Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Isobel
Got the news last night about Jim's mom. They are letting her home today . Tumor is inoperable .She was told of a number of treatments she could have.However has decided to live whatever life she has without any intervention. She has to go back in six weeks for another scan , this is to determine how fast it is growing. I think she is a very brave and courageous lady ,and I ask all of you to remember her in your prayers.Now get the kettle on a need a wee cup of tea. Melody might stop off at the city bakery on her way home from the library.Hope she remembers a like an empire biscuit.
Catherine
Isobel I'm so sorry..I know that's that's the news you all were dreading. Take it easy, times like this we really DO wish we could all be in betty's in masel and have that cuppa together.
Thinking about ye pet.
Melody
Me too Isobel, I'm so sorry, you and your husband will need a lot a strength and courage at the minute. Take Care and look after each other. We will remember your mother in law in our prayers.
Your right Catherine sometimes we all need a wee place to escape to now and again.
tammy
Isobel, Sorry about your bad news. Tea's made! wub.gif
Melody
Run....here's Betty comin' up the sterrs, an if she hears any kerry aon gawn oan she'll go mad!!! cool.gif Hi Ya Betty, wis the toon busy?
Melody
Oh Biggles,...... sometimes when naebudy answers me oan here, aw ah've got tae look at is your lovely smile, an ye huv got lovely eyes as well right enough,,, Ah'm gled ah picked you! wub.gif
Marion Dougan
Hi Melody is the tea ready. Iam exhaustd, in the toon wie Betty, in every shoap oan Sauchiehall St. Rerr wee cuppa and empire biscuit though, in the wee tea room in the Argyle Arcade?? Onybuddy here??
Melody
Hi ya Marion, ah'm in masel as usual...well noo that your here ah'm no masel! How ye keepin'? smile.gif
Isobel
Hey Marion a hope you brought the rest of us an empire biscuit.I;L huv mine later when Betty get in . No seen her in a long time.
Marion Dougan
Isobel/Melody therr in the oven. only plank av goat left. An wae nabuddy cooking in here therr safe. Enjoy wan wie yer tea, a telt Betty a hud wan for her tae, so mind leave wan
Melody
If Jimmyd comes in ye've nae chance Marion! He'll eat everything in the hoose! laugh.gif
Melody
Ah kin feel ma tights gettin' wrinkly and ma nose gettin itchy....that usually means .....dum da dum dum....a job for Marple and Sharple, detectives to the stars! Could it have been Nurse Hatchit wi a ratchit in the conservatory? .....or.... Could it have been Madam Lash who heard the crash? I wonder............dum da dum dum............... unsure.gif It had started off as a very quiet evening in Betty's wee hoose when all of a sudden............
betty2
Jeez hud wan helluva joab gettin in here did somebody chinge the locks biggrin.gif Aw kiddin aside kepy gettin bumped aff , but am in noo so wherr ur yis aw????

still here in glasca's eastend betty2
Melody
We're here, right yer oan, stage ah mean! Dae the next part o the story.........dum da dum dum..there ah've gied ye intro......
Melody
We could aw be murdered in wur beds by the time yeez get started..............
Catherine
Who done it...Who took ma biscuit
Who done it...Everyone in the room eats triscuits {zip it}
Who done it...who took ma scone fae me..yeh..hey baretta wid ye please go get her... laugh.gif
betty2
Therr wis a heavy chap at the door "let him in shoutit marion " when ah said CHAP ah meant somebody knogkt oan the door, that wummin don't tell me she's still waitin fur andra tae return , merr chance o batman returnin rolleyes.gif
Melody
Catherine who's baretta? Ye've got tae be serious here, naebudy's bothering wi me as usual! dry.gif
Catherine
At that they all looked aghhasst!!!....Andra INDEED has a cape they collectively thoat {they sherred the wan brain}..could it be possible? Oor Andra wis really Batman in disguise??? Marion quickly took the mask oot her bag an hid it unner the cherr...jist incase... laugh.gif

