Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Melody
Hope your better now Maggie sounds like a rotten time you had there, well pull up a chair to the fire, get those slippers on it's lovely to see you again! smile.gif Guess it's little auld me to put oan the kettle agaiiiiiin!!!
betty2
Welcome back tae the fold maggie2 an ah see yiv fun yir wey in here ,well there's usually a cuppa oan the go but melody's no in fae hur work yet, so get yirsel a seat at the fire an ah'll see whit we've goat in the gantry yae welcome yi back. Melody gors tae marks,n,sparks oan a monday fur biscuits so you're in fur a treat efter rolleyes.gif
betty2
got ma poetic heid oan the day so posted a new poem if anybody wants a swatch its in glasgow lists alang wae the rest

betty2
maggie2
sounds good Betty..I'll need to pop over there an read it..but first I am having me a wee cuppa and a heat by this braw fire, Melody fair makes a grand pot o' tea!ah could sit here all day, but I have to get some cleaning done and i have got a pork roast to cook too....nae rest for the wicked.... biggrin.gif
betty2
you jist make yirsel right at hame maggie2, an ehhh mind an wash the cup afore yi leave yi no whit melody like aboot these wee things so we like tae keep in her good books rolleyes.gif wunner where she planked the biscuits????
Melody
They're here in the bag... I'm jiggered.. work aw day, run roon Markies..get ma dinner...run roon here wi aw you lot's biscuits!
Betty where's ma slippers? Whit's happenin'? I jist got a wee cake as well. Hurry up Betty you and me fur a quick cuppa before that lot comes in! laugh.gif
Catherine
That's me jist in therr....ah kin feel a paintin mood comin oan so ah need ye's aw tae remind me how much ah cannae staun it once ahm started laugh.gif
Gloomygloomy day here, ah think ah caught the tail end a Melody leavin Markies betty so she shouldnae be long in. Wunner if she broat anythin fur the dinner an aw....cripes dae ye ever get fed up wae food? Cannae think whit tae make fur the night...
Melody
Here Catherine, I'm gonni start painting at the weekend..really fed up lookin' at place ye know the way ye do! It's the gettin' started and then the mess and then the wish I'd never started this feeling when yer right in the middle of everything. Och here jist huv a bit o cake the noo and we'll think aboot it! cool.gif
Marion Dougan
Mind when ye did the hall, Geoff took doon sum thing, canny mind whit... you pit it up an if fell aff, think noo Catherine, dae ye really want tae. A hear Yankee MIkes a smashin painter, gie him a wee call
Catherine
Hoi Melody, It's gaun fae bad tae worse here....Ma new Drivers Licence is jist in wae the new photae ahv tae keep fur ANITHER five year....an ah thoat the LAST wan wis bad laugh.gif
Somedays that bucket a sh.. jist keeps fillin up eh, this is wan of thae days!!
Och chinje the subject...right....paintin....aye...wis it no the coat rack that fell doon? Y'no the wan that wis the genuine antique original paint that me in ma wisdom painted ower wan day....ah wisnae too popular that day either guffawguffawguffaw

