Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Marg
I have no intentions of weakening, I have to many things I need to do, I think I may have to start packing this week or I'll never have it done.To much to do to little time you have heard this before ! What is ther two games left I know the final is May 15th? I will be looking for a computer in Glasgow or have with drawal symptems .........lol smile.gif
Melody
Four League Games and the Cup Final to go. Last Game for Larsson is 25th May against Seville ( oh shades of the sombreros again , that was brilliant fun here then). cool.gif
Catherine
Mercy Mission Marg...Jist want to go home an love a wee bit longer wae ma auld neighbour Annie. Last minute dash afore lifes finish line...an time tae treasure laughs.
Moan intae the perty...tea's feenisht, baileys, Drambui an a splash comin up biggrin.gif
Melody
Does that mean that the government knows aboot ma Drambuie?
That's good, ah'll be ok in Canada then! Jist in case, ye never know!
Catherine
Hoi ahm the only customer they shout hallo tae as ah come in the door Melody....so well known art thou laugh.gif
Melody
That's jist because ye'll be bletherin' tae them in the shoap I bet.
I like a wee blether masel ye know! laugh.gif I phoned a taxi the other day from work and I asked ' How long will it be?' she said, 'Oh when they know it's you they'll be right away'!! sure that was nice, that's because I blether tae the drivers. laugh.gif
Catherine
ohmy.gif ...How did you get two smileys?.....Ahm gaunni try this huh.gif ...ah'll go fur three tongue.gif

Wait tae a get that Martin....ahm gaun fur four haud oan ....naw ahm no...didnae wurk....ah cannae balieve he didnae tell me..wait tae a get a haud of him
Melody
Ah never even noticed, ( ssshhhhhh in case he hears ye!)
Mibbe he's no noticed! laugh.gif laugh.gif laugh.gif three wait till wee see!!
Marg
The board police will be after you two for using to many smilies............. ohmy.gif
Melody
Ach well it keeps them busy! laugh.gif smile.gif cool.gif Oh it's rare fun!
Marg
smile.gif
Catherine
Oh this is rerr laugh.gif ....Sorry Marg, no me, ahm jist gaunni phone ma brother for ma pick up time at the airport....think it's aboot hauf five in the mornin laugh.gif ...that'll cheer him up laugh.gif
Marg
That's about the time I arrive there as well do you think he'd mind picking me up 4:45 am what a godly hour but worth it . ohmy.gif oh well I'll catch a bus or cab. smile.gif
Melody
No me Marg, ah don''t like it really, ah like aw ma wee smilies the day in here! laugh.gif ohmy.gif laugh.gif tra... la.... la !!
Catherine
Yer oantae plums Marg, sorry pet laugh.gif ...No words kin describe the total enthusiasm ah jist heard in his voice therr oan the phone, wae a few expletives thrown in laugh.gif Big brothers, ye'v goat tae love them laugh.gif
Melody
Bet he said whit time????? In the name o God Catherine! laugh.gif
Gemini
laugh.gif

oh we've goat smileys, we've goat smileys
the whole world is smilin' wi us,
good oan ye Martin, thanks alot.

How cum ah cannae get mair than wan, ah take that back Martin
Catherine
Only trouble is Ria he's took them aw away again....Musta been a glitch yesterday, an boy did we enjoy it laugh.gif Wis nice while it lasted....took ye back tae the glory days, eight tae a post...mind thae days?
Melody
Dae ye know I really enjoyed myself yesterday during the match, it's amazing really when ye think of it, there was Jimmyd in Australia listening to the radio commentary of the match and me the same here and we were talking to each all the way through. Great company as always, my footy pal!! smile.gif We share the joys and sorrows and all the fun of the fair! Just thought I'd share! Hello Crocodile Dundee!
Catherine
Well yersel an the Croc shoulda been here a minute ago Melody.....Geoffs noo gettin Jake an Max, the AMAZING DUO at their best in the mornin gaun tae school.

