Glasgow Guide Home

Whats On Glasgow Guide
  Glasgow What's On

Glasgow Reviews

Glasgow Gallery

Glasgow Links
Discuss | Guestbook | Postcard | News | Weather | Feedback | Search | About | What's New
Glasgow Guide Discussion Boards

Welcome Guest ( Log In | Register )                >> View Today's Topics <<

15 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nasa, Earthlike planet discovery imminent
weemagreegur
post 13th Jan 2010, 02:30pm
Post #16

Special Visitor
Member No.: 4,397
Last wan first. Dae ye kno o any religon that admits that they don't know if there is a god, or that they don;t know its rules an regulations, or that even admits they might well no be equipped tae know, or entitled tae know these things.

Noo, ma remembrance o biblical lore is rusty, bit did ah no read that god created death and torment tae punish the two pets in the gerdin who wur naive enough tae believe a talkin snake? Ah think ah'd believe a talkin snake right noo if wan appeared ,bit then ah know better, fur ah hiv experience o lots o ungodly folk, particualrly the wans that appear on telly promisin this an that in the name o some version o the biblical god.

Noo, why a god o total goodness could even think up death, pestilence, eternal torment, an aw the ither things that ur blamed on Adam an Eve, ah widny know,widny think these things wid cross his mind when a wee skelp on the erse wid hiv sufficed. Bit the things god inflicted upon Adam an Eve ,(accordin tae the bible)fur believin the talkin snake didny stoap there, did they? It it seems aw the animals an plants must hiv been included in his rage, fur humans ur no the only wans that get sick an die. Mibbe it wis the snake's fault.

As tae the original theme o the topic. Ah sincerely hope that afore we contaminate ither planets wi oor foul weys, we come tae understaun that there is a lot that we don't know. Ah hope we come tae the conclusion that nane o the so-called holy books is the word o any god, unless it is a mischievous wan that is haudin its sides laughin at oor antics. Sad tae say, ah think we will kerry the virus o religion wi us, though which wans will be hard tae tell.
Go to the top of the page

+Quote Post
weemagreegur
post 13th Jan 2010, 05:34pm
Post #17

Special Visitor
You are right,Alex, the practice of christianity his certainly chinged ower the last century, as folk rethink the immutable word of god, Sno the word that his chinged, it is the interpretation, eh? Nae hame confinment fur modern day Galileos these days, bit certainly an interference wi their right tae introduce newer theories aboot how the earth and mankind came aboot, especially when it disny jive wi the biblical lore,or the remnant beliefs o ancient men.

Religion is a relic o ancient man's meanderin mind. It should be open tae interpretation, bit few ur open enough tae profess they got it wrang. People ur free tae haud dear whitever religion they choose, bit when they insist on imposin it on hale societies, then they hiv tae resort tae silencin those they deem too threatening.

The crusaders believed in might for right, bit right wis their version o right. Different versions or right aroon noo, causin jist as much trouble, if no merr, as the risin radical islamic empire proves. Might fur wrang, in ma opinion. Maist religions ur enforced by fear. Fear o offendin the big god, who his tae be adored or appeased or he will dae horrible things tae us. No much different than any pagan god, really, if his options ur love him or burn in hell, eh?

Is it too hard tae believe that we don't know why we ur here, an mibbe it's jist as well? Oor curiousity might be insatiable, and lauunches us oot intae space tae explore the universe. Bit dae we really need tae takeoor auld beliefs alang wi us tae contaminate the rest o the universe? We don't hiv tae make up fairytales any merr aboot entities we know nothin aboot. It is honourable tae admit ye don't know, and ye don't think any o the auld lore is anythin merr than the musings o simple, paternalistic folk tryin tae puzzle the world oot. They canny aw be right, bit they kin certrainly aw be wrang.

So, kin we no jist relish the wonder withoot turnin it intae a big scary mosnter that his tae be appeased or it's gonny get ye?

+Quote Post
TeeHeeHee
post 14th Jan 2010, 12:22am
Post #18

Mega City Key Holder
Member No.: 6,448
Weemagreegur, ye remin' me o' that wee jooker fae the toon rit ran aroon' wi' yon Maheekin, ra last yin, "Hochaye Ranoo".
Ah'd likely huf made a sumlir statemint as yon yin abuv; bit Ah'd uf mibi wordit it a wee bit difrent. tongue.gif

That apart, mate, do you not wonder sometimes just who this Scary Monster really was who managed to get all those ancient post-bronze age people to fear him enough to accept him as the God he said he was.
As far as I can work out he had a whole array of weapons and trix that would have people today, from Werner von Braun to Dubya, creamin' themselves; and that's not to mention genetic manipulation. And if we could accept that, in theory at least, might his race not have possibly had a wee hand in maybe re-directing massive great boulders in this planet's direction as a first step in clearing the way of Dino and co. to make possible - long term thinking - a better chance of survival of a wee primatal-split which with further manipulation might one day post in GG?
Noo, am no' tryin' to form ma aen religin here, am jist throwin' thoughts aboot. No' whit a mean, china? tongue.gif

--------------------
"Destiny is a good thing to accept when it's going your way. When it isn't, don't call it destiny; call it injustice, treachery, or simple bad luck.”
― Joseph Heller, God Knows

+Quote Post
weemagreegur
post 14th Jan 2010, 10:48am
Post #19

Special Visitor
Och, ah'm as curious as any aboot how we got here an why, bit if it wis wan big omnipotent, how come there ur so many versions? Obviously no omnipotent enough tae communicate clearly, or mibbe no interested in whether humans knew its whys or wherefores.

