Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
Melody am smilin honest ah um biggrin.gif but ah dae agree therrs no the fun we used tae huv , yappin away fur days aboot the co-op, the pawn , the steamie the good auld bad auld days aw the laffs we hud an the tears we shed .Dae yi mind the night we wur aw in the chat an marion goat loast in cyberspace that wis hysterical.Guess the times are achangin also a lot o missin members wunner wherr they went?. Nope it wisnae borin then
Marg ah wis huvin a joke wae yi aboot the meet efter aw this time an yir no tuned intae me yet.You jist tell Roger he's in fur a very bumpy ride wae me ah'll make him smile. No meanin tae sound bigheaded here but ah um known fur ma great sense o humour and glesca WIT (cripes am blawin some tune oan ma trumpet here)An by the wey its bloody cauld here so pack yir woolies
aw the wey fae glesca betty2
Gemini
hoy betty if yir still ere ahm in the chat room
Marion Dougan
Betty am here, wis oan chat wie mags etc this mornin, a telt her wid ck the prices fur the meet, nae promises though, you know whit like a um. a NED THE DATE, COULD A STY IN n.y. AND GIT THE TRAIN FUR THE MEET??/ A WIS GONNAE DAE PRICELINE FUR HOTELS, cATHERINE, DAE YE MIND WHIT YE PIED FUR YER HOTEL IN NY, LET ME KNOW, OCH WHIT A MESS, AM NO ERASIN IT....SORRY!!! sad.gif
Catherine
It's a lovely wee mess hen....we'd aw be worried if ye didnae make it laugh.gif
Think it's around 187 Canadian Marion, online it looks like 159 U.S. dollars.
I jist clicked on www.NewYork.com....then go to hotels from there.
There's some good deals so take yer time readin..sometimes when ye click oan wan it comes up cheaper again.
We're gettin the train fae the City so ah hope therr's wan!!
jimmyd
Och Betty 2 you are going to love MargaretP she is a really nice warm person.I still,owe her a meal from when I met her in Adelaide.All sounds so exciting meetings going on all over the place. I agree with you guys that the boards have lost something.Think maybe it has become a wee bit too formal,with having to stay on topic all the time,also we have had our share of trolls,which tends to stop people posting.and,!!last but not least the soor faces,who who do not have any sense of fun at all.So un Glasgow if you like.So yes lets shake off the cobwebs and get back to being Glasgow characters ,you will soon find people posting again,once that happens. biggrin.gif
Marg
It surprises me how many of us sit back and complain about how the board has changed yet none of us seem to be doing much about posting myself included . For my own reasons (personal)I have not been on here very much of late and seldom drop into the chat but yesterday I did and it was surprising there were seven or eight of us there mostly the old gang and we had a good natter.I to miss betty's poem and some of the other ones who write them, the wee kidding with each other , the formilar faces that use to post.First it was the season we blamed then the trolls if we keep uses these excuses we'll not get back to the way things were. Now I've said my wee bit I'm off to have a cuppa tea it's early here.Have a great day everyone!! wub.gif
betty2
Still a good place for me and the friends i have met here fantastic, its now got to emailing and calling each other(nowt tae dae wae the board )jist wee personal things . It used tae be penpals noo its cyberpals and i treasure each and everyone of these friendships.So to leen.catherine, melody , marion and wee mags thank you for just being there xxxxx

fae glesca and betty2
Catherine
Yer very welcome betty...wherr us we hen ? laugh.gif

Ah think the on topic wis the start of puttin foks aff, cos lets face it, everyone see's somethin in a sentence that they could divert roon the coarner traffic wise fur a meenit...then get back oan the right road....but this wis frowned upon an bit by bit it HAS shut doon the flow so tae speak...an Glesga patter's no used to bein shut doon...so ah say lets jist risk bein removed...it wisnae Martins biggest problem an ferr dues if he catches us...but...don't furget we're no slow either..winkywinkwwink
Marion Dougan
aWWWWW bETTY THANKS HEN, i VALUE ALL MY FRIENDS ON HERE TOO X X X X ITS A BLOODY MESS AGAIN wub.gif
Catherine
Why brekk the habit Marion laugh.gif
Bottom of the last page pet is ma reply aboot hotels for ye okay.
betty2
See gie them a mention an oot they come c/mon marion tell us aboot the days yi run aroon in yir bare feet rolleyes.gif

fae the dear green place
Marion Dougan
Noo Betty, you know I am the Drummond from Drummond Castle, never had holes in my shoes. Silver spoon an aw that!!!!!
Aye an a walk ten miles in the snow wie cardboard in ma shoes, greetin wie the cauld. Am tryin tae git the name o the hotel fur mags, ria no hame, betty disnae know, jist phoned them, come oan onybuddy know?? Mags where r ye
jimmyd
Aye right then Betty ,am away intae the corner wi ma bottle o Voddie didnae even rate a mention in your list. greetin, greetin !!!!! am no wantit sad.gif
betty2
Aw sidle ower am right beside yi pal (pour us a vodka) rolleyes.gif that wis the wummin thing ah wis oan aboot therr y/no yir right up therr wae ma nearest an dearest huv yi no goat a bigger gless ha ha

aw the wey fae glesca betty2
Catherine
Hoi Jimmy....Avatar!! Avatar!!
Ye promised me ye said ye would, deedildeedye deedeedeedum
Tell me a story afore ye go tae bed laugh.gif {that's a wee song aye it is}
Catherine
betty need tae run oot tae the dry cleaners, catch ye this aft rolleyes.gif

