Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
betty2
Hi folks trippin aff tae the barras eh? well mind an pit oan shoes that ur made fur walkin cos its chokers doon there at this time o year. Ha
betty2
goat cut aff there keep the kettle oan the gas at a peep an the coal bucket filled i'll be back among yis soon rolleyes.gif
Melody
Hello Tommy Kennedy! wink.gif
Melody
Morning Italia and Jock, this is getting to be a habit, us three on at this time. Have a good day! smile.gif
joan
Hi Guys
Just been reading some of the Posts and this memory came to mind
The Pollockshaws Baths my Mum at the Steamie us kids swimming and coming out to the Wondeful smell of
Hoggs the Bakers I can still smell the Hot Rolls
Hot peas and Vinegar at the Itialian Cafe
Can anyone else remember them
Funny the things that stay with you isnt it
wub.gif Joan
Chester
Catherine
Mornin troops, hi Joan nice tae see ye pet, shove ower a bit an gies a wee place by the fire hen......ahm jist back fae school, jake in tow cos he didnae waant tae go oan his wee trip. Cripes wan trip a year if we werr lucky at school an ye literally wid step oan yer best friends heid tae get tae it....no ma boy, he jist lets ye pay fur it an cullapses oan the day laugh.gif ....Och no tae worry....betty fires stoked up hen, gaunni stoap runnin aboot an get ower here an pit the feet up...moan....slow doon an ease up pet.
ladykate
Jist pop in fur a cuppa afore I head doon the road tae ma sons fur ma dinner,if ah didnae have tae drive ah might have something stronger it is poring down oot there.
Hope you find whit your looking fur Betty at the Barras also thanks fur yir phone call welcoming me hame.
Sounds like yir having yir hands full as usual Catherine hen be strong it wull no be long till they are in there beds then you can start all over again in the morning rolleyes.gif hey Joan ah can smell those Peas and Vinegar in fact a bowl would hit the spot right now .
Kate
Marg
While all our American friends are dining on turkey I think we should have a wee cuppa at Betty's ,Melody bring on the biscuits and I'll bring the jams.....oh and maybe a cream cake.I see catherine's pretty busy with the boys and ladykate's off to her son's , Marion are you away looking for Andy?
Marg
Hope everyone is doing fine and have a nice wekend , Melody if you about drop in the chat if you've time.
betty2
jist a wee flyin visit. Latest update oan Lee is that he scored against celtic last night an seemingly it wis a cracker o a goal . Lifted ma spirits up efter huvin wan hellish week. rolleyes.gif
Marg
Great to hear Betty that lee's doing well. Hope things get better for you .
Catherine
Fabulous news aboot Lee betty.....oh ah kin feel a villa in the south a France comin oan laugh.gif ..Ahm aw excitet!!
jimmyd
Aye right Betty 2,has he no been telt, he is no allowed tae score against the Tic. Skelpit erse fur him the night then.
Good luck tae him, I bet you feel so proud.
I remember my big Kevins first game in the Senior side,he played a blinder,was only 16.The papers raved about him on the Monday.I felt real chuffed.
wink.gif
jimmyd
Hoi! Joan, ah might have made they rolls you were eating.Hoggs bakery was my fisrt job when I left school.Now how about we bring some for, the folks here in Bettys wee hoose.Nice and warm and spread thick wi good butter. biggrin.gif Awright ! Melody ah will bring some Tunnochs caramel wafers tae!!!!
joan
hI guys
Well Jimmy what are the Chances of you working in Hoggs Bakery
Small World I could go one now with butter on
It was way back when Jimmy I left Sir Johns in 61
My God I feel Old
I have so many memories the old picture AHouse Crossmyloof Cafe up the Mearns
Still we all move onwords ans upwords I suppose
Still think life was Happier back then
Best wishes Joan
Chester
ladykate
Oh Betty hen I am so happy for you and I cant even begin to think how Lee feels imagine scoring a goal against Celtic wait till ah tell my wee Mammy later,hope you have a better week coming up.
Kate
Catherine
Jist poppin in fur a quick cuppa betty....Oh that fires rerr hen...Nae power this mornin here, four hoors it wis oot so ah phoned the neebur an ran doon fur a coffee {toffs huv a gas stove y'no} ah might add ah goat blown doon the road alang wae the fit a snaw at ma back ....
Darlin Geoffy's no weel God love him an Bless him....yet again him an ONLY HIM is experiencin the worst flu in the world!!!! Ah feel so helpless an distressed fur him ah really do....it's jist when ah hear that laboured snorin goin oan an Oan an OAN...it's heartbrekkin Y'NO!!! Must go an administer to his every need....wance ahv done ma nails an peelt ma grapes laugh.gif

