Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
ca,ppp,doremi
Mary48. Just checked out the website you gave. Some lovely Irish proverbs there. I wonder if there is one for Scottish proverbs.?
Catherine
Whit aboot 'furst up best dressed' Rena laugh.gif {Some 'attributes' ahv goat doon tae purrrrfection Mary}
Mary48
Rena, ah find that most stuff is attributed to the Irish...if it's celtic, the web thinks Irish!
us poor Scots and the Welsh seem to miss out..so much for the picture given of the dumb Irish, eh?

Heh...gaun yersel, Catherine:)
Mary48
ah had a quick look...for Scottish proverbs...didnae do blessings as ah dont hink us Scots are really into the 'blessing' patter:)

Scottish Proverbs

Here's some that I found on another page...there may be some the sameas on the link:)

A child may have too much of his mother's blessing.

A dry lent, a fertile year.

A penny saved is a penny gained.

A thistle is a fat salad for an ass's mouth.

Better keep the devil at the door than turn him out of the house.

Bring a cow into the hall and she'll run the byre.

Cutting out well is better than sewing up well.

Every fisher loves best the trout that is of his own tickling.

He that has one sheep in the flock will like all the rest the better for it.

He that loves law will get his fill of it.

It is ill fishing if the hook is bare.

Learn young, learn fair; learn old, learn mair.

Many haws, many snows.

Never go to the devil and a dish-clout in your hand.

Never marry for money. Ye'll borrow it cheaper.

One for sorrow, two for joy, Three for a girl, four for a boy. Five for silver, six for gold, And seven for a secret that must never be told.

One may ride a free horse to death.

The first dish pleaseth all.

What baites one, banes another.

When all fruits fails, welcome haws.

and now.,,,,who can tell us whit they a' mean?
Archie Millar
A don't know who's aroond?---hivnae been around fur a couple o' weeks
A brought this virus ower on the plane (immigration efter me fur importing foreign beasties) so a had this virus an Norah had it we both had tae hiv a course o' antibiotics --we're gettin' over it now
In the meantime this bloody m/c crashed I had a virus attatched to an e mail never mind-we enjoyed oor week in the "colonies" an' will look up the boards tae see whit youse are all aboot!
Now I want to make a statement! ---I received a pm from someone called Biff which stated that I should learn to speak English --Now just let me say (whoever you are)that I can be as articulate as the next person and I would be obliged if you would come on to the "boards" and explain yourself instead of sculking behind pms thank you
Catherine
laugh.gif ...Ah see biffs at it again Archie!! Whoever they are, ah think they jist like tae wind up, cos we aw goat the same pm a few months ago....so jist you ignore them pet, an as fur you biff....Mind Santi Claus is watchin ye noo.
Marg
Archie , I'm sorry you picked up a virus from us Canadian's but we like to share........ just joking............. glad your getting better though and Nora as well. I see your not the only one who gets mail ( mine was by e-mail) from someone on here,I have as well so your not alone and it had made me very up set but then I thought I'm a better person at least I don't hide my thoughts.So now I'm back posting. smile.gif Oh and Archie there's nothing wrong with your English I quite like it !!
Catherine
OOpsaweedaisy {thanks marg} Sorry tae hear ye's huvnae been well Archie, mags an masel wur jist sayin last night how we hudnae seen ye on. Good tae hear yer on the mend noo....Christmas perty times acomin.. biggrin.gif
Melody
Somebody should tell them that's it no 'English' it's 'Glaswegian'
for goodness sake...' English' is boring! laugh.gif We're colourful and express ourselves far better! Don't you think? ... Old Chap!
wee mags
diss any yin hiv any idea who this biff person is ? dissnae seem tae know as melody says were talking Glesga talk no kings or queens english wink.gif
Melody
He might get 'biffed 'if we find oot Mags....annoying people with such rubbish!
Marg
Well it wasn'a biff I heard from but that doesn'a matter, the person knows who they are that's all that matters.I know you all speak glesga but I like it.................. smile.gif
Melody
So dae a!! laugh.gif
Catherine
Well masel an fearn had a lovely lunch the day tongue.gif ...Fearn came doon tae the "happy" hoose around one an we hud a rerr wee blether. Wis a lovely afternoon an ither than the wee munsters an thur pals makin the rounds it went aff withoot a hitch. Thanks for yer lovely company Fearn, thoroughly enjoyed masel. Good tae hear ye made it back in record time an aw. Until the next time pet....
Mary48
Aw, izzat no great?
a wee meet that we didnae know wis gaunnae happen:)

It's great the way you can get 9n so well when meeting for the first time.