How's that cuppa tea therr Marg...wherr did ye get thae biscuits?
jimmyd
Right Betty am two sheets tae the wind the noo,but ah wull come and snuggle up,but promise me ye will be gentle wi me !!!! here have a pint gless love hell at $2.00 aq boattle why no hiv a bath in it .
Catherine dearest ,ah hivnae fun anything ah like yet. biggrin.gif
jimmyd
Oh good we can post wan efter the ither noo,Catherine please note the change in personality,see a typical Gemini,never know wi us !! right Ria biggrin.gif
Marg
Catherine no biscuits but fresh buns and a wee bit of cheese ..........sneaked in here to have it and read the posts . I was so busy all morning didn't get to go out side til a few mintues ago and low and behold its 25c out there I think we are finally getting some warmth ....yea!!! jimmyd I'll have a wee vodka if you'll share please light on the orange juice. smile.gif
Marg
Rec'd this from a friend today and thought I'd pass it on

>I wake up in the morning,
>And can hardly wait to see
>If I've received a mailing,
>addressed from you to me.
>
>I get my 'puter running
>And much to my delight,
>Your poems, jokes and other things
>Come quickly into sight.
>
>Please keep those emails coming,
>They are so enjoyable you see
>Funny things, friendly things
>Those things you mail to me.
>
>But most of all, the fun of it,
>Is knowing that they came.
>From you my friend,
>The one I need not name.
>
>
>
>This is a test of the Emergency Friendship System
>forward it (and to me too I hope)
>
>
>
>....a Friend does most or all of these...
>(A)ccepts you as you are
>(B)elieves in "you"
>©alls you just to say "HI"
>(D)oesn't give up ! ! on you
>
>(E)nvisions the whole of you (even the unfinished parts)
>(F)orgives your mistakes
>(G)ives unconditionally
>(H)elps you
>(I)nvites you over
>
>(J)ust "be" with you
>(K)eeps you close at heart
>(L)oves you for who you are
>(M)akes a difference in your life
>
>(N)ever Judges
>(O)ffer support
>(P)icks you up
>(Q)uiets your fears
>®aises your spirits
>
>(S)ays nice things about you
>(T)ells you the truth when you need to hear it (U)nd erstands you
>(V)alues you
>
>(W)alks beside you
>(X)-plains thing you don't understand
>(Y)ells when you won't listen and
>(Z)aps you back to reality
>
>
>> smile.gif
betty2
jimmy ma dear freen ah wid be nowt else but gentle wae yi , is melody no in fae school yet ?Hope she's away tae M&S fur goodies rerr wee shoapper that wummin, We better keep some bikkies fur u no who eh catherine she might be droapin in biggrin.gif
Melody
Aye well ah'm in, nae fancies fae Markies, jist me! Never mind it's the weekend, ah might even stay up till 10.30pm the night! Dae ye dare me? laugh.gif
betty2
10.30pm dae yis hear that gang melody i huvin a late night jeez an am gawn oot (wae ma pals hen night) tongue.gif c/y/all soon
Melody
Where's everybody the day? Awfy quiet again...ho hum....wonder whit ah can get up tae?? Ye know that wee feeling ye get when ye want tae get up tae up somethin'?? :mellow:Ah'll jist need tae find a wee song tae sing or something.........................
Melody
Well whit will ah dae noo, tra... la la lala la....ah could dae some ironin' there's loads after the lovely day's dryin' we had here. Ach well suppose needs must....... sad.gif
Marg
After a long cold winter Melody, I've been enjoying outdoors 29c here again today I know it won't last but it's nice...........so no time to get up ta something. smile.gif
jimmyd
The sun is shining brightly,
the trees are filled with green,
the prettiest blooms of flowers,
on every side is seen,
the fields are gold and emerald,
and all the world is gay,
for tis the month of Mary,
the lovely month of May .

Even after all these years ,that hymn still comes to me on the first Sunday in May.Used to love to see the altar ,abundant with fresh flowers.For some reason there was always a sense of hope and well being in the air.

Right it,s Sunday here so am offski in ma new Sannies,for a wee walk,close my eyes an imagine I am up the Rouken Glen ,wi a lassie oan erm !!!!! wub.gif
anne
Hi to all, the weather is great here,still,in the high 20's and we are going to watch our Grand daughter Tayler play soccer.
We were told yesterday that we have had 12mm ( 1/2 ") of rain this year, I must have blinked !!!

Anne Perth Aussieland cool.gif
jannymac
enjoyed your poem Jimmy, ill look out fir yae in the Rouken Glen, ah have a wee walk roon the pond every day. biggrin.gif
Teeny
Well, it's amazing whit a wee bit o' sunshine 'n lovely weather dis fur ye eh? Awe yoo Glesga peepul ur noo dusting aff the cobwebs 'n, throwing aff the winter gloom 'n springing back tae life, lovely. Ditto fur Marg in Nova Scotia tae.

