Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
Fire engines for hire very popular here as well as kids parties and proms they are also hired for Hen nights(mibby dae that oan ma next birthday yi comin melody) but it seems i missed the ambulance which ferried a group of boys to the dance WHIT NEXT .
AH'LL NEED TAE THINK O SUMMIT TAE TOP THAT rolleyes.gif
Heather
Betty, how about a surrey with a fringe on top. laugh.gif

Every one is that busy blethering the kettle has boiled dry. I guess if you want a cup of tea in this hoose you have to make it yourself.
betty2
Heather put the kettle on and we'll all have tea rolleyes.gif ah feel like a tunnocks tea cake , any left
Melody
Aye well it's no ma turn, I feel like a raspberry pavlova, but ah'm no goanny get wan, whit aboot a tea biscuit there's nae calories in that. Is ther?? laugh.gif Dae ye know whit a love, apart fae firemen, a hot pie fae wan o they wee ovens in the sandwich shops, dae ye know whit a mean? They always taste good somehow!
Melody
Whit are we talkin' aboot in here? huh.gif
betty2
A hoat pie sounds nice tae me but wull ah still get ma tunnocks tea cake?? hope yir enjoyin yir brekk melody weather's no been to bad eh rolleyes.gif
Melody
Noo wid ah no get you a tunnocks teacake? You can have anything pal. Dae you know whit Betty, mibbee ahm gettin' tae the age when ye prefer a hot pie tae a fireman, oh surely no..... laugh.gif Naw no yit!!!!.....Mibbe next week!!
Melody
Betty,

I'm busy doing nothing working the whole day throught,
Trying to find lots of things not to do,
I'm busy going nowhere, isn't it such a crime,
I'd like to be unhappy,
But I never do have the time. La La La La La La La laugh.gif
Catherine
Hoat pie or a Fireman???? Trust me Melody, if a Fireman hud tae see me the noo he'd be sayin huv the hoat pie hen cos ahm oota here laugh.gif
Cannae park oan oor street fae nine tae one, so ma van's roon the corner, NATURALLY Jakey wanted the cards he'd left in the motor fae last night, so oota go, no even brushed the teeth faur less the herr....an yes....three neighbours later left lyin oan the pavement in shock!!
Waashin machine oan, anither two weans in here wae therr jammies oan runnin aboot, ye borrow syrup fur the pancakes an pick up mare weans fur breakfast y'no!!
Miserable day here, grey an gloomy....aff tae make the beds, ma life's that glamarus....Catch ye's soon pals...
Archie Millar
A wis passin' by an' a thought a wid drap in fur a wee cuppa--.
A've been roon the shoaps an' a've goat some Abernethy biscuits, so, put the pot oan the gas
Catherine
Ahv goat four mental weans screamin aboot, a waashin that wid scare the french, three kitchen cupboards emptied an surroundin me cos in ma wisdom Archie ah thoat it ah could dae it aw in five meenits.....but you sit therr an get yer feet up pal....an ah'll get right oan it an pit the kettle oan laugh.gif
Melody
Archie Abernethy biscuits, great just the job, ah have'nt had wan o them fur ages. Did Catherine make the tea? Mibbe she's caught up wi aw they weans, Catherine try no tae dae that again, yer like the Pied Piper. Ah well, we'll jist sit and have a blether, till the rest come in fae their work. Remember when ye were wee and first in on a winter's night fae school and the older wans wid come in fae their work, that wis exciting sure it wis, I liked when ah wis wee. smile.gif Remember when chocolates came in lovely decorated boxes wi lovely pictures on the front of the box and they used to always get chocolates from their date when they were taken to the pictures. Well they ( the older wans) would bring in the remains of the chocolates to me at night when they came back, funny whit ye remember..
betty2
Memories from the corner of the mind
Misty watered coloured memoties
Of the way we were
Scattered pictures of the smiles we left nehind
Smiles we gave to one another of the way we were

Oh if only it could aw be that simple again rolleyes.gif
Melody
Ah'm wi you Betty, remember stockings came in lovely boxes, seamed stockings as well, whit else oh ah'm back tae the sticky oot underskirts, an' powder in compacts and dressing table sets wi a beautiful comb and brush and mirror, whit else? Put the tea oan again an we'll think of all the old things in the olden days, life was kinder then.......ah liked it better then! smile.gif Could be am jist gettin' auld mind you , naw it canny be that!.....
Catherine
Could it be that it was all so simple then
Or has time rewritten every line
If we had the chance to do it all again
Tell me, would we...could we....
Memories..may be beautiful and yet
What's too painful to remember
We simply choose to forget
So it's the laughter, we shall remember
Forever we'll remember
The way we were