sure baretta's the private eye they sing aboot in the song Melody, cripes stay wae the tour....somebudy gie her anither drambui...HOI BATMAN....dae the bar pal...
Melody
Surely no Betty, it she still greetin'! ......Is there somebody at the door? Who's there? There was no reply, who could it be?......Was it in fact a heavy chap?
tammy
don't forget her red hat! laugh.gif
Melody
She wore a raspberry beret!!!!
Catherine
No one was surprised, Melody usually was the last to connect the sentences together....simple....yet an endearing child... laugh.gif
Melody
laugh.gif Thanks pal.
Catherine
Poor Marion, everytime she went oot she goat soaked, her rid herr goat plastert tae the heid...hence the rumour aboot her rid hat....but it wis nae rumour aboot her an Batman, Robin spillt the beans wan night in the Sarry heid, an he survived withoot burnin cos they wur hoat...his tights took the brunt o' them.. laugh.gif
Melody
Ah gled it wisnae ma tights! unsure.gif
Marion Dougan
You guys are sooo funny, am peeing ma knickers here. Haydan must think am nuts, she is making a puppet Princess, ye shid huv seen us tryin tae come up wie the stuff, tissue paper, a hud Haydan under ma bed, a aye pit it therr efter xmas rolleyes.gif a said if it's no therr we'll use toilet paper. Ye shid huv seen the look oan her wee face. Empty soap dispenser, nane...empty toilet roll holder to the rescue, it wis fur her body so that ok eh!!! Dyin tae see whit it luks like when it's finished. Andra av no seen him in ages. He's probabkly two timin me wie RIA. She's bin too quiet lately fur ma likening an that means she's hidin someit
Catherine
Luckily Robin werrs seven hunner denyer Melody, him an Batman buy them oot the carpet factory ....Could we write a book aboot anythin or whit!! laugh.gif

Here Marion go look unner yer bed fur them, sounds as if ye'v a shoap therr {must hae a big bed, Boab an Marion eh? woowoo}
betty2
IS ANDRA BATMAN ???? mind yi his caur did resemble the batmobile or hud ah too many voddies that day, melody be dear an see who#se at the door, rolleyes.gif lovely wummin so she is
Heather
That chap at the door was the man from the loony bin with straight jackets for the lot of you. Your all off your heads. laugh.gif

I think I'm the only sane one in here.
Melody
How's it always me tae go, make the tea, get the door, make the scones........aw right since ah'm the saftest o the faimily as usual!
Here, ah kin see a heid above the gless, must be big right enough!
Right girls this could be ma big chance,.....mind put the gas oot oan yer road hame!!....Barrowland he's shouted, he's askin' is if there's a good lookin' lassie here that he met at the Barrowland last Friday....Whit will ah tell him!???
Marion Dougan
Heather you are right , No seen August in a while, wherr she hidin, think she's under ma bed, a'll huv Haydan take a luk, hope she disnae see the poe ohmy.gif
Catherine
Tell him tae pick wan... laugh.gif

