Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
wee mags
betty I loved your story ,only in Glesga wid prince charming come inta yer life efter awe these years ,as for the teeth ,when I was staying at catherines a wis scared I didnae get ma partial plate in before the weans got up,bad enough tae see me in ma goonie let alone missing six teeth ,as for the bathrobe I hiv wan given to me as a joke by ma kids it has scottish terriers on it and its flannel ,but the jokes on them for when its real cauld on goes the bathrobe awfae cumfy biggrin.gif
betty2
Aw ah cin say is that ah must huv made some impression oan him 25yrs ago fur him tae come lookin fur me rolleyes.gif but methinks the kiss ah goat when he wis leavin wis "aye fond farewell" ha ha WATCH THIS SPACE!!!!!
ca,ppp,doremi
Hud a good wee laugh here Betty. Ah tell ye,yer wan in a million kiddo. Most anxious to hear the follow up of this story,if there is wan. I lift my hat tae any man who asks tae see ye again when faced wie a wummen wie nae teeth. Oh boy,you sure do come up wie some whackers Betty. Loved it. biggrin.gif
jimmyd
Great story Betty,you watch he will be back wi a boatle of something nice.
biggrin.gif
Melody
Betty, have you got his number? You've got to give him a phone, I'm dyin' tae hear the next episode, bet you never even asked him for his number. Would you have recognised him if you'd met him on the street? Come on give us the skinny! smile.gif
Melody
Ach well not a soul in the night, I'll jist have a wee seat and the fireside, wonder where everybody is? I could play all my favourite music when nobody's here! Don't tell them! Ok you and me Brian Kennedy, what more could I ask, I'll just dance away here wi myself! laugh.gif
Marg
I think there's more than a soul on Melody, is no one chatting to you.If it's anything like here you need a fire place to sit beside it's very very cold here, going to the chat.
buntyq
I try to remember all our old customs and I am passing them on to Suzyq's family. Betty's story was great. I'd give him a chance if he comes around again and I think he will. Christmas brought a lovely wee book of Robert Burns selected poems and I thought of Betty when I read the back cover. Quote:

Some rhyme a neebor's name to lash;
Some rhyme, (vain thought) for needfu cash;
Some rhyme to court the countra clash;
An' raise a din;
For me, an aim I never fash;
I rhyme for fun.
betty2
Aw melody left inyersel (no the feelin) but that wey yi dont get intae ony arguments , noo ah know yir gonny tell me that you ur a peaceful wummin ,and this i know full well huvin hud the pleasure o yir company, but ah also ken that yir no a wummin tae mess wae biggrin.gif , the fire wis the best place tae be last night no like daft me oot enjoyin masel ha ha an naw he didnae get ma no. an he's nae chance o ever gettin it, there's naebody aboot that cin ring ma bell cheers pal

ps Lee wis 16 yesterday the 11th so there's a man in ma hoose noo nae room fur ony merr ha ha
Melody
Betty, the man never got time tae knock yer door never ring yer bell!! ..Och I think it wis dead romantic, dae you no? Anyhow it was a lovely thing to have happen to ye, and one thing's for sure, that man has good taste Betty.
Happy Birthday Lee, Have a Lovely Birthday, keep an eye on her she's precious as you know! smile.gif
Catherine
Yes, HAPPY BIRTHDAY LEE.....Sorry we missed it. biggrin.gif
Slow day here the day, freezin ootside....an wur gaun naewherr.
Melody
Where were ye when a needed ye? Oor Catherine, I was in masel last night and not a soul tae keep me company! ohmy.gif
Mary48
Shame, Melody, hen:(

and noo yer in yer bed, ah suppose...te internet might bring us closer but it hanae done onythin aboot the time zones yet.

that could be the next thing for Bill tae stuff up eh?
Marg
Morning Melody, your here bright and early don't work to hard today. smile.gif
Melody
Ready to go here Marg as usual, still dark outside, another day another dollar!
Melody
I think everybody's forgetting to come to Betty's wee hoose, I mean she never minds if ye jist come in, as long as you keep it tidy. We used to have such fun in here, ah well I'll jist make masel comfy and have a wee sing song! wink.gif
Marion Dougan
yer a braw singer Melody, right ma turn, I'll take you home again Kathleen, pour me a wee glass o wine Melody, wheree the hell ur yes aw?? git yer weee bum in here
Melody
Right, here's yer wine Marion, dae ye want a wee chocolate?