Och tae hell wae the tea Melody, go see if betty's goat a wee splash hen wid ye biggrin.gif
Melody
ok Ah'll need tae stretch up again tae the corner o that cupboard, wher's the wee steps? unsure.gif Ah'll get caught sure as anything! You keep a lookout!
Marion Dougan
Hoi Melody, I'll keep watch. Ma backs oot an am gown tae N.Y. oan Thursday. took 800 ibuprofen( wrang spelling a know) dr is callin a a muscle relaxers, shit therr goea happy hoor the night, well fur 10 days sad.gif Melody wid ye make a wee cua fur me hen, a love ya
Catherine
Och nae worries Melody, times like this yer glad she's as blun as a bat laugh.gif ...Ah'll cover ye, if betty comes screechin roon the coarner ah'll jist say ye thoat ye seen a moose an werr investigatin, then ye'll be a hero...
Cripes Marion ye sneeked in therr pet...nae luck....Sawright, ahv the ground plan covert so you jist lie back therr oan the couch, ah'll see if therrs a wee dip a smirri lyin aboot..goes great wae yon muscle relaxers {so ahv heard}
Melody
Wan tea fur Marion, wan wine fur Catherine, wan Vodka fur Betty, wan Drambuie fur me!! Is that it? Right anybody else? First orders............ unsure.gif Can she see me???
betty2
Jist get anither gless oot ah feel like huvin a happy hoor , gawd marion ah warned yi aboot daen they push-ups .No tae worry boab 'll take care o yi in the big apple, huv a good time the perr o yi
betty2
Melody yir stirrin up a loat o happy memories , dae yi mind we yased tae pin either a rose (artificial of coorse)or a cameo brooch (imitation also) at yir throat ah aye thought that wis classy Then the wee splash o "midnight in paris" and we were made rolleyes.gif
Melody
Oh she caught me! Hi Betty, that Catherine made me dae it Betty, she said Melody get up there and get Betty's bottles doon fae that shelf! laugh.gif You know whit she's like!
Catherine
Aw don't tell us it's the auld 'push up' story AGAIN marion laugh.gif
Have a blast in New York, if ye fun ony money it wis me that droapped it mind, so gies it back awright hen...smaashin, knew ye wid..Hoi betty that's a vase yer haudin oot there, tough day pet?
Melody
Marion you enjoy yourself, take it easy and keep taking the tablets!! I remember the wee blue bottles Betty was it Evening in Paris? What was Californian Poppy? Belair hair lacquer in the sixties and oh ma duffle coat and ban the bomb badge, and cool white boots and the crochet white dress. I remember going to Lewis's hairdressers for a Mary Quant bob! We wur the coolest!
The fifties seemed more exciting though to me as a wee lassie, the big skirts and dancing shoes in a wee bag.
Marion Dougan
We are going to upstate N.Y. rochester. Still be fun though. Thursday tae Tuesday
wee mags
hey Marion if you and Boab get fed up in Rochester Come on down ha ha biggrin.gif
Heather
It's a long time since I heard anyone mention Bellair hair lacquer and sticky out dresses. I remember some girls used to stick their hair down with a mixture of sugar and water, when it dried in it looked like they had dandruff.

I remember Evening in Paris and how we used to make our own perfume with rose petals and hot water to dissolve the petals.

I was doing a clear out the other day and I came across a hoop underskirt, and a cancan underskirt I had before I got married, they went back in the wardrobe along with my two kilts. Well you never know they might come back into fashion. LOL

Would you believe I still have a persionelle coat ( haven't a clue how to spell that word but I think you will know what I mean) a fur jacket and fur coat in the wardrobe and why not, I still have my wedding dress.

My g'children were Babtized in the Christening gown I bought for my son when he was Christened. It has now been safely put away for the great g'children. laugh.gif
August26
Marion:
Go to Walgreen's or Wallmart and get yourself an instant heating pad, and ice pad, the ice ones stick on, the heating one goes around you and sticks with velcro and stays hot for over 8 hours, I used them when I had sciatica, they were wonderful, pain killers did nothing for me, in fact Motrin worked better than even advil, it breaks down in the system differently.
Have a wonderful time in Rochester, go over to Batavia and have dinner in Christine's Italian restaurant, great food.

August
anne
Hi to all, this phot is the epitome of Belair hair spray and the big underskirts, the guys always wanted you to go upstairs on the bus...... Me and my friend outside my front door. There was nothing behind her hair, it was all back combed up. The evening in paris "Perfume" !!!! was all the rage.

Anne Perth Aussieland cool.gif
Marion Dougan
Thanks Mags, wish it wis the meet aw uwer agin.

