Help - Search - Members - Calendar
Full Version: In Maself Room
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246
Kaz61
Well if ah can dae nuthing else Gemini and can keep the home fires burning, ah dae a guid roaring fire richt enough. Ah'm getting oan here just now and again but want tae say the photo's that are appearing on here are great....keep them coming.

It's nice tae see faces put tae the names.

Right, that's me away fur mair coal.
wee mags
Hi kaz did you see fat nanny buxom in the photos ? ah told yae ,by the way I just looked at Georges Square and its awe done up for Christmas it sure looks great !!wish a wis there and wis 17 again wink.gif [nae herm in wishin]
Melody
hi ya Kaz....we miss ye! sad.gif Mags I don't know whit's keepin ye!.. I'll come oot wi ye and we can kid on we're seventeen! We could go on the ice rink in the Square.
Kaz61
Wee mags ah seen nuthing but puir talent in the photies wink.gif and why dae you 30 year olds keep wishin ye wur 17............ah don't know....some folk are never happy.

Hping that ah get tae see George Suare afore xmas cause ah've never seen it awe dun up.

Thanks for missing me Melody, ah've been singin along wi ye in the song topics now and again...........so with you in spirit so tae speak.
Marg
Great to see you peeking in Kaz..........someone needs ta bring the coal.I think we all dream of doing things we did at seventeen wink.gif Melody and Mags.
Kaz61
hiya marg, nice tae know ah'm good fur sumthin' rather than being a good fur nuthing ..lol

Great tae see you all had a good meet ower there, ah see Archie and Nora had a good holiday........wunder if ah'll ever see the Niagra Falls....or Victoria Falls.....or even the Pyramids........who was it thats just said it's nice tae dream.

And at 17 ah wis telling ma hair stylist tae thin it oot and gie me a middle parting...............ahhhh Memmmreeees so beautiful and yet (back tae the song topic ah think)
Melody
The next line is like you Kaz , " Easy to remember and so hard to forget" smile.gif
Melody
Hello Melody how are you this fine day? I'm fine thank you for asking. ( Has there been a two minute warnin' and nobody told me? Not a soul to tell my troubles to... just me and my shadow.. all alone and feelin' blue. ach well at least am no green the night)
Marg
well Melody you do a fine job chatting to yourself come to the chat and I will chat to you ( green or no) tongue.gif
Melody
Okay dokey!
Marion Dougan
awww Melody, ye poor wee soul, an yer mammy left fur Ga. Nabudy loves me boo hoo. Come oan pit some coal oan the fire, afore Catherine and Ria come back. They went tae the shoaps. Probably thinking they'd meet me an Andra, fooled them, we weny tae Edinburgh. Noo we ur gittin the blankie oan the flerr, crioes don't know the last time a vacuumed!@#$ oh well, the alki ill take aw the germs away lol lol,
Love ya Melody, T. Kennedy telt me tae tell ye. He wis uwer last night, wie some floozie.. name is Mags a think, no oor wee Mags, this wan is a right skunner
betty2
Aw kaz ! sorry ah wisnae in fur yi , but thanks fur helpin tae keep the home fires bornin. Jist a wee visit tae let yis aw know ah'm still alove an kickin .Missin y/all like mad but ah'll get back oan track soon (hopefully) right noo things are a bit hectic luv yi aw rolleyes.gif
Gemini
och Kaz whit wid we dae withoot yi tae keep tha hame fires burning, aw we jist luv yi tae death too bad yi canny pop in some mair cos we surely dae miss yer patter, Archie huv yi ony mair o they blue ribands left my o my dae ah surely miss them how's oor wee nora daen did yi gie her sum hoat toady that'll brighten her up fer sure isobel how did ye enjoy they mince and tatties and yi huv try wee mags chilli boy that'll heat yi up nae end, how come nane o the men ur chatting exceot fur Kaz c'mon u lot spesak up and make room at the fire mah bliddy feet are cauld, hus Robbie no caed in yet wee sould is scared of us wimmen, but ah telt him he;s safe wi us is that no rite Kaz smile.gif
Robbie
Hellooooo!!! is it awricht fer me tae come in, ah'l wipe mah feet.in ah'l no be oany bother tae yes aw'. Am jist a wee lamb , reelly, awfy shy an 'at.