I was thinking abou this the other day after Jean and Stuart had been up at David's.

Maybe some sociologists would like to do a study to see if it would work so well if they randomly picked ppl and told them they'd be meeting up and left those ppl to make the arrangementns and get to know one another over the phone.
Whit dae ye think?
Catherine
Mary, it wis wan of thae last minute nummers pet wherr ahd remembert ahd said tae Fearn when she couldnae meet in November, that ahd huv her ower a day fur lunch.
Realised ah hudnae done it, so gied Fearn a shout therr at the weekend tae see if she could come doon...which she did bless her. Also said tae Chookie wae her bein in the area an it bein last minute, but she couldnae make it. Next time Helen.
So didnae mean tae keep ye's aw in the dark pet, wis a quick as a flash meet.....plus ahm no waantin folks tae stert thinkin "aw in the name a God, here she goes again wae wan of her meets, wish she'd gie us aw peace"... don't waant tae bore ye's aw laugh.gif
Marg
It's so nice catherine you getting to meet so many on the board , I'm pleased for you it's so nice chatting and then getting to meet. smile.gif
Marg
Betty put the kettle on It's cold here today and I fancy a cuppa............. been to the doctor and got my test results all the tests were clear but he thinks I have acid reflux even though it didn't show on the test so am to continue with the pills as they have helped a lot......................and watch my diet .......... does he not know it's christmas.................. wink.gif
betty2
Hullowrerr hope you are all well having a bit trouble readin the board at present the ol eyes are actin up nice tae know you are all keepin the fires goin in the hoose rolleyes.gif
Marg
Oh dear, Betty sorry those eyes are miss behaving , we all miss your posts hope your back in full swing soon . smile.gif
betty2
am tryin marg ah huv tae use the eyeglass for now but will keep tryin biggrin.gif
Melody
Hello pal, I've missed ye...I always miss ye! Sure we always miss Betty folks, she's the best!
Catherine
HEAR HEAR...
Oor betty keeps the homefires gaun
When things seem awfy gray
So here's a kiss jist comin your way
Ana great big smashin HORRAY!! laugh.gif
Mary48
Catherine..ah wis jist havin a wee laugh at/wae? ye aboot that meet:)

It's jist great tae hear aboot folk meeting up and getting on so well...ah love it!

Marg..aye, you watch what yer eating noo!! LOL ah'm sure!

