Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Catherine
Nae bother loobyloo pet, therrs yer crunchie, mind yer falsers laugh.gif It wis a good movie sure it wis...and ah thoat the same thing an aw..mibbe it's aw us lot that are deid!! {If that's the case who wis the balloon that killt the taxman?}
Melody
For goodness sake that gies ye the creeps, we canni be deid when we want a crunchie!! laugh.gif
Catherine
Here jist a meenit though Melody...who's tae say the Crunchie cooks no deid an aw laugh.gif
wee mags
gee yir a pain !!so yea ur am awe done in getting things in order for you lot comin noo yae want me tae make some chicken catitatoire,awe right am off tae get some chicken and and the rest of the stuff a need rolleyes.gif
Melody
How's everybody the day? smile.gif
Melody
Now one at a time please, I can't hear when you all shout out together!! laugh.gif
Catherine
laugh.gif ...Ahm dandy Melody, goat a throat wae a razor stuck in it ..JOKE!!.....Sniffin away here, think ahv goat allergies an aftermath reconditioned air fae the plane still hoverin aboot...humid an hot here...an a ate three hunner weight a mags chicken cachee a tori last night so ma claes don't fit...as ah said though...ahm JIST DANDY!!
How's life in the hometown?
Melody
Surely 48 folk are no aw sleepin!!!! ohmy.gif How ye no talkin? Will ah put the kettle oan?? Will ah sing a wee song?? Will ah jist shut up??
Melody
It's hot in the hometown tonight!!!!!!!!!!!! Naw it's no really jist sounded good eh!! laugh.gif How are ye other than that pal? I'm fine thank for asking, Friday night!!
Catherine
Aye, thank God it's Friday right enuf eh....How dae ye shut up by the way? Ahv never quite mastert that wan laugh.gif ..Ahm a bit like ma ain laundry..Ye kin run but ye kin never hide !!!!
Melody
Mon we'll have a party!!! Mind we used to go to Keyboard Lane and have a laugh that was good. Any sweeties left? laugh.gif
Catherine
Ye'd a kilt yersel laughin there Melody, went tae return somethin an a thoat och while ahm there ah could huv a wee wander, see whit ah kin see y'no...then that itchy scratchy cough starts, tickles ye tae death..waaters starts streamin oot the wan eye an yer tryin tae look normal an obscure....an every heid in the place is lookin fur me thinkin who's the person wae the plague ...ye know that look folk gie ye as if they've never hud a tickly cough thersels laugh.gif
Melody
Ah can see it noo, the look......" What is the matter with that person how peculiar they look, imagine their eyes are watering and their making a little noise" ....." Oh do let's move away Margaret it's not quite the thing" laugh.gif Makes ye feel as if ye've went oot wi yer face no washed and yer herr staunin oan end!
Hope they faw doon the first stank!!
Amatim
Oh this seems like a nice wee spot for a weary traveller,to rest his head.Can I come in and a bide wee while,I promise I will,not cause any trouble.Melody and Catherine just reading the little bit of repartee there,gave me a nice warm feeling.almost as if I have known you for a while .Hope you invite me back,I promise to bring some Tunnocks Caramel wafers ,oh and a wee dram of course. rolleyes.gif
Catherine
In ye come Amatim {ur ye?} laugh.gif JOKE!!.....betty's hoose is open to one an all pal, slippers tae the left of the cherr..hing yer coat up no ower the bannister..an if ye smoke dae it ootside or oot the windae when she's no lookin or she'll belt ye wan {stinks up her curtains y'no} If yer furst in pit the kettle oan, there's aye somebudy will appear shortly ...nae fitba colours allowed mind, wur international in here..cannae buy culchur y'no!
wee mags
nice to see some one new welcome Amatim wink.gif
Melody
Amatim it's great tae see ye, yer most welcome tae the loony bin, there's nae rules except aboot the smokin', and it has been known tae find the odd body under the couch some mornin's, but ye'll get used tae that! laugh.gif Enjoy
Amatim
Oh thanks for the welcome guys.No worries Melody I don't a smoke,so no problems,am bit of a handy man,an that shelf ower there,is gonnae fall doon.want me tae fix it.?Will Betty ind dae ye think.?
Melody
MIND.?????...she'll want ye fur a lodger, wait and see! laugh.gif
Ah'm always lookin fur somebody to blether with so make yersel at home, Betty will just love ye!!
Heather
Can I have a cup of tea, I'm really famished. I was down the Main St. shopping. Been in the butcher's the baker's and the fruit and veg shop, got all the way along here and discovered I had forgotten to get potatoes.!!!!!!!!!!!!!!!!
I got some of those cream snowballs that I'm partial to. I see Bety2 has a man in to fix the shelves, maybe he'd like a snowball.
Oh I needed that tea. I'll leave the rest of the snowballs for anyone else coming in. Back to the fruit and veg shop.!!!!!!!!!!!!
Marion Dougan
That guy did a guid joab oan the shelf, Melody pour him a wee cuppa hen. Welcome tae ye, a forget yer name an a canny be bothered scrolling, you know who ye ur so welcome, Heather the snowballs were great, a ate 3 o them tongue.gif
August26
Y'know Marion, lucky for you, your my friend, so you ate all the snowballs, next you'll be eating all the lemon iced cakes the ones filled pineapple and cream boooooo hooooooooo, well then I'll just have to have a Canolli with my mug of tea tongue.gif

