Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Catherine
Hear hear Elma.......Jakka gies the bit that's fat free wid ye pet......afore that lot come in laugh.gif

Quick question.......See when ye's are paintin, has onybudy ever kinda mibbe paintit ower mibbe marks or dust..y'no.........wee things ye see when ye'v nae cloth nearby like.........no that ah wid ahm jist askin laugh.gif
Java
Marks and dust are fine...jist dont dae it ower spiders, they leave a lump...no that ah wid know, ah'm jist supposin...laugh.gif
betty2
Canny leave you lot for a meenit rolleyes.gif The sperr key is oan a string at the back o the door. An aye ah goat a win at bingo but am off tae cambridge shortly so that,ll gie me spendin money . Melody yi know how ah tend tae shop a bit rolleyes.gif Left a note fur the coalman tae gie us an extra bag this cweather isnae gettin ony warmer

rolleyes.gif
Elma
Right Betty, that's me in. Got the fire stoked up, it's nice and warm in here. I've put the kettle on too so who's for tea and some biscuits if Java's left any ohmy.gif

Is that three wee blinking smillies I see Betty?????? rolleyes.gif
betty2
rolleyes.gif rolleyes.gif hhmmmmm
betty2
rolleyes.gif
Isobel
Just popping in to let you know my little grand daughter arrived yesterday. I posted a few pictures that were taken about half an hour after her birth.I am so excited to be a first time grandma.
Elma
Congratulations Grandma Isobel wub.gif I'm away to have a look at the pictures. Keep us up-to-date with her name and all about her, you must be so excited. biggrin.gif
Melody
Aw many congratulations Isobel. What a wonderful thing to happen you must be so delighted. Best wishes to you all. Enjoy every minute of it all.
betty2
CONGRATULATIONS ISOBEL AND ALSO TO THE PROUD PARENTS
Catherine
Oh CONGRATULATIONS Isobel biggrin.gif Thats lovely news to hear.

Ahm away tae see the photo's biggrin.gif
stratson
So happy for you becoming a first time grandma, Isobel, smile.gif sure it's the best feeling ever.
Health & Long Life to your g/daughter.
Gallusbisom
Wonderful news Isobel, congrats. all round. Going to have a wee look in the gallery now.
betty2
Isobel just seen the photo,s

Ashe,s adorable B and so beautiful C areal cutie full of charm
E bet youre excited and D so delighted

Iwould love to wander through the rest of the alphabet with you but honestly I sobel no words can describe the joy of a new born baby wub.gif I wish her health wealth and happiness all through her life wub.gif
wee mags
best wishes to Isobel and Jim and not forgetting the new mom and dad ,thanks for the phone call betty I enjoyed our wee chat biggrin.gif
betty2
You know me mags always been good fur a blether. An ah enjoyed oor chat anaw rolleyes.gif
angel
I just saw your photos Isobel and you wee baby is just lovely, I,m sure she will bring you so much happiness. tongue.gif
Isobel
Thank you all , great wee song Betty. We are thrilled to bit. It is more exciting than when my own two were born.I guess just the fact that my little girl is now a mum, hard to believe really.Posted one of her two days old. I promise I wont bore you with any more.
jakka13
I had a nice long blether with Boots tonight .She sends her love to all .Isobel she asked me to send you her Congratulations .Hope everyone is well .Are you feeling a wee bit better Mags?.I made some wee fruit scones and I brought some home made strawberry jam .Did I hear somebody say they'd put the kettle on ?
Isobel
Only if there's a wee scone there for me. That was nice of Boots , say hello next time you are talking to her. Mags hope you are feeling better.I have a feeling that yank of yours will be looking after you .
Betty any luck at the Bingo recently?
betty2
Nae luck at the bingo recently, but goin the morra night so fingers crossed rolleyes.gif Isobel baby photos are never boring,in fact qite refreshing wub.gif Glad you liked ma wee song

wub.gif
Melody
Nice tae see ye Betty as always. smile.gif Wee quiet hoose these days in here. wub.gif
Java
That's cos ye made me turn the radiogram doon...laugh.gif
Melody
laugh.gif Aye well ther's doon the stairs tae consider...Donny shouldnae have been singin' that loud.
Java
Ocht ye canny appreciate Puppy Love unless its at four hunner andforty decibels....laugh.gif
Melody
This is true. laugh.gif Och away an put the tea on and we'll see whit's for eatin'.
Java
Ocht ye know ah don't each much...laugh.gif Jist a wee Abernethy...wi jam and cream and stuff, jist tae make it look nice...laugh.gif
betty2
C/mon java "puppy love" gies a bit o swing a wee bit o bobby darin