August thank you, I will get Bob to get me the pads. I have a seat that heats and vibrates, I was afraid to use it as they tell you now to do different things for your back. Do you think the seat would work as well as the pads??
betty2
Thought ah'd share this wae yis. Got up this mornin wae the feelin that it wis gonny be a no so good day, so decided tae get masel oot an an no dwell oan the miseries o life. Went tae p/head forge browsed roon the shops (wisna in the mood fur buyin) then felt like a wee cuppa, ah wis sittin therr mindin ma ain business when a young couple wae a wean in a push chair asked me if it wid be awright tae share ma table . Aye says me sure, the man then says therr are people who dont like weans at therr table. but you look like a nice person . Well during the conversation i found out that he was a recovering alcoholic and drug abuser, but has now cleanrd up his act and has moved away to another area. Has a lovely partner and son they are expecting their second child in november . In the short time i had with them they told me how they had turned their lives around. I then said I'm a perfect stranger and you're telling me you're business , the lad then said "you look like a nice wummin he then bought me another cuppa and a do/nut, and then added you have a kind face just like ma granny an ah wish she wis here the day tae see how things turned oot fur me. Well that made what started off to be a miserable day into very worthwhile one. Ah felt aw chuffed rolleyes.gif
Catherine
betty, that's a lovely story, and it disnae surprise me it happened to you. Even when yer down yer always open and welcomin, always listen even when yer heids burstin...Sometimes we do jist need to listen to others more, that young family are an inspiration to us all. I wish them best of luck in the world..an hear, you catch this wee kiss hen wink.gif
Melody
Thanks for sharing that story Betty, it's just great to hear an encouraging story like that, like Catherine I'll say a wee prayer for them and wish that wee family all the luck in the world. I'm glad that they chose you to sit beside today and tell their story, they made a good choice. smile.gif
Marion Dougan
Good story hen. Hope they make it ok in their new life. Here's me feelin sorry fur masell cause ma backs oot, a need a swift kick in the erse wub.gif come oan who's first
Catherine
Aw camoan Bob, ease up an gie us lot a chance..Honest Marion, this 'll help yer back pet!!
Ahv daft Chookie oot the back here, she came doon fur lunch an is playin American football oot therr wae the boys...keepin them gaun while ah make a cuppa tea....Wunner whit she's daen the morra ... laugh.gif
August26
Betty:
Great story................divine intervention rolleyes.gif

August
wee mags
lovely story Betty,brings a wee tear tae yer eyes dissint it ,I will also pray for them, See that some days we feel sorry for ourselves and we read this and I just say "ach mags its no as bad as yea think hen"
Melody
Naebudy else got a nice wee story?? sad.gif
Marion Dougan
i JUST HAD AN EMAIL FROM MY bROTHER IN lONDON. wE HAVEN'T TALKED IN 3 YRS. wON'T GO INTO DATAIL NOW, A FEW MEMBERS KNOW. aNYWAY i EMAILED HIM AGAIN, i DO THIS NOW AND AGAIN HOPING FOR A RESPONSE. i GOT ONE. hOPEFULLY THIS WILL ALL BE FORGOTTEN. i WANTED TO PICK UP THE PHONE AND CALL HIM, BUT EMAILED INSTEAD. i AM SO happy, a great start to my vacation , tae heck wie the back, where's the red biddy Catherine ha ha ha. sorry this is a mess AGAIN
Melody
Nice news Marion I'm delighted for you.... have a great holiday. how's the back anyhow?
Marion Dougan
The Muscle relaxers are doing nothing. The pain killers are helping. So a wee glass of wine on holiday instead of muscle relaxers will work just fine. Thanks Melody for asking biggrin.gif
Melody
Poor Marion. a sore backs no funny is it? Weather here today has been awful raining on and off, washin' oot, washin in, ye know they days? dry.gif
Marion Dougan
I remember them well Melody. Also the smell when you bring the clothes in from being dried in the garden, nothing quiye like it
Melody
I know Marion it's a bit like the cut grass smell, my but see when we get auld we're easy pleased laugh.gif See when we were seventeen and somebody had said these things to us we would have got them certified!! An' rushed passed them on our way to the dancin'!! Wish a hud mer smilies!
Melody
Marion, dae ye think the rest o them aw went tae a party an left us here wursels? huh.gif
Melody
Noo ah'm scared....are ye still there Marion?..... huh.gif A really um in masel!
wee mags
I jist thought a wid stoap in fur a wee min, the Yank wants his dinner, so a hiv tae go, but no tae worry I will stoap longer the next time wink.gif
by the way its only4;49 pm here
betty2
Mation tomorrow you're off on vacation hope you're back is a lot better , have a good time . That was nice you speakin wae yir brother, bet you feel good about it, families can be really funny (an ah dont mean ha ha ) at times luv tae you an boab rolleyes.gif
betty2
AmazingGrace
Melody, don't be frightened I'll stay with you for a while, I could do with the company. My mystery balls tell me that there is no reason to be be scared you are okay. wub.gif
jimmyd
Hulloooooo!! is anybody hame? Betty can ah hide under your bed ,the bad boays are efter me again.Tell you cannae lie oan ma back the knifes are sticking oot.Big Smile here.!!!!Had a lovely time in Darwin,actually saw Crocodiles in the wild,tell you wisnae exactly a Colgate smile they hid.Melody pal ,hows it gaun,you oan they hunners a weeks hoalidays noo.Where is it this year? Costa a Pint ??? Betty, are you talking wi a yankee accent an chewing gum.See ye need a wee bit wallpapering done,hiv tae get Archie in his white biler suit,up here.
biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.