Help - Search - Members - Calendar
Full Version: The Tearoom
Glasgow Boards/Forums > GG Chit-Chat > General Chit Chat > Chat Threads
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
Gemini
well thats me done fur the day, washing all done as well as the vacuuming and dusting, need to get it done before the heat of the day, another scorcher they say oh well roll on winter ah say, got up early ran doon to get some rolls and now jist pondering whit tae day , huvnae been oot o' this hoose fur aboot a week didnae even go tae the bingo last night, probably hit the mall as it is air conditioned, but let me tell you going doon the road this morning that sun was bright red at first I thought it was a fireball, so you all know what that means hot hot hot.
Melody
Hi Ria, great idea this wee tearoom, ma favourite places tearooms. laugh.gif
Java
D'ye get yer cakes on a proper wee cake stand in here?...an tea in a china cup?
Melody
Whit else Java?. laugh.gif Where dae ye's want tae sit? Hurry up here's the waitress.
Java
'Mon we'll sit at the windae an watch the world go by while we drink wur tea wi wur pinkies in the air...
Melody
Ok, but we'll have tae keep wur hats oan mind we're in Glesga. laugh.gif

We can take wur coats aff but we'll need tae keep oan wur twinsets. laugh.gif
Java
laugh.gif laugh.gif...Whit kinda cake has maist calories?...bear in mind this is a virtual tearoom, so they'll aw jist have virtual calories sure they will....
Melody
Aye, we can eat aw we like as long as we don't swallow anything. laugh.gif
Melody
What was it they called the waitresses in Lyons Corner Houses?

'Nippies' ah looked it up.
Java
laugh.gif....ocht ah shoulda went tae wanna the posh shops for a carrier bag afore comin in...jist tae look the part since ah've ma hat oan....
glasgow lass
aye,,, laugh.gif this is rerr cin aha hiv the nice wee table by the windae,,i'll be back efter fer a nice blether tongue.gif
Melody
Och aye, ye should have. Always leaves a good impression that, posh carrier bags. laugh.gif
Melody
Aye Glasgow Lass, sit doon the place'll busy up soon.
Gemini
ooh this is nice, lovely hats youse ur awe werrin, dae yi mind if ah sit doon wi, so whits been happening, oh wid yoo look at that man whits he daen, och ah huv tae watch mah patter, forgot where I was ohmy.gif
glasgow lass
aye,,lovely biscits jist lovely Melody tongue.gif
Java
Wunner whit they two in the corner are up tae....he looks kinna shifty, d'ye no think?..no that ah'm lookin mind...faur too busy wi ma ain life....
Melody
Well Ria wait tae tell ye, see that man yer talkin' aboot well he's kiddin' on he's a businessman but he works roon the corner in the bookies.
Melody
Some folk have got nothin' better tae dae than talk aboot folk right enough. We're no like that. laugh.gif Pass the scones Java.
Java
laugh.gif