Furst two weeks it wis, 'Ah mean ah don't understand why you guys are always runnin late for school Cath...you should try an organise a bit better sweetie cos it doesn't seem to be a problem when I take them, gosh we're one of the first in the playground" Ah jist smiled at that wan ....
A few weeks doon the road an faithers takin oan that pit them through a windae look.
This mornin wis classic, Jake waanted the hat Max hud oan an course Max wisnae partin wae it, faithers left his patience in his toap poaket in anither jaiket an finally looked at me in horror....Ah jist smiled an said "welcome to ma world ...SWEETIE ."
Oh am FEELIN GOOD!! laugh.gif
Gemini
och ahm awfy sorry Melody ah jist stoater aboot the the different threads then forget where ah wis but thats me ah like tae confuse people, noo aboot them thar smilly's ah wis ferr furritt oot aboot them then made a post ERROR ERROR ERROR ah goat whit the h*** ah says is Martin jist playin' favorites here ah thoat, aye ah mind when we could dae awe the smily's we watend sometimes it wis hard tae read yir post Catherine yoo hud mair smileys than words winky wink guaffaw rolleyes.gif and aw that guid stuff LOL
Melody
smile.gif Ria, it's no fair we got a wee taste of the smilies again and noo they're away, it was great fun again while it lasted!
jimmyd
Sorry chinas ,have no been reading all the posts.You up for it tomorrow Melody,I have my strip and wee Tims bunnet aw ready,boattle of the best by my side.Just had a thought there Catherine will be watching it on Telly.Would be nice to do the clean sweep Eh!! Hail ! Hail! biggrin.gif
Melody
Jimmy, you might get yer call up papers to play on Saturday so don't drink too much o the hard stuff!! laugh.gif I'll pm you!
Melody
How did Betty's wee hoose get away doon there, have none of you been looking after this precious wee place?? mad.gif
Melody
Jist because Betty's no here ah've come in tae keep the place clean and tidy, she'll no be happy if we've left it in a mess. Ah see that crowd left everything at their backsides as usual. Oh well Cinderella's here as usual, where are they wee mice that helped Cinderella I wonder, oh ah better no mention them, ah don't like them.AAAAAhhhhhhhhhhhhhhh!! laugh.gif In fact ah'm terrified, ah'll jist put the music on and forget aboot that and have a wee song and dance tae masel while I wash these windaes. Good job ah like ma ain company!!
jimmyd
Hey there gang anybody want tae jine me in a wee nippy sweetie,ahh can see Cinders has been at it again.Place looks lovely Melody.Betty must still be walkin roon the Barras, looking for a wee niftie wee number to wear,at Mags place.Have you got someone to house sit yet Betty. biggrin.gif
Gemini
hullo therr Melody an' Jimmy ur you two the only wans here, oh thanks Mel fur tidying up ah no betty'll appreciate it, you know she hud the funeral an' awe, jimmy if youve goat any mair in that boattle ah'll huv a wee swalley wi ye yesterday ah planted sum mair floores an' ah sprayed fur dandelions an' wid yoo believe it burnt mah flaming grass ah wis really pi****, here ah huv awe these burnt patches dae yi think ah should notify the company they advertise destroys the weeds not the grass well they shud see mah grass. Weel nu ah hiv tae go gaun fur blood work this morning my 3 month appointment wi the vampire biggrin.gif an Mel ah didnt git in oan the fun wi the smileys by the time ah goat therr Martin hud disappeared them awready.

Tried again but he caught me LOL
jimmyd
Too true Gemini,get right into them,if they say it does not burn the grass.They will be only too happy to refund your money at least.I saw the vampire a couple of weeks ago,big notice on his door" Wan bite an yer right",made me feel like a hamburger
biggrin.gif
Gemini
Jimmy D laugh.gif
Melody
It's terrible thunder and lightening here and pouring rain, and ah'm in masel!!! I'm, terrified of it. My Husband phoned to ask was I ok, he'll be late tonight so ah might take masel into the hall and shut all the doors and hide in a minute!! sad.gif
Melody
Is that yersel ah see Catherine, how are you pal?
I miss you already! smile.gif
Catherine
The eagle has landed!!.....Though somewherr oan the plane somebudy chinjed ma feet an gied me wans six times bigger, couldnae get the shoes back oan....an it's swelterin here...off fur a shower an slip intae somethin mare expandable laugh.gif
Hoi Melody, wan a thae claps a thunder jist might be me explodin so relax, ah'll be awright wance a deflate pet...
Nice tae be back.
Melody
Have a wee lie doon in a darkened room it always works fur me!! laugh.gif
betty2
Nice to see you home safe and sound pal sorry we didnt get the gitrher but i did appreciate your phone call on saturday morning, bet the boys were glad to have you back (and i mean all 3 of them)See you in three weeks rolleyes.gif
betty
betty2
Cinderrella you shall get tae the ball biggrin.gif know ah cin aye count on youse yins tae look efter things when am no aboot Jimmyd wherr did yi plank ma voddy canny fun it an ah sairly need a wee tipple .Right noo am off tae get some shoppin fur ma trip