Jist hud anither swaatch at that licence...cripes ah look cross eyed the mare a look at it, plus that makeup hus GOAT tae go...
wee mags
is that the smae one that fell off when I was there ? the boys hung something on it and doon it came biggrin.gif
Melody
Could be worse Catherine, my girls used to ask us to get our passport photos out to show their pals for a laugh!! laugh.gif Och never mind, tomorrow is another day, drink yer tea hen! We aw get them!
maggie2
well I am thinkin this place needs a wee touch up! but you know how that goes? you start in one room then the next looks awful, then your in the divorce courts wi hubby 'cause he is scunnered wi all the changes and the COST!! we have been tossing junk out for a month!! cleaning and all.....when I say we,.... ah mean Hubster, 'cause all I can do is supervise(,sad days I used to do it all! paintin and papering!!) so he is no in the best of moods right now to mention the painting as well........
Melody
That's exactly it Maggie, once ye start it goes on and on and on. Forth Bridge has not nothing on us !I t's just the mess, wish I could go out and it would be aw done when I got back...do you? laugh.gif
Catherine
laugh.gif Mags ahd furgoat aboot that wan....naw this is the wan goin doon the basement sterrs. It's funny how much disasters ye furget aboot till they're mentioned again eh...cripes ahv goat hunners!!
Men jist love ye tae know jist how much work it aw takes eh Maggie....could ye imagine Mike's face Mags if Maggie hud tae phone him an ask him tae paint???? Oh Maggie gaun phone him fur a laugh...goin, ah dare ye....you hide mind Mags, things might be rocky fur a while hen...
Whit ye paintin Melody? whit colour?
maggie2
Melody I am still looking for the wee painting faires to come and do it all while I am asleep!!
Melody
Probably everything that disnae move oot the road Catherine. That kinda mood.... no colour plan yet..will keep ye posted! Probably something neutral, maybe all rooms the same colour, and very easy. If only it never made so much mess!
Remember the doughnuts, well I went to look up the receipes mags sent me in case I needed to buy any ingredients, and dae ye know whit they said tae me in here. 'Mum, it'll jist take all day and you'll end up in a terrible mess', I had to laugh because they were right! laugh.gif Whit colour were you thinking of?
maggie2
Melody do you get canned roll dough in Glasgow? you know the ones you take out the can and bake in oven? if so, heat up some hot fat , seperate roll dough into rolls cut a hole in middle of roll deep fry then roll in sugar! I made them all the time for my kids when they were wee.....
Catherine
Therr should be a warnin oan doughnut's..BUY ONLY!! DON'T MAKE...Ah hear ye Melody, that's me at the bakin an aw. Hearts in the right place but nothin else is laugh.gif
Ahm thinkin of Venetian Plasterin, that'll gie Geoff a laugh when he comes in the night y'no. Shades are either Renaissance Faire, Dante or Tuscan Villa.....Last an furst are tyin the noo, Dante might be a wee bit too dark....Ye'v goat tae admit ahm good at the talkin aboot it, the doin's anither story...
Melody
Aye Maggie, we get that stuff here, but ye see I usually like tae make as difficult fur masel as possible, so that when I get a wee success every ten years or so, it makes me look like a genuis, if ah've done it fae scratch! Do you know whit I mean? laugh.gif
Melody
Catherine whit colour is Dante?
Catherine
laugh.gif ..it's a kinda in between yellow an pale orange Melody...mustardy..ish. See ah waant a Tuscan Villa, an ah do think ah wid huv been good renaissoncy wise....y'no! Yer makin me look at Dante mind you...mmmm...
Melody
Oh, I think yer encouraging me tae go roon and roon paint shops for weeks before ah make up ma mind again! Ah'm hopeless at deciding on things, the more options I have, the more confused I get! Definately Tuscan Villa material there Cath. Oh I can see it noo.....lovely!
Catherine
These are BEHR colours Melody, don't know if ye get that one over therr...an if ye do they might have a different name of the individual paints...but they'd huv a computer an could mibbe match up the North American colours?
Once ye start lookin though it's hard tae make up yer mind...ah jist feel we're like the soft soothin BORIN BEIGE family the noo y'no....Aye...Dash a colours whit's needed. You go see whit ye kin come up wae right, then ah'll pit the tea oan an we kin aw sit roon an hae anither discussion aboot it laugh.gif
Marion Dougan
Colour don't be afraid to use colour. My dining room is victorian rose and off white, my l/r/ and eat in kitchen is the tuscanny colour a think, ma kitchen id the ame colour bit we put the suff oan, that white shit, an messed oor hawn aw uwer it, then painted it the same colour, pit terra cotte tiles an ma counters an bar an it luks kinds south western.... mibee. Ma wee haydans room is pink, guest room beige, elvis room hunter green, master bath an hall navy blue, even though as say so masell its lovely, bobs a dab hand wie a paint brush, the boys tell him he plays golf wie his clubs an the paint brush hingin oot his you know whit ha ha ha
Catherine
laugh.gif Marion, Love ye!!....You get over therr an enjoy that holiday, an SERIOUSLY think aboot gettin back for Mags's meet...Wid be jist terrific if ye could.
scottish maid
Hi do any of youse D.i.Y ladies think that when you have a sperr minute