Welcome: Amatim, great name, once a Tim always a Tim, how are you at installing windows, we sure could use your help.

August
Amatim
As a matter of fact August,I am rerr at installing windows,hiv jist done it on ma Puter,and everthing is working well.Any snawbas left.See that carpet at your door Betty2 ,it could dae wi replacin,ah know a guy, that knows a guy ,that seems tae be always finding stuff ,fallin aff the backs o trucks ,right at his feet.real lucky that way so he is.He will gie ye a good deal wink.gif
August26
Amatim biggrin.gif
May I ask where you are located?

August
Melody
He'll be at the match at this minute, if he's got any sense laugh.gif
Marion Dougan
Good Morning Melody, how about fixing me a bloody mary, wee drap voddy, v8 juice salt/pepper lemon juice an tabasco, an a forgoat the worcestershire sauce. Neebours came ur last night, goat a wee hangover. We wir aw ready tae go in the Jacuzzi, fun oot Aonghas had accidently knocked the plug oot. water wis only 73, needs tae be 103 wub.gif
Melody
Well ma heart bleeds fur you lot nae Jacuzzi, whit ur ye ginni dae?
Ah'd need tae find a clean puddle here and splash aboot if a wanted a Jacuzzi!! laugh.gif
Marion Dougan
Melody a Jaccuzzi here isnae a big deal, honest hen a wisnae blowin ma horn. Nip alang tae Irenes oan Meadowburn, tell her a sent ye, she's goat a Jacuzzi bathtub, navy blue it's smashin biggrin.gif
Melody
Ah wis only kiddin' on, fur a laugh, Ah know ye wurni blowin' Marion! I've loast ma smilies.
August26
Hey Amatim:
So where are you located, if in Scotland, will you be flying over with Heather & Melody, you said you would put in my new windows. wink.gif

August
Melody
He'll be away collecting the bits and pieces that we might need tae make the flying machine, ye know the rope and string and a wee bit glue! laugh.gif
david lowson
QUOTE (August26 @ 17th May 2004, 05:48 AM)
Hey Amatim:
So where are you located, if in Scotland, will you be flying over with Heather & Melody

Its a long way from Australia to fly.
Amatim
Well if truth be known August, I will be at your meet in spirit.Is it ma imagination,or has someone been in here,wi horses dung oan there boots ,gawd!!! whit a smell.Better get the place,fumigated afore Betty comes back. biggrin.gif
david lowson
There sure is a lot of that stuff in NSW! Caravan parks are overun with it. When you say in Spirit is that wae the bottle in the hand! Joke Joke!
wee mags
here we go again David ruining another post with his stuff sad.gif this is bettys in ma self room not lets knock one another around and I hope Martin sees this you must stop posting this stuff david maybe you should start your own in ma self room,and by addding joke joke only makes it more callous
david lowson
QUOTE (Amatim @ 17th May 2004, 01:11 PM)
.Is it ma imagination,or has someone been in here,wi horses dung oan there boots ,gawd!!! whit a smell.Better get the place,fumigated afore Betty comes back.  biggrin.gif

Excuse me, I only repied to Augusts post, only to be insulted by a anon person who will not give location.
August has asked the mystery person twice.
Sorry Wee Mags, I learned that joke, joke from my Fellow Australian living in the south coast of Australia,and I did not complain when he put it in, read some the posts in other threads and you will find out for yourself.
Catherine
Awright...GUILTY AS CHARGED!!....Wis me guys, been oot daen the gardenin aw weekend, bottom at the back aye looks like a river ran through it when the thaw appears...so oot came the peat, dung, an topsoil wae grass seeds tae try an build it up an bring back the grass....Geoff wis daen it an the phone went, so ah took ower an kinda goat ma bags mixed up....place wis honkin an ah wisnae too popular...Three showers later an ahm beginin tae smell normal
[though ma shoes huv kicked the bucket in protest}...

