Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Fearn
Kate - they're all so true!!!!!!!!! Thanks!
Melody
Nobody want a blether? C'mon into Betty's , I seem to be in charge of the tea again....ah well! dry.gif
Melody
Must tell ye whit happened on the bus, true story! I was getting off and there were lots of folk in front of me, so you know the way yer waiting for folk to get off. Well there was a woman right in front of me and on the seat she had just left I noticed a packet of Wotsits, you know the cheesy puff things. So I tapped her on the shoulder and said "Excuse me but have you dropped yer Wosits", well the look she gave me!!! She never uttered a word in answer, my daughter was going to kill me. laugh.gif
toerag
Here is a wee photie of the snaw the day!! keep our Australian freends cool........ We were looking for the BBQ!!
Gemini
ohmy.gif brrrrrrrrrrr toerag ah know here yir cumin frae tho we dont have as much as you but hooray oor temp is going up this week intae the mid to high 30's wi a possible 40 did the groundhog see his shadow hope not
wee mags
gemini and toerag its been awful here with the snow and the ice is just as bad as a matter of fact the yank is outside the noo getting the ice oot o the gutters ,before it melts and goes into the hoose . rolleyes.gif
Catherine
Oh Toerag!!! laugh.gif
Tell Mike tae watch his wee dancin tootsies oan the ice therr Mags. Least the sun is shinin here, no be long tae Spring Ria..
Wherrs betty?
Catherine
Gloomy day here pals...Disnae no whether tae snaw or rain..slush city. Jist goat the gas bill in so ahm werrin ma coat, hat an gloves in the hoose fae noo oan laugh.gif
Ony tea gaun?
Ahv a nice wee red cabernet sauvignon winkin at me here Marion..Strewn Terroir, fae Niagra oan the Lake anaw...That's no bad, usually Ontario wines urnae that great {in ma opinion in ma opinion in ma opinion}...Who's in?
Melody
Me!
Catherine
Okay Melody, Ah'll gie the place a quick hoover pet, you pit the kettle oan an fun betty's biscuit plank....{second drawer doon ahint the secret panel next tae the meter laugh.gif }
Melody
Well I'm gled yer daein' somethin'!! Tea's ready, go an make some doughnuts Catherine, I've still got a notion for them! You can do it kid, I'll help ye!
Catherine
Therrs enuf dougnuts runnin aboot this board, could a no jist yase wan fae here laugh.gif
Melody
If ye like, but I'd rather huv wan ta dip in ma coffee! Better still gie Mags a shout!
Catherine
Mags is intae the crocheyin the day Melody, ah think she's daen a wee matinee jaicket fur ye tae werr tae wurk laugh.gif
Melody
Have you been at the wine gums?
Catherine
Jist hud a vision of mags knittin us aw the same wee jaikets an boabbly hats laugh.gif
wee mags
Catherine dae yae want tae scre everyone from coming tae the wee meet in June they will awe be thinkin am noe wearing a wee hat she made nae wie !!!!as for the doughnut,s am away tae Dunkin Doughnuts for ma tea biggrin.gif
Melody
Gonni bring me back wan Mags, jist a plain wan wi sugar on the ootside!
wee mags
morning melody am up cannae sleep and saw yer name so before you head off for the day I thought I would say hi and the doughnut wis good biggrin.gif
Melody
Aw thanks Mags, it's another day another dollar here as usual.
