Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Catherine
Hell betty, did ye drraapp yer boatle?
Aw cripes missed yer post therr Melody...thoat betty wis in a tizzy....Here grab that tarzan rope betty an swing yersel in here...theeeeerrrrrrrrrreee ye go, jings you looked good oan that rope therr betty, story ah heard wis ye wurnae bad swingin fae the chandaleers either..... laugh.gif ....Ahv furgoat the password again Melody....whit aboot SAAWWINGIN....that dae?
betty2
Hud tae rush aff therr whits this aboot ropes an soaks an secret passwords ? C/mon pals fill me in an while yis ur daen that fill ma gless anaw an ah waant something stroanger than bailleys thats too tame fur me , friday night an am stuck in s/no ferr ohmy.gif
Marg
Betty have a wee drink and don't worry things are looking up you left chat to soon others joining us , I will keep you posted on latest developments as they get worked out..................... smile.gif
Catherine
Mornin All!!........ biggrin.gif
wee mags
howdy mrs canada, gled the board is awe dressed up noo .and we cin awe chat again,better than weeding the garden ha ha biggrin.gif
Marg
It's a lovely morning here sunny and bright a good start to the day but wee mags I canna see my weeds they are still covered and will be for awhile if the temp doesn't soon start to climb. have a great day everyone !!!!!!!!! smile.gif
Melody
Hi all, ur is naebudy in? Ach well ah'll jist talk tae masel, not a bad wee day here, no rain which is always a good sign in Sunny Glasgow. Another day another dollar, wher is everybody?
Marg
Melody, you not here by yourself there are many looking in just not chatting to you or rather posting.I'm just sitting down to a hot tea and blueberry tart want to join me? ........... sinny here as well but cool. smile.gif
Melody
Thanks Marg, but hold the blueberry tart...not allowed on my starvation diet! A moment on the lips, a lifetime on the hips!
Marg
Melody , I somehow don't believe you need worry about your hips so I will then have to make a fluffy but stuffy for you not need to worry then. So one coming up.............. smile.gif
Melody
What is that Marg?
Marg
A Secret !!!!!!!!!!!!!
Melody
Oh I see, well I'll need to stick to the straight and narrow, where is everybody it's awful quiet as usual! Nobody posting! No laughs!
Marg
We will have to come up with a drawing card to get everyone to post, there are so many that look in as guests and don't come to post they are missing out on the fun and getting to know us Crazy ones.................lol. If your up for a wee chat I'm in. smile.gif
Catherine
Yo guys, ahm jist paintin anither wall....jist done aw ma tapin therr...gies twenty mins. Anybudy know whit Leens talkin aboot wae antagonisin Martin?...Ma nose is hingin oot... laugh.gif
Melody
No Catherine, that's a strange thing.
Marg
I have no idea and it's best that way .......... painting should be almost finished catherine you've been at it forever. I'm ready for spring cleaning will start this week . huh.gif
betty2
Its a mystery tae me anaw wish somebody wid put us oot wur misery ohmy.gif
Catherine
Ah think ah kin solve the mystery.....Turns oot auld doddery Leen jist noticed the Postin Guidelines and there's a bit in it that Martin says ...'don't antagonise Martin blah blah blah..'....Leen thought this wis new and thoat somebudy had. So that explains it...though personally ah hud money oan it bein Melody laugh.gif

Here ah jist answert the phone therr, an the voice says "kin ah speak wae Geoffrey"....ah thoat it wis ma brother in law puttin oan the accent an replied in the same accent.."naw ye cannae, he's no in"...an ah NEARLY said ya big horses arse, cos thats whit ah call this brother in law...but ah didnae...which is jist as well...cos it wisnae him!!
Ah goat aw flustert an said "oh ahm awfy sorry, thoat ye wur ma brother in law there"...The guy piped up "Naw no yet"
The mare ah think aboot it ah think he hud a Russian accent.
Ahm killin masel here...
AmazingGrace
Hi there, I've just finished my painting as well. I have been refurbishing two rocking chairs we bought when we became grandparents. I think at some stage I had more wood stain on me than there was on the chairs. Now they look brilliant a nice dark walnut stain varnish with new cushions in a nice blue and even if I say so my self they look brilliant. I am just going to put the kettle on, does anyone want a fresh one with a wee piece of my lemon drizzle cake. I am treating myself to a wee piece, I have lost 45lbs in weight so far so little bit now and again does you good. rolleyes.gif
buntyq
Betty, I believe that you are over here visiting your sister so I hope you have access to her computer. I was just amazed at the number of replies to the post you started way back when. I hope you get soon to visit the relatives in Georgia because this has been a lovely colorful Spring. Enjoy your vacation. smile.gif
Mary48
John's out hooking up the trailer but I just HAD to come back in when I remembered I hadn't congratulated Grace on her weight loss!!!