or two, you could nip ower here and gey me a haun???

am jist at the thinkin stage!!! hivny decided on anything yit...

One time I bought a new bed cover and David had to paint awe the hoose,

so mibby ah should buy a new cover, and see what happens!!!!!

Mair strenght tae yir erms, yir gonny need it tae hod yer paint brushes..

Mamie in Australia..................... wink.gif
Melody
C'mon we'll jist leave the paintin' and have a wee cuppa......Tea for Two, and Two for Tea, You for Me, and Me for you Alone.... nobody near us us to see us or hear us, no friends or relations on weekend vacations....lalalalala. Aw right I'll put the kettle oan, see whit cake and biscuits are left fae yesterday Betty, did we eat aw that cake? rolleyes.gif Where's the gang? Maybe we'll get a few poppin' in later oan.
Heather
I made a Madeira cake and Soda scones today, I'll bring them with me. I made pancakes as well, but the Man that lives in this house with me ate them all, well ok, I ate one or two as well.
smile.gif
wee mags
ladies from a woman whos husband conciders painting a swear word ,you can go to the Behr site and see the colours there,and Catherine yir no gonnae dae that thing where you put plaster on the walls then paint it and stain it ? geese yae beter no for we might never see yae again tongue.gif www.Behr.com i think thats it
Catherine
Oh ye of little faith laugh.gif
Thought ahd start wae the wee alcove doorway Mags between the hall,kitchen an basement door...see how hard it is then make ma mind up fae therr.
Archie Millar
Can anybody tell me whit's happened to Lady Kate---a hivnae seen her postin' fur a wee while??
Catherine
Archie ah think she's jist takin it easy for a while. Her mum died suddenly last month and she had to go home. Since then she has posted to let us know how she's doing. Cannae mind whit post it was in.
Marion Dougan
Gonnie geez a weee cuppa Melody, am knackered, packing fur ma trip, av chinged ma mind 20 times since last night, am bloody terrified. Right noo if somethin happens.... Catherine a want you tae dae ma herr an make up, cripes make sure ma teeth are in, Betty go through ma case if onythins left o it, therrs a nice wee basic black froack in it, black pumpsan black tights, take aff aw ma jewelry Haydan gets that. Av telt Bob champagne an elvis music aw day, dinna greet fur me... well mebee a wee bit, pit the St Andrews cross uwer ma coffin, then burn me, shit naw, thats a good outfit, that'd be stupit, well bury me. Nice fancy coaffin, Bob s goat me insured so Bob and well you Betty, can pick the coafin, cripes thats it, am greetin noo, am no gawn
Gemini
well the perfect solution to painting, do what I did everything needed a paint job so ah cawed in this wee lad that does a lot of work for me and telt him ahm hiving company coming need tae paint there he wis bathroom living room kitchen and hallway aw done 2 days tongue.gif wis worth it nae mess to clean up and the hoose looking smashing noo I need tae dae my bedroom but no in hurry fur that here ah brought some strawberry shortcake wi me anybody want some
Archie Millar
Bloody hell Marion----You'll be a nervous wreck affore yi get tae Glesga-enjoy your flight,hiv a wee bevvy an' faw asleep,see you in Glesga ohmy.gif
Marion Dougan
Archie, I always huv at least 3 drinks afore a board, noo Bob can only git in tae sign me in, av tae sit in the bar oan ma todd!!! an since ye huv tae be therr 2 hoors afore, if we went fur a drink the gether, then the airport sittin two hoors, ad need tae be kerrried oan the plane lololol. Looking forward to meeting you an Norah, heaRD SOO MANY NICE THINGS ABOOT YE
Catherine
Marion, ahm gettin to be the same as yersel at the thought of a flight....Ah wis so lookin forward the other year therr when it was mums 70th to be sittin oan a flight masel...wae nae weans, the first time in five year...huvin ma dinner watchin the movie an sippin ma wine withoot the lot of it doon the front of me....
Cripes fae ah goat oan tae ah goat aff ah wis a nervous wreck thinkin if somethin happens tae this plane ma weans will huv nae mammy....Ah could jist see it in the papers....Family left motherless as mother goes to party for five days an leaves them laugh.gif
Ye'll be therr afore ye no it pet, mind huv a toast fur us that's no wae ye's in the Horseshoe....wish we werr.

