Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Isobel
Angela hen you need to stop thinking about boyfriends and concentrate on your wee job.
Java
killin' masel at Rock Handsome....ah wis watchin a film wi him an Doris Day yesterday....laugh.gif
Isobel
god you did it again and a jist got ma hair done.
Isobel
ok Javea dont be keeping the young one back she is doing a good job there. Melody you keep an eye on her a huv to get the potatoes peeled.
Place is going to look nice. Betty will be pleased
Angela Chick
laugh.gif A will have you know am doing a grand job(wipes the paste from Isobels hair with a mop)lol

A remember Daphne always bringing a guy home to meet ma and pa broon and he always looked no bad then turned out he had false teeth a wig and big shoulder pads under the suit. laugh.gif poor Daphne always had a riddy at the end.
keelie gal
Canny say i know much aboot the broons as i was more into oor wullie laugh.gif by the way are we stopping fer a tea break yet im pure drenched in paste here and honest we havnae had a paste fight yet laugh.gif
Java
Here, there'll be nae paste fight in this hoose.....Betty's relyin oan me tae keep the place....aaw jings....who put that artex bucket there? quick, get that aff the carpet afore it dries....nawwwwww...no that cloth...that's goat paste oan it....aw fur.....
keelie gal
Dont worry calm doon it will be hours before Bettys back fae the bingo and look wit i found in the cubby hole a steam cleaner so relax pal ,can wi have some music on while we work so we can have a wee sing song while we are getting tore in ,thats if we can find the tranny...aw wait a min wit 's that running doon the walls Quick Angie gee that a quick wipe while i keep java occupied otherwise she will know we had a paste fight and i will knock up some more paste so she will be none the wiser unsure.gif
Angela Chick
laugh.gif @ Java and Keelie, betty will take a flaky when she see's this fiasco(points finger @ java its your fault you wanted to decorate. laugh.gif
Java
ahaaaa....cunning plan intae action.....Keelie's injured...she'll no hit her....practise sayin 'aye it wis her' while ye point at Keelie, Angel....keep yer face straight or she'll no believe us....ocht camoan Keelie...it's called takin' wan fur the team....
keelie gal
Thats awright lassies i can take wan fer the team nae bother laugh.gif laugh.gif
Java
Whit aboot two? then we really kin huv a paste fight....laugh.gif
Java
Dear Betty,

Jist a wee short note tae let ye know ah tried ma bestest, but ah wis fightin' a losin' battle...there's jist nae controllin they two when they get thegither. Ah'm most terribly sorry aboot the standard lamp. Ah hiv the bulb if ye want tae jist pit that back oan withoot the shade. If ah wis you, ah wid dock their poakit money tae pey fur the carpet and jist shut the big room door until they've delivered enough papers tae pey for a new stereogram. Oh, and that big pile'a glass that's in the loabby press is most definately no yer best crystal ornament.

Yours sincerely,

Java
Angela Chick
laugh.gif Aye thats right blame me and keelie, oh you wait java you load the gun and we fire the bullets not on your nellie, am telling betty you drank aw the vodka while me and keelie cleared your mess up. laugh.gif
keelie gal
Aye thats right Java ye have had it noo wait tae betty gets in yer teas oot pal laugh.gif laugh.gif so ye better sober up quick
betty2
Ah take a night aff tae go tae bingo an come hame tae this[ betty shakes her hetd] jeez what the hell? Last time ah leave the key under the mat. Noo ah wunner whose idea it wis tae decorate? Widnae be Angela [or wid it?] keelie .s goat a sore finger widnae be her, who else is therr . Ah see melody ,s been here markies biscuits oan the table, an as usual no a cup washt , Whit wis wrang wae the decor the wey it wis ohmy.gif Well mibby they meant well , but its aw comun aff , an you lot are strippin an cleanin fur the next few days, Am sure that standard lamp hud a shade oan it when ah went oot wink.gif
betty2
Hi mags an Gallusbisom, asee you have just come on , well hello an as its way past me bedtime good night happy reading biggrin.gif
Melody
Mornin' all, it's no easy bein' me ye know at this time in the mornin'. wink.gif
Java
Aye, aye, aye......whit aboot Maw Broons cookbook? laugh.gif
Melody
Ye'll aw need tae wait till tonight, it's a serial. laugh.gif
Java
serial's meant tae be fur breakfast....laugh.gif
betty2
Mornin all whit ur yi cookin up noo java, no anither paintin joab ah hope rolleyes.gif
keelie gal
Morning Bety i would watch that Java if i was you after last's nite's performance laugh.gif Oh melody looks like we are gonna have a ma broons Quiz tonite canny wait ,well folks thats wee blossom round for a visit she has just had her bottle and having a wee nap just now weather is rotten here so no wee trip to the swings today sad.gif
betty2
Mornin keelie miserable here too. An java hus been put oan sterr duties fur a month , fur messin up ma hoose. rolleyes.gif Its fine as it is
Java
Ah've been 'sterrin' at that biscuit barrel aw mornin and naebody'd say hiv ye a mooth....
keelie gal
Wiz it Kit kats that ye were staring at Java hope so cause yer gonna need a break pal .....stair duties for a month haha serves ye right laugh.gif