Great wee poems 'n songs here.

Hey Anne, hope wee Tayler disnae dae ony damage tae they legs o' hers playin soccer, ye never know, she might wannae be a model when she grows up LOL.

The weather's gorgeous today here in Sydney, the wind seems to have died down again. Wullnae be headin' fur the beach though LOL.

Jannymac, ah think ah kin see jimmyd o'er therr catchin' some baggy minnows ...

Cheers all - Teeny tongue.gif
jimmyd
Can you still hire the wee oarey boats Jannymac,many a laugh we had on those. biggrin.gif
Melody
Bet that Jimmyds away tae his bed and ah'm sitting here ready wi ma straw hat and ma fishing net and ma jeely jar!! laugh.gif Mon jimmy we jist need tae go tae Glesga Green furst tae the May Day rally, c'mon it's time!!! It's a great day!!! Then ye can go see the tic get the cup!
jannymac
yes you can still hire boats at the rouken glen Jimmy, only its the pedalos they have, Ill try and take a wee pic of the pond tomorrow when Im oot walking.
Archie Millar
Aye! a'd like tae see Rouken Glen again---it wis ma auld stampin' ground when a lived in Carnwadric, A "winched" Norah up there an there were a few times we hud tae climb the fence 'cause the parkie locked us in!!!---used tae like the gardends an' walking doon the path from the waterfall-----smashin' memories!!
Catherine
Bet thae parkies are still loakin ye's in Archie laugh.gif
For those that huvnae met Archie an Nora yet, ahm tellin ye's they're like loves young dream, smashin couple tae go wae thae smashin memories an ahm no kiddin!!
Catherine
No when yer jist ready tae go oot...ye take a look oot the windae at the pourin rain an say tae the weans pit yer wellies oan boys...an as ye say it...therrs the wellies, shoes an jaikets lyin oan a heap ...OOT THE BACK!! laugh.gif
Melody
laugh.gif
Melody
Excuse me!!! a wee minute.......You'll never walk alone.. walk on walk on with hope in your heart and you'll never walk alone... you'll never walk alone!!! Ah'm ok now, It's a grand old team to play for.......... smile.gif
Melody
I'll no see my two for hours, what an atmosphere, there just magic!! wub.gif
Catherine
Right, so ahm back hame, put Clyde 2 oan an ahv obviously missed somethin cos it's jist music...Whit did ah miss? ohmy.gif
Melody
It was Magic Cath. Jimmy and I were greetin' and laughin' thegether! Did ye no hear me singin' !! laugh.gif
SPL Trophy !
Catherine
Didnae hear ye Melody...but ah did see a Fire Engine, Ambulance an Polis motor flyin past...noo ah no wherr they wur gaun laugh.gif
Gemini
aye yer right therr JimmyD yi huv tae watch us Gemini's, wid yis awe beleive Marion trying tae get a haud o' me ahm no in so she caws betty up in Scotland no less and asks her "where's Ria, ah need tae talk tae her" well of course betty is aw stunned, "you bliddy well live nearer tae her than ah dae" she says howling wi laughter, of course one message oan mah machine says "its Marion ah need ye", the second message says "Ria Marion needs yi gie her a phone" and ahm thinking aw kinds of bad things, well ahm no saying how the story finished cos ah gess yous aw know but ah wis absolutely hysterical by the time ah goat aff the phone wi the two o' them laugh.gif
Melody
Ria how are you talkin' tae jimmyd, ah don't see him, anyhow he's in his bed, ah left him there aboot two hoors ago. Well no personally, but ah know that's where he is! Him and me were at the match thegether! laugh.gif
Catherine
Ah kin tell ye how Ria's talkin tae Jimmy Melody..ye wur readin anither thread sure ye wur Ria...Ye dae it aw the time, pop in an oot the different threads....it's as if ye go oan a wee walk tae yersel , an ye huv a wee blether while yer gaun the donner....nae wunner you an Marions great pals..two peas in a pod laugh.gif
Melody
Ah should have known Catherine, it aw makes fur exciting reading right enough, wonder if we'll ever figure oot the plot!!! laugh.gif
Catherine
Cripes ah think we're safer no knowin Melody !!
Jist nippin ower tae the Liquor store , supplies are runnin oot an lookin awfy nervous here...ye cannae jist go buy the booze in the coarner shoap here y'no...government run....an ah feel so much safer in ma bed at night knowin big brother knows whit ah drink...keeps them busy laugh.gif
Melody
Well he'll make sure he's stocked up pal! laugh.gif
Marg
Are you ladies having a wee tea party or can anyone join in ?
It is an other beautiful day here wonder how long it can last? I take it from your post Melody the celtic's won again. Catherine when are you off to Glasgow I read that in another post somewhere? Five days is not along stay.
Melody
Hello Marg, we're always having a party, yes Celtic won again!!
It's a great life if ye don't weaken Marg!! laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.