Well done, you must feel like a million bucks now wub.gif
Archie Millar
Hey!! a though this wis Betty's hoose-his she moved???
Hud a look in an' a' a find is wuman paintin' --bliddy time somewan put the kettle oan an' made ME!!! a wee cuppa--an' a don't waant any o' that "Orange Peco (ur whitever youse caw it oot in Canada) A'll settle fur the monkey tea. ohmy.gif
Marg
Aye Archie that could be that Red Rose tea I agree with you there i didna like it either, nothing like a good cuppa tetely tea in my house.I'm not sure what betty has in stock. smile.gif
Catherine
Ahm cut tae the bone here....ye's didnae like ma tea...Oh how could ye's be so cruel... laugh.gif
Heather
Some people have no finesse Catherine, that's their problem!!!!
rolleyes.gif
I'll have a cup with a wee cream snowball. Oh thankyou. that's lovely.
Archie Millar
A'll hih a snawba' tae---is it Tunnocks??
Catherine
Oh yer welcome Heather, here's a wee doyley tae pit oan yer knee pet, catches the crumbs annat....Haud oan Archie, ahv only wan tunnocks left an Heather who LIKES MA TEA might waant anither wan when she's feenished thae three she's stuffin intae her mooth laugh.gif
wee mags
ah liked yer tea as well,then again a hid nae ither option wink.gif
jist kiddin ,yae make a rare cuppa
Catherine
Thanks Mags.....Ye waant that last snowball hen? laugh.gif

Jist kiddin Archie, Ah'll run doon tae the wee shoap an get anither boax...aye awright...ah'll get a boax a tetleys' an aw, jings you an that Marg are awfy hard tae please sometimes..winkwink
betty2
Tetley tea bags an s/balls ? need tae pit the dig money up in here yis ur gettin awfy expensive tastes rolleyes.gif
Archie Millar
A left some money in a jeelie jaur on top o' the fire place--a waant the change back!
AmazingGrace
Betty, could a bother you for a tetley tea bag. I bought 480 Tetley tea bags to bring back to Kuala Lmpur when I was home last September for my daughter's wedding and I left them on the the kitchen worktop to remember to pick them up when I was on my way to Manchester Airport. Am fair gaspen for a wee cuppa proper tea and I promise I will give you it back when I go home in June.

Thanks Hen, yer a wee hunny wub.gif
betty2
Grace therrs a special oan at safeway (oor local supermarket) this week so therrs a 240 packet o tetley t/bags oan its wey tae yi an ah'll throw in a packet o tea biscuits fur yi tae dook rolleyes.gif
AmazingGrace
Yer a wee Star; ye'll get yer reward in heaven wub.gif
betty2
nae problem hen am here tae please rolleyes.gif
Heather
There's no change left Archie, I used it to buy more cream snowballs.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! They are Lee's snowballs, lovely cream covered with chocolate and sprinkled with coconut. . hmmmmmmmmmmmmmmm You can blame Catherine, she gave away the last snowball to mags and I wanted it, but I'll keep one for you, well I'll think about it.!!!!!!!!!!! wink.gif
jimmyd
Jist want tae say here ,this is a nice wee safe hoose tae be in!!! There are bad boays oot there ,in those other threads.I know I am safe in here,cause oor Betty 2 widnae let anybody hurt ye. biggrin.gif
AmazingGrace
I totally agree 100%, me and Richard have just bought our new baby grandchild his/her new travel unit ( pram in my day) and it looks brilliant nice and cozy and safe just like Betty's hoos. Please can I have a Tunnock's Caramel Wafer wae ma tea wub.gif
Catherine
Ony chance ye's waant tae unstuff yer faces an help me clear oot some of these drawers up ma sterrs?
Ah cannae balieve the gumf ahm findin in the boys drawers...Jake's goat hauf ma jewellery laugh.gif
They're doon the sterrs playin, so ahm daen the code red afore they fun oot whit ahm up tae an start puttin aw the crap back...
T'brekk fur yours truly in hauf an hoor...wish me luck!!!!

You sit wherr ye ur Jimmy pal....bring them oan....ah'll fight them wae wan haun tied ahint ma back, hoppin oan wan fit, smokin a smoke an drinkin ma splash....lighter than a butterfly, faster than a fly....tongueootanwinkywink....

Sounds wonderful Grace, nothin like a wee blessin is there...puts it AW in perspective, wee darlin.
Kaz61
Excuse me fur using yer wee hoose Betty but ah wanted tae see if this picture thing works?
Kaz61
And it does...whit dae ye think......self portrait anaw..lol
Catherine
Oh Kaz, that hus goat tae be the creeeepyest photae...take it away laugh.gif
How ye doin anyway? Ah thoat wae ma brain prowess ma photae wis appropro y'no {GUFFAWGUFFAWGUFFAW}
Go find anither wan then show us, oan ye go hurry up...ah'll wait here..
Kaz61
Ah though it wis nice....how's this then??
Marg
Hi Kas , I like the first one best but doesn't look at all like you to much hair !!!! lol laugh.gif
Kaz61
sad.gif sno funny so it's no, ma hairs just got a wider then usual middle parting so it hus ?????
Marg
laugh.gif Good thought !
Melody
An it ferr suits ye pal! smile.gif
Catherine
Ye keep lookin up Kaz...whit's therr? laugh.gif
Kaz61
Nuthin much Catherine, just ma hopes...dreams......aspirations.....awe floatin' away smile.gif

but if your supposed tae be einstien then you shoulda' known that.

Luvly day here, we bit grey but nice. hope ye awe had a nice Easter
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.