oops! sorry aboot the photo, ah'll tak it oot the morn.
Melody
All crazy folk in here robbie, ye'll be made most welcome, that's if they are all compus mentis! Is that how ye spell it? See whit a mean!! laugh.gif
Marg
Here you are looking to keep to the fire going and I'm with the windows open ,I can't believe 21st Nov and its 15c at 5am to warm to sleep so I've been reading a good book most of the night ...............sleep will have to wait. sleep.gif
Robbie
Melody, I thought it was "compost mingus" aww weel live an learn.
Robbie
ur yeh awe oot shoapin, ask me to come in here , in naebudy's in.
Isobel
Guid morning to you all.Yes today is a great day .The kitchen is finished and it looks great. Cant wait to get down and get it all organized. Il get the kettle on and you can all pop in and see it. But you make sure you bring me some of the wee biscuits ok. Archie
Gemini
och yi showed up Robbie, whits in the bag a wee bailleys mibbee naw they're no oot shopping jist lying aboot next tae the big fire that Kaz made ur comfy enuf, noo there's a few rules that betty has laid doon and thats we huv tae keep the place clean so if we ask you tae dae the sterrs nae humphin that used tae be Huberts joab but he husnae bin comin roon lately , dae ye waant a wee cuppa tea an theres soum fern cakes there if Melody husnae ate them aw, Archie brought some blue ribands wi him but ah cannae fun them, haw Marion hen get Robbie a pilla fur his back he's been oot taking photies aw day , then did a wee bit o' paintin' naw no the bliddy hoose landscapes whars yer brains hen mags did ye offer Robbie sum o' yer chilli that'll heat ye up Robbie, Rena whit ur ye greetin' aboot, is the boattle in the broon bag empty, och never mind Big Al wull go and get another wan, ah think betty hus some voddie here somewhere, ah'll go an look fur it, here Isobel you sit and chat wi Robbie make hem feel at hame. biggrin.gif
Archie Millar
Drapped in fur a wee gargle, but a see the there's nothin' in the press -so's a'll hiv tae settle fur a cup o' tea
Gemini, thanks fur keepin' ma wee secret--the look on Queen Catherines face wis something tae see
Kas nice tae see you postin' again missed you fur a wee while--a'm jist trying tae catch up wi things -will post a few mer wee snaps on the o/t board later on---ma scanner gone doolally an am gonny take it back
ohmy.gif
Gemini
Archie ah wish ah hud bin therr tae see the look oan her face near tae tears ah wis telt but ah wis busting at the seams dying tae tell sumbody then oan the day you left ah telt betty, keep yir zipped ah said naebody knows, so glad tae hear yis hud a swell time and jist loved that photy of you and Nora at the falls that wis a smasher, and if ah hud know you hud taken blue ribands ower ah wid huv sprouted wings and flew there masel
Marion Dougan
Hi Robbie,Pit yer fet up. am sorry fur shoutin tae ye aboot the pics. This is Betty;s wee hoose. Want a chocky bikky? Oh cripes, only wan left, am hain it masell ha ha ha Ther's some mince n tatties oan the cooker, let me fix you a wee plate son, therr, smashin eh! Oh thats Andra ( bugger never appears onymerr) coming tae git me, gown tae the pictures, see ye efter, Ria make sure therrsa big fire oan, we'll pop in oan the wy hame
Marg
I see we are all getting around to betty's at different times maybe we need to set our watches and get betty at home to join us for a tea party.Ria, Marion Archie, Melody and whom ever else wishes to join in. wub.gif
Archie Millar
Hurray a managed tae post at last! A've been hivin' trouble logging in at times--ever since a used an internet cafe in Canada when a wis told that the GG boards hud moved!. Never mind! has anywan gote the kettle on-a could use a cup o' tea----ave brought some mer Blue Ribands tongue.gif
Melody
Morning Archie, kettles boiling! I'm off out but somebody will be in to help you eat those biscuits any minute! Bet it's jimmyd! laugh.gif
Archie Millar
Thanks Melody! a'll keep it waarm
Kas you don't want tae see the pyramids---they're jist a pile o' rubble in the desert-like a bloody building site
Marg
Great wee picture Archie , keep us posted on how Nora's feeling hope that nasty cold is gone. Melody you of running this morning or is it shop til you drop.I'll make a big pan of chilli to go with those biscuits. wink.gif
Archie Millar
Thanks Betty Norah's a wee bit better the quack gave her antibiotics says it wis the air oan the plane---Jist been ower on the O/T board finishin' up ma wee holiday snaps that QC started----noo a'm aff fur a pint
Mary48
Aye, Archie, there's a lot of colds come fae the air oan the planes....hope Norah gets over it quick now ...ah'm away ower tae see they photies as soon as ah've feenisht in here!