Poor Lee ah believe took a bit a slaggin fur the scorin against Celtic Jimmy, but in true sportsmanship fashion his reply wis..Ah play fur the jersey....he'll go faur wae that attitude eh....which reminds me aboot that villa.....ah better go get masel a new itsybitsy...be ye always ready an aw that y'no {guffawguffawguffaw}
jimmyd
Aye thats the right attitude Lee has,mind you I used tae play for the jersey,but the buggers never gave me wan !!!! biggrin.gif
Mary48
*pittin the kettle oan*

whistle while you work

*whistle**whistle*
Ah wunner if Luceo ever comes in here?
Luceo..if yer looking in...ah didnae want tae go back off topic in the bosses thread aboot the pics so ah thoat ah'd gae ye a wee cuppa in here.

*havin a look through where the goodies are stashed*

aye, here ye go...2 blue ribbands ad a Tunnock's caramel wafer..ah'll have the wafer...help yersel tae the blue ribbands...ah'll replace thum next time ah come ower! LOLNoo, whit wis ah gaunnae say??
oh, aye....aboot the men's creche...ah've no heard o' wan in Glasgow, the only wan ah heard aboot wis in Germany.Had a wee look for it...here's a URL:)

http://www1.chinadaily.com.cn/en/doc/2003-...tent_273531.htm

killed masel at the fact that the China Daily had picked it up! LOL
ca,ppp,doremi
Hi folks. Is there a wee place by the fire fur me,now that I am back in the computer wave length once more. A nice big mug of hot tea would be just great. Congrats., to Lee Betty,ye must be quite chuffed eh. I am soo behind in all the news,but trust everyone is in the Pink. Could someone please pass the biscuits? rolleyes.gif Thanks...Rena
Marion Dougan
Hi Rena, welcome home! Marg a found Andy, oan the song title, he's ate runnin fae me
betty2
Hullowrerr Rena pull yir cherr nearer the fire cuppa comin your way glad tae huv yi back among us wan ur two lumps hen? rolleyes.gif
betty2
Jist noticed there hus been 10,000 visitors tae this wee hoose since july no everybody posted but am chuffed that we are sae popular , think we're gonny need a new carpet fur xmas this wans gettin worn
Melody
Maybe you'd better wait till after Christmas Betty, this lot will be spillin' their drinks and everything, then there's that other lot wi their chocolate biscuits! Then they'll be dancin' and everything! Wi' aw they visitors they might wear it oot again! laugh.gif
Marion Dougan
Right Katie lol nae rid wine oan Betty's new carpet aw right. We wul huv tae chinge, whit's a guid wan besides 7/7 that'll no stain the new carpet lol. Course white wine takes rid wine stains oot, NAW.... a tried it, ma carpets a mess, it's light tae boo hoo
Marion Dougan
Am in the chat room, aw by masell, boo hoo , come oan in, onybuddy, please
Catherine
Sorry Marion hen...Ah wis a bit busy....Ahv jist fed five weans {ma pals in Rhode Island oan a conference fur three days so wur aw helpin oot}...ahv pit a hunner fights oot, hunner still tae go, geoffs upsterrs, never been oot his bed near five days wae the flu BUT WHO'S COUNTIN!!!!....an ah waant a medal please...wan a thae wee shiny nummers....ta much laugh.gif
Melody
Here, Scotslad you and me are just in wursels! We could cause a fight in an empty hoose! laugh.gif Have a good day pal!
Melody
Hubert! Can't open your message! How you doin' anyway?
Mary48
Catherine, yer right, hen...ye dae deserve a medal!
but yer prolly mair needin a wig efter pu'in aw yer hair oot!