was going to go to the bingo tonite but i fell asleep after my dinner which i never do but it just goes to show that weans take it oot ye right enuff after all that running aboot i was jiggered its aboot time i got back up the gym smile.gif
betty2
QUOTE (Java @ 16th Jan 2008, 09:34 PM) *
Could ye paste somethin ower that picture o' the wumman leanin' oan the tree trunk? Ah'm no want tae bin it, but ah feel as if her eyes are foallyin' me everywhere ah go....

Java thats no a picter its a mirror biggrin.gif an ah think thats the swwepin brush thats haudin yi up
Angela Chick
Is it safe to come in?????(steps over aw the mess java made) a will stick the kettle on am sure melody said she bought some markies biccys. biggrin.gif

Betty a was thinking maybe we could get a pole put in the living room floor, a mean it would be great for keeping our figures in trim what do you think??? laugh.gif
betty2
Am no biased Angela ah,ll welcome any nationality in, but make sure he speaks english rolleyes.gif Aw ah know in polish is cherry blossom an kiwi biggrin.gif
Angela Chick
laugh.gif Oh well god loves a trier betty so he adores me. biggrin.gif
betty2
To know you is to love you hen wub.gif
keelie gal
QUOTE (betty2 @ 17th Jan 2008, 10:02 PM) *
Am no biased Angela ah,ll welcome any nationality in, but make sure he speaks english rolleyes.gif Aw ah know in polish is cherry blossom an kiwi biggrin.gif

Oh betty im killing maself laughing here thats a cracker so it is
Catherine
Ye mean there's actually a cherry blossom an kiwi cracker Keelie? Ah didnae no that laugh.gif

Pass the poalish fur the pole wid ye pet, ah kin see wee teddyberrtoe prints oan it laugh.gif
Angela Chick
Morning all,

Rubbish day here again constant rain, doing washings just now and the house is like a chinese laundry clothes all over the radiators, whats a woman to do.? biggrin.gif

Better get cracking here cos a dont fancy budgies next it will be lions tigers and bears.
keelie gal
Angie we are the same down here constant rain so cant get out and about much ,our wee cottage weekend had to be cancelled due to the cottage suffering flood damage sad.gif the wee woman was lovely and refunded our money straight away and offered us a 2 night stay free when the work is completed she was a wee irish woman and had me in stitches on the phone,so dont know what our plans are for this weekend but looking to get away somewhere next weekend im looking at a weekend in london and what shows are on at the moment as its only an hours drive from us so its a wee hop skip and a jump biggrin.gif
keelie gal
Hello Catherine how 's things biggrin.gif Maryhillgal really good to see you back on the boards biggrin.gif
Betty any plans fer the weekend or you still in relaxmood and taking things easy
Angela Chick
Thats a shame about your weekend being all off, aye jump up to London that sounds good biggrin.gif its blowing a hoolie here as well blinds rattling all over the place. rolleyes.gif
betty2
Hi ladies keelie am aye in relaxavoo mood biggrin.gif its part o ma makeup. sorry about youre weekend but yi cin aye stey hame an make whoopee . Will be at bingo the morra come rain hail sleet or shine. Yi never know it could be ma lucky day, Off noo tae watch a film oan telly aint retirement wonderful rolleyes.gif
betty2
Hi ladies keelie am aye in relaxavoo mood biggrin.gif its part o ma makeup. sorry about youre weekend but yi cin aye stey hame an make whoopee . Will be at bingo the morra come rain hail sleet or shine. Yi never know it could be ma lucky day, Off noo tae watch a film oan telly aint retirement wonderful
Java
QUOTE (Angela Chick @ 18th Jan 2008, 10:56 AM) *
Better get cracking here cos a dont fancy budgies next it will be lions tigers and bears.

