Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Whit Ye Dae'in The Day?
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210
glasgow lass
Well the day ahve got the plumer in ferr a leak in one of the showers so had tae miss work ( tongue.gif )as they never give an exact time when they will get here,,,,, so this gave me some nice time tae play oan the gg,s ferr a while, then at 4pm oan the Oprah show we have the privilege of seeing and hearing Paul Potts,,so dont miss it lassies,, biggrin.gif
wee mags
glasgow lass I saw that show and when I was in London ,my son and I were rooting for him he has some voice !!!!!whenhe sang I was crying what a beautiful voice he has ,I saw him on Oprah today,and she said he has a cd so I will look for it biggrin.gif
I forgot to say about my day ,I have to attend a funeral for my neighbours son,he was only 51 and she lost her daughter a year and a half ago she was 45 yrs old ,my sons were freinds of her other son,s ,their family was a family of 13 the father died as well about four years ago,so this poor woman has a hard life the past few years , so it will be a sad day all around sad.gif
betty2
Celtchic sorry took so long gettin back tae yi biggrin.gif I,m off tae Letterkenny in Donegal its the only part of Ireland I,ve been to, but its beautiful

Today hairdresser again , huv tae look smart fur the trip biggrin.gif
murn
help! whit happened? jist looked ootside and we're covered in the white stuff sad.gif

Betty, hope yee huv packed yer wee red dress fur Ireland, boo boop dee do tongue.gif
glasgow lass
yi dont mean the " S " word dae yi Murn,,, well if yi dae please keep it up your way ,,and ah'll have a wee bitty christmas eve ,,, rolleyes.gif
RonD
Saw some flakes ( ah mean snaw!) the day! It's comin' soon. (sigh!)
celtic-chic67
Betty2,just read your post about Ireland,my uncle Pat Tonner
is from Donegal couldn't tell you where though.

See you have a nice trip wink.gif
toerag
Shovellin snaw!!!!!!!!!!!!!
stratson
Betty, have a good holiday, hope the weather holds and no delays to sailing. Bon Voyage. biggrin.gif
keelie gal
Well today folks im gonna shop till i drop biggrin.gif
murn
well jist you pick yerself up and shop some more tongue.gif

not much snow left, but did hear we were in for some more brr, whit happend to the sunny days of last week sad.gif
work, work, work, for me today, behind as usual, like to procrastinate.
glasgow lass
Aye murn yirr right it is a wee bit cauld,,had tae bring a coat oot, dont like that ataw laugh.gif ) working half day the day other half suposed tae be done at hame,,aha like that merr tongue.gif
murn
furgot, got a moose loose in the hoose. Sittin last night watching Criminal Minds and the wee buggar peeked its head round the corner, ohmy.gif I went wan way and it ran the other, I know its jist sittin somewhere waiting to pounce on me sad.gif

Anne kin a get that shotgun back?

whits yer best advise on evicting it (or them)??
glasgow lass
did yi try cheese tongue.gif
murn
whit dae yee think a run a B&B tongue.gif
Anne1
laugh.gif yes you can have gun back as long as you return it to me[mine mine mine now]
glasgow lass
laugh.gif laugh.gif Aye ,,, dont starve the wee thing noo,,,be nice murn
glasgow lass
Aye ah'd love tae stay,,,bit at least ahve started mah day wae a wee giggle ,,,have fun till we meat again,, biggrin.gif laugh.gif
glasgow lass
Awch Fffffffffffiddle sticks ,,meet tongue.gif
murn
Sure I'll be nice, noo I huv Anne's shotgun, here moosey moosey come and "make ma day" mad.gif
hud bats in the summer noo its mice fur the winter, I think a should jist move oot sad.gif
RonD
Yesterday ah wiz in Peterborough, ON Brighton, ON Whitby, ON, Today ah wiz in Hamilton, ON a' these places sound a like trip tae Britain
Anne1
you fairly get around Ron better than do nothing the :lol:day
murn
off tae slave for a few hrs and picking up some pest killer, no not for hubby, for the wee sleeket moosy wink.gif
glasgow lass
did that gun no work,,,, wink.gif
murn
QUOTE (glasgow lass @ 9th Nov 2007, 09:17 AM) *
did that gun no work,,,, wink.gif

naw too much Collateral Damage ohmy.gif
stuarty
hey murn ave got a mouse in my loft a was sayin to java on shout box the other day, if you look back in the archives of the shoutbox and they urny taking the bait ,bob got his finger trapped in the trap thismornin typical but if it dont get caught soon a will go mad as it keeps me awake scratchin and surrying aboot the place grrrrr a would put my wee yorkie up bit there is fiberglass insulation and a dont want the wee dog to be all itchy laugh.gif
murn
want Annies Gun? tongue.gif

