socks oan, the wummin gied him a wee perr a nylons tae try the shoes oan wae, an guess who jist goat the nylons peelt aff the feet afore gaun intae the bath therr laugh.gif Stinkin swatty boys the two of them.....ma life flashed in front of me laugh.gif
Marg, jist minded ah need tae pack a snack an aw....cripes aw this preparation fur wan hoor, he'll be hame at ten!!
jimmyd
Hi ! Betty ,just popped in for a wee cuppa an a hug.How have you all been.Had a lovely time in Adelaide,with my kids and Grandies.Was great to fill the emotional bank.Sent a pic of the new wee fella, Betty and Melody did you get it.? tongue.gif biggrin.gif
betty2
welcome back jimmy ma emails are doon the noo but hopin this will be soarted shorly its a dammed nuisance i will look forwaed tae seein yir pics. Noo dry yir eyes and be happy ah know it must huv been emotional fur yi rolleyes.gif
ca,ppp,doremi
Nice to have you back Jimmy. It's always tough tae say bye to family,especially new grandkids. Would love a peek at the wee guy Jimmy. cheers Rena wink.gif
Marion Dougan
Hi Jimmy,
I would love to see the photo's of the Grandchildren,
Marion
jimmyd
Glad to oblige Rena and Marion,just love to show ma weans aff ,need your E Mails though. wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.