Every culture dis seem tae hiv its supernaturals, so there seems tae be a need tae attribute the things we canny understaun tae some entity merr powerful than humans kin be. Mibbe there is such an entity, bit oor need tae understaun it leads us aw madly aff in so many directions.

Religion an relic hiv the same root. Remnants o whit, ah wonder? Oor minds ur capable o adaptin, bit o many strap them firmly tae wan religious raft no realisin that closin the mind tae any bit yer ain beliefs kin be an evolutionary dead end.

Nae need tae rely on ancient folklore tae explain the multiverse. Jist as easy tae accept that ye don't know everything, an love graspin the wee bits o understaunin that dae come yer wey. Jist as much joy in acceptin that this might be the only life ye get, as dependin on some folkloric saviour tae chinge yer circumstances.

At this stage in oor exploration o the universe, ah think we ur like weans in a china store. Look bit don't touch! We know oor ain capacity tae mess thngs up. Let's hope we kin clear up oor mess here afore we dare tae contaminate other planets.

+Quote Post
Rab-oldname
post 15th Jan 2010, 08:53pm
Post #20

Mega City Key Holder
Member No.: 413
Funny that weemacgregor. As an aside:: My doctor once told me I was 'omnipotent'. Great, I thought, so I went around the town explaining in all the pubs that they should all bow down to me etc etc. My doctor got to hear of this and called me back to the surgery where he informed me that 'Omnipotent was NOT the word I used!'. sad.gif

+Quote Post
Rabbie
post 16th Jan 2010, 09:27am
Post #21

Mega City Key Holder
Member No.: 1,794
We are here due to atomic, biological, chemical processes and the passage of a fair bit o' time.

Simples.

--------------------
Black holes are where God divided by zero.

+Quote Post
TeeHeeHee
post 16th Jan 2010, 12:00pm
Post #22

Mega City Key Holder
.... or cos a wee sodjer came hame on leave ! biggrin.gif cool.gif

--------------------
"Destiny is a good thing to accept when it's going your way. When it isn't, don't call it destiny; call it injustice, treachery, or simple bad luck.”

+Quote Post
Rabbie
post 16th Jan 2010, 01:44pm
Post #23

Mega City Key Holder
QUOTE (TeeHeeHee @ 16th Jan 2010, 11:58am) *
.... or cos a wee sodjer came hame on leave ! biggrin.gif cool.gif

Sure is wusnea Jack Tar?!

--------------------

+Quote Post
kerry4652
post 16th Jan 2010, 04:09pm
Post #24

City Key Holder
Member No.: 7,585
QUOTE (Rabbie @ 16th Jan 2010, 10:25am) *
We are here due to atomic, biological, chemical processes and the passage of a fair bit o' time.

Simples.

If ye got proof of that and if so ye better no tell some heid bummers in certain places or you might find yerself waking up wae a horse's heid on yer pillow.

+Quote Post
Rabbie
post 16th Jan 2010, 04:51pm
Post #25

Mega City Key Holder
QUOTE (kerry4652 @ 16th Jan 2010, 04:07pm) *
If ye got proof of that and if so ye better no tell some heid bummers in certain places or you might find yerself waking up wae a horse's heid on yer pillow.

Ave woken up to things worse looking than a horses erse on mah pillow but that's another story.

--------------------

+Quote Post
kerry4652
post 16th Jan 2010, 05:09pm
Post #26

City Key Holder
Member No.: 7,585
QUOTE (Rabbie @ 16th Jan 2010, 05:49pm) *
Ave woken up to things worse looking than a horses erse on mah pillow but that's another story.

Ah the joy of alcohol! Ah'm sure there must be a god after all or we would all be tee total with a lot less tales to tell.

+Quote Post
Rabbie
post 16th Jan 2010, 10:48pm
Post #27

Mega City Key Holder
QUOTE (kerry4652 @ 16th Jan 2010, 05:07pm) *
Ah the joy of alcohol! Ah'm sure there must be a god after all or we would all be tee total with a lot less tales to tell.

Aye thank nature for Alcohol, it numbs the pain when ye have to chew yer arm aff when ye wake up next to some strange rottweiler and shes lieing on yer arm. Coyote joab.. noo thats wan fur the Pigs' Baur.

Oh time to visit the confession boax again. Tomi, you deaing confessions this week?

--------------------

+Quote Post
TeeHeeHee
post 17th Jan 2010, 02:21am
Post #28

Mega City Key Holder
Aye, Rabbie.
Ye'll find me in the corner in the Pig's Baur tongue.gif

--------------------

+Quote Post
Rab-oldname
post 17th Jan 2010, 09:55pm
Post #29

Mega City Key Holder
Member No.: 413
Attached Image

+Quote Post
Rabbie
post 17th Jan 2010, 10:04pm
Post #30

Mega City Key Holder
Poor sowel, too much créme de meths?

--------------------

+Quote Post

15 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic

RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th Nov 2017

All material in the site Glasgow Guide is copyright of the Glasgow Guide Organisation. This material is for your own private use only, and no part of the site may be reproduced, amended, modified, copied, or transmitted to third parties, by any means whatsoever without the prior written permission of the copyright owner. All rights reserved.

Glasgow Hotels: book cheap hotels in Glasgow online now.