Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Melody
See if she's won and forgot they fish suppers there'll be trouble. laugh.gif Naw she wouldnae, sure she wouldnae? Unless it was loads o' money an' she's away tae somewhere exotic an forgot about us aw.
betty2
Sorry ladies nae joy wink.gif at the bingo, canny hing aboot the day , its ma wee g/son Caleb,s 1st birthday the day. Jings 249 years atween him an Rabbie rolleyes.gif . Off tae see the birthday boy. [Caleb no Rabbie]
betty2
rolleyes.gif
Melody
Aw bless Betty is it really a year ago? Happy Birthday to wee Caleb. wub.gif Enjoy your day pal. wub.gif
Java
Jist tae prove it's no always me at the biscuits, ah've been oan the tiles aw weekend and there's still nane left...and contrary tae rumours circulatin' ah did not have a single fish wrapped in two abernethys...huh.gif

Oh, and happy birthday tae Caleb biggrin.gif
betty2
Aye melody thats a year already, dont time fly rolleyes.gif and there he is toddlin aboot an mutterin away canny understand whit he,s sayin, tho the occasional word makes some sense. He,s a wee stoater wub.gif

Well java aw weekend oan the tiles? hope it wisnae the roof tiles, widnae like tae think you wur a cat oan a hot tin roof lookin fur a single fish lol

rolleyes.gif
betty2
Too cauld tae hing aboot think ah.ll nip back intae bed an watch telly. Thats the joy o retirement rolleyes.gif
jaybee
I don't understand the saying <on the tiles> Can somebody enlighten me please?
Melody
I don't know either Jaybee, maybe it's to do with being left in a prison cell. ohmy.gif Ye imagine that tae be aw cold tiles. Or mibbe it's just on yer ain bathroom tiles. Or mibbe it's nothin' to do with tiles as we know them. Ah'm a big help sure ah ah'm? laugh.gif Ah'll go look it up somewhere.
Melody
A Night on the Tiles - etymology

What is the origin of the phrase "A Night on the Tiles"?
A web search came up with an Australian who myopically thought the phrase came from down under and referred to the notion that when you are very pissed you end up on the tiled floor of the bathroom after having called Huey on the porcelain telephone. A nice idea, but wrong.
We all know how to use the phrase. It refers to a wild party, a night out of unusual debauch. Tying one on.
Another web pundit suggested that the phrase comes from London at the 1900s and refers to a night spent dancing on tiled dancefloors.
I don't buy it.
There is a book called "British English A to Zed" by Norman W. Schur. In it he suggests that "A Night on the Tiles" is from the amourous roof-top night-time activities of cats.
That's the one for me.

Ah think ah'd prefer ma ain bathroom. laugh.gif
Elma
Thanks Melody, think I like the cats one best too. To me a night on the tiles just meant out having fun. Oh I suppose that's what the cats are doing ............. ohmy.gif laugh.gif
Melody
Elma ah could have done withoot that imagine in ma heid first thing in the mornin'.

unsure.gif laugh.gif
jaybee
lol Melody, having a great giggle here. Did Java mean that she had the morals of an alley cat????? oh dear, I think I am in for a ticking off. Thanks for all the explanations. I have a feeling though it is the porcelin fixture that is the winner.
Melody
Aw Jaybee, who knows whit Java means? It aw depends oan whit head she had on at the time of writing. laugh.gif Only kiddin' she's a star that yin. Ah don't think ah've ever had a night on the tiles ye know, mibbe jist as well. laugh.gif
Java
Ah've nae morals attaw, the dentist took them oot...oh naw, that's molars...laugh.gif

Ah always think o' the cats when folk say a night oan the tiles...aw yer pals have left ye, ye've nae money for the bus...yer wanderin' the back greens...yer climbin' up the tenement drainpipe tryin tae get in but yer too tired tae climb any further so ye jist curl up oan the roof o' the middens...oh memories...laugh.gif
jaybee
Och yer kiddin..... aren't ye?????
Catherine
Sometimes ah jist miss you guys laugh.gif

How come we're aw still stupit? laugh.gif
jimmyd
Ditto , Catherine tis good to see ma bestest pals ,still havin loats a .fun on here. Ihave just had a ,wee read ower the thread and had a good laugh to masel.you are aw jist as daft as ever, which is wonderful to see. wub.gif wub.gif
jimmyd
Furgoat whit I was going to say !!!! laugh.gif laugh.gif
Catherine
We come in an oot an we run aboot jimmy........but it's real pals that jist pick up wherr we left aff sure it is. Nice tae see ye tae see ye nice pet biggrin.gif

Life in this hoose right noo is so 'adolescant oriented' as they say here in the frozen north laugh.gif ...in other words ye try tae be wan step of the game ahead of the weans....saw aboot them sure it is.
Cripes some days ah could go tae bed afore them!!
Catherine
laugh.gif laugh.gif
wee sammy
did someone find Rover laugh.gif
Catherine
Go look unner the couch sammy........we'll wait here laugh.gif
wee sammy
he is no there he might be going to the barras Catherine the wee Bastard laugh.gif laugh.gif
Catherine
Wish ah wis wae him sammy .......Ahv Jacob feelin like he's gaunni throw up but he disnae waant tae leave ma bed an dae ah mind if he stays therr an he promises tae belt oot if the heaves arise, Geoff in the throws a passin a kidney stone an ragin cos ah laughed an asked how long it's been since his last period cos mibbe he's pregnant... an Max fightin wae me cos why should he huv his shower if Jakes no huvin wan.......Happy Birthday tae me laugh.gif