Marion cannae move here...thoat furra minute ye said the Pope wis unner yer bed....
Melody
Don't be sayin' things like that Marion there' a good lookin' man at the door..........
Catherine
...At this a hunner wummin ran tae pit therr teeth in laugh.gif
{Ever seen a hunner wummin lookin fur thur teeth at the wan time?....it's really quite somethin...not fur the fainthearted}
betty2
Melody jist say aye tae everyhing he asks an get back tae us tout ;d suite think that means double quick ur pronto go fur it girl rolleyes.gif
betty2
Marion look under yir bed an see if ma teeth ur therr if the guy picks me ah'll no be able tae smile biggrin.gif
Catherine
Aw aye...that's guid comin fae the wan that keeps her teeth roon her spec chain when she's no goat them in thoat nine ih nine wummin, brekkin ithers fingers an puushin folks oot the road in thur scramble. Colgate wisnae really an option laugh.gif
Melody
If ah say aye tae everythin' he says, ye never know where ah'd end up!! Ah'll jist ask him in .... eh,...... Hello, ye've jist tae come in, ah'd be best tae warn ye, they don't exactly bite, but Catherine says they've aw run tae put their teeth in...!! Keep a wee bit distance when ye go in, jist tae be oan the safe side! I'll take yer coat.......might be good fur the pawn in the mornin' huh.gif
tammy
Heather...check their tea cups..I think that's not tea they've been drinking! rolleyes.gif
betty2
Story o ma life jist when things are hottin up am gettin bumped oot the room so g/night an god bless one.n.all
Catherine
...an away betty went wae his phone nummer in her tap right haun stoakin laugh.gif
Melody, wis it a coat urra cloak hen...think back noo, it's been a hunner an eighty seconds since ye posteed....
Tammy, smashin tea ye broat wae ye, ahd go furra refill but Heather's beltit upsterrs wae the poat...
Heather
...............well I want some of what you lot are drinking????????????? wub.gif
Melody
Heather, the scary thing is, we don't even have that as an excuse! laugh.gif Mornin all!
betty2
Good mornin tae you anaw melody an onybody else thats aboot , aw that lot across the watter ur still abed. Well noo ah,ve jined the leisure centre and goat ma caird am off tae suss it oot goat ma cossie in ma sports bag rolleyes.gif alang wae shorts t/shirt an am wearin ma trainers, tho ah say it masel ah dae look the part. If onybody hud ever telt me ah'd be daen this at 65 ah'd huv laffed in therr face . See yis aw efter (if ah've ony strength left tae type)
betty2 still here in glesca
Archie Millar
Hiv youse bloody wumen been drinkin' the gin oot the tea-cups??nae wonder the tea tasted fousted
Isobel
Come on Archie ,help me clean up.Betty will be coming back and looking for a nice wee cupa. A sure need one . So fill the kettle up way fresh water. What a night ,thunder llightning rain like there was no tomorrow.Jist couldnay sleep a wink. Aw ma wee plants were getting battered to hell. Its a dull dismal day ,good day to get some cleaning done.May be catch Melody cathrine and the rest later.A think they must all have gone tay Argyle Street .Mind ARchie two sugars in mine .Pour one fur Nora as well a see her coming
tammy
good morning,

Betty how was your day at the gym? Good for you. Isobel, I scrubbed the stairs for you and did the dustin. Archie, the rest of them can't be trusted to make the tea! Never know what you might get! But, it sure sounds like they had fun! wink.gif
Catherine
Thanks fur that workoot betty, ah feel bran new jist hearin aboot it....so sallllimmmmmm laugh.gif
Four weans playin hoose upsterrs, jist hud pancakes an the syrup's kickin in, if ah hear wan mare door bang am takin ma ears aff. ...an the ears are aff!!!!
Wis quite the storm last night Isobel eh?
In ma wisdom ah turnt aff the air conditioner thinkin a big sweepy wind could belt through the windaes an we'd aw sleep the zzzsss.....reality bit this mornin when aw ma windaesills werr full a waater, an we'd aw slipped an slided aboot in the heat aw night.
If a could only waken up a mornin in the same bed a started aff in ahd be happy...{noo therrs a line furra gossip}guffawguffawguffaw

Archie pet, us wimmen huv known this wee tip fur centuries so ah'll sherr it wae ye pal.
See when a cup smells a bit fousty, ower at the windae in the kitchen therrs a big steel sqwerr {that's a sink pet}, an above that big steel sqwerr therrs two steel things wae wee haunles at the toap {that's the taps pet}...so whit ye dae is...turn the haunles of the steel thingys {taps} an waater will come oot, an then whit ye dae is run the cup unner that waater pet an boabs yer uncle, the cup gets waashed oot an nae mare fousty smell.
Go gie it a wee try, let Norah watch ye cos she'll keep ye right, her bein an expert....call it ma gut feelin. winkywinkytongueootanskeddaddlinforthatbreakneckspeed.....
Archie Millar
Catherine, its cawed the jawbox an the wan we hud (when a wis wee you only got cauld waater oot o' it---bloody awful when you waanted a slunge in a winters morning
As fur yir tea! a think yir servin' that Orange Peco again.if it put a wee warmer in it
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.