Ooops missed ye therr Ria, ah'll hae a bit pet thanks
Marion Dougan
Catherine, I have been flying on my own fur years. Last time Bob was back was 93. It was nice to have Haydan with me last year, takes yer mind af yersell, och mebee they"ll be a wee lassie wie 2/3 wains an a kin help her, a aye git like this afore a go, Mags thanks fur yer wee message, mind lit Mike oot Set tae Sun oor last wee bash afore a leave lolololololol
betty2
Marion jist think o the fun we'll huv at the horseshoe oan the 28th wae archie an nora and MAYBE a surprise guest(mums the word)an alang wae aw that yir here fur ma birthday oan the 2nd(merr drink)Cripes by the time yi get ower the hangover it'll be time tae go hame rolleyes.gif
Marion Dougan
awww Betty, a want tae know who the guest is, come oan tell me,
betty2
Then it widnae be a surprise tongue.gif
Marion Dougan
Dae a know the person m/f come oan yer drivin me nuts
Catherine
Hate tae be the wan tae brekk it tae ye Marion, but ye'v been nuts fur years pet laugh.gif
maggie2
Marion you are going to have a grand time!! wish I was going with you!! Remember and take notes so you can tell us all the good stuff when you come back..... smile.gif
betty2
Canny its a secret nod nod wink wink rolleyes.gif
Marion Dougan
Betty, come oan tell me, a hate surprises. Is it a Director an we're gonna make a wee fulm o oor meet, that'd be smashing, an hae it oan BBC. Is it sombuddy fae USA or Canada.... oh Jimmy D he's dain an Archie, great, right lit the bloody cat oot the bag
Heather
I read this article in the Daily record today.
Maybe this is not the right thread for it, but here goes.

An 80yrs old woman got her handbag snatched in the car park in Prestwick, Ayrshire.
The pensioner gave chase after the well-spoken, smartly dressed woman thief pounced in a supermarket car park.
She caught up with her attacker, by the time she reached the getaway car. After jamming the car door open against a wall, the OAP snatched her bag from the stunned thief's lap.
The car sped away but was caught by the cops after the pensioner noted the car's registration.
The Gran who acted on instinct asked not to be named. She said "I went straight after her, I had flat shoes on and the young girl had high heels on so I suppose I had the advantage. She was in total shock. The last thing a thief expects is for an old lady to leg it after them. She probably needs the help of Victim Support more than I do as she looked traumatised. She was gobsmacked."
The 21yrs old woman was remanded for background reports and released on bail.

I couldn't help but laugh when I read this, I thought it was priceless. No wonder the thief was gobsmacked.
I think this OAP deserves an award for bravery.
I don't think I could have done what she did, or take note of the car's registration as quickly as she did.
betty2
Hey marion guess who's comin tae dinner?? ohmy.gif
Melody
Betty is it Sydney Poitier? laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.