I'll get the bottle for spinnin' that's if anybody else comes in tae join us! Anybody play the piana? laugh.gif
Marion Dougan
Melody am surprised oor Catherines no came in yet, the wine is open dear, whats keeping you. Freezin oot therr the day, we should be drinkin bovril inteed o wine. Any cakes Melody, a saw Betty in the bakers this moarnin, gittin her rolls, jist wondered if she planked ony cakes, lets go ck. her stash
Melody
Marion, you keep lookout and I'll climb up on this chair and reach the back o the cupboard.....Tunnocks Snowballs Marion,..wait a minute Fern Cakes,...four rolls left,...oh an a half dozen French Cakes...is there anybody comin' Marion I'm a bit wobbly oan this chair...whit ye wantin'? laugh.gif
Marg
Well ladies looks like your here alone with the wine , cakes are out we need to diet. biggrin.gif well I do if I want to get into my favourite slacks. Marion I agree with you it's mighty cold and no sign ofwarming up this week.
betty2
how y/all doin jist checkin in but ah dont like drinkin alone so ah'll look in later rolleyes.gif
Marion Dougan
Ah'll hae a wee french cake Melody. Aye Marg yer right we need tae diet. Betty where ur ye? Catherine an aw, she's oot spending Geoffs money, merr boots Catherine, whit size ye take, a bags yer auld wans right. Yer claithes wullnae fit me, am thinner than you lol lol lol There's the door, ria a wee cuppa hen, ye luk freezin, come grab a cherr by the fire, we fun Bettys stash, want a cake hen. Right shut up Coronation Streets startin
Catherine
Bloody cauld right enuf eh....shove yer bahookie ower Marion an gies a bitta space.....
Casually mentioned the ither night therr aboot the boots, said "Oh here bought a perra boots Geoff so they kin be fur ma birthday" {a could feel the lead balloon stare but totally ignored it}...
Wis talkin last night an Geoff says "Least ah don't neede tae worry whit tae get ye fur yer birthday",
"how no?" ah says...
"cos ye goat yer boots sure."
"Aye that'll be right" ah says, "they're fae the boys" laugh.gif
Marg
Those need to be more than fur lined boots catherine with this cold.I'm having a hot tea now just to feel warm , I've felt frozen since yesterday so staying in today I canna remember it staying this cold this long.Hope Jake enjoys his birthday. smile.gif
Catherine
Thanks Marg......Ahv jist hud a request played oan radio Clyde2 laugh.gif .Wis sittin here listenin tae it an somebody hud emailed fae Toronto, so ah thoat ah wid an aw....Zat no brilliant!!!
Cripes ahm aw chuffed here, that wis dead easy.
betty2
Getting awfy quiet in here , where are you jimmyd an aw the rest that like tae party, melody you still out there? lets get some fun goin rolleyes.gif
am needin cheerin up!!!
betty2
Gemini
coming in frae the cauld here ah need a wee cuppa and a seat by the fire, ran into Andy and Jimmy therr up the road said they wir oan their way doon hope they bring something to go wi a cuppa, whits that yer saying wee mags you aked a cake oh lovely cin a huv a piece, marion and marg called said they were comeing also better pit some mair coal on the fire where's kaz huvnae saw him ah see yer steps ur needing done, did hubert no show up this week betty, oh the oh there's the phone hen ah think its catherine aye it is she said her and rena will be doon later they huv stoap at the liquor store, oh izzat that you heather come away in hen here sit by the fire, want a wee cuppa tea hen wee mags made a cake bet melody wull luv that.
Marion Dougan
Righ move yer arse uwer, am freezing. Andy and Jimmy goat sidetracked tae the bookies, oh well. I'll hae a wee cuppa Ria, an a penquin if therr any. Ah'll dae the sterrs, jist this wance, you aw know how ma back is. So Catherine yer gawn tae N.Y. in February, that's smashin, ye must huv a few bob stashed away eh! Therrs the phone, ah'll grab it, Betty it's some guy asking if yer gawn tae the bingo the night, am no hear, am no hear, take the bloody phone an tell 'im yersell
Catherine
laugh.gif ...Oh the trials when ye'v men knockin oan yer door in the mornin waantin a glimpse of ye betty...