Am in the mood fur dancin romancin
Am givin my all tonite wub.gif

Melody a wee gless o wine wid go doon a treat if java puts oan anither record biggrin.gif
Java
Dae ye want 'Pretty Betty' or 'Judy Don't Be Moody' laugh.gif Ah canny believe the songtitles folk come up wi...laugh.gif
Catherine
laugh.gif

Ahm turnin oot like Gordon Ramsey here......no his cookin skill, the other wan!
Max jist got a wee brace yesterday, novelty's long gone an we're tryin tae find somethin the wee man kin eat. He's cost me a fortune awready wae frozen yogi's, milk shakes cripes an ahd tae buy another blender tae mix the frozen fruit in, an we're no 24hrs intae it laugh.gif
Sgaunni be a loooonggggg 28 days!
Java
Could ye no jist get him tae fill up sookin spaghetti? laugh.gif
Catherine
Tried that..........pasta gets stuck laugh.gif

Lunchtime there ahd chicken noodle soup made, he didnae like that.....went oan tae the bagel wae hunners a butter ......some cauld chicken meat minced........he survived that, but ah think it wis the added touch of the new wee straws ah goat him tae drink his waater wae, aw different colours an some aw sparkly...cheert him up nae end so it did!
Saw aboot the look wae ma boys, wunner who they take it aff laugh.gif
Lennox
QUOTE (Catherine @ 18th Feb 2009, 05:24pm) *
Max jist got a wee brace yesterday, novelty's long gone an we're tryin tae find somethin the wee man kin eat. He's cost me a fortune awready wae frozen yogi's, milk shakes cripes an ahd tae buy another blender tae mix the frozen fruit in, an we're no 24hrs intae it laugh.gif
Sgaunni be a loooonggggg 28 days!

Wit wrang with him ??

You can always get inventive and blend up a burger .... naw maybe not .
Catherine
Oh noo THAT sounds appatizin Lennox, Here Maxi, try this wee blended burger pet laugh.gif

He's no got room for the second teeth tae come doon cos the first wans took up aw the space an even if they come oot there's still nae room at the inn cos his upper arch is too small.
So.........enter the 'Space Retainer' guaranteed tae stretch the upper arch of the mooth tae accomadate said teeth chappin tae get in......only on for 28days at a cost of 2500 dollars.

Ever wondert why when ye go intae any Dentist /Ortho's Office here why it's so plush? Well me an aw the rest wae teeth in Canada up therrs the reason laugh.gif
Lennox
QUOTE (Catherine @ 18th Feb 2009, 07:16pm) *
'Space Retainer' guaranteed tae stretch the upper arch of the mooth tae accomadate said teeth chappin tae get in......only on for 28days at a cost of 2500 dollars.

Ever wondert why when ye go intae any Dentist /Ortho's Office here why it's so plush? Well me an aw the rest wae teeth in Canada up therrs the reason laugh.gif

You shoulda said afore Catherine, now that seems a lot for a space maintainer here in my office it woulda cost you $185.00 US plus the cost of the extraction say another $100.00 plenty left for a party in the summer .. huh.gif
Java
Don't listen tae her Catherine...in her office they jist stick a tennis baw in yer mooth...laugh.gif
Lennox
no for weans , we use a pingpong size for them huh.gif
Catherine
An therr must lie the problem Lennox, Max hus goat the pingpong size mooth but he's goat the tennis baw teeth laugh.gif

Yer kiddin me oan.... that's aw they charge in the States?
Our Benefits through Geoffs work cover half the cost an we pay the other hauf, maximum 3000 for Orthodontist work per single Lifetime.
Max hus yased hauf his up awready an he's only 8 laugh.gif

Dentist charges are 100% covered up to 2000 per anum per person, again that's Geoffy's Benefit package.
Benefit Packages are huge enticements in Employment here, the bigger the better obviously.
You could be offered more money but way less Benefits, and it's wise to go wae the Benefits for sure.