A wumman's work is never din, guid thing Betty's goat plenty cups and glesses cos ah hink yez have yased thum aw!
Archie Millar
Its Sunday mornin', an am hung-over so's somebody else wull hiv tae clean oot the grate an start the fire---am dyin' fur a-cup-o'-tea. Put the kettle on somebody!
Melody
Aye well Archie as long as it's a man that does it that'll be awright! laugh.gif If ye can summon up some energy and yer tinny's no too heavy, tell Norah I was asking for her! Take Care
Melody
Right, line up...stop pushing at the back please...all those who want to come with me to 'The Barras' put your hand up please.. I'm off in a minute....hurry up...put your scarves on it's cold outside. Reminds me of.... Baby it's cold outside laugh.gif I really am going...hot doughnut...visit McCutcheons.....listen to my wonderful Eastenders.... catch a breath of Glasgow of old...before they steal it away to shiny plastic land. hurry up I'm waitin'.
Jock you can go to the Square on the way back don't worry..jimmy the shows are not up yet in the square .. but you can see the lights going up! ...... hurry up!
Marg
Aye Melody, I'd be there in a heart beat if I could catch a plane fast enough but I'm afraid the day be over before I made it there.Looks like a lovely day a head here but to early to tell, enjoy you day. smile.gif
Melody
I will Marg thanks!
albaliz
Hey Melody, wait for me hen. I'm running as fast as I can. ohmy.gif
Gemini
haw Melody wait fur me as soon as ah make Archie and Robbie a wee cuppa ah'll jine ye, dae ah need to bring much money, ur we gonnae huv dinner oot, ah left betty a wee note telling her where we ur so mibbee she'll show up, mercy ah hate tae leave this roarin' fire but between Kaz and Archie they'll keep it gawn, Archie puleeze save some o' they bikkys fur me yoo know Marion if she funs them they'll aw be gawn, oh by the way you men thats staying behind the dishes need tae be waashed hehehe. laugh.gif
Melody
I had a brilliant time, it was freezing cold though wandered in and out all the stalls, did get a hot doughnut, magic.... bought absolutely incredible tablet, macaroon bars and empire biscuits from McCutcheons. It was very busy.. people Christmas shopping..some of the patter was hysterical as usual...do you know you can get 5 pairs of Calvin Kline boxer shorts for a fiver, that's if your in the market for them! Great day! I always think about you all when I'm in town now! I kind of look at Glasgow in a different way, thinking about all the memories you all have of the old place. Nice!
Archie Millar
A' youse wimen --where dae youse get a' the money tae spend?,--galavantin' through the toon. Time youse wur back in the hoose an put the kettle on!!--A did supply the biccies-the least youse could dae,is put the kettle on huh.gif
Marion Dougan
Archie, I'll pit the kettle oan. Thanks fur the chocky bickies, mm mmm good. Come oan Norah sit nearer the fire hen, is yer cauld a wee bit better? Oor Q Catherine is oot xmas shoapin, she'll be sorry she missed yeez. Ria come oan in, sit doon, ye luk tired hen, wee cuppa... or a wee Bailey's? Where's oor Betty, is she wie Catherine. A know Melody's it school, she'll be here the noo. Come oan guys, wherr ur yes aw!@#$%
Melody
I'm jist in from ma work Archie, gie a girl a break! I only look at the barras never spend any money honest! Oh aw right I'll make the tea, whit kinda biscuits did ye get? laugh.gif
Catherine
...Cripes is therr somethin wrang wae yer ears???? Ah wis staunin ringin the bell fur ages therr afore ah remembert the key's unner the mat....Here Melody hing up ma coat hen will ye, kettle oan Marion?....oh whit a weekend jaunt a hud therr...did ah no blaw yit???....oh ah wis at the Spa...ahm aw massaged, facialed, pedicuert an manicuert oot...oh an the champagne wis tae die fur!!!!...no tae mention the gourmet evenin meals an contanental breakfasts....oh but don't let me go oan....{pattin the herr an fixshin the lipshtick}....Hoi walks in the door yesterday an wis spillin the beans givin geoff the jen, ah says oh an hear no whit else ah goat....an EYELIFT!!!....He took wan look at me an said, please tell me it wis free!! laugh.gif
Marg
Catherine your just to much.............lol ! !! I've just made some biscuits their fresh out the oven and ready to go with Betty's tea.Melody you have any jams to go with them? smile.gif
Melody
Plenty Marg, whits ye favourite? Do you know Marg, I wis jist wonderin' where dea ye think Cath's eyes ur noo? laugh.gif If their lifted!
Marg
Melody I'm afraid to think where they maybe ..........but lets hope they look ok. laugh.gif
Melody
Och she'll get them intae place again! rolleyes.gif
Catherine
Och as ah said tae geoff, ye only live wance {wish tae hell they'd lifted ma visa bill, might a made a better joab} laugh.gif
Archie Millar
A'll tell youse a' a good wan
Did the lotto on Saturday an a lost ma ticket ,when the no's came up on Saturday night a realised a'd won a tenner(always use the same no's)
A'll tell youse it spoiled ma Saturday night ---a wis cryin' in ma beer!! mellow.gif
Archie Millar
Hey where ir youse a'gone?--a've jist came in an the fires oot an there's nought in the press tae eat--a thought youse wimen did the shoppin'--a'm away oot again see youse a' later when youse come back frum toon
Melody
Aye well, somebody's got tae go tae work tae pay for aw these biscuits laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.