Aye wis tellin the troops in the chat the ither night therr betty, ahm off fur a weekend in New York end a Feb. Oor Joanne's therr fur a weeks holiday, so Geoff an masel are jist buttin in fur two days, wur aw excited. So it's eyes oan the grun fur money noo, cripes ah'll be humpy backed by the time ah get therr.
Here wherrs Melody? Fire's lookin dodgy an aw, wherrs auld grumpy?
betty2
Hey troops guess the vision o me oabn new years mornrn (minus ma pepsodent smile) wis too much fur the guy rolleyes.gif ach well its eyes doon look in elsewhere ha ha ha
cheers fae glesca betty2
betty2
well its cold an wet the night forecast fur the weekend s/no good, lets get the coal bucket filled , an this hoose heated up, hus melody turned up yet? am sure she said she wis only goin oot fur biscuits rolleyes.gif
Catherine
Aw betty it's minus 22 here the noo, supposed tae be minus 29 the morra, huv a telt ye jist how much ah cannae STAND THE CAULD!!!! laugh.gif
Ah'll go run up the road an see if ah kin spot oor Melody, she'll be staunin at that bus stoap again incase Tommy passes...bet ye ony money. Ah'll peek intae the pub an see if onywans haudin the bar up an aw while ahm at it...
Melody
Can a wummin no get a minute's peace tae look fur the man o her dreams? ohmy.gif
betty2
catherine ah think marion nipped in tae the pub, atween hur lookin fur andy an melody pinin fur TK ah think its heartbteak hotel they're at tongue.gif
Marion Dougan
Ahmmmmmm haer. Jist nicked in tae the pub fur a min. Nabuddy therr. A did the sterrs Betty hope somebuddy telt ye, you no the problems a huv wae ma back, so na mare sterrs fur me. Gies a wee cuppa tea hen, wee french cake, a brought in six, therrs the phone Betty want me tae git it, hoi Catherine its Big Al fur you,,, betty whits gawn oan wie they two? wan minute talking, nest minute fightin, a couldnae be bothered wie that, oh her's ria, pull yer chair up tae the fire hen
Gemini
och ah tell ye oh thanks marion fur the seat jist goat in frae stacking aw mah wid thats left an mah hoop aw ready fur the blizzard the morra, och this bliddy cauld is getting tae me need tae take of fur sum waarmer weather onybody waant tae jine me, here ah saw oor melody walking up and doon by the pub whits she daen she wis awfy loast looking oh my thats a lovely fire yiv goat goin betty dae ye need a haun wi anything yi know ah cud go a nice fish supper anybody else ah'll go get them afore ah take mah boots aff. ohmy.gif
Melody
Make it two fish suppers Ria..jist take yer boots aff.... I'll go...I'm fed up lookin' for Tommy.. I think he's away somewhere.....you put the kettle oan...get a wee heat by the fire hen! Ria will I get some pickled onions as well..and a couple a rolls in case jimmyd pops in!... I'll away I'll no be long...get the plates ready! wink.gif
Melody
Morning all my pals who I see on just now! It's freezin' here, see that Canadian weather gonni keep it..because it seems tae be headin' for here. Hubert send some of your weather! wink.gif
jimmyd
Well Melody,think positive,only a few more weeks till spring.Soon you will see the daffodils.Just think warm thoughts till then { Hang on till I put this air conditioner on,bliddy bilin in here }!!!!! am away doon the liscensed grocer , for a wee dram for you all.That will heat the cockles Eh !! cool.gif
leeninaus
Aye Jimmy a bleedin swelterer here today too !! the daft bugger that I am had the ac going all day & where was I ???? outside gardening!!!!! mind you got heaps done !! would have taken me a week in the last place !! was invited to my son's place for an Aussie Day works ( lives almost in the city !! ) but I declined, couldn't stand the traffic on the way home !! Catherine, minus 22 ? I didn't think there was such a temperature.. if it got to minus 2c here I would have to hibernate & live on hot boveril & oxo crisps, with a couple of hot water bottles ( & of course a good supply of Guinness & Red vino ! ) wink.gif
Gemini
ahm wi you Melody but the Canadians love to share especially their weather, still freezing down this way and snow all week so they say so I decided to share it with you all over there and I sent post haste across the BIG puddle enjoy it and as for you aussies can you no send some o' that heat this away. Next storm coming in from the hearland now I have been here 46 yrs still huvnae fun oot just where the heartland is yet dry.gif
Catherine
Aye we're diggin in an aw Gemini {leen awa you oot an get a sunburn fur me tongue.gif }...Constant flurries here aw mornin, why did a bother tae shovel ma front steps??