See, ah thoat that wis thingmy's man, but it canny be, cos thats no thingmy sittin next tae him...ye want jam wi that Melody?
Melody
Is it blackcurrant?
Java
It is if ye want it tae be......laugh.gif...here, these crumpets are tae die fur....
Melody
Is it only us two in here? unsure.gif Ah canny eat any mair! huh.gif Ther's that man comin back in again, c'mon we'll see whit he orders.
Java
Wid ye look at that yins cap...call that white?...she widny get away wi that in Miss Cranstons...ye jist canny - wan lump or two? - get the staff these days....ah'm sure ah've seen him afore ye know...
witshisname
can a weary walker come in and get a good cuppa and maybe a wee scone and jam???
and if there's any joab goin i'd appreciate a application form smile.gif
Melody
Sure ye can, pull up a chair, dae ye want blackcurrant jam? laugh.gif
Melody
Java see in ma day they hats wid need tae huv be scrubbed white ye know.
Java
Depens Wits, whit d'ye use tae wash yer whites, Omo or Tide?.....and whit can ye dae wi assorted fancies?
witshisname
is it homemade?? if so could i have 2 scones then with milk and 2 sugars in tea please
witshisname
java i wash in Tide cause it would be improper to wash oottide.and i don't know aboot those assorted fancy thingy's are they anything like Licorice Allsorts?? smile.gif
Java
Aw sorry...positions huv aw been filled....ye want some tea wi yer sugar?...laugh.gif
witshisname
sad.gif och i'm heartbroken that aww the joabs have gone, i would have loved working in here.Aye go on then just 3/4 of a cup of tea added to ma sugar please:(
Java
Ye could ay have a word wi the real boss...mibbe ye could go oan a course for assorted fancies...get yersel a SAFTA....(Scottish Assorted Fancy Tray Arranger)...
stuarty
can one have one pot of tea for one and one would alkso like ones seat to be at ones window so one can see all the people walk by oh may one have the most extravigant cream cake on ones menu please and whilest one is sitting in ones tearoom will one be allowed to display what kind of cream cake one is eating in ones tearoom miss gemini gaff gafauff gaffoff does one like ones posh voice laugh.gif
witshisname
Thanx for the info on the SAFTA idea java,I've always went aroon as a card carrying member of the DAFTA group biggrin.gif
angel
nice place you got here gemini, I'll have a pot of tea for two, I like my tea and a wee treacle scone, with butter, ta........... tongue.gif
witshisname
Cakes! ye's have cakes as well woohoo,do ye's have any Gingerbread???
angel
hello Wits ,sit doon and have some tea wi yir sugar, lots o goodies in here,
table cloths even........ rolleyes.gif
stuarty
am waitin in mrs gemini gettin back to see if a put here weres in the windy
day ya think she would let me eh eh go on ria please pretty please a will be on ma poshised voice lol
laugh.gif
witshisname
Angel,does that mean i have tae hold oot ma pinky when i drink ma tea???? sounds like a lovely place so it does.
angel
tha's a really nice voice stuary, now if I knew wit yi were sayin, it wid be purfict
angel
QUOTE (angel @ 4th Aug 2007, 02:37 PM) *
tha's a really nice voice stuary, now if I knew wit yi were sayin, it wid be purfict

firgoat ma wee smilies unsure.gif
angel
yes wits, pinky n awe
stuarty
och angel a wis askin fur a cuppa tea and a cream cake to sit and look oot the winde to gawk at all the peeps walkin past droolin at the mooth for a bit o ma cream cake laugh.gif
witshisname
well i think i'll head oot and go buy maself some new duds,i think i'd get turned away if i showed up in ma T-Shirt & Shorts.See ye's later oh and can ye keep me the wee table for 2 in the back please ye know the one facing the display case,I'm waitin tae see if a strawberry Tart gets put in,and i want to get the first one or 2 oink oink i'm a greedy one.....lol smile.gif
angel
laugh.gif Ok whit ever turns yoi oan, wits
Marion Niven Dougan
Hi Gemini, lovely wee place youv'e goat hen. I'll hae a pot of tea for two, two slices of Iced Gingerbread. A canny fum ma but n ben, a wis gonnae drap in bit a canny fun it boo hoo
Wee classy place int it??????
Elma
Oh here's where you all are, can I join you. Just a minute till I arrange all my expensive shopping bags round my chair. What's happened to all the cream cakes, "Waitress, can we have another plate over here please", thanks, you're a gem. You too Gemini for finding this lovely wee place. biggrin.gif
stuarty
god its busy for the first openin a hope the pittassire baker can cope with the demand a think you better order some fines hassam tea and fruit teas and lemon iced tea and all sorts of tea
and a wee coffee room at the back for the coffee drinkers laugh.gif
Elma
Hello Stuarty, I'm so pleased to see you (that's my posh voice, can you tell!) I didn't know about the coffee, thought I had to drink tea only, right I'll have a mug, sorry, cup of coffee, black please.
stuarty
ok mamam one shall have one moccachokkaloccaa teacoffeeeeeee is that ok for one madam and a sprinkle of coffee beans on top laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.