Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Whit Ye Dae'in The Day?
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210
glasgow lass
Aye jis dont tell people thur mine noo rolleyes.gif
glasgow lass
laugh.gif see that aha panicked when aha saw they big drawers laugh.gif
penny dainty
right you lot , back on topic!! Today I'm going to take Murn and Lass on a ten mile hike over the fields, the size o those drawers scared the life oota me, shame on you both!!!
Oh by the way I'll be in one of those golf buggy things, dont want to stress myself now do I? laugh.gif
Actually I have to go for a stress echo today at the hospital to see what my heart does under stress, hope it is okay.
Yes I do have a heart before anyone asks!!!
Anne1
I know your aw heart hen laugh.gif
Anne1
having a wee trip thru to Falkirk want to get couple of things from Marks for my holidays dont know if a need them but a want them so thats a good reason girls eh will just have lunch out and have a nice easy day so catch you later folks laugh.gif laugh.gif
murn
for me today work, work, work.

Aye jis dont tell people thur mine noo

Lass, yee know yours are bigger.

Actually I have to go for a stress echo today at the hospital to see what my heart does under stress, hope it is okay.

PD, I'll be listening out for that echo jist don't start yodeling.

want to get couple of things from Marks for my holidays dont know if a need them but a want them so thats a good reason girls eh

Anne, Use my shopping motto, even if you don't want them get a couple of extra jist in case.

You all have a good day out there wub.gif
glasgow lass
Hullo everybiddy,,am up and running the day, thats me for the next few days now ( feel sorry for me rolleyes.gif ) we are relocating but its almost over ,,, its over and done La La La La, have fun Anne`and murn if your working dont ferget tae poot'yir music oan makes the day a whole lot nicer , and penny good luck with your test pal,,,see yooz all later tongue.gif
stratson
Was going to the Forge Market, have had to change plans due to neighbour above me. Anyway will stay local and hopefully get reorganised tomorrow. Am going up to my garden and attend to indoor plants and seedlings then do some cooking. Not at all exciting>>>ah well, tomorrow is another day! wink.gif
CAT
Stratson sounds like a lovely way to spend the day and it looks like the sun has come out for you. cool.gif
Anne1
Well back from shopping managed to dodge rain at Falkirk, when to local tesco missed the rain gt out of car laden wae bags and the bliddy heavens opened brolly in car, but got some goodies,now gonnae put bahookie on chair and relazy voo laugh.gif
maryhillgal
That's it Anne, you take it easy. I'm having my son and grandchildren for dinner tonight so no chance of me relaxing - enjoy it while you can.
CAT
MH Gal is that no a bit greedy all of them for tea oan the wan nite. ah hope the weans are only wee. laugh.gif
Java
Gas mark 6 for three hours...laugh.gif
Anne1
java your jesting surely laugh.gif
Java
Well it worked for mine...laugh.gif
Anne1
whit your saying is your weans are no half baked like you laugh.gif
Java
Haud oan tae a stick a fork in wanny them....laugh.gif
Anne1
laugh.gif your a nutter but you make me laugh hen laugh.gif
maryhillgal
Java makes me laugh too Anne. How dare you all cast aspersions on ma eating habits, dae ye think ah'm a cannibal or something? I certainly couldnae manage 3 people in wan sitting.
CAT
Nothin wrong wae a wee bit o' fun. dry.gif
murn
yummmmm weans wink.gif
Java
Ah wid like tae point oot here that it wis actually CAT that said it first...ye know how ah jist like tae agree wi folk....laugh.gif laugh.gif
CAT
Ah know Java an ye may have noticed ahve goat a sad sence o' humour.
Like ave always said I love children but a canny eat a whole wan.
Java
Ocht yer obviously no cookin' them right hen....it's aw in the hammerin tae tenderise afore ye start....laugh.gif
murn
it's always good tae fatten them up wae chocolate first wub.gif
CAT
Ah know where ave been gon wrang aw these years. Ah never hid cookery lessons fae an ogre.
Hiv ye mabe a book ah could borrow. biggrin.gif
Java
As a mattrafact, ah hiv....101 Things Tae Do wi Minced Weans and Chocolate....