See sometimes eh laugh.gif
jimmyd
Awww !! Catherine happy birthday darlin !! Sounds like nothing changes in your joint !!! up tae the eyeballs as usual As ma wee maw wid say, Maggiie Habble hisnae a look in. Am just thinking here the boys are really getting oan in years noo.
Heck I spent 4 weeks in Adelaide over Christmas and it was with two teenagers , who have read the book. " Sisters and Brothers are SUPPOSED ! to hate each other ". Each on their own nae borrer , together , shessssssh !!!'
A wee bit of braggin rights here Erin is like her Mum and Dad ,intae all sports. she is brilliant at tennis , but not interested in taking it serious. Was Dux of her year and is the years sports Captain and a monitor. A lovely tall quiet serious girl, till she spots Sean !!!! lol
Catherine
Jimmy that's no the grandweans that age is it? So ye should be braggin, ah love tae hear about the success of the weans Dear God, an we've no aged abit either...makes ye wunner eh laugh.gif

We've been watchin the Australian Tennis Open here, ah wis lookin fur ye in the crowd but so faur yer hidin laugh.gif
Elma
Congratulations Jimmy, another success for the Dochertys............but can she sing laugh.gif laugh.gif
betty2
Nice tae see absent friends poppin in for a visit rolleyes.gif Aye jimmyd therrsaye a welcome you tae sammy

So who hus aw been huvin a night oan the tiles?certainly no me , am a good lassie.
This wee hoose still draws them in eh must be ma home brew.

biggrin.gif
Elma
You're right there Betty, it's our home away from home wub.gif
Gallusbisom
wheesht, wheesht, it's jist me, ah'm sniffin aroon fur mince. Handbag mentioned it oan another bit and ah'v fair got the notion for some. Just checked my fridge and the freezer an ah hiv nae mince. sad.gif canny believe it, imagine no huvin any mince in the hoose. ohmy.gif So ah will make stew bit in the meantime kin a sit doon an hiv a cuppa wae an Abernethy Biscuit?

Oh, an ah brought some "stuff" tae put in the plank. Nae doot, Jimmy an Sammy will find it. Ah think Sammy uses Rover tae find the stuff.

Betty ur ye comin tae the tutu Tuesdays? It is kinda wear your tutu and dance as you please. You know we are all a little on the wild side? Well with some exceptions.
Java
Ch..ch..ch..chik...en....soo...soo..soop....ah nnneed chik..en...sssoooop.....ah'm frozen....huh.gif
Gallusbisom
Why hen? It's nearly minus 1 oan the thermometre here, why ur ye cauld? Nae bother hen we will get you some chicken soup. Don't expect this to be an excuse fur no turnin up at the Dance Kless the morra.
Java
Tttoooo lllate....laugh.gif

And it's cause o' the dance kless...ah wis practisin' wi ma tutu oan...laugh.gif
betty2
4 days since a visitor wink.gif its no that cauld big pot o stovies oan the stove, some chocken soup left , an a wee droap o the hard stuff tae wash it doon rolleyes.gif
Java
We've been queuein up ootside Betty...the bell's broke...laugh.gif
Melody
Hurry up Betty ah'm freezin oot here and Java's eatin' aw the biscuits oot the bag. huh.gif Java go see if there's an open windae. smile.gif
Java
No way, you jist want me tae leave ye wi the biscuits...huh.gif
Melody
See you Java ye'll have aw Jimmyd's Caramel Wafers finished in a minute. mellow.gif
Elma
Did she leave me any of the bourbons, she'd better tongue.gif

C'mon Betty, my feet are freezing laugh.gif
Melody
Elma ah've been haudin' the bag tight as ah can an Java still manages to get intae them. ohmy.gif Ah think Betty might have had that big win at the bingo and she's away tae Las Vegas again ye know.
C'mon we'll go doon the street and look for her.
Java
Ocht ye don't want tae be carryin that heavy bag while yer lookin' for her...jist leave it here wi me...it'll be perfickly safe...laugh.gif
Elma
D'you think Betty's left us in the lurch, s'not like her and I'm starving. Think I'm off to the tearoom for some coffee and sausage rolls.
Melody
Good idea Elma, c'mon we'll go and come back later on. Java mind you canny get sausage rolls because you've ate aw the biscuits. laugh.gif
Java
Ocht ah'd rather have fig rolls onyways...laugh.gif

Elma
Oh good, I don't like them so you can eat away to your heart's content. Maybe Betty likes them though so I'll bring some in next time I'm here. smile.gif Hey Melody I'm coming....... tongue.gif
wee mags
sorry to say Ihave not been roon for a wee while ,but am feeling a bit better noo and can get upstairs to the computer , still cannae sit toolong but a wee chats awe right ,Hope to see you awe soon wub.gif
Elma
Pleased you are feeling a bit better Mags, take it easy. Looking forward to having you back 'full-time' wub.gif
jakka13
Hi Wee Mags ,
sorry you've been under the weather .I hope each day finds some improvement .No much fun when your feeling bad .I know .I've not felt much like making treats so I just picked up some Jamaica Gingerbread from Marks and some Lurpac butter .Anybody up for a slice ?
Elma
Oh thanks Jakka, a big thick slice please! Hope you are doing well these days, nice to se you popping in here again. wub.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.