So who's turn fur the kettle, ahm staunin oan the back step defumagatin again, if betty comes in here she'll take wan look an brain me laugh.gif
Marion Dougan
Catherine to the rescue as usuall! wub.gif
Catherine
Hoi Marion, Ah think it's mare tae dae wae gettin the last word in hen laugh.gif ...
Seriously, lets aw us donkeys settle doon eh.....open that windae pet wid ye, cripes ah kin still smell ma bloody shoes fae here...the good thing is though...ah need tae get anither perr noo..hey hey, life is good!!
thistle46
Hey Catherine - we need a wee bit Febreze in room - heh heh!!

Have been a wee bit quiet lately - but jist enjoyin your patter!.

Welcome Amatim on board

wub.gif
Gemini
hullo rerr ahm back frae jawja an' wid yoo believe git doon therr pick up the phone tae call bunty nae phone number an' ah dont even know her last name so bunty if yer reading this hen ah hope yoo can forgive me did so want tae meet fur lunch but ahm gonnae gie yi a phone when ah git aff here, well 2 more weeks an betty will be here hoose is aw ready an' startin' tae git excited , hey cin huv sum o' that dung fur mah floor'es, did onybody bring bailleys wi them ah could use sum the noo thats awright a wee cuppa will daw jist fine Melody, Marion did yoo bring any bikkies wi yi Mags whit dae want frae the butchers mibbee wan day this week ahm gonnae go ah no ah huv tae git sum irn-bru and sliced sauges fur mah g/kids so let me know. tongue.gif
Melody
Whit huv yez aw been daein'? Smells ? Dung ? Well a'h hope yez don't think ah'm cleanin aw that up!! A wummin goes tae her work an comes in tae this?? Tea's wan thing, dungs another!! This is Betty's wee hoose, sole use enjoying yersels!
Noo ah don't want tae hear another word spoken in anger in here! An another thing ah'm definately no puttin' up wi dung being brought in tae the hoose, in the name o God yer Glaswegians, we've got many a thing but no dung in the hoose! laugh.gif
Heather
I'm only ten minutes up the road from Betty2, so bring the dung up here for my rose bushes. But the person who brings it up has to dig it in, I don't like foul smells.

When you've finished give the back door a rap and I'll hose you down. I'll even give you a nice cup of tea to warm you up, as long as you stay outside. wink.gif
Amatim
Might have known ,it was you that brought it in Catherine,regular wee green thumb you are,will be lovely to smell the roses in here. biggrin.gif
david lowson
Yes Jimmy Roses have a lovely smell!
Amatim
Talking of roses,where is the fairest rose of them all anyway,come oot! come oot!wherever ye are oor Betty 2. wub.gif
Catherine
betty ah believe wis away tae Saltcoats fur the weekend therr guys...a much needed happy wee time wae her pals as she's been kinda puult through the hedge backwards the last few months...
Huvin said that, knowin her therr's a guid chance she goat puult through the hedge again this weekend, but this time in high hilarity an laughin laugh.gif
Yer right guys, place is smellin lovely....febreeze an roses work great the gither right enuf Thistle, nice tae see ye pet!
August26
Welcome Home Gem:
There will be plenty of Bailey's for you June 4th, your not driving, so that's good, when you go for that Scottish food don't forget the Empire Biscuits, boy I can almost taste them.
I'm off to play some Pogo games tongue.gif

August
Catherine
Oh sorry Gemini, Jist read Augusts post therr..ahd missed it!!
Read on anither thread bunty wis talkin to ye, so guess yer back oan track...wherever yer wee tracks gaun the day hen. laugh.gif
Lookin forward tae seein ye, stock up that Bailey's mind...
wee mags
aye catherine bunty e-mailed me that she wanted to be with us all ,poor woman dissnae know whit she is in for ,I told her to bring her daughter with her the more the merrier,Iposted about Irn bru in oor wee meet post wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.