Zat you makin' a wee dig at me? She's jist tryin tae get me another two weeks sterr duty Betty.....laugh.gif
keelie gal
Hi Folks had wee Blossom for an hour today and we were in the sitting room watching cartoons i had put a throwover on the floor for her to sit on and play ,the phone rings so i answer it was on the phone for only 2 mins and when i turn round the wee soul is standing up holding on to the couch she took her first steps i havent even seen her crawl yet so god knows how she did it but what a lovely sight to see her just standing there and giving me a big grin as if to say look at me ,so i gave her a big clap and she was all chuffed with herself i grabbed the camera and took a few snaps so they are in the gallery if ye want a wee look biggrin.gif
Anne1
laugh.gif smashing photos keelie shes gorgeous laugh.gif
glasgow lass
Just great Keelie, and I love Blossom's woolie legins biggrin.gif they would look nice with my mukluks tongue.gif Lass
Angela Chick
QUOTE (Java @ 18th Jan 2008, 04:04 PM) *
Zat you makin' a wee dig at me? She's jist tryin tae get me another two weeks sterr duty Betty.....

Right picture the scene woman/man sitting at their computer turns to their other half or whoever and says " oh look i have found a gem of a site about glasgow oops no its about budgies and all sorts. ohmy.gif You did ask java. biggrin.gif
betty2
She,s a wee smasher keelie, and I can well imagine how you felt seeing her on her feet. NOW this is when the hard work but enjoyable begins, running after her biggrin.gif

Tomorrow bingo ah jist luv saturday afternoons rolleyes.gif an ah dont care whit like the weather is
jakka13
Great pictures Keelie .Great you had your camera handy .To often they do something smashin' and you don't get a picture .One of my favourite ones is my son's first steps .Came across it a couple of weeks ago while looking for something else .Looked at his wee fat cheeks and legs and thought "Oh! My God ------------- He's nearly fifty ohmy.gif
betty2
Just think Jakka if put into miles how many has he walked since that memorable day wub.gif Gettin past ma bedtime so I wish all on here good nite and god bless
betty2
An its good nite fae me again this time am goin rolleyes.gif
Catherine
Ah never really hud chubby weans Jakka, Max wis mare chubbier than Jakey, but noo he's goat the wee Scottish bony legs....wee fitba Jinky Johnson legs laugh.gif
Jake if ye pit in a perra high heels wid have the betty grables {the noo}, he's gaunni have his dad's legs though, big heavers, an that's him ten noo an he's the same size a feet as his mammy awready laugh.gif

Ahm away tae see Blossom Keelie in the gallery, gorgeous wean so she is. Ye could jist pit them oan the plate an eat them sure ye could.

Betty ahm talkin to Joanne the morra an will pass oan the info pet.

Jakka sent ye an email but it came back, ah'll dae it again okay

Off tae bed here, Jake's party's the morra.....Road hockey up at the school for nine hunner of his pals an then doon here for hot dogs an cake.

An old friend went into the Hospice the day, Father in law of Donna's and the closest friend of Geoffs parents, and since they're both gone it's like another part of them that's going for Geoffy.
Cripes life sometimes eh....sno easy, yet it jist keeps gaun sure it dis.
jakka13
Know what you mean Catherine .Weans these days seem to get bigger and bigger .I had the gang here before Christmas and I'm five foot eight and was the smallest in the house .James my youngest grandson at fifteen is six foot four size twelve shoes.My grand daughter Sara 21 is six foot wears size eleven shoes .I think that's size nine U.K.
Counting weeks again here ,around fifteen till I go back up to the cottage .Yahoo.
Going to bed now ,so good night friends .Look forward to hearing from you Catherine .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.