As fur the puulin of the teethls, cripes they look at ye in horror here.......too 'stressful' for the child and only pulled as a last resort. Ah told the Ortho ah kin assure ye if it's no oot itsel in six months time AH'LL be yer last resort!

Ah didnae know you worked in Dental Lennox, that's me learnt a new thing the day, heyhey!
Lennox
Catherine, Sorry for no getting back to you have to work and that.. huh.gif

Your Ortho fees are awfy high, there's a spacemainter and then there's Ortho , but even the ortho is way high , you should only be paying half of what the dental plan allows ie if the allow $3000 you pay half ins pays half and then if the dr is in network there ususally always is a differece of a 30/40% on that so you end up paying say 1200 give of take a couple bucks ..

If I were you I'd call the ins

A wee lad in my office had a tooth out and a space mainter his mammy paid is a total of $265.80 that was for the space to be covered for 3 months to allow the permnant teeth to erupt .

Hope Max can eat a wee bit better .
betty2
for Max
betty2
Just came in tae bank up the fire an put the lights oot , tongue.gif
Catherine
Biggetybig snow here again this mornin.........ahm fed up wae it biggrin.gif

Thanks for Max's wee smile therr betty, ah'll show him it when he gets up. Wee lazy bones the two of them are still givin it the big zzzzzz's laugh.gif

Lennox how you explain it is exactly how we pay it. He's doing brilliant with it wee sowel that he is, thanks.

Ahm huvin one of those mornins that ahm like a cart hoarse in here, already tripped doon the sterrs, sat waitin fur the kettle tae boil for ages an jist realised ah hudnae put it oan!
Ahv no checked ma lottery ticket fae last night yet....46 million ah think ahv won, ah;ll let ye's know.

betty2
Here,s a breath of apring just for you vatherine
Catherine
Oh thanks betty, thatsa lovely wee tree............it is SO cold oot there the day, ahv spent the whole mornin lookin for ma neighbours keys in her hoose.
They were underneath her seat the whole time when ah wis drivin her tae work this mornin.
See when ah found them ah coulda brained her laugh.gif

Had ma Oscar Perty here last night again........didnae win again, but it's the closest ahv ever came, wis only wan behind them an Karen an Donna share it for anither year.
Ahd Mickey Rourke for best Actor an at the last minute ah changed ma mind an went wae Meryl for best Actress, bandit ah wis gaunni go wae Kate Winslet annaw, shouldnae ah doubted masel if ye'll pardon the pun laugh.gif
betty2
See a hit the wrang button there Catherine but yi knew it wis meant for you and you alone biggrin.gif

Atree not only grows in brooklyn rolleyes.gif there,s wan here :
betty2
Lookin fur volunteers spring cleanin time again write yir names oan the bit o paper pinned oan the back o the door an whitever yi speshlise in that field.
jakka13
OK Betty ,I put my name on your list .I don't know how much cleaning I can do but I'll bake some stuff and make the tea and coffee for the workers .I could maybe manage the brasses .
Java
Aw Jakka it's lovely tae see ye...biggrin.gif

Ah've put ma name oan for cleanin' oot the biscuit tin...and spider removal...ah could probably manage the rug beatin' annaw...depends how many biscuits ah've tae clean oot...huh.gif
Catherine
Me an Melody's also signed ye up fur the hooverin, dishes an waashin the flerrs Java if that's awright...nae point in stoappin wance yev startit kinda thing laugh.gif

It sure is great to see ye Jakka, jist gie yer brasso ower tae Java pet an she'll dae that annaw.
Ahll make the tea cos ahm that kinda gal laugh.gif
Java
Ocht tie a brush tae ma...huh.gif Ah mean, of course ah will Catherine, nae bother at all...jist lift yer feet a wee minit till ah dae under ye...jist a wee bit higher hen...wee bit mair....laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.