Betty, sorry to hear about your eyes,..ah have been thinking about them since the new board started up and we'd aw stopped doing capitals in yer wee hoose....d'ye want us tae start up daein thum again?
Mary48
Where's Jimmy?
It seems like forever since ah've seen him posting...and there's a new member wae the surname Docherty...Hi, Olga:)
Ah wis wunnerin if ye were related tae oot Jimmy?
Marg
Where is everyone this fine sunday? Looks like things are pretty quiet at Betty's house.I know football's on at mine No mary that's david's sister , welcome to the board Olga David's been waiting patiently for your arrival. smile.gif
Melody
S'pose I've tae light the fire again.......well I'm definately no makin' the tea.....I hate when Betty's no here! Feels awful cauld withoot her....!! smile.gif
Archie Millar
Peeped in but there's naebody aboot ---the fires oot goin'up.the pub for a pint
Mary48
Haud oan, Archie...ah'm right ahint ye:)
Melody
See nae wonder the fire keeps goin' oot, they chancers are away tae the pub again! Betty hurry up ye'll huv tae take charge in here, it's goin' tae reck and ruin! laugh.gif
Catherine
Cripes here take a bag aff me Melody pet..Jist been tae Costco's so ahv goat plenty t'bags {boax a twelve thoosant} coffee beans{twelve pun} an aboot three thoosant different biscuits!! A near goat us a perra tights each but ah couldnae kerry ony mare laugh.gif
Zat that Archie an Mary away aff tae the pub again? Ah think they've goat bloody shares init {don't tell them aboot oors}...right, quick bomb up the sterrs tae the waater closet an kettle will huv boiled. Nae sugar mind...saweet enuf hen..
Melody
Right Catherine everythings under control...except nae Betty....tea's made.. are ye gonni open they biscuits ur no? See they other two ..if they don't come back fae the pub in a minute.. we'll jist huv tae go and get them...wonder who'll keep the fir lit if we go oot... ach we'll wait till somebody else comes in....then we'll go.. laugh.gif
Melody
Here Cath. see that wee bird's back again... remember the same bird that thought was outside my windae. Oh put another spoonful of coffee in ma cup Cath. I think we're in for a bumpy night!! laugh.gif...Wish I wis Bette Davis again!
Catherine
Ah thoat ah heard Scotslad talk aboot a wee burdie therr at the weekend...taweet taweet taweet!! ..Ye'v hud seven biscuits awready jo, take it easy or ther'll be nane left...wur no aw made a money y'no!! laugh.gif
Ahm like a fiend in here, dozied aboot aw day an noo ahm in the clean up frenzy....weans are keepin scarce cos mum's daen the code red....
Melody
Funny how weans sense these things...... I wonder how they do it laugh.gif ....Naebody else wid ever know. ...I still think we'd get a better laugh in that pub.
Catherine
Ah think it's goat somethin tae do wae the dulcet tones ye use...GET THAT BLOODY LIFTED OR IT'S BINNED!! laugh.gif Hoi that pubs beginnin tae sound mare like it dae ye think?
Melody
Get yer coat! laugh.gif
Catherine
IT'S OAN.... laugh.gif
Melody
Zip a Dee Doo Dah, Zip a Dee Ay! laugh.gif So's mine!
Melody
Maybe it's jist as well that there's the Atlantic between us two! laugh.gif Well back to reality and Keyboard Lane!! Ho hum! We're off to see the wizard the wonderful wizard of Oz!
ca,ppp,doremi
Here can ah join yes at the pub? am jist bloody sick uv gettin over 2ft of snow and now another storm is poundin us. And did ye know, Winter accordin tae the calendar isnae even started? Uch,I'll cheer up when the sun shines. Could go a wee cup a tea there. Marg,ye no brewin any?....Archie, ye no think yer showin aw them teatotallers a bad example there....Rena rolleyes.gif
ca,ppp,doremi
Here can ah join yes at the pub? am jist bloody sick uv gettin over 2ft of snow and now another storm is poundin us. And did ye know, Winter accordin tae the calendar isnae even started? Uch,I'll cheer up when the sun shines. Could go a wee cup a tea there. Marg,ye no brewin any?....Archie, ye no think yer showin aw them teatotallers a bad example there....Rena rolleyes.gif
ca,ppp,doremi
ca,ppp,doremi
Marg
Ok Rena , the tea's on come on over to get it we've little snow had some earlier today but most is gone already freezing rain now .............YUCK!!! the roads will be bad tomorrow. and Rena if you look above you've an echo................ finger get stuck... smile.gif
Catherine
Right...Nae mare vodka an soda's fur Rena laugh.gif Winter wonderland oot here an aw, here we go again!! Off tae bed wae ma book guys, Henry the 8th hus jist merrit Anne Bolyn....excitin stuff, ah should be sleepin within the hauf hoor. Nightynight an mind pit the guard up last gaun tae bed noo.
Mary48
hahahaha....ah'm wae you, Catherine! Ah reckon Rena's drink should have been cut off three messages ago! LOL
We'd a rer wee night ther...that Archie's a right cairry oan so he is, then when Melody and Catherine joined us..that was it...the night was set!
We've broat back a kerry oot for youse yins that widnae brave the cauld...get the glesses fur the spirits.
*whew*
Bloomin hoat in here...
*gets the coat and the cardi aff*
That's better
where wis ah?
Catherine away tae bed wae a book? Pair wee sowell,,,ah'll no tell ye how much she had tae drink but ah will tell ye that she'd better take a bucket alang wae that book!
jimmyd
Jist thought I would mention it here,ye know how I am distilling my own booze an that.Well today I made some Irish Cream,not going to say Bailey's ,cause that wid be illegal.a Any how .I have never drunk,the stuff,so no idea as to whether it was good or not.Takes a bottle to a couple of ladies here,who are known to have a wee tipple.Left it with them to give me an opinion.Brought the empty bottle back and .said " Think it could do with a wee bit more Scotch in it." can you believe i
the two of them were legless.No way are they going to test my Vodka.So who wants a wee tipple of the good stuff. biggrin.gif
Mary48
ROFL...ah've got a bottle of home made cream whisky in the fridge..ah'm keeping it for Christmas...ah've got some Butterscotch schnapps to brighten it up:)

d'ye make yer ain voddie?
havenae tasted that for years
betty2
Well jimmyd mention vodka an yiv goat ma undivided attenshun biggrin.gif efter wan ur two am no a bad chanter . So when dis the perty begin??????
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.