Here, siddonon and have a wee rid...mind the carpet noo...it's awfy threidbare...widnae want ye tae be laid oan yer back wae a broken leg!..Mind, it's awright for men tae have aw that time in bed but you'd prolly end up hoppin aboot pittin oot fights!
jimmyd
Remember now Catherine dear !! the vows that you made ,on that day you were all starry eyed and,feeling so lovey dovey."In sickness and in h........ !!! Get your effin erse oot that bed !!!! an gie me a break,ya big glaiket woose. !!!!! biggrin.gif
betty2
catherine its what is fondly called the joys of motherhood biggrin.gif dont know who said that but am dammed sure it wisnae a wummin lol Wan gong comin your way hen keep smilin
Catherine
Good aim therr betty.....ahm still ddd oongngngngngin!!! laugh.gif Perfect fit an aw thanks pals, nuthin like a wee medal tae pit a spring in yer step!! {Jimmy did you hear me last night or whit??}
Ah wis jist near feenished ma grapes therr efter paintin ma nails, so wae nae mare tae dae ah decided tae go hae a looksee aboot new carpets.
Frasers goat a sale oan {y'no Tam Fraser up the road}..says it's the real macoy fur a tenner, pershin fae tap tae boatum...greys an creams an navy....wae a gold leaf delicately placed aroon the edges an middle {that wis a nice yin}... course the wood lamenate is comin in soon in aw colours, depends when the pal phones him y'no......Whit'd ye's think? We could aye mix an match an aw mind you....sales oan till therrs nane left...
Anybudy heard how wee mags goat oan last night? This is the furst ahv sat doon the day here, mibbe they've kept her in tae observe her......wae her bein an original y'no, she probably kept them bletherin aw night...
wee mags
hey you the sleep thing was cancelled yesterday so I was jist going to tell you Am off the night ,dont look forward to it ,the thought of wires on ma heid and mike telling them "gei her a wee shock treatment while youve goat her locked doon"!!! I will let you know how theings are in the mornin,if mike lets me oot knowin him he might ask them tae pit me up on the second floor ,thats where you go to get yir heid straightened oot, wink.gif
betty2
Huvnae noticed ony xmas kerds comin thru the letter box here , the tree's up an the deccies are lookin great . Xmas time mistletoe an wine, know who's attenshin that'll get rolleyes.gif
Marg
I've had a few cards myself Betty but no mistletoe and wine..........and haven't started the decorations lots of time yet trying to see which size tree to put up Ria thinks the three footer but I may go with the six foot. smile.gif
Catherine
Oh hallo therr laugh.gif ....Cripes mistletoe an wine...ah'll take the wine betty, lets get the glasses oot afore that lot aw appear, patience isnae a virtue at openin time.
Naturally yours truly here noo hus the cauld, vaseline city oan the nose...
Spent the mornin in Jake's classroom makin Christmas treats, nuthin like twenty seven weans quietly stormin yer brain cells wae shrieks...
No tae mention the patients still the patient up in bed wae the flu, ahd a milk run tae dae at seven this mornin, put aw the bins an blue boxes oot while the car wis defrostin...back in, breakfast oot, shower, dressin of the munsters, school, hame, lunch, wee lie doon oan the couch ma heid splittin, back up, scooby doo oan, wee cuppa tea....an ahm bran new again!!
So..whaurs everywan noo? Ahv nae Christmas kerds in yet either, but ahv Kenny G balowin the sax in the coarner therr....
Marg ye popped in therr.go wae the six fitter pet an put hunners a lights an baws oan...gie yersel a wee sparkley feelin....Mags been oan yit? Mibbe they cannae wake her up noo!!!!
wee mags
well I went for the sleep test and it wis pure torture nae kiddin ,Marion I admire your friend for being able to sleepwith that mask on I thoughtb I was in a deep sleep and I was awakened to you must try this to help you ,and me no being awake let the bugger put this mask on wis tight and the most horible thing ,then they put some kind of air in thats when the panic set in a hiv a hard enought time in an elevator never mind being told I have to lay flat and breath through the mask ,well mags the brave wee sodjer says" no way jose",I cannot wear thjis and then mrs canada I got wan of your panic attacks [no so funny ],and told him it has to come off Iam getting palputations my throat is closing up ,and he says you have stopped breathing four times already !!"well if a put that mask on Iwont breath too long " so thats how ma night went and the day I feel like a hiv a hang over and am away tae sleep noo . wink.gif