Need tae be summit classy .n.sassy
When the usa welcomes this glesca lassie
Mibby summit cute an no too frilly
Efter aw ah dont waant tae look silly
Summit casual thats merr ma style
Fur this meet ah've waited awhile
Huv tae go noo a lot to do
tThis is sign off from betty2
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
betty2
Quiet hoose the night no even melody in tae see tae the provisions rolleyes.gif

jimmyd still huvnae fun the vodka
betty2
Melody
See if ah never kept lightin' that fire, ther wid be naebudy in here Betty! I wonder where they aw go noo......maybe the dancin!! and left us two here wursels, dae ye think! mad.gif
betty2
Never mind melody jist turn the music up ah've fun the vodka ah'll jist huv the wan afore ah retire fur the night rolleyes.gif

sweet dreams betty2
Melody
Sweet Dreams are made of this who am I to.... oh ah better no start that it's bedtime! night night Betty!
jimmyd
See that's whit happens,ah come on an you all shoot aff tae bed.Tell you, ah need tae chinge ma soap.Betty ah planked yer Voddie in the bunker,bet ye that Melody found it , when she was stoking the fire.Catherine yer looking great kid,c'mon sit doon an tell me aw aboot yer wee trip. biggrin.gif
Melody
Ya cheeky thing jimmyd, ah wis too covered in soot fae that fire tae be bothered wi your voddie, anyhow !! As if!! laugh.gif Wonder where everybody is the night, ah think they've definately taken up dancin' ye know!! See when they come back, ah'm no makin' any tea, ye've been telt noo, nae mair tea!! Wish ah hud jist wan mer smillie!!Night Night... Cinders
Catherine
Ahm away tae get ma herr cut...sgaunni be jist gorgeous ah kin feel that feelin a beauty comin oan .....efter that ahm gaunni pluck the ither eyebrow ah forgoat tae pluck afore ah went hame last week...an wis gaunni dae while ah wis therr...an didnae laugh.gif

Ah'll nip intae the wee shoap fur a wee treat oan ma way back awright.
Melody
Whit kinda treat did ye get?? Is it fur us or jist for you? Hurry up did ye bring sweeties mammy laugh.gif Suppose the hair's gorgeous?
Catherine
By the way am lookin like a doll laugh.gif ...Sorry Melody, ahm yer treat hen, ran oota money!!! {why brekk the habit}
Melody
Ach a thought ye wid huv a wee bag o somethin' like ......dolly mixtures or........smarties ur somethin'!! sad.gif
Catherine
Aw camoan Melody, nae moneys never stoapped me fae aquirin the odd wee sweetie noo an again hus it?? A bitta credit hen paaleeze!! laugh.gif
Ahv two twix's, crunchie, three mars bars, two bounties, seventeen packets a crisps an a bag a carrots...take yer pick pet.
Melody
Mibbe, jist wan bite each o the crunchie....an two carrots each...raw...we'll be able tae see in the dark and have curly hair at the same time!! Wonder whit that wid be like?? Wonder whit ye wid see!! laugh.gif
Catherine
Hoi Mags if you're aboot gaunni make us a wee chicken cachee a tori the night pet, ahm in the mood fur some Mambo Italiano..och gaun, aye ye kin...oan ye go... laugh.gif
Marion Dougan
Catherine, can a huv a crunchie please? The others wis a great movie. Left me wonderin if that's gawn oan in ma hoose. Maybe we're deed, an we jist don't know!@#$%^&* wub.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.