Number 89's really good, but ye've tae get magic mushrooms and aw sorts...hiv ye an enchantit forest near ye attaw?
CAT
Naw but ave goat a big park (usually full a buckie bottles) wid that dae? No that eat anythin fae there. Too tough if ye know wit a mean.
Java
Enchantit Forest - Eastend Park...ah see the similarity....baith fulla grass...wan has magic trees the other has tragic me's....laugh.gif
CAT
ah couldnae huv put it better maself Java. biggrin.gif biggrin.gif
CAT
Well awe this talk o'weans his made me hungry so am off tae make ma chops.
Anne1
CAT let me tell you a secret java cany cook well anything thats supposed to be edible fae her ain wee lips[WEE LIPS}
Java
Hey, that disny mean ah canny huv a cookbook... huh.gif
penny dainty
Whit the...... cooking weans? feeding them chocolate?? are you lot going mad??? ohmy.gif
NEVER!! give the weans the chocolate laugh.gif
Java
laugh.gif laugh.gif
Anne1
Well folks am of for a Birthday Lunch with my daughters and g/daughter and Nev diet oot the windae the day laugh.gif laugh.gif
stratson
Looks like am no meant tae go to the Forge Market. Wiz up early, thought , I'll lie doon and get ready efter Jeremy. Aye>>>, hiv just woke up at 12 o'clock. Still tae shower , will never get anythin' done at this pace. Think will wait and get the man in Fleetwood tae fix ma watches.
Will also hunt the shoaps there fir Ayton Sandwiches. If a get any will leave some in the press fur everywan. biggrin.gif Must have even wan, It looks nice ootside, mibbee take a walk efter tae ma gerden and dae a wee bit there.
Catherine
Quick question guys biggrin.gif

Whit dae ye dae when a burdie is makin a nest inside yer patio umbrella?
Ahm sittin here an jist happent tae look oot the windae an therrs the bold tweetie gaun back an forth wae twigs an branches an puttin them in the middle of the spokes laugh.gif
Catherine
Nae hurry but it's beginnin tae take oan skyscraper dimensions laugh.gif

HELP!!! laugh.gif
stuarty
was up most of the night with my wee trudy she has been poorly and a was sorting it out myself as it was blocked anal glands but she was very distant and whimpering all nigh so off to the vets we went this morning and she is now on pain killers and antibiotics for a week a really thought a was going to loose her but only had one pain killer and half a tablet and perking up already dogs are so brave and amaizing me thinks
stuarty
Aww catherine please let it nest and you will be amaised how the mum will feed and take care of her wee chicks a had one wee wren in my door and she came back for about 3 years until the winds blew the passion flower plant away from the door and the nest was no bigger than a golf ball enjoy and get the camara ready and tell the kids somthing great is happening they will love it and they will watch nature at its best goodluck in your desision wub.gif
Catherine
Cripes it's gaunni huv weans? Noo ye tell me laugh.gif

Stuarty whit dae ah dae if it faws intae wur dinner if we're eatin ootside? laugh.gif

How long dae they stay?
glasgow lass
Aye Cathy, we had a nest in between the poarch light and the wall right next to the front door, had no idea that this burd was going to build a hoose almost as big as mine. laugh.gif laugh.gif
the next year aha said no way and started to remove the twigs before she got too comfy and after a few days she left. Good luck!
Java
Long enough tae make a mess....laugh.gif
Ye want tae move the nest tae somewhere more convenient afore they make thersels really comfy...laugh.gif
glasgow lass
They stay ferr months and months and do a lot of droppings rolleyes.gif laugh.gif
Chookie
aawwww. a wee chookie burdie tae ca' yer ain Catherine! If it's no' too late, the sensible thing is tae move it afore she gets settled in....like Java suggests... but hiv tae tell ye Ah'm wi' Stuarty. Leave it an' have a nice wee bitta fun for the boys an' yersel'. Besides you're used tae cleanin' up messes in't ye? wub.gif Could ye no' rig up a wee kinda platform o' some sort ... mebbe a tin foil plate tae ward off the "accidents" in yer dinner? Jist tryin' tae be helpful tongue.gif

Ah might feel different if it wis a pigeon but a wee totie burdie....aaawwwwww!

Click to view attachment
Java
Tell ye whit ye could try if yer no usin yer umbrella yet....move the whole thing nearer tae where ye don't mind the nest bein built then as she adds twigs, discreetly move them tae the new place but still very close tae the brolly...she'll think its still her nest cos the brollys there...mind ye arrange them exactly the same wey tho...laugh.gif biggrin.gif
Chookie
Och bluidy hell Java. Ah've tellt ye afore, Ah hate when you go a' logical oan us!
Java
laugh.gif
Ocht awright, jist put a cat oan guard...laugh.gif
penny dainty
Click to view attachment
Here you go , a wee pink wifie to look after your wee birdie Catherine.
See you all in 3 weeks or so when we get back our hols, were off tomorrow.
cheers Penny wub.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.