Cripes you'll remember fae the ither side Ria an betty, but mind therr wis nothin worse than gettin oan tae a cauld bus either gaun or comin back fae work, slush everywherr an no a heater workin. Waater drippin doon the inside of the windaes, every bag ye hud sittin oan yer knee if ye wur lucky enough tae get a seat....only thing worse than that wis when ye goat tae the bustoap an it wis full up!!
Oh a cuppa tea quick china's, ah could get masel intae a bad mood gaun doon that memory lane..guffawguffawguffaw..
Marion Dougan
We're iced in, 2000 accidents yesterday, 3 killed in N.C. Govener declared a state of emergency. Stll goat Chilli and lots of snackies fae the wee perty, few beers, nae wine, so ah'll be on the seagrams later, fire's oan, dug's happy he loves the snow and ice, am feart in case he breks
s his legs, when he goea oot, a say Angie go slow homey in case you faw, the deck is covered in ice. Craig left last night aboot 6pm a wis a wreck tae he called tae say he goat hame, jim kristi left early, ye know 2 sperr room here, bit theve goat dugs so hud tae go hame. Bob sister jist phoned on her way hame tae n/y. a wee bit clear in Va they will drive as long as they can( huv a 4 wheel drive) am a wreck worried aboot them, bit they are used tae driving in it. We aw snug as a bug in a rug, if we get the ice agiis am feart in case power goes oot, wee glas logs so they help a wee bit ta ta
Catherine
Marion tell us how the big surprise went...Wis he thrilled? biggrin.gif
Marion Dougan
Catherine, he was totally gobsmacked, picked that wan up in Glesca last year ha ha ha. A canny beleive Bob is 60, am sleepin wie an auld man ha ha ha. They did not get to play golf, as the ice storm came in, so that was a big dissapointment. Great weekend had by all despite the ice storm. Catherine thanks for asking, a wis too bust taliking aboot the weans an dug, a forgoat tae mention ha ha ha
betty2
Wish yid aw stoap moanin aboot the weather efter aw it is winter an it'll soon be ower .if onybody gawn fur fish suppers make mine a speshul an donr furget the pickled onoin, goes doon well wae a cuppa tea an a wee bit breid an butter. Made a rerr joab o the sterss marion an you'll need a doactors line if yi waant tae be exempt in the future.Melodt dae yi TK' might be in cuba???????An a wee efter thought marion nowt wrang wae yir back when yir pub crawlin rolleyes.gif

aw the wey fae glesca betty2
wee mags
an no betty yae cannae win fur losin wae this bunch cin yae ? well it cauld here so am gonnae make some nice chicken pot pie and a wee sald a nice cuppa yea coorie in and no even think aboot the lousy storm thats comming the night so oot comes the knitting needles and ma wee lap blanket ,and am awe set for whit ever comes ,and by the wae I might just light a fire and am sorry I hivnae been oor tae yer hoose fur a wee while ,not to worry keep warm and cozy you lot cool.gif
Marion Dougan
There wis nout wrang wie ma back... tae that bloody Yankee Mike swung me fae that bloody chandleer in the dining room
Melody
Whit wis goin' on I'd like tae know? That's they yanks fur ye, caused a lot o bother ower here during the war wi they same tactics....so my granny told me! Mags you better get that yank back ootside tae clear up that snaw....get rid o some o that energy he seems tae huv!! Betty see if TK is in Cuba..they'll be trouble at mill! Here, I think it's started snowing here...oh mammy, daddy. Shake up that fire a bit somebody, right who's first fur a wee song? rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.