Help - Search - Members - Calendar
Full Version: The Noble Art
Glasgow Boards/Forums > GG Discussions > Sport & Leisure
auldbutcher
this mah freens is mah fav sport, what appeals tae me? its theres nae back up ,its you an him ,mano tae mano as that great boxing nation mexico wid say .it aw sterted sittin wie mah da listenin tae ah fight joe louis agin ah canny recall who . seein in the paper this big handsome black guy fancy belt roon his waist an mah da sayin tae me his eyes shinin thats joe louie son the best fighter in the world . hook line an sinker ah wis landed mah da used tae show me his boxin news an as ah got better at the readin coodnae wait tae get it after him then we used tae sit an discuss this wan an that wan .lot o people canny see by the heavyweights but tae me they all merit the same respect . middle weight the great sugar ray robinson ,carlos monzon ,hagler, randy turpin who with better men taken care o him cooda been ah legend .anywies ah cood be here aw night hreres my top 5 heavy weight champions .no 1 has tae be muhammad ali, skill,speed ,fair dig, chin like ah rock, strong body , in his prime unbeatable ,that was till he was cruelly robbed of his career and his livleyhood by the us government . saw his comeback fight agin jerry quarry efter 4 rounds he didnae dance anymerr gettin caught wie punches that would at wan time been hittin the air an so it went on eventually regained his crown but at what price kept goin through i iweies thought was pressure fae the muslims sad end . 2. joe louis, jab like ah batterin ram won an defended the title 25 times ah record that still stands today , was treated terrible by the us government during the war gave many o his purses tae the war effort, but in retirement was hounded fer back taxes thus forcin him tae come back and subsequently suffered defeat at the hauns o men who widdnae hae been allowed tae share the ring wie him. . 3 geordie forman big hard brute o ah man wie dynamite in baith hauns stamina bit suspecy , 4 larry holmes. good competant man an evander holyfield am cheatin here ah canny seperate them . 5 though only seen him in ancient movies if nat fleischer rates him highly then thats good enough fer me . nae dempsey nae marciano nam if yer miffed ahl explain mah reasons why . ps wid like tae hear fae any buffs oot there thewre ain top 5 and if they have thet time we kin go right doon tae flyweight .
auldbutcher
ach ah never got ah kick back sad tae say ,thought there might ah been ah few boxin fans on line but alas naw ,wis watchin ah fight the othert night it wis light middle weight it wis ah cracker . at the end o the fight each boxer embraced each other .nae prima donna keech that you get fae fitbaw players who duck and dive an faw tae get another man sent aff an they caw these chartlins heros noo . only guy that i ever disliked wis ah cockney dimond dick who was ah light heavy ,him an me wanced sparred aboot an ah caught him wie hauf decent right haun fell on his erse but got up right awie clamin he slipped, troops there wis nae banana skins in the ring that day ah checked honest. chic calderwood who wisnae ah bad lightheavy an had the heart o ah lion wis fightin von clay, very good american stylish wie ah better than average dig, chic had ah nose problem it had been badly broken in his previous fight, me,the wee guy was blessed wie stamina ,good dig in each haun an eyebrows like tissue papper .was a chic fanatic ah luvved him anywies on tae the fight hauf wie through the first roon chics nose goes agin cockney erse starts given him heavy duty . it goes on ferah few rounds ah crack up an tell the wide boy tae shut it.chic looses on points ahm beelin . but happy days big mooths waitin fer me tae come oot .me,ah cum fae auld glesga toon or sunny govan tae be accurate introduce him tae the rules o engagement govan style naw it wisnae pretty but bajasus it wis very effective.over done it ah wee bit an got 14 days detention ,yep he wis ah grass the wee bhoy set aboot me sur laugh.gif mah granny cood hae dun him
auldbutcher
got my boxin news the day an ferr wance in my life was treated wie a bit o respect ferr my weigh up o rocky marciano guy widda been ahn.ood lightheavy he was matched agin men who were in the twight light 0 there careers ie joe walcot an jersey joe walcott ,an the great joe louis. how dae i rate him ,imagin sonny liston in the opposite corner, or joe frazier i rest ma case. boxin. if you ever done it you staun in yer corner in ma case full o yer sel an fightin an englishman you go oot an startin tae feel the guy oot,.clinches oways tely me sumpkin ,an his punch telt me sumpkin too , it wis good fun ffs a wis ah jock an very proud tae be wan.
carmella
Auldbutcher - whit the heck is you talkin aboot? laugh.gif
auldbutcher
dunno pal if you hiv ah clue fill me in laugh.gif
carmella
laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.