Catherine
Oh mags nae luck pet. Cripes ye'd think they wid explain these things an no surprise folks eh....Nae accountin fur bedside manner sometimes. Point them oot tae me mags an ah'll go brain them fur ye hen dry.gif ....Sounds as if that's whit ye had right enuf, an nae wunner, someone puttin somethin ower yer face when yer no prepared.
So whit's the next step did they say? Cannae help but think if they'd handled that better ye widnae huv goat such a fright. Ye wunner how some folks are in a joab sometimes eh!
wee mags
the next step is a have to wait until dec18th before I see the dr, nae hurry yae no !!!well today a feel better and its gonnae snaw they say so I hiv tae go oot and get some stuff I didnae get yaeserday nae rest for the wicked ?I think thats what they say rolleyes.gif
Marg
Glad to see your feeling a wee bit better today mags , it true there's no rest for the wicked but I don't think that includes you your to nice a person. smile.gif I'm feeling a wee bit better myself the pills I'm on are doing the trick I think, now if I could just make a misunderstanding with someone right before the years out I'd be a happy person.I just hate being on the outs with anyone.
Marion Dougan
Mags,
My friend can't wear the mask. She keeps trying, just cant do it. It is bloody awfull looking thing. I'd hate to have to do it. She left the hospital too. I feel so bad for both of you
wee mags
hey marion nae wonder mike was nice tae you when I wis in Canada he didnae hiv tae hear me snoring biggrin.gif
buntyq
Mags, I have heard that if you snore you stop breathing and that is what they are testing you for. Its no fun when you have to submit to certain tests. I had an MRI and it sounded like they were building a hoose on top of ma heid. The way I got through it was imaging I was back in Glasgow and I tried to remember every shop and street from Cowcaddens to my home in Possil. I was fair miffed when I was told it was all over because I had only got as far as the Mosshouse. I wonder when they do the test again if you can try that wee trick. Catherine, when my husband had a cold I used to insist that he stay a day in bed. That was his limit. I made the mistake once of giving him a wee bell to ring if he needed anything. Snow, Mags.!!! :wub: :wub: Talked to Joyce tonight whom you met and she tells me they are in for a blizzard up in Bloomfield tomorrow. Its cold down here and damp. Houses putting up their Christmas decorations. I had thought I would be in my wee but'nben for Christmas and could set up my Christmas village but there is still work to be done. Did get the big room ceiling painted white, which set me back a good few bawbees, but it looks so much better.
maggie2
QUOTE (joan @ 27th Nov 2003, 12:36 PM)
Hi Guys
Just been reading some of the Posts and this memory came to mind
The Pollockshaws Baths my Mum at the Steamie us kids swimming and coming out to the Wondeful smell of
Hoggs the Bakers I can still smell the Hot Rolls
Hot peas and Vinegar at the Itialian Cafe
Can anyone else remember them
Funny the things that stay with you isnt it
wub.gif Joan
Chester

Oh I remember the Pollokshaws Steamie well. we would come out and go to the bakery for a hot roll to eat going home!.........Sandra's cafe for hot pease braw!! and orangeaid ice cream drink !! on a saturday........I hated it when they built the high rises!!
maggie2
I am sorry I haven't been in, in so long! had two surgeries and it is taking time for me to get back to normal!! whatever normal is?? LOl I have missed you all..............
Marg
here's wee betty's room and no one for a visit today how about a cuppa we can put the fire on and warm the place ........ biscuits in the oven .
Mary48
Maggie, good to see you back...a' ra best for a speedy recovery:)
buntyq
Maggie, hope to connect again when I get set up with my own computer. Harry Potter is giving me competition on this one when the kids are home from school. Has the operation helped? wub.gif
maggie2
Thanks Mary....Bunty I am just starting PTherapy quite a ways to go yet!! I know you will be glad to get into your new home......hope it is not too much longer for you........Take care Huuuuuuuuugs Maggie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.