Glad you enjoyed the doughnuts! Take Care and have a good day! smile.gif See you later pal!
betty2
hi melody see yir up early again good lassie early tae bed early tae rise thats oor pal melody, canny get oan much the noo pre_lims. at school an lee is studyin so this room is oot o bounds fur me an the telly is shit so lifes a bitch at the mo.Hud tae run doon the sterr took a notion fur sausage onoin an tatties but ah've jist burned the sausages tae the @rse o the pot therr so much fur that anither wan o lifes little setbacks. Hus jazzy b no came in fur a cuppa yet that wee lassie is awfy loast need tae get hur in fur some o they do/nuts. Am off tae see whit else ah cin burn rolleyes.gif
Marion Dougan
Catherine, onymair wine left? geeze a wee gless. Freezing oot therr the day, where's Ria? Let's go oot the night, Barrowland mebbee, who's up fur it, me me says, Betty, let me see if av goat sumthin tae werr, Melody wherr ur ye, are ye comin wae us, right, gang lits plan werr wee night then, Hoi Jazzy yer welcome hen, am a nice person, ye''ll fun that oot if ye jist come in fur a cuppa
Catherine
Here ye go Marion, Ah think therrs a few need a wee swaally in here the day...An a few that's hud tooo much!!!
Burly Broon's oot therr alang wae Frosty an God no's who else, pass ower the slippers pet, kettles oan laugh.gif
Melody
Ach I thought we were goin' to the Barraland?? Nae slippers the night Catherine, nice to see ye Betty, poor Lee..but the studying will be worthwhile. Imagine burnin' yer sausages, that dinner sounded great as well!
Catherine
Awright....betty's burnt the dinner, Lee's aquirin the big brain studyin, wine's lookin feart ower in the coarner therr....Ah suggest we swing oan the boabbly hats an matinee jaikets an zip right up tae the Barraland fur a bitta swingin...Moan troops...Wednesday nights ur no too bad fur the talent an aw...Might set a wee date up fur the weekend laugh.gif
Melody
We'll need tae get a taxi cause we'll no get oan the bus wi the matinee jaikets, whit colour wis yours? Mine's a nice wee lilac shade here, it'll no matter it's dark in the Barraland! laugh.gif
Catherine
Oh mines is slut red Melody.....Ah look dead gallus in it an aw, smashin so it is laugh.gif Zippadeedoodaaaa zippadee ayyyyy...Oh ahm aw excitit, bring oan the talent......Heid count soon, times a tickin here..
wee mags
am sittin here laughing at you daft buggers wae they hats oan yir no supposed tae wear them yet rolleyes.gif
Melody
Mags, Cath's practising and I'm jist keepin' her company! Are ye comin tae the dancin Mags? Get yours oan!
Catherine
Trust me ma herrs gettin cut the morra Mags, ah need aw the hats ah kin get the day laugh.gif ....
Oh WHERR did ye get yer fishnets Mags? Ye goat a sperr perr therr??? They are gorgeous if ye don't mind me sayin {ah waant them ah waant them ah waant them}..We better mind make sure betty's turnt the cooker aff afore we go oot....
Melody
We'll need tae get Marion, she wants tae go! Hey Mags they fellas fae the Barracks go oan a Wednesday night! We'll be laughin'! laugh.gif Put on those high heeled sneakers cause we're goin' out tonight.........
Melody
Who else is comin'? We've got spare matinee jaikets.. and a couple o bobbly hats left I think! Straightjaikets come efter that! laugh.gif
Catherine
No therrs a thoat..high heelt sneakers {????}...Great idea Melody, you pit yours oan hen an we'll meet ye inside awright laugh.gif

{cripes mare ah think of it...high heelt sneakers, AS IF... wid take awa fae ma slut rid jaiket an boabbly hat...ah mean that wid spyle ma hale style sure it wid?}
wee mags
a need the high heeled sneekers if I dont wear them naebuddy will see me wink.gif
Catherine
Then again Mags, they'd be perfect fur you hen, wid look great wae yer fishnets therr laugh.gif
Marion Dougan
We're aw gawn tae the Barrowland
Tae dance tae Jimmy Macgregors band
We"ll aw dance the night away
Dinnae wurry a wullnae stray
Meey ye in the lavvie it 10 o 'cloak
herr, lipstick an check the froack
tights aw right, slip no showin
luv how ma froack's jist flowin
see ye aw oan the flerr
come oan lassies we'll hae a rerr terr
Melody
Matinee jaikets, bobbly hats, high heeled sneakers, any sticky oot underskirts? Ye always know a Glesga punter by their style, well seen we've got Armani and Gucci and Prada and everthing here! laugh.gif
Melody
The cloakroom lassie says we jist need wan ticket fur aw the matinee jaikets, she'll put them aw oan the wan peg! Who's gonni keep the ticket? laugh.gif
Marion Dougan
Hoi Melody, did a tell ye when a wis hame last yearm my nephew gave me a PRADA handbag, oan the internet the same bag is over 1000 dollars, oh an he geed Haydan a ... cripes a canny mind the name, another designer, she's too young fur it the noo, he travels aw uwer the world, loves his Auny Marion Louis Vetton, is that right, spellin is wrang a know
Catherine
Oh no me Melody, ah might get a lumber pet an ahm no waantin tae keep it doon ma bra incase wan of ma soaks faws oot when ahm tryin tae get the ticket oot y'no....