am going fur the heavy stuff, my friend has the same prob. and went to an exterminator yesterday so I will see whit she picked up for me, "al be back" tongue.gif
Anne1
laugh.gif Stuarty if you go to B&Q you an get a pest control box you plug it in wall and it emits a noise that mice dont like they are about 24 poundstretchers do one at 20 I had to get one during summer when wee field mice kept coming in havent seen one since[a hope ]Murn sure you can get same at garden store or DIY
glasgow lass
laugh.gif aye well seeing its almost tomorro and aha wont be here to do this so ah'll post tomorros the day so ah dont miss oot,,, ahm going to a birthday party , its out of town about 3hrs drive,,, wont be staying over though, aha always like tae get hame tae mah ain bed, but it'll be a very late night so be good yi all and lots of fun and cake tae me,,, tongue.gif
murn
Enjoy GL, am the opposite a luv tae stay over, no in somebody's hoose but in a motel, any excuse tae be catered tae tongue.gif But hubby luvs tae get hame tae his ain bed,.... he disnae need tae make it tongue.gif
RonD
Ah don't mind a hotel or motel bed or even campin' oot but ah really dislike stayin' at someone's elses place even family. ah like goin' tae bed when ah want and gettin' up when ah want. Nae tippin' in case ah wake someone.
Anne1
rolleyes.gif ah know the feeling Ron when you try tiptoeing quietly every thing you touch seems to make a noise especially when you trip over something a love ma own wee house
glasgow lass
Aye ,,well its me back fae the perty ,,,,,, so jist incase aha over sleep in the mornin aha wanted tae say that aha had a lovely time the day,,,, been gone aboot 15 hrs so ahm knackered,,, aye Anne its good tae be hame nae maeter how humble ,,, ah'll sleep so well noo that ahm in mha ain wee hoose the nite ,,, so aw is well with me ,, see yiz aw in the mornin,, nite nite all,,,Lass
RonD
Glad ye hud a nice time GL, it wiz nice drivin' yesterday no too cold and nae frost except a wee bit o' rain especially alang the 407. Last night we watched Wine wi' Russell Crowe, romantic comedy an' a' that but it wiz good, ah wid recommend it. Today ah wiz gonnae dae mair Christmas stuff furr the business, but Mrs. whitshername pulled a gun tae ma heid an' made other suggestions. Ah think she may huv some merit ah could use the rest, lookin' forrit tae restin' an' putterin' aroon' gettin' wee things done that never dae, and niggle ye.
Anne1
unsure.gif unsure.gif does that mean nae mer recyling Ron or really resting
RonD
Anne, ah did rest the day, well at least they wiz nae recyclin' but ah did some putterin stuff done.
betty2
Dental Hospital huh.gif
Angela Chick
Housework and all the usual mundane stuff that goes with it rolleyes.gif never ending in ma house.
stuarty
good luck at the dentist betty and am going to get a new telly and my laptop fixed as it's poorly laugh.gif
glasgow lass
Aye Betty good luck the day hen, lets know how it whent ferr yi ,,, Stuarty, enjoy yirr day,,, and Angela happy cleaning tae you, its nice when its aw done ,,,Lass biggrin.gif
glasgow lass
laugh.gif Aye, aha forgot to mention that aha have the day off so got a few things to do aboot the hoose, laundry as usual, then going oot with mah pal Sonia she wants to buy new coat , she's a fun gal so lookin forward tae it , then the gym ferr both of us as we workout together at times,but usually end up jist doing our own thing at the gym,,,,,,so happy day tae me tongue.gif
murn
unlike some (no names mentioned "cough"GL") I hufty work sad.gif
Huv a great day lass, remember lift some weights fur me, wae awe the time you spend at the gym a should be gettin fit tongue.gif
RonD
The British Christmas show is coming up soon in Hamilton, ON so ah'm away tae get ready furr that. Mrs. RonD is waitin' furr the furnace man, as we huvnae hoat watter or heat. Its an oil fired hot water that works the furnace luckily he wiz coming for a winter tune up any road...never rains but it.........
glasgow lass
laugh.gif laugh.gif Aye murn efter aha dae 50 push ups fer me aha always dae 50 extra ferr you, yir like a monkey oan mah back noo see, huve'yi no noticed how toned yir gettin,,, everybiddy remarks how good murn is lukin these days,,,
glasgow lass
Aye ,,,, well I'll be clearing out soon for most of the day,,, this puter will be occupied by another who has an essay tae dae fer uni , and heaven forbid if aha go near the other wans,,,, aha get that raised eye brow look ( murn you know aw aboot eye brows hen tongue.gif ) so ah'll be off tae work in aha bit,,,,, be good all ,,, and have a good day tae me tongue.gif
murn
"eye" its the only exercise I get these days, well besides wit you dae fur me wink.gif you huv a good wan. Am gonny huv tae get aff this board and get some work done sad.gif
No. 10 Girl
It's that time of year again when I feel the Xmas clean comin on, so am away to clean the kitchen cupboards wander what delights await me 2 inch o stoor nae doubt. Noo where ur ma knee pads?
glasgow lass
Aye well right now aham away tae watch Andre Rieu,, has a concert comming from the beautiful region of Tuscany in a lovely place called Cortona,,, see yi aw later biggrin.gif
betty2
Nothin planned any suggestions afore ah go tae bingo aroon 730pm wink.gif
Anne1
laugh.gif could you gie me some lessons on bingo cannae get a shout to save ma self these days laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.