Ahv goat a shoappin bag though ah kin bring, we could pit wur unner the table swaallies intae it an aw..Aye....guid idea...ah kin keep the ticket...that's it settled, nae bother laugh.gif
Catherine
laugh.gif Sing up therr Marion...GAUN YERSEL!!!!
Melody
Marion, ye couldnae ask him tae pick up a wee pair o red shoes could ye! In fact it wid be better if a went alang wi him because I'd need tae try them oan! laugh.gif
Gemini
HUV AH GOAT NEWS FUR YIS AW there is such a thing as high heeled sneakers they huv them ower here ah think it wis doon in Washington D.C. ah saw them nearly died ah did and wisnae a spring chicken that wis werrin them either couldnae git ower it ah wis jist starin an mah daughter kept saying MOM quit lookin at her bliddy hilarious it wis here how cum ah wisnae asked tae go the barraland wi mah new hairdo an color ur youse aw jealous or something ah hiv this lovly froack wi wan o' they stick oot petticoats ah really dae look smashin in it an if wee mags gies me a wee jaicket wi a bobly hat it wid go well wi it aw colors o' the rainbow in it so any color wid be fine mags unsure.gif
Melody
Mornin' all, jist getting light here in good auld Glesga Toon, top o the mornin' to you two Hubert and Jimmyd! And everyone else of course laugh.gif
betty2
Managed a wee fly shot on here pre-lims ower tae monday .hud a few hiccups but am back in business, Lee is overjoyed his team are in the final o the cis cup at hampden(they beat rangers last night )it wis oan penalties but IT STILL COONTS.See ah missed the night oot at barraland ach well some yae win an some yae lose. Noo we'll hear aboot the lumbers??????? rolleyes.gif
Catherine
Oh wuv no left yit betty....Still lookin doon the couch cushions fur money hen.....Ria's aw chuffed wae her multicolurt matinee jaiket therr {God love her}..we tried tae dye Melody's sannies rid cos Marions cousin's nae prada shoes in his poaket...he's goat some smashin watches though laugh.gif
betty2
Haud the bus ma tongs are oan heatin

lookin oot summit real classy tae werr
Cos when ah hit that flerr
Ah want every guy tae staun an sterr
Betty2 is in barraland
Jimmy mcgregor strike up the band rolleyes.gif
betty2
Hullo there its cauld an damp staunin oot here waitin fur yis an ma herr gettin wastit, nae chance o a lumber noo rolleyes.gif Ach ah'll go see if melody's brewin up
Melody
I'm brewin' up pal, get in oot that snaw, whit ur ye daein' oot in this weather? laugh.gif
maggie2
Hello everyone! I found my way back.....Had back and arm surgeries then got infections then was sick with ear/sinus infections Wheeeeeeeew!!! been a long time!! I hope you remember me? last time I was in here I couldn't find Betty's room??? Maybe it was a slow week? you were all on holiday? you wiz hidin' fae me??? But here I am anyway, knocking at the door! looking for a cuppa and a wee chat........Maggie2
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.